• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka iPad 10,2" (2021) 64 GB WiFi (tähtiharmaa) (299€ + lisähyvitys 75€ + 1kk vakuutus)

Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 864
Vanha Air 2 meni vaihdossa ja hinnaksi jäi 194e. Ei paha.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 814
Muistutetaan että tässä kapistuksessa ei ole GPS:ää, vain cellular-malleissa. Eli moneen käyttöön aika hyödytön vaikka edullinen onkin.
Ikinä ole ollut GPS:lle ipadissä käyttöä. Luurit sitä varten. Mikähän tosta tekee moneen käyttöön hyödyttömän ? Sanoisin, ett todella harva sitä GPS:ää ipadissa edes kaipaa. Idioottivarmasti toimivia padeja.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
302
Mulla meni ipad 2018 wifi 32GB vaihdossa 160€ jäi uudelle hintaa. Ihan tyytyväinen
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
477
Tämä Gigantin juttu oli siis klubitarjous? Liekkö DNA saa extrahyvityksen?
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 304
Mulla meni ipad 2018 wifi 32GB vaihdossa 160€ jäi uudelle hintaa. Ihan tyytyväinen
219€ jäi hinnaksi kun vei ipad 2sen vaihdossa.
Mites toi vaihtoon vienti? Pitääkö olla resetoitu? Tai jotain tehty Ipadille?

Oon parhaillaan matkalla Giganttiin ja noin 30min päästä perillä. Vaihdossa ois tulossa 9.7 Ipad32gt wifi. Pitääkö toi nollata? Ja mitä tolle pitää tehdä että ottavat vastaan?
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 201
Jos ei oo mitään vaihdettavaa niin DNA saa osamaksulla ja silloin hinta on 298.8 eikä tarvii mennä kauppaan. Tosin viimevuonna tää 299 oli pitkän aikaa normaali hinta tälle tuotteelle joten tarjous on vähän niin ja näin /

Edit: DNA 3v takuu
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
283
Mites toi vaihtoon vienti? Pitääkö olla resetoitu? Tai jotain tehty Ipadille?

Oon parhaillaan matkalla Giganttiin ja noin 30min päästä perillä. Vaihdossa ois tulossa 9.7 Ipad32gt wifi. Pitääkö toi nollata? Ja mitä tolle pitää tehdä että ottavat vastaan?
Mä olin resetoinut, ja tais se myyjä kysyä et onko nollattua. Koitat saada jonkun myyjän napattua hihasta ja sanot että ostaisit uuden pädin ja vanhaa ois tulossa vaihdossa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 236
Jep, 3. sukupolven iPadin vein ja kassalla kysyi onko tyhjennetty vai tarvitseeko apua eli varmasti voi hoitaa siinäkin.
Erittäin hyvä tarjous kun 219€ hintaan sai päivitettyä ikivanhan miltei uunituoreeseen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
En ollut huomannut aiemmin tuota 75€ lisähyvitystä aiemmin. 172€ jäi maksettavaa kun vei 2017 ipadin vaihdossa.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 274
Oliko tuossa karvalakki-iPadissa vielä(kään) FaceID:tä? Olisi keittiössä kokatessa aivan pakollinen ja nykyisen x vuotta vanhan iPadin isoin puute.
 

JTO

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
394
Oliko tuossa karvalakki-iPadissa vielä(kään) FaceID:tä? Olisi keittiössä kokatessa aivan pakollinen ja nykyisen x vuotta vanhan iPadin isoin puute.
Ei ole vielä tässä mallissa.

Kävin viemässä vanhan iPad Airin vaihdossa - eipä haitannut, vaikka näyttölasi oli säpäleinä.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
107
Tein jo varmuuskopiot vanhasta pädistä, mutta eipä auta kun lähimmästä gigantista ei enää saatavissa
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 304
Jep, tiskillä nollailtiin. 32gb 2018wifi vaihdossa, 161e tais jäädä hintaa plus hakuvaiva. Silti ok päivitys, toki lasikalvo ja kotelo päälle mutta noin 190-200e silti helppo ostos silti 3v uudemmasta laitteesta, ja toki 64gb muistia luo turvaa vs 32gb vuosiksi eteenpäin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 212
Oliko tuossa karvalakki-iPadissa vielä(kään) FaceID:tä? Olisi keittiössä kokatessa aivan pakollinen ja nykyisen x vuotta vanhan iPadin isoin puute.
Tässä on sormenjälki. Itse tykkään siitä enemmän. Mulla on tapana lueskella lehtiä ja foorumeita parvekkeella tabletilla (tätäkin kirjoitan tällä iPadilla), ja tulisin hulluksi jos olis se sama paska face-id kuin puhelimessa. Sormenjälki toimii aina, ei ole väliä onko leipä suussa, silmälasit huurussa, parta huonosti, suojalasissa ilmakupla lähellä naamasensoria ja mikä parasta voit aktivoida laitteesi ja lukea ilmoitukset/viestit vaikka laite olisi pöydällä. En tiedä millainen psykopaatti on päättänyt, että puhelimissa on vain naamasensori mutta sen katselukulma on niin kämäsen paska että laite pitää olla lähes kohtisuoraan naamaa kohden.

Anteeksi turha offtopic, mutta vituttaa iPhonen naamantunnistus niin paljon, että verisuoni sykkii päässä
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
713
Tässä on sormenjälki. Itse tykkään siitä enemmän. Mulla on tapana lueskella lehtiä ja foorumeita parvekkeella tabletilla (tätäkin kirjoitan tällä iPadilla), ja tulisin hulluksi jos olis se sama paska face-id kuin puhelimessa. Sormenjälki toimii aina, ei ole väliä onko leipä suussa, silmälasit huurussa, parta huonosti, suojalasissa ilmakupla lähellä naamasensoria ja mikä parasta voit aktivoida laitteesi ja lukea ilmoitukset/viestit vaikka laite olisi pöydällä. En tiedä millainen psykopaatti on päättänyt, että puhelimissa on vain naamasensori mutta sen katselukulma on niin kämäsen paska että laite pitää olla lähes kohtisuoraan naamaa kohden.

Anteeksi turha offtopic, mutta vituttaa iPhonen naamantunnistus niin paljon, että verisuoni sykkii päässä
Nooh, kyllä se feissikin toimii näissä uusimmissa iLuureissa hyvin, mutta totta toinen puoli, tykkään myös tosta sormenjälki ominaisuudesta.

Eniveis hyvä tarjous. Harmi kun itsellä ollut kovassa käytössä tuo 2019- malli, siinä on takana muutamia naarmuja. Vai saisikohan tuosta jotain silti? Muuten kunnossa.
 
Liittynyt
14.03.2022
Viestejä
38
Jep, 3. sukupolven iPadin vein ja kassalla kysyi onko tyhjennetty vai tarvitseeko apua eli varmasti voi hoitaa siinäkin.
Erittäin hyvä tarjous kun 219€ hintaan sai päivitettyä ikivanhan miltei uunituoreeseen.
Saiko 2012 vuoden ipadista noin hyvän hyvityksen?
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 864
Myyvätkö näitä vielä toimitusmyyntinä vaikka myymäläsaldo olisi nollilla? Vähän kahden vaiheilla pitäiskö vielä hyvin pelittävä 5th gen ipadi vaihdattaa vai pitää vielä vuosi (hyvitys 130e luokkaa). Uutta tulevaa ipados 17 käyttistä ei laite enää saa eikä ole tallennustilaa vaativassa käytössä.
 

JTO

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
394
Ton vakuutuksen saa onneksi helposti irtisanottua Gigantin nettisivun kautta, jos kirjautuu omalle tilille.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 304
Mitenkä, toi Apple Id, niin voiko vaan kirjautua ulos omasta ja kirjautua vanhempien tilillä sisään sillä tavoin, että sovellukset pysyy ts. ei tarvitse laitetta nollata?

Tämä tarjouslaite meni siis vanhemmille, mutta kerkesin jo avuliaana perussoftat asentaa, että heidän ei tarvitsi.. Toki ne on nyt minun Apple ID -tilillä.

Että onnistuuko kirjautua ulos omasta tilistä poistamatta sovelluksia?


Suosituksia TPU-case + lasikalvo combosta, vai laitanko vaan jotain tulemaan.

Huipputarjous kyllä kauttaaltaan. Oli jopa laturikin matkassa johtoineen, joka tietysti entistä enemmän plussaa, kun palautustuotteessa ei tarvinnut palauttaa, kuin itse Ipad.

Ainut sääli on tuo lighting-liitin, mutta onneksi Ipadien akku kestää, niin sen kanssa ei tarvitse kauaa tolskata.

Varmaan tulee joskus omakin Ipadi hommattua, kunhan saa USB-C liitännän 299e hintaan. Nyt halvimmat USB-C liitäntäiset taitaa olla tyyliin 599e vai mitä ne onkaan? Odotellaan siis vielä kaksi, kenties neljä vuotta.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
283
Paljon se gigantin lasikalvo+kotelo setti maksoi, ja mikäköhän setti se oli? Myyjä sellaista tarjoussettiä tarjoili, mutta oli kiirus päällä niin jäi ottamatta/tarkemmin miettimättä..
 
Liittynyt
26.03.2020
Viestejä
16
Oma ipad mini 16gb 10:n vuoden takaa meni vaihdossa 80e hyvityksellä, ihan hyvin kun sen uutena ostin silloin 99€:lla
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
257
Kannattaa nämä turhat kaupantekijäiset unohtaa, kun niiden idea perustuu siihen että ihmiset ei muista/jaksa/uskalla laittaa viestiä aspaan peruakseen tuota:
On kyllä hieno asenne. :D Ehdottomasti mukaan 1kk vakutuus, jos sellaisen saa.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
375
Minä käytän viime vuonna Black Fridayn aikoihin 299€ ostettua karvalakkimallin iPadia, kun entinen iPad Air 2 meni köytettävyydeltään tosi hitaaksi. Nyt olisi voinut vaihtaa tuon Air 2:sen tuohon Gigantin iPadiin jos en viime vuonna olisi saanut tuota iPadia tuolla 299€ hinnalla.

Suurin ärsyttävä seikka tuossa iPadissa on keskusmuistin liian vähäinen määrä ja minun käytössäni sen valitettavasti huomaa kyllä päivittäin.
 
Liittynyt
09.11.2021
Viestejä
10
Ikinä ole ollut GPS:lle ipadissä käyttöä. Luurit sitä varten. Mikähän tosta tekee moneen käyttöön hyödyttömän ? Sanoisin, ett todella harva sitä GPS:ää ipadissa edes kaipaa. Idioottivarmasti toimivia padeja.
Mmh, no käyttöskenaarioista se on kiinni. Mä en oikeastaan itse taas keksi kamalasti mitään käyttöä tabletille muuten, mutta ajan moisessa navigointiohjelmia veneiden, lentokoneiden jne ohjaimissa. Siinä iPadit on erinomaisia, mieluummin kuin useimmat Android-padit mutta vaatii GPS:n luonnollisesti. En mä ihan ainoa liene jolta vaikka veneen kojelaudalta iPad löytyy ja mieluiten mahdollisimman halpa jos käyttö rajoittuu vain siihen.

Varmasti tosi moni käyttäjä ei myöskään tarvitse GPS:ää mihinkään kun käyttöskenaario on erilainen. Kunhan nyt huomiona että tuon omituisuuden muistaa että vain mobiiliverkko-malleissa on GPS.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 310
Viestejä
4 232 360
Jäsenet
71 189
Uusin jäsen
Tombula44

Hinta.fi

Ylös Bottom