Olen päivittämässä koneeseeni näytönohjainta. Minulla on nyt koneessa kiinni gtx 1070 ti, joka siis korvasi vanhemman näyttiksen. Otsikon mukainen ilmoitus tulee kun kytken näytönohjaimen 6 pinnisellä Pcie-express virtapiuhalla kiinni. Ilmoitus sanoo siis "please power down and connect pcie power cables".
Näytönohjaimen manuuali sanoo kortin käyttävän 8 pinnistä kaapelia, mutta myös 6 pinnisen kelpaavan. Virtalähteestäni tulee 6 pinninen pcie-express kaapeli, kuin myöh 6+2pinninen SLI-ready kaapeli. Virtalähteenä Hale 550-90-S.
Näytönohjaimen mukana on tullut myös omat 8 pinniset adapterit, näillä olen myös yrittänyt liittää. Edelleen sama ilmoitus. Nyt olen hieman vailla keinoja, mikä kumma neuvoksi?
Onko niin että tuo vanha virtalähteeni on epäsopiva kyseisen näytönohjaimen kanssa, vai olenko tehnyt jonkin virheen liittämisen kanssa?
En ole konetta ennen kasannut, nytkin siis vain osien päivityksestä kyse.
Uusi näytönohjain on: Evga geforce gtx 1070ti ftw.
Näytönohjaimen manuuali sanoo kortin käyttävän 8 pinnistä kaapelia, mutta myös 6 pinnisen kelpaavan. Virtalähteestäni tulee 6 pinninen pcie-express kaapeli, kuin myöh 6+2pinninen SLI-ready kaapeli. Virtalähteenä Hale 550-90-S.
Näytönohjaimen mukana on tullut myös omat 8 pinniset adapterit, näillä olen myös yrittänyt liittää. Edelleen sama ilmoitus. Nyt olen hieman vailla keinoja, mikä kumma neuvoksi?
Onko niin että tuo vanha virtalähteeni on epäsopiva kyseisen näytönohjaimen kanssa, vai olenko tehnyt jonkin virheen liittämisen kanssa?
En ole konetta ennen kasannut, nytkin siis vain osien päivityksestä kyse.
Uusi näytönohjain on: Evga geforce gtx 1070ti ftw.