Imatranajo 2024

Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
No on ihan parasta, jos vaan moottoriurheilusta tykkää:):thumbsup: Huomasitko mp messujen super lipun, messulippu ja 3 päivän imatranajo lippu 59e!:thumbsup:
En kyllä huomannut enkä messuille kerkeä ettei niin väliäkään. Ostin tuon 3 päivän lipun, 44€. Paikkaliput tulee ilmeisesti myöhemmin myytiin
 
Liittynyt
02.11.2022
Viestejä
112
En kyllä huomannut enkä messuille kerkeä ettei niin väliäkään. Ostin tuon 3 päivän lipun, 44€. Paikkaliput tulee ilmeisesti myöhemmin myytiin
Itse odotan taas talkoolippua, jos vaan talkoonakki napsahtaa:D Joo viimevuonna tuli käytyä messukaaoksessa ja riitti taas vähäksi aikaa,lauantaina massa löllyi ja sen mukana oli liikuttava,mitään ei juurikaan nähnyt!:lol:
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
Itse odotan taas talkoolippua, jos vaan talkoonakki napsahtaa:D Joo viimevuonna tuli käytyä messukaaoksessa ja riitti taas vähäksi aikaa,lauantaina massa löllyi ja sen mukana oli liikuttava,mitään ei juurikaan nähnyt!:lol:
Jos vaan olis paremmat kelit kuin viime kesänä. Läpimärkänä koko ajan radalla ja sitte pienessä asunto autossa yrittää kuivattaa kamppeet yön aikana

E:tai katsomossa, en mä radalla silti ollu
 
Liittynyt
02.11.2022
Viestejä
112
Ei auttanut kevyt sadetakit ja sateenvarjot, ikää on jo liki 60 ja ikinä en sellaista sadetta muista nähneeni...
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
Meitä oli kolmen äijän porukka ja pari kertakäyttö sadetakkia mukana, ei ne kauaa sadetta pitänny
 
Liittynyt
02.11.2022
Viestejä
112
Meitä oli kolmen äijän porukka ja pari kertakäyttö sadetakkia mukana, ei ne kauaa sadetta pitänny
No ei todellakaan, me oltiin ylityssillan lähellä eli radan sisäpuolella pääsuoralla ja kaikki läpimärkiä kun päästiin "sirkus"telttaan varikon-campingin viereen turvaan :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
619
Toi on siitä hieno moottoriurheilutapahtuma että iso yleisökin näkee harvinaisen hyvin kisatapahtumaa. Ihan eri meno kuin vaikka ralleissa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 932
Viestejä
4 206 829
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
yoinks

Hinta.fi

Ylös Bottom