• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Iltalehden tarjous

Tässä kuvana sama jos joku ei halua klikata auki
1764348414471.png

#klikinsäästäjä

Hyödynnä Black Fridayn huippuetu ja valitse sinulle sopivin vaihtoehto:

Iltalehti Plus loppuvuosi 2025 + vuosi 2026 vain 29 € tai

Iltalehti Plus Extra loppuvuosi 2025 + vuosi 2026 vain 39 €

Ei voi näköjään ketjuttaa vanhaan tilaukseen, edes nostamalla tasoa tuohon extraan. Vuoden tilaus otettu joskus viimevuoden joulukuussa.

Tilattu plus extra, kiitos vinkistä. Viimeisen vuoden ollut Mikrobitti tilauksessa, niin kai tuota vielä toisenkin sopii jatkaa. Iltalehti vielä kaupan päälle.

Mikäli jotakuta kiinnostaa: Kannattaa huomata iltalehden äskettäin muuttuneet vakoilukäytännöt aka evästeasetukset. Käyttäjän täytyy maksaa kohdennuskiellosta erikseen mikäli ei halua tietoja esim. myytävän kolmansille osapuolille. Iltalehti plus ja kohdennuskielto ovat eri tuotteet.

Tietosuojavaltuutettu tutkii tämän laillisuutta parhaillaan.

Kiitos vinkistä, nyt on hinta kohdallaan minun käyttööni nähden. Android-sovellus tabletilla yllätti myönteisesti käyttökelpoisuudellaan.

Mikäli jotakuta kiinnostaa: Kannattaa huomata iltalehden äskettäin muuttuneet vakoilukäytännöt aka evästeasetukset. Käyttäjän täytyy maksaa kohdennuskiellosta erikseen mikäli ei halua tietoja esim. myytävän kolmansille osapuolille. Iltalehti plus ja kohdennuskielto ovat eri tuotteet.

Tietosuojavaltuutettu tutkii tämän laillisuutta parhaillaan.

Kas, hyvä huomio. Selaimella ei pääse juuri ostamaani tuotetta lukemaan, kun en hyväksy evästeitä enkä maksa 1,99€/kk niiden poistamisesta :lol:

Android-sovelluksessä näyttäisi pääsevän lukemaan ilman tuon älyttömän evästelistan hyväksymistä. Toivotaan, että Iltalehti saa näpeilleen laillisuustutkinnassa, onhan tuo aikamoista perseilyä.

Ja taas meni rahaa, Plus Extra. Haikea olo, kun Mikrobitti.fi -sivusto lopettaa. Muutaman vuoden sisällä varmaan paperilehtikin... Onneksi Musta Perjantai ei kestä koko vuotta, rahat hupenisivat jo ennen juhannusta.

Itse olen tehnyt oman profiilin selaimeen Iltalehdelle ja asentanut sen webappsina. Eipä siinä paljon ole vakoiltavaa kenellekään. :hmm:
Nii joo jos lukisi sitä incogniittona aina 🧐☝🏻🤔

No olen pärjännyt hyvin kyllä ilmankin. Otin Google feedistäkin IL pois 😐

Mutta jos siellä olisi joskus jotain kiinnostavaa luettavaa.

Poistui meinaan suosikeista tämän evästepaskan takia.

Olin näköjään viime maaliskuussa ottanut tuon IL Plussan hintaan 11,90€/12kk ja nyt tarjosi tuota Extraa 2€/kk lisähintaan. No tuli tuo Extran (Mikrobitin takia) lisäys pari euroa halvemmaksi tuohon tarjoukseen verrattuna :)

Olin näköjään viime maaliskuussa ottanut tuon IL Plussan hintaan 11,90€/12kk ja nyt tarjosi tuota Extraa 2€/kk lisähintaan. No tuli tuo Extran (Mikrobitin takia) lisäys pari euroa halvemmaksi tuohon tarjoukseen verrattuna :)
eikö tuo ole sama 3e/kk kuin 39e /13kk

Statistiikka

Viestiketjuista
293 442
Jäsenet
80 498
Uusin jäsen
tallinie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom