IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Taloudessa kaksi TV:tä joilla käytetään samaa N1 tiliä (tietenkin eri aikaan) samalla linkillä joka päättyy: type=m3u_plus&output=ts

- Android tv / Televizo = toimii ok
- Samsung tv / Hot Player ---> lakkasi pari päivää sitten toimimasta (tähän saakka toiminut normaalisti ilman muutoksia). Hot Player käynnistyy mutta jää lataamaan kanavalistaa vaikka kuinka pitkäksi aikaa eikä mitään tapahdu. Hot Player poistettu ja asennettu uudelleen josta ei ollut apua.

Mikä neuvoksi jotta saadaan Hot Player uudestaan toimimaan?
En tiiä onko sama juttu, mutta ajankohtaisesti sopii. Toki minulla LG telkka ja playerikin eri. Päädyin loppujen lopuksi vaihtamaan palvelimen osoitteen ja sen jälkeen lähti toimimaan.
 
Taloudessa kaksi TV:tä joilla käytetään samaa N1 tiliä (tietenkin eri aikaan) samalla linkillä joka päättyy: type=m3u_plus&output=ts

- Android tv / Televizo = toimii ok
- Samsung tv / Hot Player ---> lakkasi pari päivää sitten toimimasta (tähän saakka toiminut normaalisti ilman muutoksia). Hot Player käynnistyy mutta jää lataamaan kanavalistaa vaikka kuinka pitkäksi aikaa eikä mitään tapahdu. Hot Player poistettu ja asennettu uudelleen josta ei ollut apua.

Mikä neuvoksi jotta saadaan Hot Player uudestaan toimimaan?

Koska tämä on nörttifoorumi, niin oletan että töllö on jo buutattu ottamalla virtapiuha hetkeksi irti ja sitten uudelleenkäynnistyksen jälkeen kokeiltu käynnistää äppi uudestaan.

Menusta kannattaa kokeilla myös tv:n cachen tyhjentäminen. Olisikohan oikea polku jotain Support/Device Care/Empty Cache tjsp? No, ei se ole vaikea löytää, kunhan selailee menua kunnes se cache tulee vastaan.

En tiiä onko sama juttu, mutta ajankohtaisesti sopii. Toki minulla LG telkka ja playerikin eri. Päädyin loppujen lopuksi vaihtamaan palvelimen osoitteen ja sen jälkeen lähti toimimaan.

Tämä toki on hyvä tarkistaa. Niitä vaihtoehtoisia osoitteita onkin lueteltu tässä ketjussa viimeaikoina ja taitaa niitä löytyä sieltä kuuluisasta aloituspostauksestakin.

Jos mikään muu ei auta, niin sovelluksen kotisivuilla on yhteydenottolomake, jolla voi kysyä vinkkejä kehittäjältä. Ainakin UHF:n kanssa se oli nopea ratkaisu toiseen ongelmaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä toki on hyvä tarkistaa. Niitä vaihtoehtoisia osoitteita onkin lueteltu tässä ketjussa viimeaikoina ja taitaa niitä löytyä sieltä kuuluisasta aloituspostauksestakin.

Homma tuli kuntoon aloituspostauksen ensimmäisellä vaihtoehtoisella N1 linkillä. Eli vika lienee ollut https://aabb.is:2095 linkissä, Toistaalta, ihmettelen miten sama linkki toimii Televizossa edelleen.
 
Jos vika on domainissa niin mahdollisesti se soittolista vaan latautuu kyseiseltä palvelimelta hitaasti. Ainakin noiden livegon domainien joukossa oli yksi selvästi muita hitaampi domain. Latausnopeuteen saattoi myös vaikuttaa se että latasin soittolistan monta kertaa lyhyen ajan sisään kyseistä domainia käyttäen.

Toki voihan se vika olla muuallakin. Jos vika ei ole itse ohjelmassa niin esim. televisiosta voi tallennustila tai ram-muisti loppua kesken. Soittolista vie kuitenkin sen ~100 Mbittiä tai enemmän.

Soittolistan voi myös ladata dropboxista, jos sen uploadaa dropboxiin esim. m3u4u:lla. Silloin ainakin soittolista latautuu hyvällä nopeudella päätelaitteelle, eikä se ole koolla pilattu, kun ottaa turhat maat pois.

Puhelimessa on joskus ongelmia aiheuttanut IP osoitekin. Ongelman oon kiertänyt ottamalla yhteyden wireguardilla kotiverkkoon. Toki tosta geoblokkauksesta pääsisi ilmeisesti eroon pyytämällä sen poistoa reselleriltä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä juuri se

Sekunti sitten taas testattuna, kyllä se nytkin yhä toimii. Vikaa kannattaa siis alkaa etsiä jostain muualta. Toki miksei voisi kokeilla sitä myyjänkin antamaa linkkiä kun sellainen on kerran annettu, mutta ei siinä ok4k:ssakaan vikaa siis ole.

Ainakin osa IPTV-sovelluksista kertoo, mihin asti tilaus on voimassa (esim. HotPlayer, UHF). Niillä voi ehkä ainakin tarkistaa, että myyjä ei ole pistänyt tilausta poikki. Toki ei se välttämättä tietenkään onnistu, jos sovellus ei edes yhdistä serveriin. Mutta voihan siihen monia muitakin syytä olla, että homma ei pelaa.

Kai olet jo testannut jollain toisella sovelluksella, laitteella ja nettiyhteydellä? Jos se ei toimi esim. töllössä, mutta tietokoneella samassa verkossa toimii, niin sitten vika on jossain siellä töllön suunnalla. Jos taas ei toimi töllössä eikä tietokoneella samassa verkossa, mutta toimii puhelimella puhelimen nettiliittymällä, niin vika voi olla ihan siinä toimimattomassa yhteydessä, tai niissä sovelluksissa/laitteissa. Jos taas ei toimi omassa verkossa tietokoneella, mutta naapurin/kirjaston/yms verkossa toimii, niin se vika on selvästikin siinä omassa verkossa. Se on vähän sellaista vianmäärittelyä yksi mahdollisuus kerrallaan poissulkien. Aika monista sovelluksista on tarjolla ilmaisversio tai ilmainen kokeiluaika, joten kannattaa kokeilla niitä. Jos kotona on Applen laitteita, niin UHF toimii ilmaiseksikin ilman aikarajoitusta. Kuvan alareunassa tosin näkyy vesileima, jos äpistä ei ole maksanut.

Laitteista rippuen välillä joku sovellus voi tietysti mennä niin juntturaan, että joko sen välimuisti pitää tyhjentää tai koko sovellus pitää poistaa ja asentaa uudelleen. Sekin on yksi mahdollisuus. Eli jos yhteys toimii samassa laitteessa jollain toisella sovelluksella, niin lienee aika selvää, että joku vika siihen vanhaan sovellukseen on tullut.

Se vikahan näissä palveluissa on, että ei oikein voi soittaa jonnekin huoltoon ja sanoa, että tulkaa korjaamaan tämä shaissenne.
 
Mitään en näistä oikeen ymmärrä mutta pitkään on toiminut livego tilaus mutta nyt tulee vaan televizo sovelluksella ilmoitus "soittolistaa ei löydy", onko mitään tehtävissä vai pitääkö vaan tilata joku toinen?

Edit. Aaa sieltähän löytyikin selitys muutaman sivun takaa, taas näkyy :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Miten näen Norja-Ruotsi ottelun joka tulee Viaplay kanavalta, itsellä Suomen Viaplay yhdeksän eri kanavaa eivät näytä mitään lähetystä?
 
Miten näen Norja-Ruotsi ottelun joka tulee Viaplay kanavalta, itsellä Suomen Viaplay yhdeksän eri kanavaa eivät näytä mitään lähetystä?
Livego:ssa suome urheilu ja siellä Viaplayn kolme "pääkanavaa" Niistä löytyy MM-matsit, formulat yms
 
Toimiiko kenelläkään Tizenin iptv-sovelluksissa dropbox latauslinkit? Toimiiko esim. Tizenin HotPlayerissä dropboxin latauslinkit playlistille ja epg:lle?
 
Viimeksi muokattu:
Onks kenelläkään kokemuksia Strong LEAP S3 Wi-Fi 4K Google TV:stä? Pitäs olla ilmeisesti pätevä laite.
 
Onks kenelläkään kokemuksia Strong LEAP S3 Wi-Fi 4K Google TV:stä? Pitäs olla ilmeisesti pätevä laite.

Itse ostaisin mieluummin tuon =>
 
Mistä lähtis etsimään syytä että en saa lisättyä playlistiä smarters prohon kun ilmoittaa aina että no response from server.
Eilen sai päivitettyä listat mutta ei lähtenyt toistamaan mitään ja tyhjensin välimuistin ja tiedot niin enää ei siis saa lisättyä playlistiä sinne.
Puhelimessa ja telkkarissa toimii kun niistä en ole poistanut sitä mutta ainakaan puhelimeen en sitä saanut myöskään lisättyä kun kokeilin lisätä uutta playlistiä/käyttäjää
 
Mistä lähtis etsimään syytä että en saa lisättyä playlistiä smarters prohon kun ilmoittaa aina että no response from server.
Eilen sai päivitettyä listat mutta ei lähtenyt toistamaan mitään ja tyhjensin välimuistin ja tiedot niin enää ei siis saa lisättyä playlistiä sinne.
Puhelimessa ja telkkarissa toimii kun niistä en ole poistanut sitä mutta ainakaan puhelimeen en sitä saanut myöskään lisättyä kun kokeilin lisätä uutta playlistiä/käyttäjää
Minä lähtisin siitä että lukisin vaikka viimeiset kymmenen sivua tätä topiccia.
 
Syy löytyi. Eilen siis ei toiminut mikään ja kun poistin tiedot ja laitoin uudestaan niin olikin tallennettuun salasanaan ilmaantunut yksi numero liikaa :D

Sähköpostista vertailin salasanaa niin kappas vaan ku oli joskus käyny pikku virhe 😂
 
Mites tuon Strongin urlit on alkanu vaihtumaan parin viikon välein nyt. Eli onko tuo nyt oikeasti Strongin ongelma vai tuon myyjän omia sekoiluja?
Sama juttu! Otin helmikuussa ja toimi kaksi kuukautta vaikka on kahden vuoden sopimuksella ja sen jälkeen myös kahden viikon välein joutuu URL vaihtaa mutta nyt pelittää kun on ok4k
 
Strong lakkasi toimimasta, kysytty Getvbuy myyjältä viimeisimmät playlist urlit mutta mikään ei tunnu toimivan, varmistettu myyjältä että tunnukset toimii eli kaikki pitäisi muuten olla kunnossa. Kokeiltu http://ok4k.me, http://m3u.best-smarter.me ja pari muuta tässä ketjussa esille tullutta mutta ei vaan toimi, soittimet ilmoittaa että "could not connect to portal", "playlist does not exist" yms., reitittimessä kokeiltu DNS 1.1.1.1 ja 8.8.8.8, kokeiltu Windowsilla eri soittimilla ja Google TV+Televizo. Pari vuotta näiden kanssa toiminut ja nyt meinaa mennä sormi suuhun, vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.
 
Strong lakkasi toimimasta, kysytty Getvbuy myyjältä viimeisimmät playlist urlit mutta mikään ei tunnu toimivan, varmistettu myyjältä että tunnukset toimii eli kaikki pitäisi muuten olla kunnossa. Kokeiltu http://ok4k.me, http://m3u.best-smarter.me ja pari muuta tässä ketjussa esille tullutta mutta ei vaan toimi, soittimet ilmoittaa että "could not connect to portal", "playlist does not exist" yms., reitittimessä kokeiltu DNS 1.1.1.1 ja 8.8.8.8, kokeiltu Windowsilla eri soittimilla ja Google TV+Televizo. Pari vuotta näiden kanssa toiminut ja nyt meinaa mennä sormi suuhun, vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.
Android laitteet tykkää korvata http -> https automaattisesti, tsekkaapa ettei sinullekin ole käynyt näin.
 
