Iphonesta tuli tiiliskivi

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
545
Sain käsiini Iphone se:n joka oli omistajan mukaan mennyt uusinta firmwarea päivittäessä täysin jumiin.

Näitä olen itse tälle kokeillut:

-Itunes tunnistaa laitteen, näyttöön tulee itunes logo ja kaapelin kuva. Alkaa asentamaan ohjelmistoa mutta lopettaa virheeseen (#56), myös palautustoiminto loppuu samaan virheeseen.
-Dr.fone ei tunnista laitetta, pitää valita listasta itse eikä suostu asentamaan, sanoo ettei ole oikea ohjelmisto laitteeseen.
-Jailbreak ei onnistunut, Cydia impactor ei tunnistanut laitetta.

Heitänkö roskiin vai vieläkö löytyy jokin konsti? Ei ole mitään kokemusta näistä joten päätin kysyä vielä jos joku tietää näistä enemmän.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
545
Niin siis tuo on ilmeisesti siinä recovery modessa eikä siitä miksikään muutu vaikka mitä tekee. Tulee se itunes ja kaapelin kuva kun kytkee johdolla tietokoneeseen kiinni. Ja palautustoimintoa yritetty sitten itunesilla.
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
Tästä nyt varsinaisesti apua ole, mutta työkaverin omenaa koitin herätellä. Boot loop. Pyysi itunesia, alkoi purkamaan käyttistä, mutta kun alkoi asentamaan niin aina tökkäsi. En saanut kuntoon. Koitas imaista full ios >2gb KLIK! ja DFU:ssa palautusta. Olisiko ollut shift+hiiren painallus niin saa valita mitä iTunes alkaa asentamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
545
Kävin lataamassa sen uusimman (10.3.3), muita se ei anna asentaa(?) ja valitsin shiftin kanssa sen, mutta sama lopputulos.

Näyttöön tulee apple logo ja latauspalkki pääsee puoliväliin asti ja sitten tulee tuo virhe.

iphone.JPG
iphone2.JPG
 

soc

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
50
Googlesta selvis että vika on ilmeisesti rauta puolella. Eli joku osa menny rikki puhelimen pudotessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
545
Ei ole sim korttia. Voi hyvinkin olla että on rikki, sen verran kärsineen näköinen on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 058
Jotkut kommentoivat, että sim kortin pois ottaminen auttoi päivityksen läpi menoon, mutta eipä ollut apua siitäkään tässä tapauksessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
545
Juu niin oli joillakin auttanut. Voin antaa tämän pois jos joku haluaa. Näyttö on säpäleinä ja muutenkin kolhuilla mutta on silti toiminut ennen tätä tapahtumaa.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 670
Mä sain paapan ja mamman Iphone 5s:t (muistaakseni oli 5s) puhelimet latureineen ilmaiseksi, eivät reppanat muistaneet (edes tienneet) apple id:itä, enkä voinut myydä eteenpäin "käyttöön" koska monet toiminnot vaatii Apple Id:t. meni sitten veljen muksuille leluiksi, sääli :(
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
56
Mä sain paapan ja mamman Iphone 5s:t (muistaakseni oli 5s) puhelimet latureineen ilmaiseksi, eivät reppanat muistaneet (edes tienneet) apple id:itä, enkä voinut myydä eteenpäin "käyttöön" koska monet toiminnot vaatii Apple Id:t. meni sitten veljen muksuille leluiksi, sääli :(
Eikös AppleID:n salasanan saa palautettua jos muistaa/tietää sen sähköpostiosoitteen, jolla se on alunperin rekisteröity?
Jotain turvakysymyksiä siinä tais olla myös.
Asia erikseen tietysti, jos kysymyksiin on vastannut huuhaata, eikä postiinkaan ole enää pääsyä.
Vanhemmilla ihmisillä harvemmin on useampaa sähköpostiosoitetta, mutta voi vaihtua toki vuosien saatossa. Tämä onkin ongelma erikseen ja vaikea selittää varttuneemmille ihmisille (miksi esim. Officen lataaminen ei enää onnistu, jos a)unohdat tunnukset ja b) vaihdat sähköpostiosoitetta, joka on yleensä naimisissa internetoperaattorin kanssa).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 568
Viestejä
4 215 452
Jäsenet
71 080
Uusin jäsen
TonyR

Hinta.fi

Ylös Bottom