Io-techin YouTube -kanava - 80000 tilajaa rikki, Suomen ja Pohjoismaiden suurin tekniikkamedia Youtubessa

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 071
Io-techissä on kokeiltu videoformaattia tässä hiljattain ja konsepti on käsittääkseni kerännyt varsin positiivista palautetta. Toistaiseksi alustana on käytetty Facebook Live tilaa mutta useat käyttäjät ovat toivoneet alustaksi Youtuben vastaavaa Live tilaa. Youtube Live vaatii kuitenkin 10 000 tilaaja, jotta ominaisuutta voi käyttää.
Huom. YouTube Liven käyttö mobiililaitteella vaatii yli 10 000 tilaajaa.
Harmi, että Youtube Live ei ilmeisesti onnistu alle 10000 tilaajan kanavalla, joten sitten on käytössä tuo Facebook Live.
Päivitys: Youtube on laskenut sen rajan 1000 tilaajaan eli enää tarvitaan alle 400 tilaajaa :eek:
TechBBS on kerännyt tähän mennessä 11 757 rekisteröitynyttä käyttäjää ja viikottaisia kävijöitä on huomattavasti enemmän. 10 000 1000 tilajaan kerääminen ei pitäisi ainakaan olla mikään mahdottomuus. Kanna siis kortesi kekoon ja käy klikkaamassa io-tech tilatuksi kanavaksi! Lähes jokaiselta kuitenkin löytyy se Gmail -tunnus. Ja jos ei löydy, niin äkkiäkös sellainen tekee *klik*

Tähän mennessä io-tech -kanava on kerännyt 628 tilaajaa. Pystymme parempaan!

Päivitys 30.3.2017: 1000 tilaajaa tuli täyteen alle vuorokaudessa. Samalla kanavan nimi vaihtui SER-miehestä sivuston mukaisesti io-tech:ksi. Kiitokset kaikille tilaajille! Alapuolella uniikki Play Button saavutuksen kunniaksi:


Kanavan tilaaminen on edelleen sallittua, joten jos et vielä ole tilannut kavavaa, niin kipin kapin tilaamaan! 10 000 tilaajaa oikeuttaa kanavalle entistä eksklusiivisempia etuja :).

EDIT: 10 000 tilaajaa tuli täyteen 11.8.2018! Seuraavaksi kohti 100 000 tilajaa ja hopeista Play Buttonia.
EDIT: 50 000 tilaajan rajapyykki rikkoutui 19.9.2020!

Kanavan tilaaminen on ilmaista

Niin, eiköhän me hommata 10 000 tilaajaa saada SER-miehelle niin rupee hommaa rokkaa.:cigar2:


 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
Olen jo tilaaja, mutta nostan tärkeää. Peruslaiskana informaationkuluttajana Youtuben infotainment ja kuivien asiakanavien videot ovat täällä kovassa käytössä. Usein tulee pelkästään kuunneltua noita podcast-tyylisesti autoa ajaessa.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Päivitys: Youtube on laskenut sen rajan 1000 tilaajaan eli enää tarvitaan alle 400 tilaajaa :eek:

Requirements for YouTube Live

Confirm that your channel is verified and that you have no live stream restrictions in the last 90 days.

Note: For YouTube live on mobile, your channels must have over 1,000 subscribers.

Kanavan tilaus: SER-mies

Kiitos avusta :kippis:
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
1000 tilaajalla saa myös muuten valittua nimen kanavalle. SER-mies vai io-tech? :kahvi:
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 071
Ketju luettu 42 kertaa 34 seuraajaa tullut lisää ensimmäiseen 30min. Noi 8 kaveria varmaan käy tilaamassa sitten työpäivän jälkeen, eikö? ;)

EDIT: 42/42 :)
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
747
Mä tilaan heti kun saan hyvät perustelut mitä lisäarvoa live-stream tuo.
 

rehunmasiina

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
551
Juu tillaan, kun piäsen ehtosel kotikoneen ääreen.

Edit. Ny o sitte liitetty itteni kanaval.
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Sampsaa jännittää kuulemma vähemmän kun on live, jos offline niin rupeaa heti miettimään miten paskaa sisältöä tuottaa =)
Jokainen voi itse kokeilla kameran edessä kuinka helppoa homma on :)

Jotkut toki luontaisia lahjakkuuksia (minä en koe olevani)

(kyse ei niinkään ole jännittämisestä, vaan yksinkertaisesti asioiden puhumisesta ja ulosannista live vs nauhoitettava video, jotenkin sen tilanteen kokee täysin erilaisena)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
541
Välillä sitten vähän rennompaa ohjelmaa eikä tylsää ser-kamaa, tuosta mallia:


:D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Jännittihän entistä Data fellowsin poikaakin alussa luennoinnit, esiintymiset ja mediassa oleminen mutta nykyisin Hyppönen esiintyy jo paljon luontevammin. Että tekemällä sitä tottuu.
Paljonkos tuo juutuupi kanavan tilaaminen maksaa?
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Enää 250 vajaa, eiköhän tuo tosiaan tänään tule täyteen
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 071
Ketju luettu 42 kertaa 34 seuraajaa tullut lisää ensimmäiseen 30min. Noi 8 kaveria varmaan käy tilaamassa sitten työpäivän jälkeen, eikö? ;)

EDIT: 42/42 :)
Reilu tunti takana ja statsit 116/383. Tilastot vähän rumemmat mutta tilaajia tulee koko ajan lisää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
991
Tilailtu. Niitä live-buildeja sitten kuten puhe oli :p

Mikään ei ole hauskempaa kuin naureskella toisten työmenetelmille ja mokille. Hommahan ei kuitenkaan mene laakista kohdilleen koskaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
999
Kävin tilaamassa. Millaista sisältöä tänne on odotettavissa ja onko kaikki videot tulossa "livenä"? Kai ne jää myös myöhemmin katsottavaksi kanavalle?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
425
Tilattu jo viime lokakuussa, mutta idealle kannatusta! Toivottavasti Live videoiden lisäksi nähdään myös alkuperäisen SER-miehen testejä jatkossakin. :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
991
Niinkuin johonkin jo laitoinkin linkin Thomas Sanladerer tällä jantterilla on mielenkiintoisia ja informatiivisia 3d-tulostimien live-buildeja. Ja tosiaan jäävät sitten katsottavaksi jälkeenpäin. Jos ajatellaan ihan koneen kasaamista, monellehan se on ihan tuttua, mutta tässä pääsee nyypätkin kärryille koneen kasaamisesta kun voi videolta operaatiota seurata.

Oma lukunsa toki on sitten lopputuotoksen laatu, ylläolevalla kaverilla kuitenkin on mikrofonit ja kamerat viritelty aika hyvin, eli lopputulos myös on suht laadukas. Joskin kaveri aina välillä unohtaa mikrofonin pois päältä kunnes huomaa kommenteista ettei puhetta ole viimeiseen minuuttiin kuulunut.
 

njake

get string from object
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
699
Just tuollanen tekemisen meininki kannustaa muitakin tekemään ja kasailemaan konetta itse yms harrastukseen. Itsekin tullut katsottua tuubista esim puutöiden tekemisestä videoita ja kummasti syyhyttää rakentaa ja nikkaroida moisen jälkeen :)
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
1 891
Tilailtu. Niitä live-buildeja sitten kuten puhe oli :p

Mikään ei ole hauskempaa kuin naureskella toisten työmenetelmille ja mokille. Hommahan ei kuitenkaan mene laakista kohdilleen koskaan.
Niin eihän kukaan itse tee koskaan mitään mokia.
Onhan se sitten hyvä naureskella toisten tunaroinneille.
Minä olen mestari ja toiset on tunareita & tumpuloita.:vihellys::wtf:

Tilattu on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
991
Niin eihän kukaan itse tee koskaan mitään mokia.
Onhan se sitten hyvä naureskella toisten tunaroinneille.
Minä olen mestari ja toiset on tunareita & tumpuloita.:vihellys::wtf:

Tilattu on.
Just näin. Vain itse osaa tehdä ;) Helppo huudella kommentteja, ja sitten kuitenkin itse tilanteen sattuessa kuorii johdon hampailla sen kuorintatyökalun sijaan joka olis kolmen metrin päässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305
Livevideoissa puskee Porin/Turun murre huomattavasti selvemmin päälle kuin perinteisissä videoissa.
Jokainen saa itse päättää onko se hyvä asia.
Allekirjoittanutta ei haittaa. :smoke:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
450
Jokainen voi itse kokeilla kameran edessä kuinka helppoa homma on :)

Jotkut toki luontaisia lahjakkuuksia (minä en koe olevani)

(kyse ei niinkään ole jännittämisestä, vaan yksinkertaisesti asioiden puhumisesta ja ulosannista live vs nauhoitettava video, jotenkin sen tilanteen kokee täysin erilaisena)
Ota pari kaljaa alle ennen streamia niin rentouttaa ja häviää jännitys. :) Tilattu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 519
Olin kait tilannut 20.10. Vielä taitaa olla 200 tilaajaa vajaa :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 445
Viestejä
4 162 092
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom