Ilmoitukset seurattujen ketjujen uusista tapahtumista tulee miten sattuu

Viestiketju alueella 'Palaute, tiedotukset ja arvonnat' , aloittaja Ernold, 06.02.2018.

1. Ernold

Ernold

Rekisteröitynyt:
    28.04.2017
    Minulla on seurannassa alle 10 ketjua, asetuksissa "Ilmoita, kun joku vastaa viestiketjuun jota seuraat"

Miksiköhän ilmoituksia tipahtelee ihan miten sattuu, esim. tarjoukset ketjuun voi tulla pari sivua uusia ilmioituksia ja siitä ei ole minulle tullut mitään alerttia.
    Eikös niiden uusien vastausten seuratussa ketjussa pitäisi aina näkyä punaisena lappuna oikeassa yläkulmassa foorumin kaikilla sivuilla ja kootusti "Uusimmat ilmoitukset" sivulla, https://bbs.io-tech.fi/account/alerts ?

Ja mikäli itse katson esim. myyntiketjusta jotakin yksittäistä ilmoitusta eli avaan sen, alkaa ko. ketju heittelemään siitäkin "Uusimmat ilmoitukset" alertin vaikka en sitä seuraakkaan.

Viimeksi muokattu: 11.02.2018
    PetriV, Eramaankettu, IcyT ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  2. Mrmister

Mrmister

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Ilmoitukset kaipaisi myös lisänamiskan, jolla voisi saada ilmoituksen kun joku vastaa aloittamaani viestiketjuun.

3. cubemon

cubemon

Rekisteröitynyt:
    18.03.2018
    Meni juuri kaupat ohi, kun ei tullut sähköpostiin ilmoitusta seurattuun ketjuun saapuneesta viestistä. Kiitoksia vain.

Ilmeisesti tuolla asetuksissa seuraavasta kohdasta:

"* Seuraa automaattisesti viestiketjuja, jotka aloitat tai joihin osallistut...

* ja vastaanota ilmoitus vastauksista sähköpostilla"

Pitää käydä erikseen ruksimassa tuo sähköposti-ilmoituskohta.

4. khallerz

khallerz

Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Monta kuukautta ollut itsellä ongelmia tämän kanssa. Jatkuvasti jättää ilmoittamatta ketjuista tuo systeemi, ja tuntuu aina jatkavan ilmoittelua sen jälkeen jos käyn itse lukemassa kyseistä ketjua, ei tarvitse edes postata tai klikata uudelleen ilmoittamaan.
    Tämä pitäisi saada korjattua, todella kätevä ominaisuus olisi jos toimisi kunnolla.

5. Sampsa

Sampsa Sysop Ylläpidon jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.10.2016
    Niin siis ominaisuus toimii niin että se ilmoittaa kerran uudesta lukemattomasta viestistä, mutta ei enää seuraavista ennen kuin käyt lukemassa ketjun

6. Spartacus

Spartacus

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itselläni tämä ei kyllä toimi siltikään aina. Ketjuthan pitäisi merkkaantua seuratuiksi pelkästään käymällä niissä? Läheskään kaikista ketjuista ei tuolla tavalla tule ilmoitusta uudesta viestistä mutta joistakin taas tulee.

7. Sampsa

Rekisteröitynyt:
    13.10.2016
    Ei kyllä ketjut menee seurantaan luomalla, vastaamalla niihin tai erikseen laittamalla seurantaan, ei vierailemalla ketjussa.

8. Spartacus

Spartacus

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Sitten painun takavasemmalle

9. khallerz

khallerz

Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    En voi mitenkään todistaa mutta käyn kyllä joka päivä lukemassa nuo ilmoitukset, ja tuntuu että vähän välillä esimerkiksi hyvät tarjoukset ketjusta häviää ilmoitukset pois niin että pitää käydä ketjussa ennen kun se taas lähtee ilmoittamaan.

10. IcyT

IcyT

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Jotenkin tuntuu ihan samalta.

Olisi hyvä myös jos ilmoitukset uusista viesteistä pysyisivät lukemattomina ilmoitukset-valikossa kunnes niitä klikataan. Nythän kaikki ilmoitukset menee luetuksi heti kun ilmoitusvalikon avaa.

11. Sampsa

Rekisteröitynyt:
    13.10.2016
    Ei ilmoitusten lukeminen auta vaan siinä ketjussa pitää vierailla

12. TMK

TMK

Rekisteröitynyt:
    11.11.2017
    Itsellä tehnyt samoja ilmottamatta jättämisiä. Tai ainakin luulen niin.

Kysymys: näyttääkö se ilmoitukset -ikkunassa vain kolme ilmoitusta ja yli kolmen jäävät siis näkemättä, jos ei avaa kaikkia ilmoituksia?

Jos näin, niin voisiko tehdä niin, että kolmen näytetyn ilmoituksen poistuttua ikkunasta tulee "piilossa" olevat näkyviin ilmoituksiin?
    Eli näyttäisi ilmoituksissa niin kauan, että ketjuun menee käymään.
    Jos ei ole kiinnostava ketju, niin voi sitten itse poistaa seuratuista.