Myyty Intel prossuja: i7 4770 ja vanhempia (Tampere)

Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
121
2kpl Micron 4GB 2rx8 pc3-10600u-9-11-b1 + postit kelpaisi tänne jos vielä löytyy
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
110
Muutama prossu myyntiin, tuotteen perässä kappalehinta.

I5 2400 2kpl 20€
i5 4570 3kpl 40€
i5 4590 1kpl 50€
i7 3770 1kpl 40€
i7 4770 12kpl 70€
i7 4790 2kpl 80e

Muistit DDR3:
Hinnat 1€/Gb
2Gb 4kpl
4Gb 18kpl M378b5273ch0-ch9 Samsung 4GB PC3-10600 DDR3- 1333MHz non-ECC Unbuffered CL9 240-Pin M378B5273CH0-CH9
8Gb 4kpl
Samsungit meni, Hynix meni 32gb RAMAXEL setti on vielä.

Hynixia kaksi 16 gb settiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
142
Täällä kans kiinnostusta 8gb kammoista jos löytyy 1600mhz. 2kpl ostan pois.
 
Liittynyt
03.08.2017
Viestejä
1 280
Mulle kelpaisi 4x8GB:n kampaa & 1x 4770 prossu.

Näistä hp sis. Postit
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
376
i7-3770 hp ja noita 8GB muisteja vois ottaa myös 4 kpl mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
425
Noudolla 4x8gb micronit 1600mhz. Nakkaa yv mistä ja milloin voi noutaa.
 
Liittynyt
30.04.2018
Viestejä
1 090
Voisin ottaa loput muistikammat hp kirjeessä, laitteletko vaikka yv infoa

Ja jos sattuu löytymään i7 3770 niin voisin niitä ottaa 2
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
220
Löytyykö enää 8gb kampoja? Jos löytyy niin 4x8gb setin voisin ostaa.
 
Liittynyt
05.03.2019
Viestejä
27
2*8gb 1600mhz jos on vielä jäljellä. Tehdään kaupat Tampereella kasvokkain.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
203
2*8gb kitti 1600mhz muistia kelpais tännekin jos semmosia enää löytyy. nouto onnistuu.
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
935
Olen yrittänyt vastata tuohon yksityisviestiisi 4GB muistikammoista mutta et ole vastannut siihen. Tarjosin kuitenkin hintapyyntösi joten en ymmärrä miksi et vastaa?
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
110
Löytyykö viä i7-3770? Tai muisteja 4gb 1333 kampoja?
Moi, valitettavasti kaikki muistit ja tuon mallin prossut ovat menneet.

1kpl i7 4790 kiinnostelisi postitettuna. YV.
Moi, laitoin YV:n takaisin.

1x i7 4790 postitettuna kiinnostais, yv.
Moi, 72€ sis.pk:t

Olen yrittänyt vastata tuohon yksityisviestiisi 4GB muistikammoista mutta et ole vastannut siihen. Tarjosin kuitenkin hintapyyntösi joten en ymmärrä miksi et vastaa?
Moi, laitoin YV:n. Sinä ja nimimerkki @Gramer olette nyt tarjonneet hp:n samoista muisteista. Ratkaisenko asian kellonajalla vai miten? @Gramer tarjosi siis kaikista muisteista ja itselle tämä tarjous helpoin hyväksyä. Voin myös noudattaa ketjua eli 4GB 2rx8 pc3-10600u-9-11-b1 (2 kpl) menee @ppe ja loput @Gramer

2*8gb kitti 1600mhz muistia kelpais tännekin jos semmosia enää löytyy. nouto onnistuu.
Muistit on kaikki valitettavasti myyty.
 
Viimeksi muokattu:

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
935
Moi, laitoin YV:n. Sinä ja nimimerkki @Gramer olette nyt tarjonneet hp:n samoista muisteista. Ratkaisenko asian kellonajalla vai miten? @Gramer tarjosi siis kaikista muisteista ja itselle tämä tarjous helpoin hyväksyä. Voin myös noudattaa ketjua eli 4GB 2rx8 pc3-10600u-9-11-b1 (2 kpl) menee @ppe ja loput @Gramer
Hei,

joo vähän hankala tilanne toki varsinkin kun @Gramer :n tarjous on muokattu tosiaan sen jälkeen kun omani olen tehnyt. Foorumin sääntöjen mukaanhan tuote on myytävä sille joka ensimmäisenä hintapyynnön tarjosi ja ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle.

Minä voin todentaa että 8.1.2021 kello 13:19 tarjouduin ostamaan kaikki 4GB ja suuremmat muistikammat. Mutta en tiedä mitä Gramerin tarjouksessa on lukenut ennen tuota kello 13.26 muokkausta.

Minulle sopii kyllä myös että ostan vaikka puolet ja Gramer puolet noista jos hänelle sopii se. Mutta tosiaan jos on kiistaa niin pitäydyn kyllä alkuperäisessä tarjouksessani.
 
Liittynyt
30.04.2018
Viestejä
1 090
Hei,

joo vähän hankala tilanne toki varsinkin kun @Gramer :n tarjous on muokattu tosiaan sen jälkeen kun omani olen tehnyt. Foorumin sääntöjen mukaanhan tuote on myytävä sille joka ensimmäisenä hintapyynnön tarjosi ja ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle.

Minä voin todentaa että 8.1.2021 kello 13:19 tarjouduin ostamaan kaikki 4GB ja suuremmat muistikammat. Mutta en tiedä mitä Gramerin tarjouksessa on lukenut ennen tuota kello 13.26 muokkausta.

Minulle sopii kyllä myös että ostan vaikka puolet ja Gramer puolet noista jos hänelle sopii se. Mutta tosiaan jos on kiistaa niin pitäydyn kyllä alkuperäisessä tarjouksessani.
Tein viesitiini muokkauksen, jossa lisäsin että voisin ostaa myös 3770 prosessoreja mikäli niitä sattui olemaan vielä, sillä en halunnut spämmiä ketjua täyteen tekemällä enää toista viestiä asiasta.
Muisteista tarjosin saman tien kaikista tuon HP:n.

Minun puolestani voidaan se pari kampaa noista sinulle laittaa, joskin työtähän tuosta ketjun aloittajalle tulee. Modet näkevät ymmärtääkseni muokkaukset, joten tarvittaessa tarkistellaan.
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
935
Tein viesitiini muokkauksen, jossa lisäsin että voisin ostaa myös 3770 prosessoreja mikäli niitä sattui olemaan vielä, sillä en halunnut spämmiä ketjua täyteen tekemällä enää toista viestiä asiasta.
Muisteista tarjosin saman tien kaikista tuon HP:n. Mennään ketjun mukaan eli ostelet ne pyytämäsi 2x4gb kampaa, toki puolestani voi vaikka ketjun aloittaja päättää miten nyt parhaaksi näkee, mutta mielestäni ne pari kampaa, joista HP:n olet aiemmin tarjonnut ilman muuta sinulle kuuluvat.
Jos muokkaukset pystytään näkemään niin voidaan toki tarkistaa.

Mutta en ole tarjonnut kahdesta muistikammasta erikseen mitään vaan se on samassa tarjouksessa missä tarjouduin ostamaan kaikki 4GB ja suuremmat muistikammat. Mainitsin vain siinä nuo kaksi (itse asiassa kolme mutta myyjä sanoi löytäneensä vain kaksi) muistikampaa ensin koska ne oli ne mitä myynti-ilmoituksessa oli myytävänä. En tietenkään voi tarjoutua ostamaan explisiittisesti muistikampoja joiden olemassaolosta minulla ei ole tietoa. Eli jos "mennään ketjun mukaan" ja "ne pari kampaa, joista HP:n olet aiemmin tarjonnut ilman muuta sinulle kuuluvat" niin kuin sanoit niin sen tarjoukseni mukaan voin ostaa kaikki yli 4GB kammat hintapyynnöllä.

Mutta tosiaan minulle kyllä käy sekin että ostetaan kumpikin puolet muisteista niin saisi kumpikin jotain sitten. Ei ehkä kummallekaan optimaalinen tilanne mutta mielestäni kohtuullinen kompromissi jos se sinulle ja myyjälle käy.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.04.2018
Viestejä
1 090
Jos muokkaukset pystytään näkemään niin voidaan toki tarkistaa.

Mutta en ole tarjonnut kahdesta muistikammasta erikseen mitään vaan se on samassa tarjouksessa missä tarjouduin ostamaan kaikki 4GB ja suuremmat muistikammat. Mainitsin vain siinä nuo kaksi (itse asiassa kolme mutta myyjä sanoi löytäneensä vain kaksi) muistikampaa ensin koska ne oli ne mitä myynti-ilmoituksessa oli myytävänä. En tietenkään voi tarjoutua ostamaan explisiittisesti muistikampoja joiden olemassaolosta minulla ei ole tietoa. Eli jos "mennään ketjun mukaan" ja "ne pari kampaa, joista HP:n olet aiemmin tarjonnut ilman muuta sinulle kuuluvat" niin kuin sanoit niin sen tarjoukseni mukaan voin ostaa kaikki yli 4GB kammat hintapyynnöllä.

Mutta tosiaan minulle kyllä käy sekin että ostetaan kumpikin puolet muisteista niin saisi kumpikin jotain sitten. Ei ehkä kummallekaan optimaalinen tilanne mutta mielestäni kohtuullinen kompromissi jos se sinulle ja myyjälle käy.
En kohtuullisesta kompromissista tiedä, mutta tehdään niin, että voidaan vaikka puolittaa nuo. Täten päästään nyt helpoimmalla eikä tarvitse muitakaan työllistää asian suhteen sen enempää.
Opinpahan tästä sen, että häpeilemättä teen uuden viestin, jos haluan toisestakin tuotteesta tarjota.

Ketjun tekijä @NACS Krahu ottanee vielä yhteyttä määristä ym yksityisviestillä.
 

mac

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
71
Jos noita i7 4790 prossuja on vielä, niin tarjotaan tuo yllä mainittu 72e posteineen
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 674
Viestejä
4 188 434
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom