Myydään Intel 600p 65€ sis kirje postit

Pekki83

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
71
Myytävä tuote:intel 600p 250gb m.2 ssd
Hinta: 65€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): torin kautta
mukana ei tullut kuitti, tullut ilmeisesti näyttis bundlessa
Muuta huomioitavaa: 600p n. 6kk vanha, laatikko löytyy.



Sijainti:Tampere
Toimitustapa:nouto, postitse
Maksutapa:käteinen, tilisiirto, mobile pay, siirto softa
 
Viimeksi muokattu:

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 006
Onko molemmat saman kokoisia? Jos, niin halvempi kiinnostaa.
 

Pekki83

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
71
910 myyty ja lähetetty. Up samalla. Sähkörööki modi kiinnostaa vaihdossa
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Jos ei viel mennyt niin löytyis muutamaa modi yms Vaihdossa
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
142
Saiko muut ostamansa tältä kaverilta, kun itseltä jäi saamatta ostamani muistit vaikka maksettiin heti etukäteen?

Olisiko jollain jotain yhteystietoja kaveriin niin voisin pyydellä edes rahoja takaisin?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 334
Saiko muut ostamansa tältä kaverilta, kun itseltä jäi saamatta ostamani muistit vaikka maksettiin heti etukäteen?
Olisiko jollain jotain yhteystietoja kaveriin niin voisin pyydellä edes rahoja takaisin?
Ei ole vielä tullut, mutta en nyt vielä lähtisi hermoilemaan ellei tosiaan kiire ole (riippuen tietenkin milloin maksoit). Henkilö ollut viimeksi paikalla viime viikon torstaina. Olen myös aikaisemmin tehnyt kauppaa hänen kanssaan, eikä ongelmia ole ollut.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
142
Ei ole vielä tullut, mutta en nyt vielä lähtisi hermoilemaan ellei tosiaan kiire ole. Henkilö ollut viimeksi paikalla viime viikon torstaina. Olen myös aikaisemmin tehnyt kauppaa hänen kanssaan, eikä ongelmia ole ollut.
Mulle olis pitäny lähtee muistit viikko sitten maanantaina postiin ja kun ei torstaina kuulunu rupesin kyselemään eikä häntä sittemmin ole näkynyt... :(
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
142
Niin ja se että hän on näillä näkymin myynyt samat muistit kahdelle eri henkilölle, ellei sattunut toki olemaan kaksia samanlaisia settejää, mutta se näyttää epätodennäköiseltä kun hänen käyttämässä emossa vain 2kpl ehjiä muostipaikkoja :(
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 133
Viestejä
4 196 725
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom