Intelin piirisarja-roadmap vuoti: Z390 korvaa pian julkaistavan Z370:n ensi kesänä

D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
:rofl:
Kahvijärvi toimii ilman piirisarjaa :rofl:
No on tossa kyllä pointtinsa. Tämä on uutisketju intelin Kahvi- ja tykkijärven piirisarjoista. Jos mennään noihin prosessorin tehojuttuihin niin keskustelu kääntyy aivan väkisin siihen vääntöön mikä saisi mielummin pysyä vänkäysketjussa.

Itse meinaan kyllä hommata Z370 emon. En minkään fanittamisen takia vaan siksi koska ei kiinnosta odotella 8 - 10 kk Z390 emoja + niissä ei ole juurikaan itseä kiinnostavia ominaisuuksia + olen joka tapauksessa vaihtamassa tämän Ryzenin pois ennemmin kuin myöhemmin.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
806
Itse meinaan kyllä hommata Z370 emon. En minkään fanittamisen takia vaan siksi koska ei kiinnosta odotella 8 - 10 kk Z390 emoja + niissä ei ole juurikaan itseä kiinnostavia ominaisuuksia
Allekirjoitan. Itsekin päivittävässä I5 3570k ->
 

PPetaja

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.06.2017
Viestejä
67
Älä vääristele sanomisiani. Minä arvioin Z370 olevan keskeneräinen JA rahastusta alusta alkaen kunnes peliin tuli arvio uudelleennimeämisestä.

Ja jos ihan suoraan sanotaan, niin minua ei kiinnosta vähääkään minkälaiset tehot Coffee Lakessa on. En tule päivittämään konettani ainakaan kahteen seuraavaan vuoteen prosessorin / emon osalta, joten sillä tiedolla ei ole minulle mitään merkitystä. Jos haluat tapella asiasta, niin olisi parempi siirtyä tuonne AMD vs. Intel väittelyketjuun. Varsinkin kun Coffee Laken tehot eivät kuulu tämän ketjun aiheeseen millään tavalla.
En ole vääristellyt sanomisiasi. Minua kiinnosti vain perustelusi intelin rahastukselle ja z370 piirisarja keskeneräisyydelle eli syyt miksi suosittelit viivästyttämään 8th gen suorittimien hankintaa h2/2018 tulossa olevalle z390 chipsetille.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
79
Sanoisin että Haswellistä voisi päivittää uuteen coffeelakeen. Skylake ja Kabylake omistajia EN suosittelis päivittää. Ainakaan 370 emolla.

Kyllä AMDlläkin tulee käymään niin, että uusi "Ryzen 2" tulee uudelle piirisarjalle. (Ei välttämättä uudelle socketille)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 963
No on tossa kyllä pointtinsa. Tämä on uutisketju intelin Kahvi- ja tykkijärven piirisarjoista. Jos mennään noihin prosessorin tehojuttuihin niin keskustelu kääntyy aivan väkisin siihen vääntöön mikä saisi mielummin pysyä vänkäysketjussa.

Itse meinaan kyllä hommata Z370 emon. En minkään fanittamisen takia vaan siksi koska ei kiinnosta odotella 8 - 10 kk Z390 emoja + niissä ei ole juurikaan itseä kiinnostavia ominaisuuksia + olen joka tapauksessa vaihtamassa tämän Ryzenin pois ennemmin kuin myöhemmin.
Miksi muuten pois Ryzenistä?
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Miksi muuten pois Ryzenistä?
Tohon vastaaminen tässä ketjussa avaa semmoisen pandoran lippaan että Kaotika kyllästyy moderoimiseen ja lyö hanskat tiskiin. Vastaan siksi näin: koska haluan
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Kyllä AMDlläkin tulee käymään niin, että uusi "Ryzen 2" tulee uudelle piirisarjalle. (Ei välttämättä uudelle socketille)
Mitä haittaa jos tulee uusi piirisarja mutta sama yhteensopiva socket? Ei mitään. Mitä haittaa jos tulee uusi piirisarja mutta ei yhteensopiva socket? :think:
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
364
No on tossa kyllä pointtinsa. Tämä on uutisketju intelin Kahvi- ja tykkijärven piirisarjoista. Jos mennään noihin prosessorin tehojuttuihin niin keskustelu kääntyy aivan väkisin siihen vääntöön mikä saisi mielummin pysyä vänkäysketjussa.

Itse meinaan kyllä hommata Z370 emon. En minkään fanittamisen takia vaan siksi koska ei kiinnosta odotella 8 - 10 kk Z390 emoja + niissä ei ole juurikaan itseä kiinnostavia ominaisuuksia + olen joka tapauksessa vaihtamassa tämän Ryzenin pois ennemmin kuin myöhemmin.
Nyt kyllä heräs mielenkiinto. Jos et halua tässä avautua siitä miksi siirryt pois Ryzenistä, niin voitko kertoa faktoja yksärillä?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 963
Tohon vastaaminen tässä ketjussa avaa semmoisen pandoran lippaan että Kaotika kyllästyy moderoimiseen ja lyö hanskat tiskiin. Vastaan siksi näin: koska haluan
Juu. Mietin vain olisiko arkkitehtuurin kanssa ollut jotain tekemistä. Huomannut välillä vain, että liikkuu ryzen settejä mutta oikein syytä en ole hoksaillut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 388
Viestejä
4 200 269
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom