Insurgency / Day of Infamy

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372


Tuli aikoinaan pelailtua Insurgencyä melko paljon kun se oli vielä Source modi.
Ostin reilu vuosi (tai pari) sitten tämän uuden standalone Insurgencyn ja pelasin sitä 2 tuntia, peli jäi kuitenkin pölyttymään Steamin pelikirjastoon syystä tai toisesta.

Koitinpa nyt uudestaan ja hurahdin täysin! Parissa viikossa on tullut pelattua 11 tuntia tätä (mikä on mielestäni aika paljon töissä käyvälle aikuiselle jolla on muutakin elämää ja velvoitteita).

Näin realismi shootereiden suurena ystävänä on vaikea löytää huonoja puolia tästä pelistä.
Aseet ovat sopivan helppoja tähdättäviä ja kaikki liikkeet sekä animaatiot ovat mukavan sulavia verrattuna moneen muuhun realismi FPS:ssään. Siitä huolimatta mikään ei kuitenkaan tunnu arcademaiselta.
Grafiikat ja efektit ovat helvetin hyvin tehty, Source-pelimoottorista on puristettu hyvin hyveet irti.
Realismi FPS:ille tärkeä suppression-efekti on saatu intensiiviseksi, keskittymistä häiritseväksi mutta ei kuitenkaan pelaamista ärsyttäväksi toisin kun monessa muussa genren pelissä.

Koko pelistä tulee mieleen semmoinen sanarimpsu kun "perfect balance". Aivan loistava!

Insurgency Steam-sivut

Pelaajamäärät pyörivät realismi FPS:sille hyvin tyypillisesti 2000 pelaajan / päivä paikkeilla.

Seuraavasta alesta lähtee kyllä myös ostoon saman studion Day of Infamy :)

Insurgency saa myös jatkoa uuden pelin muodossa joskus hamassa tulevaisuudessa.

Edit:
Muutin otsikkoa niin että ketjussa puhutaan myös Day of Infamystä.



Day of Infamy Steam-sivut

Day of Infamyn Steam-charts

Keskustelua pelistä olkaa hyvä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Löytyyhän tämä kirjastosta myös, huikeat 93 minuuttia pelattu. Pitäisikö tuo päivittää ja kokeilla, tai siis, antaa uusi mahdollisuus? :p
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
585
Mahtava peli, tuli modia pelattua aikanaan paljon ja oli hyvä yhteisökin silloin. Nykyään ei hajua kun pari kertaa vain ehtinyt koittaa.

Day of Infamyn ostin ja se on sitä samaa taattua touhua toisessa maailmansodassa, pienillä parannuksilla. Ehdottomasti kannattaa ostaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
985
Jos Insurgency nappaa, kannattaa kokeilla myös Squadia.
Squad on Steam

Realismi on tässäkin avainsana. Tosin paljon isommat kartat + ajoneuvot.
Vähän kuin arman ja insurgencyn välimaastossa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
Eikös tästä pitäisi tulla unrealin moottorilla tehty versiokin jossain vaiheessa?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
184
Onhan tätäkin tullut pari sataa tuntia pelattua. Jotenkin vaan niin simppeli peli, ettei jaksa enää paria rundia enempää pelata kun sille päälle sattuu. Joka pelimoodiin on ne yksi-kaksi omaan pelityyliin sopivaa loadouttia (lue: joilla pelatessa olen hyödyksi tiimille) ja kentätkin on aika nopeasti opeteltu. Myös kaikki ne paikat, joista mentäisiin heittämällä läpi, jos joku muukin joskus heittelisi savuja.

Kuten edellä sanottu, pelissä itsessään on hyvin vähän moitittavaa. Ei liian arcade muttei myöskään niin realistinen, että pelaaminen olisi raskasta tai hidastempoista. Uskon, että tämä on pitkälti pelimoottorin ja hitscanin ansiota. Pelottaa vähän, mitä tuosta Sandstormista tulee, jääkö Squadin varjoon kokonaan. Toivottavasti pitävät tämän kevyemmän fiiliksen vaikka UE mahdollistaakin kaikkea kivaa.