Strong lakkasi toimimasta, kysytty Getvbuy myyjältä viimeisimmät playlist urlit mutta mikään ei tunnu toimivan, varmistettu myyjältä että tunnukset toimii eli kaikki pitäisi muuten olla kunnossa. Kokeiltu http://ok4k.me, http://m3u.best-smarter.me ja pari muuta tässä ketjussa esille tullutta mutta ei vaan toimi, soittimet ilmoittaa että "could not connect to portal", "playlist does not exist" yms., reitittimessä kokeiltu DNS 1.1.1.1 ja 8.8.8.8, kokeiltu Windowsilla eri soittimilla ja Google TV+Televizo. Pari vuotta näiden kanssa toiminut ja nyt meinaa mennä sormi suuhun, vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.

Muuta en osaa tähän nyt sanoa kuin sen, että ok4k-domain kyllä toimii ihan hyvin täällä.

Yksi vinkki tulikin tuossa jo edellä, mutta jos vika ei ole siinä, niin oletko jo kokeillut esim. puhelimella?
 
Tuli kokeiltua vielä iPhonella ja Samsungin tabletilla, sama homma eli ei toimi. Pyysin vielä myyjältä uuden 24h testitunnuksen niin saadaan varmuus onko vika kuitenkin tunnareissa.
 
Tuli kokeiltua vielä iPhonella ja Samsungin tabletilla, sama homma eli ei toimi. Pyysin vielä myyjältä uuden 24h testitunnuksen niin saadaan varmuus onko vika kuitenkin tunnareissa.
Sano et ottaa geoblokkauksen pois jos semmonen on käytössä.

Itse kokeilisin ladata playlistin terminalilla tai sillä windowsin powershellillä, jos ei lataudu mistään toimivasta domainista niin vika ei ainakaan ole missään muualla kuin siinä että playlist ei lataudu. Latautumattomuus voisi johtua mobiiliyhteydestä ja geoblokkauksesta tai väärin syötetystä osoitteesta tai bännitystä accountista. Testitunnuksellakin saa toki poissuljettua potentiaalisia ongelmia.
1779804928579.png
 
Viimeksi muokattu:
Syy Strongin toimimattomuuteen selvisi, olivat syystä tai toisesta vaihtaneet salasanan kokonaan toiseen mitään sanomatta, pääasiassa että toimii ja ihan hyvää asiakaspalvelua sai Whatsappin kautta.
 
onko nuo kaikki yllä mainitut boksit siis ihan googleTV/android laitteita, eli niille myös haetaan sovelluskaupasta hotiptv tms sovellus?

jatkokysymys, onko joku kikka (esim noiden boksien avulla) millä onnistuisi ohjelmien tallentaminen. Ainakaan omassa älytöllössä maksullisella iptv smarters (ei pro) sovelluksella ei tallennustoimintoa löydy. Hotiptv:n kokeilujaksokin jo loppui
 
onko nuo kaikki yllä mainitut boksit siis ihan googleTV/android laitteita, eli niille myös haetaan sovelluskaupasta hotiptv tms sovellus?

jatkokysymys, onko joku kikka (esim noiden boksien avulla) millä onnistuisi ohjelmien tallentaminen. Ainakaan omassa älytöllössä maksullisella iptv smarters (ei pro) sovelluksella ei tallennustoimintoa löydy. Hotiptv:n kokeilujaksokin jo loppui
Google TV (runs on underlying Android operating system). Tivimaten sideloading taitaa olla se juttu. Toki voihan sitä johonkin toiseenkin android playeriin rakastua.

Olen yllättynyt positiivisesti, jos joku täällä rupeaa neuvomaan miten ohjelmien tallennus onnistuu. Taitaa muutenkin olla "laiton" operaatio. Esim. Google TV streamerillä tämä onnistuu, mutta katsoa ei voi samanaikaisesti. Pitää sitten olla kaksi tilausta, jos meinaa näin tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Itse ostaisin mieluummin tuon =>
Vaikuttaa kyllä hyvältä. Toki Google TV Streamer (4K) -mediatoistimessa on Gigabit Ethernet (1000 Mbps), kun taas Thomsonissa ja Strongissa on vanhanaikainen 10/100 Mbps langallinen verkkoportti. Edellyttäen että haluaa kytkeä langallisesti ja varmistaa näin että iptv toimii optimaalisesti.
 
Vaikuttaa kyllä hyvältä. Toki Google TV Streamer (4K) -mediatoistimessa on Gigabit Ethernet (1000 Mbps), kun taas Thomsonissa ja Strongissa on vanhanaikainen 10/100 Mbps langallinen verkkoportti. Edellyttäen että haluaa kytkeä langallisesti ja varmistaa näin että iptv toimii optimaalisesti.
Juu taitaa vaatia ainakin usb-to-lan adapterin jos haluaa Gbs nopeuksia thomsonista.
 
Olen yllättynyt positiivisesti, jos joku täällä rupeaa neuvomaan miten ohjelmien tallennus onnistuu. Taitaa muutenkin olla "laiton" operaatio.
Saat odottaa positiivista yllätystäsi ainakin omalta osaltani. Kaiken voi tallentaa, siis aivan kaiken.
Neverföget #murobbs tallennus.

Mikähän tämäkin on, en tiedä. Joku kerto grillijonossa. Emby
 

Wavesta on ilmestynyt versiot 2.0.4 sekä mobiiliin, että Android-TV:lle. Eka päivitys Play-kaupasta poistamisen jälkeen ja lisää ilman muuta luottamusta Waven suuntaan. Voisi jopa ostaa TV-softan mobiilin lisäksi.

TV ei suostunut päivittämään ainakaan Obtainiumin kautta suoraan, koska ID-numero ei vastaa edellistä versiota. Liittynee siihen, että nimikin vaihtui Waveoksi.

Edit: Ainakin mobiilin puolella pystyi palauttamaan entisen tilauksen erillisellä Waveo Companion- sovelluksella.

Edit2: Onkos muissa Android-TV:n soittimissa mahdollista katsoa kahta kanavaa samaan aikaan, kuin Tivimatessa? En ole aiemmin ajatellut asiaa, mutta kylläpäs on kätevää nyt MM-kisojen aikaan katsoa kahta samaan aikaan alkanutta ottelua. Täytyy vaan pitää huoli, että lähetykset laittaa näkymään eri palveluntarjoajilta. 77-tuuman telkkarissa tekisi mieli testata neljää eri kanavaa. Kahdella jää paljon mustaa tilaa ylös ja alas, joten neljä näkyisi todennäköisesti tarpeeksi isoina. Tämähän onnistuisi hankkimalla Strongin kolmanneksi, koska toinen Livego löytyy jo. Äänen saa vaihdettua ihan vaan napsauttamalla joko vasemmalle tai oikealle.
 
Viimeksi muokattu:
Voisitteko avata minulle N1 ja NXT eroja?
Onko NXT mukamassa vähemmän pätkimisiä?Tulisi Samsungin tv apilla käyttöön. Kiitos etukäteen!
 
Voisitteko avata minulle N1 ja NXT eroja?
Onko NXT mukamassa vähemmän pätkimisiä?Tulisi Samsungin tv apilla käyttöön. Kiitos etukäteen!

Eipä minulla mitään kokemuksia NXT:stä ole, mutta ei se N1 ainakaan täällä päässä ole aikoihin pahemmin pätkinyt. Paljon luotettavammin se on toiminut kuin esim Livego, jos nyt se ei satu haittaamaan, että (etenkään Viaplay FI) eventeissä ei toisinaan ole ollut ääniä - niihinkin tosin löytyy aina joku muu vaihtoehto, joten ei sekään ole omaa päivääni päässyt pilaamaan.

Jos päättää nojata vain yhteen palveluun, niin silloin on ihan sen hetkisen tuurin armoilla, että se toimii silloin kun se toimii, ja jos se ei toimi, niin sitten se ei toimi. Pienemmällä harmilla pääsee, kun tilaa useamman eri palvelun, ja jos yksi pätkii tai ei toimi lainkaan, niin vaihtaa katselun sitten sellaiseen, joka sillä hetkellä toimii. Toki jos N1 pätkii kovasti, niin en olisi ihan varma, että mikään muukaan välttämättä sen paremmin toimii, kun ei se N1 tosiaan täällä omassa käytössäni juurikaan ole pätkinyt. Joskus ihan satunnaisesti joo, mutta eipä se juuri haitaksi ole ollut - ja jos joskus olisikin haitannut, niin sitten on olemassa myös Livego ja Strong. N1 ja NXT maksavat vuodessa noin satasen verran, joten niiden varapalveluiksi Livego ja Strong ovat ihan kelpo vaihtoehtoja, kun jos vaikka ottaisi ne molemmat, niin silti se tulee lähes puolet halvemmaksi kuin nuo kalliimmat palvelut. Strongissa ei sitten tosin ole Ruutu+ eventtejä, jos se on kynnyskysymys.

EIköhän NXT:stäkin saa testitunnukset käyttöön, joten siitä kannattaa varmaankin aloittaa tutustuminen, jos täältä ei tämän parempaa apua irtoa.
 
Eipä minulla mitään kokemuksia NXT:stä ole, mutta ei se N1 ainakaan täällä päässä ole aikoihin pahemmin pätkinyt. Paljon luotettavammin se on toiminut kuin esim Livego, jos nyt se ei satu haittaamaan, että (etenkään Viaplay FI) eventeissä ei toisinaan ole ollut ääniä - niihinkin tosin löytyy aina joku muu vaihtoehto, joten ei sekään ole omaa päivääni päässyt pilaamaan.

Jos päättää nojata vain yhteen palveluun, niin silloin on ihan sen hetkisen tuurin armoilla, että se toimii silloin kun se toimii, ja jos se ei toimi, niin sitten se ei toimi. Pienemmällä harmilla pääsee, kun tilaa useamman eri palvelun, ja jos yksi pätkii tai ei toimi lainkaan, niin vaihtaa katselun sitten sellaiseen, joka sillä hetkellä toimii. Toki jos N1 pätkii kovasti, niin en olisi ihan varma, että mikään muukaan välttämättä sen paremmin toimii, kun ei se N1 tosiaan täällä omassa käytössäni juurikaan ole pätkinyt. Joskus ihan satunnaisesti joo, mutta eipä se juuri haitaksi ole ollut - ja jos joskus olisikin haitannut, niin sitten on olemassa myös Livego ja Strong. N1 ja NXT maksavat vuodessa noin satasen verran, joten niiden varapalveluiksi Livego ja Strong ovat ihan kelpo vaihtoehtoja, kun jos vaikka ottaisi ne molemmat, niin silti se tulee lähes puolet halvemmaksi kuin nuo kalliimmat palvelut. Strongissa ei sitten tosin ole Ruutu+ eventtejä, jos se on kynnyskysymys.

EIköhän NXT:stäkin saa testitunnukset käyttöön, joten siitä kannattaa varmaankin aloittaa tutustuminen, jos täältä ei tämän parempaa apua irtoa.
Kaikki palvelut joskus pätkii, mutta sellainen huomio, että selvästi eniten suoraan telkkarin sovelluksilla käytettäessä ja etenkin jos kyseessä on muu kuin Android-TV.

Itselleni on erilaisia laitteita kertynyt, niin ihan ilman sarvia ja hampaita, jopa uudempienkin älytelevisioiden kaveriksi kannattaa vaan suosiolla hankkia AppleTV 4K, Google Streamer, Nvidia Shield TV pro tai muu vastaava laite, niin vähenee (jopa loppuu) se pätkiminen jo sillä. Jos siis netti on kunnossa.
 
Kaikki palvelut joskus pätkii, mutta sellainen huomio, että selvästi eniten suoraan telkkarin sovelluksilla käytettäessä ja etenkin jos kyseessä on muu kuin Android-TV,

Itselleni on erilaisia laitteita kertynyt, niin ihan ilman sarvia ja hampaita, jopa uudempienkin älytelevisioiden kaveriksi kannattaa vaan suosiolla hankkia AppleTV 4K, Google Streamer, Nvidia Shield TV pro tai muu vastaava laite, niin vähenee (jopa loppuu) se pätkiminen jo sillä. Jos siis netti on kunnossa.

Kyllähän se Netflixikin joskus pätkii tai kokonaan nurin. Pari kertaa käynyt noin kymmenen vuoden aikana. Viimeksi oli jumissa koko roska kun jotain show nyrkkeilymatsia sieltä yritin suorana katsoa.

Noissa epämääräisissä iptv-palveluissa se pätkiminen ja jumittelu on tuhat kertaa yleisempää. Vaikea edes kuvitella, että koskaan niissä kaikki tv-kanavat toimisivat ja niiden mahdolliset multitekstitykset ja monet ääniraidat. Hintalaatusuhde on silti timanttia.
 
Kaikki palvelut joskus pätkii, mutta sellainen huomio, että selvästi eniten suoraan telkkarin sovelluksilla käytettäessä ja etenkin jos kyseessä on muu kuin Android-TV.

Itselleni on erilaisia laitteita kertynyt, niin ihan ilman sarvia ja hampaita, jopa uudempienkin älytelevisioiden kaveriksi kannattaa vaan suosiolla hankkia AppleTV 4K, Google Streamer, Nvidia Shield TV pro tai muu vastaava laite, niin vähenee (jopa loppuu) se pätkiminen jo sillä. Jos siis netti on kunnossa.

Sekin varmaan vähän riippuu siitä telkkarista. Ei minulla sellaisessa ns. vähän paremmassa ja suht uudessa Sampassa mikään muu juurikaan pätki kuin Livego, ja sekin vain joskus.

Mutta selvähän se on, että jos katselulaitteesta loppuu potku, niin sitten se vaan loppuu. 😉

Jos se joskus tuntuu tarpeelliselta, niin sitten hankin töllön kylkeen AppleTV:n, kun UHF:lle kuitenkin jo on lifetime-tilaus. Sehän ei tosin taida olla mikään kovinkaan kevyeksi optimoitu sovellus, mutta eiköhän tuore AppleTV sitä jaksa ihan hyvin pyörittää.
 
Jos se joskus tuntuu tarpeelliselta, niin sitten hankin töllön kylkeen AppleTV:n, kun UHF:lle kuitenkin jo on lifetime-tilaus. Sehän ei tosin taida olla mikään kovinkaan kevyeksi optimoitu sovellus, mutta eiköhän tuore AppleTV sitä jaksa ihan hyvin pyörittää.
Hyvin pyörii tuoreimmalla 2022 julkaistulla Apple TV 4K:lla. Syssymmällä julkaistaan varmaan uusi laite niin sillä se varmasti pyörii hamaan tappiin saakka tehojen puolesta vaikka devaajat keksisi mitä.
 
UCL finaali tökkkii kyllä nyt N1:llä pahasti. Mitään vastaavaa ei ole ollut aikoihin. No näkyyhän tuo subilta.

EDIT: Itseasiassa urheilu 2 kanavalta ei töki. mtv eventeissä tökkii.
 
Kyllähän se Netflixikin joskus pätkii tai kokonaan nurin. Pari kertaa käynyt noin kymmenen vuoden aikana. Viimeksi oli jumissa koko roska kun jotain show nyrkkeilymatsia sieltä yritin suorana katsoa.

Noissa epämääräisissä iptv-palveluissa se pätkiminen ja jumittelu on tuhat kertaa yleisempää. Vaikea edes kuvitella, että koskaan niissä kaikki tv-kanavat toimisivat ja niiden mahdolliset multitekstitykset ja monet ääniraidat. Hintalaatusuhde on silti timanttia.

Sekin varmaan vähän riippuu siitä telkkarista. Ei minulla sellaisessa ns. vähän paremmassa ja suht uudessa Sampassa mikään muu juurikaan pätki kuin Livego, ja sekin vain joskus.

Mutta selvähän se on, että jos katselulaitteesta loppuu potku, niin sitten se vaan loppuu. 😉

Jos se joskus tuntuu tarpeelliselta, niin sitten hankin töllön kylkeen AppleTV:n, kun UHF:lle kuitenkin jo on lifetime-tilaus. Sehän ei tosin taida olla mikään kovinkaan kevyeksi optimoitu sovellus, mutta eiköhän tuore AppleTV sitä jaksa ihan hyvin pyörittää.
Tosiaan, tarkoitin kaikilla palveluilla kaikkia harmaan talouden iptv-palveluita, en esim. Netflixiä, YLE-Areenaa, Katsomia tai Ruutua.

Jotka nekin kyllä joskus tökkii, erityisesti mieleen tulee Ruutu, jolla vuosi pari sitten oli lopulta heidän omankin tiedotteensa mukaan sitkeää vikaa palvelun konepellin alla.

Anyway. Se itsestäänselvä problematiikka aiheessa on, että ns. viralliset palvelut tekee laitevalmistajien kanssa yhteistyötä ja sovellukset on usein suht hyvin optimoituja.
Sen sijaan lienee selvää, että näiden usein yhden devaajan tai pienen yhteisön playereitä ei suurella todennäköisyydellä samaan tapaan ole optimoitu juuri sun telkkarille.
Minkä lisäksi itse nämä ”kiinalaiset” iptv-palvelut nyt on mitä on ja reititetty miten on.

Mutta hinta näissä on kohdillaan ja hinta-laatusuhde myös. Jos kaikki urheilut vertaa virallisiin, N1 saa alle kuukauden hinnalla vuodeksi ja LiveGon alle viikon hinnalla vuodeksi vrt. jos tilaisi kaikki ne viralliset,
 
N1 ei meinaa näyttää mitään. Veikkaisin että urlin http://195.128.27.253:2095 kanssa jotain ongelmaa. Mitäs osoitteita muilla hyvällä menestyksellä käytössä?

Alkaakin eventit ja kanavat näkyä kun odottelee pitkään kanavan valinnan jälkeen. Toivotaan että champpari ratkeaa normaalilla peliajalla :D

LiveGo pelaa samalla sovelluksella normaalisti.
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin tivimaten uusimpaan 5.3.1 ja epg ei jostain syystä lataudu n1 xtream oletuksilla.. Oliko jollain joku osoite antaa? Edit: Liittyikin tivimaten backuppii, sekoittaa jotenkin epg lähteen.
 
Viimeksi muokattu:
UCL finaali tökkkii kyllä nyt N1:llä pahasti. Mitään vastaavaa ei ole ollut aikoihin. No näkyyhän tuo subilta.

EDIT: Itseasiassa urheilu 2 kanavalta ei töki. mtv eventeissä tökkii.

Sekuntiakaan ei täällä pätkinyt. Ehkä se ongelma on jossain muualla?

Minulla itseasiassa pyöri tänään Giron tämänpäiväisen etapin alusta vähintäänkin Suomen lätkämatsin loppuun saakka (eli karkeasti heittäen noin klo 12-24) sekä N1 ja Livego, eikä kummassakaan ollut mitään ongelmia. Jos jollain muulla oli, niin se ongelma lienee jossain ihan muualla kuin siellä, mistä monet sen aina ensimmäisenä haluaisivat löytää. Vaimo katsoi vielä samaan aikaan Strongista jonkun leffan ja jonkun tv-sarjan tuotantokauden ihan ongelmitta. Vähintään muutaman tunnin ajan siinä jossain välissä jauhoi vielä Tidalinkin suoratoisto. Eikä pätkinyt mikään.

Tosiaan, tarkoitin kaikilla palveluilla kaikkia harmaan talouden iptv-palveluita

Niitä minäkin tarkoitin. Jos ei pätki, niin ei pätki. Ja jos jonkun yhden kerran joskus pätki, niin sitten vaihdettiin toiseen palveluun. Ei se ole kovin vaikea yhtälö ole ollut. 😉

Mutta hinta näissä on kohdillaan ja hinta-laatusuhde myös. Jos kaikki urheilut vertaa virallisiin, N1 saa alle kuukauden hinnalla vuodeksi ja LiveGon alle viikon hinnalla vuodeksi vrt. jos tilaisi kaikki ne viralliset,

Hintahan se tietysti on se suurin syy, miksi näitä IPTV-palveluita käytetään. Viralliset toimijat ovat hinnoitelleet itsensä ulos "kilpailusta", mikä on tottakai surullista, koska tietysti heitä noin periaatteessa tekisi mieli tukea, jos siinä vain olisi enää mitään järkeä.
 
Taasko livego kyykkäs?

Meni kesken kultajuhlien pimeäksi ainakin itellä
striimi loppui, no can do.
etsi toinen kanava, joissakin se jatkui ihan loppuun asti.

en kyllä ymmärrä miten jengillä ei SEARCH toimi?

Tänään; SEARCH _ FINLAND = 4kpl striimejä joista VIP toimi nuhteettomasti.

STRONK.

TORILLE!
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
309 176
Viestejä
5 243 050
Jäsenet
83 446
Uusin jäsen
typokeke

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom