Ilmoituksia seuraamattomasta viestiketjusta

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
515
Jostain syystä saan ilmoituksia ketjusta, josta olen ottanut seuraamis-toiminnon poist päältä. Yritin uudelleenseurata ja lopettaa seurannan, mutta tämäkään ei fiksannut tuota ongelmaa.

Olisiko jotain vinkkejä millä saisin nuo ilmoitukset pois? Onneksi ketjuun ei vastata kovinkaan usein, mutta jos kyse olisi jostain vilkkaammasta keskustelusta olisi tuo enemmän ärsyttävää.

Untitled.png
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 836
Nostan tätä ylös ja totean saaneeni tänään muutaman ilmoituksen ketjuista, joita en mielestäni ole koskaan edes lukenut, saati laittanut seurantaan.

Edellä olevat linkit katsottu mutta mielestäni mitään erikoista ei ollut eikä toisaalta mitään asetuksia ole muutettu aikanaan foorumin päivityksen jälkeen. Toisaalta aikaisemmin ei vastaavaa ilmiötä myöskään ole vastaan tullut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
515
Nostan tätä ylös ja totean saaneeni tänään muutaman ilmoituksen ketjuista, joita en mielestäni ole koskaan edes lukenut, saati laittanut seurantaan.

Edellä olevat linkit katsottu mutta mielestäni mitään erikoista ei ollut eikä toisaalta mitään asetuksia ole muutettu aikanaan foorumin päivityksen jälkeen. Toisaalta aikaisemmin ei vastaavaa ilmiötä myöskään ole vastaan tullut.
Mulla taisi olla se ongelma että koko alue oli mennyt vahingossa seurantaan. Toi threadi oli vaan kaikista suosituin niin kuvittelin niiden ilmoitusten tulevan siitä. Eli tsekkaa se alueen seuranta vielä.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 836
Mulla taisi olla se ongelma että koko alue oli mennyt vahingossa seurantaan. Toi threadi oli vaan kaikista suosituin niin kuvittelin niiden ilmoitusten tulevan siitä. Eli tsekkaa se alueen seuranta vielä.
Hyvä huomio. En huomannut siis mainita tätä. Eli "Seuratut foorumit" on tyhjä joten siitä ei ole kyse. Tuo huomiota herättävin tuli pelit-alueelta, jota en edes lue.
Tarkistin myös seuratut keskustelut uudelleen, eikä siellä ollut mitään ylimääräistä.

Jos muilla ei toistu niin lienee jokin satunnainen häiriö. Onpa kuitenkin mainittu asiasta jos jollakin muulla tulee vastaava vastaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 339
Viestejä
4 157 817
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom