iMac ja airplay

Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
165
Miten saan iMacistä beoplayhin äänen. Osaan näytön peilata Appletv:een. Mut toi ei aukee mulle. iPhone toimii kuin unelma. iMac, en vaan löydä. Oonko tyhmä, vai mikä?
 
Liittynyt
27.03.2018
Viestejä
523
Miten saan iMacistä beoplayhin äänen. Osaan näytön peilata Appletv:een. Mut toi ei aukee mulle. iPhone toimii kuin unelma. iMac, en vaan löydä. Oonko tyhmä, vai mikä?
Ei mitään hajua, mutta auttaako nämä ohjeet?

 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
511
Eli Applen AirPlay toimii WiFillä, kun taas tuosta aimo_ii:n linkkaamasta ohjeesta voisi päätellä että Beoplay osaa ainoastaan Bluetoothia. Jos näin, sillä ei silloin ole mitään tekemistä AirPlayn kanssa.

Eli ensiksi Beoplay pitää saada paritettua iMacin kanssa kuten mikä tahansa Bluetooth-laite: se menee noilla aimo_ii:n ohjeilla. Tätä ei välttämättä tarvitse tehdä kuin kerran, ellei Beoplayta välillä pariteta uudelleen jonkin toisen laitteen kanssa.

Sitten kun Beoplayta halutaan käyttää, valitaan se Macin yläpalkista löytyvästä bluetooth-laitteiden listasta (Bluetooth-logo / "kulmikas rusetti") jolloin Mac muodostaa yhteyden Beoplayhin. Sitten vaan säätämään äänenvoimakkuus sopivaksi Macin ääniasetuksista ja kovaa käyttöä.
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
165
Ei oo mun beoplayssä bluetoothia. Tuolta yläpalkista airplaymerkistä ettii vain näyttöjä
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
165
On samassa verkossa. iPhonelta toimii niinkuin pitää. Lähteenä selain ja youtube
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
165
Joo noi on ohjeet asetuksiin itse Beoplayllä. No ei sen niin välii. Jatketaan äänenlähetystä iPonella ja iPadilla
 
Liittynyt
27.03.2018
Viestejä
523
Kokeillaanpas vielä kun näitä Macceja pyöritellään vanhempanankin käytössä. Eli kuinkas vanha kone ja mikä käyttis sisällä pyörii?

"In order for this to work you'll need to have a Mac built in mid-2011 or later, running OS X Mountain Lion or newer."
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
165
Ääniasetuksista löytyi. Nyt on painikeylärivissä. Mielestäni olin tuoltakin etsinyt. En sit varmaan...

iMac mid 2011 ja high sierra

Kiitos avuista. Onhan se kiva kattoo kuvaakin kuunnellessa samalla, kun viereisellä koneella tekee jotain muuta
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 331
Viestejä
4 330 189
Jäsenet
72 198
Uusin jäsen
Ludichrist

Hinta.fi

Ylös Bottom