En saa Welho-sähköpostitiliäni muotoa etunimi.sukunimi@welho.com toimimaan asiakasohjelmassa. Tili on ollut toiminnassa vuodesta 2002-2003 asti, ja vaikka asiakkuus DNA:n kanssa (onneksi) päättyi vuonna 2009, jättivät he palveluksena pitkäaikaisen sähköpostiosoitteeni ilmaiseen "ylläpitotilaan", ja se onkin toiminut normaalisti webmailin kautta. Olen ollut taas jokusen vuoden DNA:n asiakas talokaistan kautta, ja olen pariin otteeseen koittanut asentaa tilin Office Outlookiin, mutta se ei hyväksy tiliä millään kokeilemillani asetuksilla. Olen kokeillut DNA:n sivujenne mukaisilla palvelinasetuksilla:
IMAP Saapuva palvelin: imap.welho.com SSL-salattu portti: 993
Lähtevät palvelimet SMTP Lähtevä palvelin: smtp.welho.com TLS-salattu portti: 465 (autentikointi).
sekä myös
Sähköpostin lähtevän postin palvelin on smtp.dnainternet.net
Sähköpostin saapuvan postin palvelin on mail.dnainternet.net
(Webmailin ohjeet ja asetukset | DNA)
DNA:lta sain sähköpostitse asiassa vain tyypillisen "haista paska" -vastauksen:
"...kiitos viestistäsi. Onnistuuko kirjautuminen kuitenkin normaalisti täältä DNA Welho Webmail :: Welcome to DNA Welho Webmail ? (*kerroin yhteydenotossa, että onnistuu, miksi siis vittuilla esittämällä asia kysymyksen muodossa uudestaan?) Jos kirjautuminen ei onnistu täältäkään, kerrothan vielä asiakasnumerosi tai syntymäaikasi viestiketjun vastauksena.
Mikäli ylläolevan sivun kautta kirjautuminen onnistuu normaalisti, pyytäisin tapauksessasi olemaan yhteydessä yhteistyökumppaniimme Fiksariin. He voivat tarvittaessa ottaa etäyhteyden koneellesi.
Fiksari DNA:n asiakkaille p. 0600 305060 (2,33 €/min + mpm/pvm)."
Juuh, kiitos ei. DNA:n ja sen asiakaspalvelun tason tuntien ennustan, että siellä on joku kymppiluokkalainen tukityöllistetty jaarittelija niin, että laskua tulee vähintään 40 minuutin edestä ja tuloksena todetaan, että eihän tämä tosiaan näytäkään toimivan ja että vika on luultavasti DNA:lla.
IMAP Saapuva palvelin: imap.welho.com SSL-salattu portti: 993
Lähtevät palvelimet SMTP Lähtevä palvelin: smtp.welho.com TLS-salattu portti: 465 (autentikointi).
sekä myös
Sähköpostin lähtevän postin palvelin on smtp.dnainternet.net
Sähköpostin saapuvan postin palvelin on mail.dnainternet.net
(Webmailin ohjeet ja asetukset | DNA)
DNA:lta sain sähköpostitse asiassa vain tyypillisen "haista paska" -vastauksen:
"...kiitos viestistäsi. Onnistuuko kirjautuminen kuitenkin normaalisti täältä DNA Welho Webmail :: Welcome to DNA Welho Webmail ? (*kerroin yhteydenotossa, että onnistuu, miksi siis vittuilla esittämällä asia kysymyksen muodossa uudestaan?) Jos kirjautuminen ei onnistu täältäkään, kerrothan vielä asiakasnumerosi tai syntymäaikasi viestiketjun vastauksena.
Mikäli ylläolevan sivun kautta kirjautuminen onnistuu normaalisti, pyytäisin tapauksessasi olemaan yhteydessä yhteistyökumppaniimme Fiksariin. He voivat tarvittaessa ottaa etäyhteyden koneellesi.
Fiksari DNA:n asiakkaille p. 0600 305060 (2,33 €/min + mpm/pvm)."
Juuh, kiitos ei. DNA:n ja sen asiakaspalvelun tason tuntien ennustan, että siellä on joku kymppiluokkalainen tukityöllistetty jaarittelija niin, että laskua tulee vähintään 40 minuutin edestä ja tuloksena todetaan, että eihän tämä tosiaan näytäkään toimivan ja että vika on luultavasti DNA:lla.