Mikkejä porukka käyttää kyllä ihan liian vähän, mikä sinällään on harmi, kun kommunikointi oikeasti tekee tämänkin pelaamisesta paljon mielekkäämpää.

Gunplay on tosiaan pirun hyvää, koukuttavaa. Tuon takia tätä aina palaa pelaamaan. AKM+foregrip <3
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Pitäisikö tuo päivittää ja kokeilla, tai siis, antaa uusi mahdollisuus? :p
Tottahan toki!
Kannattaa myös lähteä sillä asenteella liikkeelle että K/D on sitä 1:1 luokkaa turhauttavan usein.
Tapa, kuole, tapa, kuole jne.
Tämä on oikeasti pirullisen haastava peli ja se syö paljon pelaajakuntaa. Se joka tähtää ensin ja ampuu on käytännössä aina kohtaamisen voittaja.
Sellaiseen ei ole juurikaan mahdollisuutta että joku alkaa tulittamaan sinua (niin ettet näe tätä) ja sinulla olisi tilaisuus voittaa se kamppailu, kuten vaikka CoD:issa tai BF1:ssä.
Siksi useaa peruspelaajaa varmaan kyrpii tämän pelaaminen koska kukapa tykkää häviämisestä ja tunteesta ettei osaa.
Pitää liikkua rauhassa, harkiten ja fiksusti.

@herccu Itsekin olen huomannut että usein tulee pelattua samalla loadoutilla ja harvoin käytettyä enemmän pisteitä vieviä aseita. Etenkin kapinallisilla se AKM (vie 0 pistettä) on aika usein valinta, varsinkin pari ekaa erää ennen kuin saa lisää pisteitä.

Tuo tiimipelaamisen puute vaivaa myös tätä, mutta haittaa lopulta itse pelistä nauttimista yllättävän vähän.
Peli on toteutettu kuitenkin niin ettei sooloilusta rankaista (Kuten Project Reality tai Squad) ja se näkyy heti mm. mikkien käyttämättömyytenä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
985
On kyllä parasta toi coop mode. Se normi mp menee pikselihinkkaukseks.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
820
Ostin pari viikkoa sitten alesta (jotain alle 2€), ja olen tästä pelistä enemmän innoissani kuin mistään muusta pelistä vuosiin.

Realismin ja hauskuuden tasapaino on kohdillaan. Vielä kun saadaan Sandstormissa bullet drop ja travel time niin avot, muuttuu sniputtaminenkin vähän mielekkäämmäksi eli haastavammaksi. Tällä hetkellä ei ole (bipodin ja parhaimpien kiikaritähtäimien kanssa) kummoinenkaan amerikantemppu listiä useampaan sataan metriin vaikka kohde olisi liikkeessäkin.

Pidän myös siitä, että usein samasta mapista löytyy mahdollisuudet kiivaaseen lähitaisteluun tai rauhallisempaan selustaan hiippailuun.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Jahas, eipä tarvinnut joulualeja odotella.
Day of Infamy nyt ilmaisessa viikonlopussa ja -50% alennuksessa Steamissa:
http://store.steampowered.com/app/447820/Day_of_Infamy/

Insurgencyn omistajana sain vielä näköjään euron alennusta lisää. Pelille jäi siis hintaa 9€.
Ei muuta kun testaamaan WW2 versiota!
Höh, ei se mulle tuollaista etua tarjonnut, vaikka Insurgency Steamin kirjastosta löytyykin. Ei sillä niin väliä, eli kunhan tässä ihmettelen.

Insurgencyllä näyttää olevan 12h mittarissa, eli sinne se on jäi pölyttymään ensimmäisen viikon alkuhuuman jälkeen. Saas nähdä onko tällä enemmän imua. Ainakin videoiden perusteella vaikuttaa pykälää mielenkiintoisemmalta ja tässä on jotain samaa mitä oli aikoinaan mm. Day of Defeatissa, siis muutakin kuin nimeäminen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 201
Insurgencyllä näyttää olevan 12h mittarissa, eli sinne se on jäi pölyttymään ensimmäisen viikon alkuhuuman jälkeen. Saas nähdä onko tällä enemmän imua. Ainakin videoiden perusteella vaikuttaa pykälää mielenkiintoisemmalta ja tässä on jotain samaa mitä oli aikoinaan mm. Day of Defeatissa, siis muutakin kuin nimeäminen.
Pelailin tätä nyt viikonloppuna yht. 4-5h ja mielenkiintoisempi tämä minusta on kuin Insurgency. Jotain samaa kyllä on, nimittäin yksi kenttä ainakin oli käytännössä suora kopio dodin avalanche kentästä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Höh, ei se mulle tuollaista etua tarjonnut, vaikka Insurgency Steamin kirjastosta löytyykin.
Se oli tuo New World collection paketti mikä antoi alennuksen.

Itse peliä (Day of Infamy) nyt 5 tuntia pelanneena täytyy sanoa että välillä olen melko ulalla karttojen opettelun kanssa, ja näin ollen myös itse pelissä hukassa kunnolla.
Sillä minusta tässä pelissä (sekä Insurgencyssä) menestymisen avain on sijoittumisessa kartalla.
Pitää tietää ne paikat mistä peekata, mistä liikkua, missä kannattaa varoa kunnolla ja missä kannattaa odotella vihollista. Sillä ensimmäisenä tähtäävällä ja ampuvalla on vaan niin pirun iso etu että ne on vaan tiedettävä.
Hyökkääjänä tulee sitten yleensä aina lunta tupaan ellei oma tiimi ole erityisen hyvä. Puolustavan etu on melkoinen.

Hieman häiritsee nuo kaikenlaiset ilmaiskut ja tykistökeskitykset mitä Insurgencyssä ei ole.

Kaiken kaikkiaan tykkään kyllä kovasti. Pitää vielä opetella.

Edit: typo
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Se oli tuo New World collection paketti mikä antoi alennuksen.
Ok, sellaista en siellä huomannut lainkaan.

Itse peliä (Day of Infamy) nyt 5 tuntia pelanneena täytyy sanoa että välillä olen melko ulalla karttojen opettelun kanssa, ja näin ollen myös itse pelissä hukassa kunnolla.
Sillä minusta tässä pelissä (sekä Insurgencyssä) menestymisen avain on sijoittumisessa kartalla.
Pitää tietää ne paikat mistä peakata, mistä liikkua, missä kannattaa varoa kunnolla ja missä kannattaa odotella vihollista. Sillä ensimmäisenä tähtäävällä ja ampuvalla on vaan niin pirun iso etu että ne on vaan tiedettävä.
Hyökkääjänä tulee sitten yleensä aina lunta tupaan ellei oma tiimi ole erityisen hyvä. Puolustavan etu on melkoinen.
Tuo karttojen ja pullonkaulojen opettelun kynnys on osaltaan se juttu mikä ajaa uudet pelaajat helposti pois ja samalla se on myös yksi niistä seikoista, joka on muovannut codit ja muut vastaavat sellaisiksi mitä ne nyt ovat. Ei se välttämättä huono juttu ole, mutta molemmissa on kuitenkin tavallaan puolensa, riippuen vähän siitä millaista pelitunnelmaa ja pelaajakuntaa peliltä odotetaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Tuo karttojen ja pullonkaulojen opettelun kynnys on osaltaan se juttu mikä ajaa uudet pelaajat helposti pois
Niin, maltti on valttia.
Pelasin äsken hyvän matsin Liberationia Brittany karttaa. Aika pitkälti mentiin trade killeillä, eli K/D 1/1.
Sitten löysin loistavan paikan mistä voi kontrolloida hyvin pitkälti koko kirkolle vievää tietä aina USA:n spawnista saksalaisten kujalle asti, mikä toi lopulliseksi lukemiksi 44:10 ja MVP tittelin. Jälleen sijoittumisella taattiin menestys.

Sinäänsä jännä että minun piti säätää senssejä tässä että tähtäys alkoi onnistumaan ja vieläkin tuntuu että ei oikein osu kunnolla. Inssissä tuntuu että tähtäys onnistuu keskivertoa paremmin. DoI:ssa tulee ammuttua älyttömästi huteja.
Etenkin semi-auto kivääreillä.

Pitäisiköhän tätä ketjun otsikkoa muokata niin että keskusteltaisiin myös DoI:stä?
Meinaan on aika niche pelejä nämä ja tuskin se omaa ketjua kaipaa, vai?
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Pitäisiköhän tätä ketjun otsikkoa muokata niin että keskusteltaisiin myös DoI:stä?
Meinaan on aika niche pelejä nämä ja tuskin se omaa ketjua kaipaa, vai?
Joo, muokkaa vaan. Tämä ansaitsee enemmän näkyvyyttä, mutta oma ketju saattaisi tosiaan olla overkilliä ja kun nämä kuitenkin ovat saman talon tuotoksia, niin sopivat mielestäni ihan hyvin samaan ketjuun, ainakin tässä vaiheessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Joo, muokkaa vaan.
No nyt on muokattu!

Joo'o. Olihan taas matsit.
Mikähän siinä on että tämä DoI tuntuu helvetin paljon vaikeammalta omaksua kuin Insurgency?
Insurgencyssä
Suurin ongelma on vieläkin tähtäys. Vaikka molemmissa peleissä samat senssit niin silti en DoI:ssa meinaa osua mihinkään.
Mikä helvetti tässä nyt oikein mättää?

Äsken kävi mm. näin:
- Näe saksalainen konekiväärimies kävelemässä selkä sinuun päin kulman taakse, juokse 3 metriä hänen peräänsä jotta näkisit hänet taas.
Saksalainen tekee 180 asteen käännöksen ja tappaa yhdellä sarjalla lonkalta.

- Näe saksalainen ovensuusta pihalla 3 metriä sinusta ampumassa naama 90 astetta pois päin.
Ammu 8 Garandin laukausta saksalaisen ympärille. Saksalainen kääntyy sinuun päin ja lopettaa pelleilyn yhdellä kiväärin laukauksella.

Koko rundi päin persettä muutenkin, jatkuvaa kuolemista.
3 tappoa, 2 objective pistettä, 12 kuolemaa.

Kyllä syö miestä. Ai että...

Jokin mättää noissa statsien tallentumisessakin. Eilinen hyvä rundi ei tallentunut sinne vaikka pelasin official serverillä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
mutta pelaajamäärä on melko huolestuttava näinkin uudelle pelille
Jonkin toisenkin realismi FPS:ssän yhteydessä olen sanonut että pelaajamäärillä ei ole mitään merkitystä jos pelaajia on kuitenkin sen verran että peliä saadaan pelattua sillä tavalla kuin se on suunniteltu pelattavan.
Esimerkiksi Project Reality BF2. Päivittäin vain joitain satoja pelaajia, mutta se riittää koska ei tarvita kun se 4-6 täyttä 100 pelaajan serveriä jotta kaikille halukkaille riittää lystiä.

Sama tässä. Serverille ei mahdu kun se 32 pelaajaa maksimissaan niin miksi huolestua jos keskimäärin linjoilla räyhää kuitenkin jatkuvasti se reilu 2000 ihmistä?

Tänään on DoI:ssa pelit luistaneet vähän paremmin. Siltikin tuntuu että jokin paha karma seuraa meikäläistä kun tulee niin paljon semmoisia "kädet ilmaan mitähän vittua kuolemia".
Esimerkiksi Brittanyssä jenkeillä cappaamassa A pistettä, talossa sisällä noin 8 amerikkalaista samassa tilassa. Yht'äkkiä jostain teleporttaa saksalainen joka lyö minua puukolla selkään. Miten tämmöinen voi olla edes mahdollista?
Samoiten liian usein kuolen siihen että luulen vieruskaverin pitävän jotain kulmaa kunnes huomaankin että kaveri oli häippässyt ja nyt vihollinen tulittaa sieltä samalta kulmalta meikäläistä takaraivoon.
Kommunikaatiota voisi parantaa. Mutta kun nämä pelit eivät siihen houkuttele eivätkä pakota niin todella harva sitä mikkiä käyttää. Ei vaan tarvitse.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 201
Samoiten liian usein kuolen siihen että luulen vieruskaverin pitävän jotain kulmaa kunnes huomaankin että kaveri oli häippässyt ja nyt vihollinen tulittaa sieltä samalta kulmalta meikäläistä takaraivoon.
Kommunikaatiota voisi parantaa. Mutta kun nämä pelit eivät siihen houkuttele eivätkä pakota niin todella harva sitä mikkiä käyttää. Ei vaan tarvitse.
Tämä on melkein jokaisen nettipelin ongelma, jos pelaa public palvelimella. Aika tarkkaan 20v fps nettipelaamista takana ja jos jotain on oppinut niin sen, että tiimikaveriin on aivan turha luottaa tai sen varaan laskea mitään. Jotkut pre-made tiimit siis poislaskettuna.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 109
Jonkin toisenkin realismi FPS:ssän yhteydessä olen sanonut että pelaajamäärillä ei ole mitään merkitystä jos pelaajia on kuitenkin sen verran että peliä saadaan pelattua sillä tavalla kuin se on suunniteltu pelattavan.
Esimerkiksi Project Reality BF2. Päivittäin vain joitain satoja pelaajia, mutta se riittää koska ei tarvita kun se 4-6 täyttä 100 pelaajan serveriä jotta kaikille halukkaille riittää lystiä.

Sama tässä. Serverille ei mahdu kun se 32 pelaajaa maksimissaan niin miksi huolestua jos keskimäärin linjoilla räyhää kuitenkin jatkuvasti se reilu 2000 ihmistä?

Tänään on DoI:ssa pelit luistaneet vähän paremmin. Siltikin tuntuu että jokin paha karma seuraa meikäläistä kun tulee niin paljon semmoisia "kädet ilmaan mitähän vittua kuolemia".
Esimerkiksi Brittanyssä jenkeillä cappaamassa A pistettä, talossa sisällä noin 8 amerikkalaista samassa tilassa. Yht'äkkiä jostain teleporttaa saksalainen joka lyö minua puukolla selkään. Miten tämmöinen voi olla edes mahdollista?
Samoiten liian usein kuolen siihen että luulen vieruskaverin pitävän jotain kulmaa kunnes huomaankin että kaveri oli häippässyt ja nyt vihollinen tulittaa sieltä samalta kulmalta meikäläistä takaraivoon.
Kommunikaatiota voisi parantaa. Mutta kun nämä pelit eivät siihen houkuttele eivätkä pakota niin todella harva sitä mikkiä käyttää. Ei vaan tarvitse.

1000 pelaajaa voi myös tarkoittaa pelaajakannan suurta jakautumista, missä toiset toimivat lähinnä helppoina maalitauluina. Pitää katsoa jaksaako tälle antaa mahdollisuuden.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
1000 pelaajaa voi myös tarkoittaa pelaajakannan suurta jakautumista, missä toiset toimivat lähinnä helppoina maalitauluina.
Tälläistä ilmiötä en ole havainnut missään realismi fps:ssä. Päin vastoin pelaajat ovat pääsääntöisesti melko eteviä koska yhteisö on pieni ja samat jantterit pelaavat todella paljon samankaltaisia haastavia shootereita.
Olisihan se toisaalta hauskaakin DoI:ssa välillä kurittaa kokemattomia niin tuntisi itsensä hyväksi edes hetkellisesti :D

Pitää katsoa jaksaako tälle antaa mahdollisuuden.
Suosittelen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Nyt irtoaisi Insurgency Steamistä hintaan: 1,49€
Day of Infamy myös alennuksessa: 7,99€
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
43
Kumpaakin olen pelannut, mutta DoI iskee kyllä paljon kovempaa kuin Insurgency. Johtunee sairastamastani WW2-autismista.

Olipahan tänään hauskat pelit. Se tunne, kun oot Frontlinessa oman tiimin viimenen ja kummallakin puolella nolla wavea jäljellä. Tapat yksin 10 tyyppiä ja voitat pelin.

Yleiseisti DoI:ssa pelaajien taso tuntuu vaihtelen rajusti. Välillä kuolee vähän väliä eikä saa mitään aikaan ja välillä olo on kuin puolijumalalla K : D ration ollessa 10:1. Insurgencyssä tuntui pelaajien taso olevan tasaisempi.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
DoI maisuu kyllä itselleni vanhana Day Of Defeat fanina. Jotenkin vain en ole saanut kontrolleja itsekään viritettyä mieleisekseni, Insurgency tuntuu sulavammalta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Kumpaakin olen pelannut, mutta DoI iskee kyllä paljon kovempaa kuin Insurgency.
Itsekin olen DoI:n ostamisen jälkeen pelannut vain sitä. Joskin Insurgencykin iski kuin miljoona volttia.

Se tunne, kun oot Frontlinessa oman tiimin viimenen ja kummallakin puolella nolla wavea jäljellä. Tapat yksin 10 tyyppiä ja voitat pelin.
Melkoinen rambo olet. Enpä ole koskaan todistanut tuollaista :eek:

Yleiseisti DoI:ssa pelaajien taso tuntuu vaihtelen rajusti.
Nojaa, tiedä häntä. Minusta DoI on vaan pirun paljon vaikeampi kuin Insurgency.

Jotenkin vain en ole saanut kontrolleja itsekään viritettyä mieleisekseni, Insurgency tuntuu sulavammalta.
Tämä se oli minullakin, niin kuin aluksi mainitsin. Olen pelannut käytännössä pelkällä kiväärimiehellä viimeiset 7-8 tuntia ja kyllä se tähtääminen alkaa onnistua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Nyt irtoaa Day of Infamy 5€:lla Steamista.
Noin halvalla lie koskaan saanut? Tajous 18. joulukuuta asti.

Kerran olen pelannut tuota uutta Flakturm VII karttaa. Vaikutti melko sekavalta noin 15 minuutin pelaamisella.

Insurgency Sandstormista tämmöinen pätkä putkahti ulos jokunen aika sitten:


Tämä tuoreempi:


Edit: Tein uuden ketjun Sandstormille. Siellä voi jatkaa pulinaa siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Niitä ainoita kertoja kun pelasin Day of Infamyä ei Official / Frankfurt serverillä tapahtuu seuraavaa:
Minut selkeästi teamkillataan tarkoituksellisesti. Kirjoita tästä chattiin sekä pistä vote kick vireille. Sama jantteri vetää vote kickin minulle, ei kirjoita mitään ja ihmiset sitten bannaavat minut yksin tuumin muutamassa sekunnissa.
Hyvin meni.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
184
Tulipas itsekin tuo DOI alesta napattua. Tiedä sitten, johtuuko ihan vaan tämän ADHD-mappisuunnittelusta, mutta näin parin tunnin kokeilun perusteella Insurgency on kyllä näistä kahdesta kirkkaasti ykkönen.
Ja ei jumalauta kun ihmiset eivät osaa pelata sitä objectivea.
 

bLindy

Team God Emperor
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
146
Tämähän se näiden tiimipeliä vaativien moninpelien riesa on. Jos oma tiimi ei pelaa hyvin niin eipä itselläkään hauskaa ole.
Näinhän se on. Mutta aina ei voi pelaajia syyttää, monia pelejä on missä kunnon kommunikaatiotyökaluja ei ole niin se vaikeuttaa kyllä sitä tiimipelaamista. Esimerkkinä voisin antaa Squadin jota tulee pelattua ja sitä kyllä periaatteessa pystyy ns. lonewolfinakin pelaamaan mutta siellä on oikeasti toimivat kommunikaatioväylät joka suuntaan. Sitten esim Battlefield niin pelkkä squad chat taitaa olla, tai ainakin viimeksi kun sitä pelasin. Vaikea siinä on sitten koko tiimin kanssa pelata yhteen.

Itse pelistä niin näyttää kyllä hyvälle, melkeen menee ostolistalle. Onko tietoa jos on tulossa tuosta Sandstormista jotain betaa tms?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
184
Mistä on kyse?
Ainakin alkuun oli ihan sama fiilis, kuin Insurgencyn Telliä ensimmäisiä kertoja pelatessa. Aina löytyy reitti, joka vie vihollisen selkään ja paikallaan pysyminen johtaa hyvin nopeasti kuolemaan. Myöskin tuntuu, että ympäriinsä juoksentelu on ylipäätään toimivampi taktiikka kuin jonkun tietyn rännin pitäminen.

Jaah, olen varmaan taas liikaa hakannut RO2:ta, kun putkinäkö näin jäänyt päälle. Ja kellossa vieläkin se kaksi tuntia. Eiköhän tästä vielä mielipiteet muutu, kun ehtii enemmän pelaamaan ja oppii mapit.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Ainakin alkuun oli ihan sama fiilis, kuin Insurgencyn Telliä ensimmäisiä kertoja pelatessa. Aina löytyy reitti, joka vie vihollisen selkään ja paikallaan pysyminen johtaa hyvin nopeasti kuolemaan.
Perus Ins ja DoI settiä. Jos et tunne karttaa olet kusessa. Jos luotat publicilla siihen että joku pitää selustan tai sivun niin olet kusessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Rupesipa muuten MVP titteleitä tippumaan melko kivalla tahdilla ja sijoitukset usein top 3:ssa sen jälkeen kun pelasin todella monta tuntia pelkkää kiväärimiestä cooppina, ostin uuden hiiren sekä ensimmäisen 144Hz näyttöni.
Ero on massiivinen.

Nykyään pelaankin oikeastaan 90%:sti kiväärimiestä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Tulipa itekin asenneltua taas ehkä parin vuoden tauon jälkeen tää tavis-insu, ja pääsi vähän yllättään mitenkä aseet sarjatulella meinaa lentää käsistä. :D
Aseet on vaarallisia, räjähteissä on munaa ja tiimikaverit raivostuttavia uunoja (turkki&neuvostoliitto vahvasti edustettuina), mutta meno on kyllä rautaa.
Laskeskelin steamista, että puuttuu bodycount-x:stä (100k) joku 8000 tappoa, ja tähän menis se rapiat 100h, niin kaippa ne pitää kairata sieltä ennen sandstormin tuloa.

Ehkä parasta on korvat soiden savun seassa huomata että onnistuit tyhjentämään objectiven vihollisista räjäyttämättä itseä C4:lla ja voikin santsata kamaa ja siirtyä seuraavalle kohteelle. :D
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
339
Kohta vois päivittää tuon näppäimistön ihan Pelinäppäimistöön. Mitä täällä pelaajat käyttää? :)
SteelSeries Apex 350. Ei varmaan ole mikään kovin suosittu pelinäppis, mutta omalle kohdalle oli testatuista selvästi paras äänettömyyden ja matalien näppäimien ansiosta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 791
Viestejä
4 192 185
Jäsenet
70 788
Uusin jäsen
Bäri

Hinta.fi

Ylös Bottom