• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

Intelin Arc-näytönohjaimet tulevat tukemaan ylikellotusta ajureista

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 542
No, ainakaan esim. Afterburneria en laske itse bloatiksi.
Sehän on ihan itsestä kiinni, mitä haluaa nähdä bloattina. Esim AMD:n näytönohjaimilla Afterburnerille taitaa olla tänä päivänä kovin vähän käyttöä, kun ajureista saa suoraan kaikenlaiset seurannat sun muut ylikellotukset väänneltyä
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
No, ainakaan esim. Afterburneria en laske itse bloatiksi.
Mun mielestä just Afterburnerit, Precision X:t yms. ovat sitä bloattia, eli joudut asentamaan erikseen ohjelmaan (ja laittamaan sen myös käynnistymään Windowsin mukana), jos haluat tehdä/pitää minkäänlaisia säätöjä näytönohjaimeen liittyen... Tuulettimien hallinnat, kellotaajuuksien säädöt yms. olisi mahdollista laittaa osaksi sinne Nvidian ohjauspaneelia... Samaa sarjaa näiden lisälaitteiden hallintasovellusten kanssa, jotka ovat itselle suuri oksetus.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 542
Ite ainakin tykkään että mulla on OSD yläkulmassa josta näen reaaliajassa lämmöt, mutta kukin tyylillään.
AMD:lla nuo saa suoraan ajureista, NVIDIAlla ajureiden mukana toimitettavalla vapaaehtoiselle GeForce Experiencellä ilman mitään ulkopuolisia softia
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 356
AMD:lla nuo saa suoraan ajureista, NVIDIAlla ajureiden mukana toimitettavalla vapaaehtoiselle GeForce Experiencellä ilman mitään ulkopuolisia softia
Tuo experience myös todella kuuluu siihen bloat, haitta/vähintään häiritsevien, ohjelmien kastiin. Aina poistan/en asenna kun ajureita laitan.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 649
Mitä olette mieltä suunnitelmastani: 2022 2080ti --> heti kun mahdollista, sitova varaus Intel® Arc™ High Performance Graphics

Toki muukin rauta mennee uusiksi. Mahdollisesti jo jouluna 2021.
Varsin riskialtis. Kukaan ei tiedä miten hyvin Intelin lupaukset pitävät paikkansa ja tehoista ei ole mitään takeita. Ja päälle ajurit joiden laadusta ei ole tietoa (nVidia ja AMD ovat nekin välillä takellelleet näiden kanssa ja niillä on hommasta sentään paljon enemmän kokemusta kuin Intelillä)
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Ite ainakin tykkään että mulla on OSD yläkulmassa josta näen reaaliajassa lämmöt, mutta kukin tyylillään.
Ei kai niitä lämpöjä tarvii jatkuvasti nähdä? Jos tekee jotain muutoksia, ylikellotusta sun muuta, niin toki sitten lämmöt on sillä helppo tarkistaa, mutta eipä siitä jatkuvasta monitoroinnista mitään hyötyä ole. Enemmänkin hitusen haittaa, kun sitä yläkulmaa tulee sitten vilkuiltuakin enemmän.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
992
Ei sitä Afterburneria muutenkaan tarvi. Itse käytän mieluummin HWiNFO64 + Rivatuner Statistics Server -komboa erinäisten statsien tarkkailuun. HWiNFO64:ssa muutenkin paljon enemmän optioita.
 

Obi-Lan

¯\_(ツ)_/¯
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 082
Onhan Intel tehnyt integroituja GPU:ta iät ja ajat enkä muista niiden ajureissa suuria ongelmia olleen? Jossain läppäreissä oli ruudun virransäästön kanssa vähän jotain haastetta. Vaikka ARC onkin uutta, niin en usko sen olevan kokonaan uutta kuitenkaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 454
Jäsenet
70 771
Uusin jäsen
jeppemiess

Hinta.fi

Ylös Bottom