Ilmaistuotteita

Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Meni sopivasti oma vanha umpeen ja päätin kokeilla vanhoja Gigantin koodeja koska ne ovat 3kk, Tanskan koodi toimi hyvin.


Tuon dk:n tilalle voi kokeilla myös se, fi ja no yhdistelmiä. Itse olen nuo kaikki käyttänyt jo aiemmin mutta dk meni läpi jostain syystä, fi ei.
Mielestäni näissä apple ilmaisjaksoissa vipa päivä tehdä tilaus on huomenna. Jos eivät muuta. Itse tilasin eilen taas yhden.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Mielestäni näissä apple ilmaisjaksoissa vipa päivä tehdä tilaus on huomenna. Jos eivät muuta. Itse tilasin eilen taas yhden.
Toki tätä kampanjaa on jatkettu jo niin moneen kertaan (eiköhän jo ainakin parin vuoden ajan), että varsin todennäköisesti se uusitaan taas. Mutta varma ei voi olla, eli joilla mahdollista, niin kannattaa toki käyttää nyt.
 
Liittynyt
09.04.2022
Viestejä
9
McDonalsin sovelluksessa jaossa 10 000 BigMac-hampurilaista. 1 kpl/päivä.

Sovelluksessa pitää syöttää sellaisen sivun url, josta löytyy hampurilaisvalikko.

Kaikkia urleja sovellus ei hyväksy. Esim. maps.google.fi hylättiin, mutta is.fi hyväksyttiin.

Kiitos kolme hampparia tuli tänne näitä lisää
 
Liittynyt
13.03.2020
Viestejä
4
Kun lataat Tokmanni-sovelluksen 11.-17.3.2024 välisenä aikana, saat lahjaksi ihanan Palmolive-suihkusaippuan seuraavalla viikolla! Suihkusaippua pomppaa esiin sovelluksen etukuponkeihin automaattisesti viikon 12 aikana.

Tässä muutama tärkeä seikka lataajalahjasta:

• Lataajalahja on uusille sovelluksen lataajille
• Lahja ilmestyy sovelluksen etukuponkeihin automaattisesti viikon 12 aikana
• Lahjana saat valita minkä tahansa Palmoliven 250 ml suihkusaippuan (1,95-2,39 €)
• Kaiken kaikkiaan lahjoja on tarjolla 15 000 kappaletta.

 
Liittynyt
16.12.2017
Viestejä
124
Siitä ilmaiset bokserit:

Uutta Suomessa

Ainutlaatuiset ON ⁠THAT ⁠ASS-bokserit, joita ei ole saatavilla missään muualla
Haasta itsesi olemaan paras versio itsestäsi
Saat parhaat bokserit postilaatikkoosi joka kuukausi, osoittaaksemme sen saat meiltä ensimmäiset ilmaiseksi. Sen jälkeen vain 10,99 € kuukaudessa, aina ilmaisella toimituksella.

Kokeile nyt ilmaiseksi
Ei velvoitteita, peruuta aina verkossa.

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
758
Siitä ilmaiset bokserit:

Uutta Suomessa

Ainutlaatuiset ON ⁠THAT ⁠ASS-bokserit, joita ei ole saatavilla missään muualla
Haasta itsesi olemaan paras versio itsestäsi
Saat parhaat bokserit postilaatikkoosi joka kuukausi, osoittaaksemme sen saat meiltä ensimmäiset ilmaiseksi. Sen jälkeen vain 10,99 € kuukaudessa, aina ilmaisella toimituksella.

Kokeile nyt ilmaiseksi
Ei velvoitteita, peruuta aina verkossa.

Tuli tästä mieleen vuosien takainen tono kalsarit :lol:
Hieman kyllä arveluttaa tuo et veloittavat automaattisesti eikä laskulla, aikakin aika pitkä eli tuossa on kohtalainen riski joutua kuitenkin maksamaan yhdet kalsarit ilmaisten lisäksi, en nyt tuota irtisanomista alkanut tutkimaan mutta voisin kuvitella sen olevan usean mutkan päässä.
Jos joku koittaa niin laittakaa palautetta miten meni, itse kyllä skippaan jo tuon ennakkomaksun vuoksi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 231
Tuli tästä mieleen vuosien takainen tono kalsarit :lol:
Hieman kyllä arveluttaa tuo et veloittavat automaattisesti eikä laskulla, aikakin aika pitkä eli tuossa on kohtalainen riski joutua kuitenkin maksamaan yhdet kalsarit ilmaisten lisäksi, en nyt tuota irtisanomista alkanut tutkimaan mutta voisin kuvitella sen olevan usean mutkan päässä.
Jos joku koittaa niin laittakaa palautetta miten meni, itse kyllä skippaan jo tuon ennakkomaksun vuoksi.
Ei ollut ennakkomaksua mobilepaylla.
Itekkin tulin hankkineeksi parit tonot aikoinaan, mutta ne on olleet yllättävän hyviä ja beban muotoisia, toki nyt alkaa joissakin näkymään kulumista, saumat pettää jne.
Tonoistakaan en osaa sanoa oliko hinnan arvoisia, koska en ole koskaan tietänyt mitä kunnon kalsongit maksaa, tuskin törmännytkään kunnollisiin...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
758
Ei ollut ennakkomaksua mobilepaylla.
Itekkin tulin hankkineeksi parit tonot aikoinaan, mutta ne on olleet yllättävän hyviä ja beban muotoisia, toki nyt alkaa joissakin näkymään kulumista, saumat pettää jne.
Tonoistakaan en osaa sanoa oliko hinnan arvoisia, koska en ole koskaan tietänyt mitä kunnon kalsongit maksaa, tuskin törmännytkään kunnollisiin...
Itselle tarjosi vain paypal tai luottokortti vaihtoehtoja, miten tuossa edes saa mobilepayn kun ei kysy numeroa?

Tonot oli kyllä kovat, tuli niitä pari vuotta tilattua ja naisellekkin niitä lady tonoja :lol:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 231
Itselle tarjosi vain paypal tai luottokortti vaihtoehtoja, miten tuossa edes saa mobilepayn kun ei kysy numeroa?

Tonot oli kyllä kovat, tuli niitä pari vuotta tilattua ja naisellekkin niitä lady tonoja :lol:
Oho, mistä toi mobilebay tuli? :confused:
Paypalia toki tarkoitin, mutta aivopiru tuli kylään.
Mut se oli tosiaan 0€ veloitus.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
758
Oho, mistä toi mobilebay tuli? :confused:
Paypalia toki tarkoitin, mutta aivopiru tuli kylään.
Mut se oli tosiaan 0€ veloitus.
Niin nyt on nolla veloitus, itseä enemmän tuo tulevaisuuden veloitus kiinnostaa ilmaisjakson jälkeen kun irtisanoo, mitä palautteita luin niin asiassa ollut hieman ristiriitaista palautetta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 231
Niin nyt on nolla veloitus, itseä enemmän tuo tulevaisuuden veloitus kiinnostaa ilmaisjakson jälkeen kun irtisanoo, mitä palautteita luin niin asiassa ollut hieman ristiriitaista palautetta.
Joo, sehän näissä aina jännittää, mutta yleensä asian ajoillaan hoitaessa voi jälkeenpäin vedota omiin viesteihin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
758
Joo, sehän näissä aina jännittää, mutta yleensä asian ajoillaan hoitaessa voi jälkeenpäin vedota omiin viesteihin.
Jep mutta tämäntapaisilla firmoilla on tarkoitus tehdä prosessista mahdollisimman hankala ja aikaa vievä, luottavat että suurin osa ei jaksa taistella kympin vuoksi, aina muutama jäärä kyllä jaksaa mutta suurin osa luovuttaa nopeasti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
768
vähän skeptinen olen että tulee mieleen että ei ole ilmaista lounasta...joten aion passata tän mutta raportoikaa jos tosiaan laittavat tavaran ilman taka-ajatuksia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
321
vähän skeptinen olen että tulee mieleen että ei ole ilmaista lounasta...joten aion passata tän mutta raportoikaa jos tosiaan laittavat tavaran ilman taka-ajatuksia.
Itse tilasin tuolta ilmaiset bokserit viime vuonna. Mitään veloituksia ei ole lähtenyt ja peruutus onnistui helposti. Peruin jäsenyyden jo ennen kuin bokserit tuli postilaatikkoon. Ihan ok bokserit tästä tulikin mieleen että ovat tainneet hukkua jonnekin joten voisi kokeilla saisinko uudet.
 
Liittynyt
14.01.2024
Viestejä
127
Tulee ainakin uudet kalsarit säännöllisesti ja vanhat voi heittää roskiin tai polttaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
486
Viime vuoden testauksen jälkeen en sanoisi huonoksi diiliksi kun ilmaiseksi saa. Vaikkakin silloin tästä oli keskustelua ettei näitä saisi tänne laittaa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 055
Itse kans jätän väliin, ku googlella pelkkää kakkaa tulee vastaan:'

Truspilotilta linkkasin 1-3 tähden arvostelut, koska itsekin listaavat omilla sivuillaan vain 4-5 tähden arvostelut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Liittyen kalsarien tilaamiseen ja perumiseen. Eikös automaattisen laskutuksen voi sulkea myös paypalin päässä? Näin firma ei ainakaan pääse vahingossakaan veloittamaan summaa peruuttamisen jälkeen, kuten noissa arvosteluissa on näyttänyt käyvän.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
164
Siitä ilmaiset bokserit:

Uutta Suomessa

Ainutlaatuiset ON ⁠THAT ⁠ASS-bokserit, joita ei ole saatavilla missään muualla
Haasta itsesi olemaan paras versio itsestäsi
Saat parhaat bokserit postilaatikkoosi joka kuukausi, osoittaaksemme sen saat meiltä ensimmäiset ilmaiseksi. Sen jälkeen vain 10,99 € kuukaudessa, aina ilmaisella toimituksella.

Kokeile nyt ilmaiseksi
Ei velvoitteita, peruuta aina verkossa.

Elkää nyt jumalan nimessä tilatko tuolta mitään. Itsehän menin miinaan viime vuonna, ei tullut boksereita mutta laskuja senkin edestä. Aspa englanniks ja ei tajunnut, että en tosiaan ole saanut mitään boksereita. Ilmaista lounasta ei ole.
Liittyen kalsarien tilaamiseen ja perumiseen. Eikös automaattisen laskutuksen voi sulkea myös paypalin päässä? Näin firma ei ainakaan pääse vahingossakaan veloittamaan summaa peruuttamisen jälkeen, kuten noissa arvosteluissa on näyttänyt käyvän.
Näin tein myös itse, laskutus poikki PayPalin päässä, kun olin peruuttanut tilauksen heidän sivuilla. Sähköpostilla yrittävät edelleen muistutella, että muista maksaa niin et jää paitsi ilmaisista kalsongeista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Itse tilasin tuolta On that assilta ilmaiset kalsarit jokin vuosi sitten. Tilausta ei muistaakseni pystynyt perumaan heti, vaan piti odotella viikko tai pari. Meni sitten pari päivää yli tuosta kun tilauksen olisi voinut perua, ja olivat jo pistämässä uusia kalsareita matkaan. Estin kuitenkin tuon laskutuksen PayPalista, niin eivät voineet ottaa rahaa. Kovasti alkoi tulla sähköpostia ja tulikohan kirjekin, jossa vaativat maksamaan ja uhkailivat perintäfirmallakin.

Selitin pari kertaa heille, että lupasivat ilmaiset bokserit mahdollisuudella lopettaa milloin vain (joka ei pitänyt ainakaan silloin paikkaansa), ja että en todellakaan maksa mitään toisista boksereista. Aspa kovasti väitti, että toinen maksullinen kuukausi on pakollinen, eikä palvelun lopettaminen ennen sitä ollut sen vuoksi mahdollista. Trustpilotin arvostelun poistamista vastaan lupasivat lopulta korjata asian, mutta pistin vain mailit heiltä blokkiin.

Muuten ehkä olisi voinut jatkaakin tilausta hetken, mutta nämä ovat kyllä istuvuudeltaan surkeimmat bokserit mitä olen koskaan omistanut. Paketista nämä myös haisivat aivan järkyttävälle, semmoinen oikein sieraimeen pistävä kemikaalinen haju. Materiaali on myös halpaa, vaikka printti onkin kivan näköinen. En näistä mitään maksaisikaan.
 
Liittynyt
11.11.2023
Viestejä
63
Sama homma, laitoin boksut tilaukseen. Mielestäni tuolla oli selkeästi ilmoitettu päivä jolloin peruutuksen voi tehdä, mutta toki tarkoituksena on varmaan että jengi unohtaa ja joutuu ainakin yhdet maksamaan. Itse meinasin, että jos ei ihan kuralaatua ole niin muutamat annan tulla, kun on osa nykyisistä ilmeisesti jalkapäivinä vähän revenneet :D

Ihmetytti hieman maksua Paypalin kautta laittaessa, että pyysi korttitietoja vaikka tilille on sellaiset tallennettu. Ei sitten hyväksynyt nykyistä tilille tallennettua korttia, vaan tuli joko error tai sivu vain päivittyi. Curve kortin kun laittoi niin meni läpi, mutta tämähän on ilmeisesti Paypalin kummallisuus eikä ko. lafkan.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 802
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.05.2019
Viestejä
105
Toki tätä kampanjaa on jatkettu jo niin moneen kertaan (eiköhän jo ainakin parin vuoden ajan), että varsin todennäköisesti se uusitaan taas. Mutta varma ei voi olla, eli joilla mahdollista, niin kannattaa toki käyttää nyt.
Tänään meni läpi Suomen koodi, eli toimii vieläkin näköjään.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
130
Useammin oon näistä tuotteen saanut kuin missannut kun ovat loppuneet. Menevät kyllä nopeasti, joten täytyy olla vikkelä. Kiitoksia vain näitä postanneille!
Sama täällä, usein olen saanut, kiitoksia! Jos näitä ei tänne postattaisi, niin menisivät kyllä ohi. Tiettyjä tuotteita on selvästi vähemmän ja loppuvat "heti", toisia riittää pidempään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 448
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom