Myyty Intel core prosessori

hemmodoge

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.04.2021
Viestejä
60
Myyty tosiaan käyttäjälle Rami12
 
Viimeksi muokattu:

hemmodoge

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.04.2021
Viestejä
60
Nostetaas tätä kun prosessori palautui minulle. Nimim. @pookiluoto vahvistanee, että tehtiin kaupat mutta rahat jouduin hänelle palauttamaan koska prosessori ei postin kautta löytänyt perille.

Jatkossa postitan ainoastaan seurantatunnuksellisessa paketissa, josta kokonaishintaan tulee 5e ylimääräistä.

Etusijalla kuitenkin kaupat akselilla Lappeenranta-Luumäki, koska näin pystyn tuomaan prosessorin autolla vaikka kotiovellesi.

Mahdollinen toimitus/postitus onnistuu jo tänään mikäli kaupat syntyvät nopeasti.

Kohta laitan tämän myös Toriin eli myynnissä myös muualla jne.

Kuvia saa vaikkapa kysymällä.

e: Hintaa tiputettu. Auto kulkee myös tänään eli joku sais nyt vetää ostohousut jalkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.07.2018
Viestejä
129
Moro 50 euroa + postimaksut ? seinäjoelle olis tarve saada toi onko ihan normi prossu eli ns ei korkattu malli jossa nestemetallit lyöty väliin oletko ajanut kovilla ylikelloilla vai suht normaalisti- ?
 

hemmodoge

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.04.2021
Viestejä
60
Moro 50 euroa + postimaksut ? seinäjoelle olis tarve saada toi onko ihan normi prossu eli ns ei korkattu malli jossa nestemetallit lyöty väliin oletko ajanut kovilla ylikelloilla vai suht normaalisti- ?
Morjes, tämä tosiaan päätynyt minulle käytettynä täältä ostetun koneen mukana. On ollut minulla, sekä myös käsittääkseni edellisellä omistajalla, kevyessä pelikäytössä eikä ole kelloteltu ollenkaan. Ihan normi prossu siis.

Laittele YV jos kiinnostelee, vastaan mahd. pian. Ja kuviakin voin laittaa. 50e + pk on ok.
 
Liittynyt
26.07.2018
Viestejä
129
Morjes, tämä tosiaan päätynyt minulle käytettynä täältä ostetun koneen mukana. On ollut minulla, sekä myös käsittääkseni edellisellä omistajalla, kevyessä pelikäytössä eikä ole kelloteltu ollenkaan. Ihan normi prossu siis.

Laittele YV jos kiinnostelee, vastaan mahd. pian. Ja kuviakin voin laittaa. 50e + pk on ok.
Ok asia selvä
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 198
Ja jos kaupat menee mönkään ed. kanssa tjms, niin pistetääs ensimmäisellä jonotusnumerolla 50e + nouto (itse asustelen kivisalmessa)
 

hemmodoge

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.04.2021
Viestejä
60
Ja jos kaupat menee mönkään ed. kanssa tjms, niin pistetääs ensimmäisellä jonotusnumerolla 50e + nouto (itse asustelen kivisalmessa)
Jees, olet jonossa seuraavana. Asun tosiaan itse Luumäellä mutta tänään ajelemassa muutenkin Lappeenrantaan päin niin kulkeutuu siinä samalla, jos siis kauppoja ei edeltävän kanssa synny.

Olettaen että olet tänään kotona :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 493
Viestejä
4 164 164
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom