io-tech.fi BBS on avattu

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
S Y N T H W A V E
Team Pätkäpaasto
EkcqdqIWAAEKpG4.png

Kiitos kaikille jotka ovat olleet mukana. Nopeasti meni tosiaan 5 vuotta, mutta jälkikäteen ajateltuna onhan tässä painettu hommia myös suoraan sanottuna aivan helvetisti. Tosin silloin kun rauta on kuumaa niin kannattaa takoa ja nyt ollaan siinä tilanteessa, että tämän sivuston pyörittäminen on tällä hetkellä taloudellisesti kannattavaa bisnestä, meillä on useampi työntekijä hommissa ja pystymme tuottamaan suomenkielistä tekniikkasisältöä niin kirjoitetussa kuin videoformaatissa oman mielemme mukaan ulkoisista tahoista riippumatta.

Mitään odotuksia ennakkoon ei ollut, että foorumi ja sivusto lähtisi sellaiseen nousukiitoon mihin se sitten heti alusta alkaen lähti. Myöskään Otavamedian suunnitelmat Muropaketin suhteen eivät olleet meidän tiedossa, oletus oli että siellä lyödään isompaa vaihdetta silmään, eikä meillä olisi mitään mahdollisuuksia kilpailla, joten keskityttiin tekemään omaa juttua eikä siihen, mitä Muropaketissa tapahtuu.

Muropaketti-yhteistyön päättymisestä ilmoitettiin julkisesti 5.10.2016, olin kuullut tästä pari viikkoa aiemmin, 12.10. nimi oltiin päätetty ja uusi domain rekisteröity, 13.10. Xenforo-asennettu ja muutaman päivän säätämisen jälkeen sivusto lanseerattiin beta-testattavaksi 16.10.

lusikkamies

Tukijäsen
Kiitos kaikille jotka ovat olleet mukana. Nopeasti meni tosiaan 5 vuotta, mutta jälkikäteen ajateltuna onhan tässä painettu hommia myös suoraan sanottuna aivan helvetisti. Tosin silloin kun rauta on kuumaa niin kannattaa takoa ja nyt ollaan siinä tilanteessa, että tämän sivuston pyörittäminen on tällä hetkellä taloudellisesti kannattavaa bisnestä, meillä on useampi työntekijä hommissa ja pystymme tuottamaan suomenkielistä tekniikkasisältöä niin kirjoitetussa kuin videoformaatissa oman mielemme mukaan ulkoisista tahoista riippumatta.
Jep, äkkiä on aika menny kyllä, mutta hieno homma ettei talkoilla tarvi saittia pitää, eihän se pidemmän päälle toimis. Hyvää työtä oletta tehneet, mukava että on suomalainen sivusto missä viihtyy.

edit: ja niin se piti tukijäsenyyski ostaa, eipä tuo niin kallis ole =) kippis sille.

Viimeksi muokattu:

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Onnittelut menestyksekkäästä viidestä vuodesta. Toivotaan, että meno vain paranee

Onneksi olkoon Sampsa ja Kokkonen + co. Onneksi pyörität foorumia paremmin kuin loottaat. :p

Uskomatonta, että viisi vuotta on jo mennyt?... Lähes, sillä minä liityin 20.10.2016 ja se tapahtui jossakin muropaketin kommentissa, että Sampsa lopettaa ja säie olemassa. Täytyi sitten etsiä se jäähyväis-hölötys ja vasta sitten rupesin nuuskimaan, että missähän se uusi paikka on. Missään ei siinä sivustossa ollut mitään mainintaa.

Härkönen

Tukijäsen
Uskomatonta, että viisi vuotta on jo mennyt?... Lähes, sillä minä liityin 20.10.2016 ja se tapahtui jossakin muropaketin kommentissa, että Sampsa lopettaa ja säie olemassa. Täytyi sitten etsiä se jäähyväis-hölötys ja vasta sitten rupesin nuuskimaan, että missähän se uusi paikka on. Missään ei siinä sivustossa ollut mitään mainintaa.
Itsekin seurasin sivusta tilannetta pari päivää, ennen kuin tajusin jättää uppoavan laivan.
:sysop:

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Tukijäsen
Tulee tukijäsenyyttä pidettyä tulilla, koska teette pirusti sellasta sisältöä mikä itteä kiinnostaa ja mikäs sen mukavampaa, kun suomeksi lukea niitä. Niin toi 12.4e/v on pikku summa siitä. Jatkakaa samaa malliin ja onnea techin porukalle!

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
S Y N T H W A V E
Team Pätkäpaasto
Sen verran pelasin rehdisti, että en itse käynyt MuroBBS:ssä mainostamassa sanallakaan uutta sivustoa.

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Sen verran pelasin rehdisti, että en itse käynyt MuroBBS:ssä mainostamassa sanallakaan uutta sivustoa.
Minäkin muistaakseni kuulin tästä ensimmäisenä joltain räbäsankarilta joka palasi Muroon haukkumaan sitä ja kehumaan tätä. Ja ko. henkilö taisi saada permabanaanin Muron modeilta siitä hyvästä.

Lassivv

Tukijäsen
Team H2O
Luultavasti niin kauan kun Sampsa ja porukka pitää sivustoa ja foorumia yllä niin vaikea uskoa että kukaan nousisi Suomessa ohi tai edes rinnalle. Tukijäsenyyttä itse myös pitänyt yllä sen aikaa kun jäsenenä pyörinyt, 12.40€ todella pieni summa vuodessa tukea foorumia. Ei se varmaan mahtavan iso määrä tukea foorumille ole mitä näistä tulee, mutta taisi tästä Kokkonen tai Sampsa kauan sitten kirjoitella että tukijäsenyydet auttoivat varsinkin alkupuolella sivuston taivalta todella merkittävästi.

Viimeksi muokattu:

Dudem

Tukijäsen
Onnea viisi vuotiaalle iO-Techille! :schampagne: Ja onneksi tuli varmaankin silloisesta räbästä linkki bongattua. :thumbsup: Tosin vasta seuraavana päivänä.. feels bad man. :D

Onneks olkoon Sampsa ja muu ylläpidon väki. On ollut mukavat 5 vuotta täällä. 19.10.2016 tuli liityttyä tälle uudelle foorumille. Taisi juurikin joku tulla haukkumaan muroa paskaksi ja aloin ihmettelemään, että mikä homma kun kaikki jättää muron. Ehdottomasti paras foorumi jota tulee seurattua. Kontentti myös mitä tuotatte on priima laatua. Ei tule mikään muu suomlainen foorumi nousemaan lähellekkään Sysop mestariteosta. :sysop:

Kieltämättä alkuun oli vähän ristiriitaset fiilikset myös että tuleeko tästä mitään mutta ei mennyt kauaakaan kun huomasin että enpä enää käynytkään muron puolella mitä tuli vuosia aktiivisesti tehtyä vaan suoraan näppis vei aina io-techille. Tykännyt kyllä aivan järkyttävästi miten tää on kasvanut ja kehittynyt, sekä kokoajan mun mielestä hyvään suuntaan. Tosin näin eläkeläisenä huomaa ettei jaksa ihan mahottomia enää kirjotella foorumille :D
Aika kyllä menny nopeesti jos siitäkin on viis vuotta, piti ihan väijyä omaa profiilia niin näköjään oon ollu heti ekojen joukossa ryntäämässä foorumille :o

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
147 557
Jäsenet
53 809
Uusin jäsen
Jessica Rabbit

Hinta.fi

Ylös Bottom