Ilmaistuotteita

Liittynyt
14.10.2019
Viestejä
12
Ruutu+ 1kk ilmaiseksi koodilla: SANOMAETU2020

Kokeilin omalle tilille, joka käytössä kauan aikaa mutta ei nyt aktiivista tilausta. Hyvin toimi, 1kk ruutua ja peruminen heti perään.

 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 243
Ruutu+ 1kk ilmaiseksi koodilla: SANOMAETU2020

Kokeilin omalle tilille, joka käytössä kauan aikaa mutta ei nyt aktiivista tilausta. Hyvin toimi, 1kk ruutua ja peruminen heti perään.

Tuolta parempi ilmainen tarjous ★ Hyvät tarjoukset ★ (Ei keskustelua)
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Ruutu+ 1kk ilmaiseksi koodilla: SANOMAETU2020

Kokeilin omalle tilille, joka käytössä kauan aikaa mutta ei nyt aktiivista tilausta. Hyvin toimi, 1kk ruutua ja peruminen heti perään.

Tässä etuna että toimii vanhalle käyttäjälle, tuo 2kk ei itsellä toiminut, olisi vaatinut uuden käyttäjän.
 
Liittynyt
10.09.2019
Viestejä
290
Tuleeko missään noista ruudun koodeista paramoun mukaan vai pelkästään tuossa 14 päivän tutustumisjaksossa ensikertalaisille?
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Tuleeko missään noista ruudun koodeista paramoun mukaan vai pelkästään tuossa 14 päivän tutustumisjaksossa ensikertalaisille?
Ainakaan tossa 2kk koodissa ei tule, vaan ilmottaa noista Paramount-sisällöistä että ne on maksullinen lisäpalvelu.
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
21
Tuleeko missään noista ruudun koodeista paramoun mukaan vai pelkästään tuossa 14 päivän tutustumisjaksossa ensikertalaisille?
Itse käytin tuon 1kk sanomaetu -koodin 10.8. alkaen ja siihen sisältyi nuo lisäpalvelut seuraavasti:

Paramount+: Maksuton kokeilujakso, käyttöoikeus voimassa 25.8.2020
Viasat World: Maksuton kokeilujakso, käyttöoikeus voimassa 10.9.2020
Yogaia: Maksuton kokeilujakso, käyttöoikeus voimassa 10.9.2020
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Dplay+ 1 kk 0 € TUURI2020-koodilla vanhenee tämän päivän jälkeen. Itse käytin tuon viime kuussa toiselle tilille ja tänään sitten toiselle.

Dplay, Dplay+, koodi: TUURI2020
Saa olla vanha tili mutta ei aktiivista tilausta eikä käyttänyt tätä koodia aiemmin. Tilauksen voi perua saman tien ja kestää sen kuukauden.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 180
Dplay+ 1 kk 0 € TUURI2020-koodilla vanhenee tämän päivän jälkeen. Itse käytin tuon viime kuussa toiselle tilille ja tänään sitten toiselle.

https://www.dplay.fi/mydplay/products, Dplay+, koodi: TUURI2020
Saa olla vanha tili mutta ei aktiivista tilausta eikä käyttänyt tätä koodia aiemmin. Tilauksen voi perua saman tien ja kestää sen kuukauden.
Näkyykö eurosport? linkki ei toimi
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
175
Dplay+ 1 kk 0 € TUURI2020-koodilla vanhenee tämän päivän jälkeen. Itse käytin tuon viime kuussa toiselle tilille ja tänään sitten toiselle.

Dplay, Dplay+, koodi: TUURI2020
Saa olla vanha tili mutta ei aktiivista tilausta eikä käyttänyt tätä koodia aiemmin. Tilauksen voi perua saman tien ja kestää sen kuukauden.
Mulla se tarjoaaa tuosta aina vain eurolla alennettua kuukausihintaa eli 5,99 e/kk
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Ei näy mitkään suorat kanavat, vain Dplay+ ondemand sisältö.
Höh, karua. Ennen nekin sisältyi plussaan, pois lukien Eurosportit.

Toki noiden sisällöt katsoo pääosin mieluummin on-demandina muutenkin, mutta huononnus mikä huononnus.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
175
Katsoitko veloituspäivän? Arvokoodikenttään em. koodi niin minulla hinta pysyi samana 5,99 mutta ensimmäinen veloitus siirtyi eteenpäin.
Mielestäni tavasin sen moneen kertaan mutta voi olla että meni kuitenkin ohi, normaalihinta paketille on kuitenkin 6,99 ja minusta se tarjos vaan että ensimmäinen kk hintaan 5,99 ja sen jälkeen tuo normi. Mutta otin tilin sitten eri spostilla jolloin ensimmäinen kk ilman veloitusta, seuraava 5,99 ja sen jälkeen 6,99
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
425

”Uudet R-leivät ovat täällä! Anna puhelinnumerosi (muodossa +358401234567) ja saat viestillä Ärräkoodin, jolla voit lunastaa R-leivän (R-rukiinen kinkku-kananmuna tai R-viljaisa 100% kaura) valitsemaltasi kioskilta ilmaiseksi. Huomioithan, että SMS-viestin tulo voi kestää operaattorien ruuhkista riippuen useiden minuuttien ajan.”

 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 938
Ensimmäinen joka ottaa kuvan luottokorttinsa kummastakin puolesta kuvan ja lähettää ne mulle yksityisviestinä saa Viaplayn 3kk koodin!!

No ei. Ensimmäinen joka tähän ketjuun vastaa vaikkapa "hep" saa ton koodin yksityisviestinä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Ensimmäinen joka ottaa kuvan luottokorttinsa kummastakin puolesta kuvan ja lähettää ne mulle yksityisviestinä saa Viaplayn 3kk koodin!!

No ei. Ensimmäinen joka tähän ketjuun vastaa vaikkapa "hep" saa ton koodin yksityisviestinä.
hep!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Nyt Telian liittymäasiakkaille 2kk ilmaista C Morea osoitteesta: Avaa maailmasi | Kampanjat | Telia
Itsellä pisti vastaan tämä cmore tilaus telialta saadulla koodilla vanhalla visa kortin numerolla mikä ollut aiemminkin käytössä ilmaiskoodeihin mutta syöttämällä kortin tiedot uusiksi niin alkoi toimimaan. 5min meni kun joutui sähläilemään sen verran tämän kanssa.
 
Liittynyt
21.03.2018
Viestejä
73
Nyt Telian liittymäasiakkaille 2kk ilmaista C Morea osoitteesta: Avaa maailmasi | Kampanjat | Telia
Koodeja voi tilata myös useamman kerran ja näkyy olevan voimassa 9.10. asti, eli kahdella koodilla saattaa saada kolmen kuukauden katselut.

Tarjous voimassa 9.10.2020 asti. Telia Yhteys, Telia Yhteys mukaan, tai Yhteys kotiin -asiakkaalle C More-tuote suoratoistopalvelussa 2 kk ajan veloituksetta (edun arvo 19,90 €). C More -tilaus jatkuu veloituksettoman tilausjakson jälkeen toistaiseksi voimassa olevana tilauksena hintaan 9,95 €/kk (norm. 12,95€/kk, edun arvo on 3 €/kk). Hinta veloitetaan 30pv tilausjaksoissa etukäteen. Tilaus on toistaiseksi voimassaoleva. Jos hintaan oikeuttava liittymä irtisanotaan, hinta nousee seuraavasta tilausjaksosta alkaen hintaan 12,95€/kk tai voimassa olevan hinnaston mukaiseen hintaan. Tilausohjeet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiin. Hinta on saatavilla vain Telian liittymäasiakkaille.
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
466
Mietityttää toi, että itselläni on vain Telia dot, jota tarjous ei koske. Antoi kuitenkin koodin tilata. Jos käytän koodin niin tuleeko veloitus kuitenkin normaalihinnalla?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Mietityttää toi, että itselläni on vain Telia dot, jota tarjous ei koske. Antoi kuitenkin koodin tilata. Jos käytän koodin niin tuleeko veloitus kuitenkin normaalihinnalla?
Ota screenshotit jos näyttää 0,00 e/kk ja/tai laita kortille nettipankista hetkellisesti veloitusraja sen alle mitä tuo olisi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Tai sitten vaan maksaa C Moresta jos haluaa sitä katsella ja ei ole oikeutettu ilmaiskokeiluun?
AP sanoi että koodin antoi kuitenkin tilata, vaikka ehdot sanookin muuta.

Velotusraja kortille ei ole mitään huijaamista, jos se haluaa veloittaa niin sitten se tilaus ei vaan mene läpi.
 

juupeliskuupelis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
598
AP sanoi että koodin antoi kuitenkin tilata, vaikka ehdot sanookin muuta.

Velotusraja kortille ei ole mitään huijaamista, jos se haluaa veloittaa niin sitten se tilaus ei vaan mene läpi.
Jokainen toki tyylillään. En tarkoittanut että olisi huijaamista. Aikamoista säätöä vaan jonkun ilmaisen C Moren takia. :thumbsup:
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
164
Itsellä pisti vastaan tämä cmore tilaus telialta saadulla koodilla vanhalla visa kortin numerolla mikä ollut aiemminkin käytössä ilmaiskoodeihin mutta syöttämällä kortin tiedot uusiksi niin alkoi toimimaan. 5min meni kun joutui sähläilemään sen verran tämän kanssa.
Mulla teki näin myös aluksi, mutta saman kortin tiedot uudelleen syöttämällä tilaus meni läpi.
Koodeja voi tilata myös useamman kerran ja näkyy olevan voimassa 9.10. asti, eli kahdella koodilla saattaa saada kolmen kuukauden katselut.

Tarjous voimassa 9.10.2020 asti. Telia Yhteys, Telia Yhteys mukaan, tai Yhteys kotiin -asiakkaalle C More-tuote suoratoistopalvelussa 2 kk ajan veloituksetta (edun arvo 19,90 €). C More -tilaus jatkuu veloituksettoman tilausjakson jälkeen toistaiseksi voimassa olevana tilauksena hintaan 9,95 €/kk (norm. 12,95€/kk, edun arvo on 3 €/kk). Hinta veloitetaan 30pv tilausjaksoissa etukäteen. Tilaus on toistaiseksi voimassaoleva. Jos hintaan oikeuttava liittymä irtisanotaan, hinta nousee seuraavasta tilausjaksosta alkaen hintaan 12,95€/kk tai voimassa olevan hinnaston mukaiseen hintaan. Tilausohjeet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiin. Hinta on saatavilla vain Telian liittymäasiakkaille.
Mulla oli laittanut samalle tilaukselle jostain syystä kaksi koodia? En tiedä johtuuko siitä, että ensin koetin tilata kirjautumatta ja lisäsin tuotteen ostoskoriin. Sitten uudestaan yritys jo valmiiksi kirjautuneena ja tuloksena kaksi koodia?

Odotuksista huolimatta Verkkokauppa.com ei ole enää jaellut näitä 3kk ilmaiskoodeja, kun Telia osteliposteli C Moren (vai maikkarin vai niiden verkkotoiminnot vai mitäliä whateva).
 

hoffmann

ich komme
NOSTO
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
962
Hyvin onnistui Cmore tilaus, koodi tuli s-postiin. Mutta tilauksen päätteeksi, kun tuli "kiitos tilauksestasi" ruutu, niin siihen päälle lävähti joku popup joka oli täysin tyhjä. Ei siis tekstiä, vain "ruksi" yläkulmassa. Mitähän se olisi halunnut kertoa?
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
164
Hyvin onnistui Cmore tilaus, koodi tuli s-postiin. Mutta tilauksen päätteeksi, kun tuli "kiitos tilauksestasi" ruutu, niin siihen päälle lävähti joku popup joka oli täysin tyhjä. Ei siis tekstiä, vain "ruksi" yläkulmassa. Mitähän se olisi halunnut kertoa?
Tämä sama muuten tuli minullakin, ei mitään hajua sisällöstä... Tuskin mitään tärkeää, olisiko vain ollut jokin ilmoitus tyyliin: "Koodi lähetetty sähköpostiiin" tjsp.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 856
Ja tämä toimii miten?
Menin puhelimella osoitteeseen
Valitsin ilmaisem c morem ja kirjauduin verkkopankkitunnuksilla sisään. Sitten syötin omat tietoni ja painoin tilaa. Kuitti tuli s.postiin jossa hinta 0€ ja koodi aktivointiin

Telialta minulla ei ole kuin telia tv maksuton palvelu, mutta se tuskin auttoi tähän
 

Abe

Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
192


Piti mennä puhelimella incognito tilassa niin sitten toimi.
Kannattaa olla varovainen ton Nextoryn kanssa. Multa olivat laskuttaneet pari kuukautta gold -tason tilausta vaikka olin todellakin peruuttanut tilauksen ennen tuon ilmaisen trialin loppumista... Eivätkä ainakaan vielä asiakaspalvelussa tulleet yhtään vastaan. Trustpilotista löysin vastaavia kokemuksia muiden maiden Nextoryistä.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 856
Kannattaa olla varovainen ton Nextoryn kanssa. Multa olivat laskuttaneet pari kuukautta gold -tason tilausta vaikka olin todellakin peruuttanut tilauksen ennen tuon ilmaisen trialin loppumista... Eivätkä ainakaan vielä asiakaspalvelussa tulleet yhtään vastaan. Trustpilotista löysin vastaavia kokemuksia muiden maiden Nextoryistä.
Jos tuosta peruutuksesta tuli s.postia, niin ei muuta kuin luottoyhtiölle viestiä etteivät veloita näitä sinulta
 
Liittynyt
15.06.2020
Viestejä
14
Ainahan voi käyttää semmoista korttia jonka asetuksia voi itse tarvittaessa muuttaa tai ottaa nettikäytön pois päältä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
81
Hyvin onnistui Cmore tilaus, koodi tuli s-postiin. Mutta tilauksen päätteeksi, kun tuli "kiitos tilauksestasi" ruutu, niin siihen päälle lävähti joku popup joka oli täysin tyhjä. Ei siis tekstiä, vain "ruksi" yläkulmassa. Mitähän se olisi halunnut kertoa?
Siinä popupissa oli vaan muutama hymiö ja pyydettiin arvioimaan kuin hyvin asiat sujui tilauksen osalta.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Cmore 1kk/0€ uusille käyttäjille koodilla WOLTCM1X

"Kampanja on voimassa 18.-27.9.2020. Etu koskee ainoastaan uusia C More -asiakkaita eikä sitä ole mahdollista yhdistää voimassa olevaan C More -tilaukseen. Tilaus jatkuu etujakson jälkeen kestotilauksena hinnalla 12,95 euroa kuukaudessa, ellet peru tilausta etukauden aikana. "

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Viimeksi muokattu:

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 926
Tällainen ilmoitus tuli kun koitti Magix sivuille rekisteröityä. Toivottavasti saavat kuntoon ennen kuin giveaway loppuu. Mutta mailiin tuli jo -10% koodi.

An error has been encountered
Maintenance work is currently being carried out, please try again later. Thank you!
Joo, itsellä heittää näköjään samaa kun nyt kokeilin sähköpostiin tullutta linkkiä. Täytyy katsoa milloin korjaantuu.

Mikä tässä on juju? Ei ole tuttu tää giveawayoftheday.
Kai tuossa softavalmistajat saa näkyvyyttä/mainosta kun ohjelma on jaossa päivän ajan ilmaisena. Itse sivua tullut käytettyä jo itse vuosia, tosin tuolla harvemmin on mitään järkevää tarjolla niin ei ole pitkään aikaan tuolta mitään tullut otettua.

Edit:
Kannattaa muuten sitten klikata tätä vaihtoehtoa, niin selviää helpoiten. Eli Facebookissa ei tarvitse tehdä mitään. Tuosta tulee suoraan linkki sähköpostiin, jolla saa lunastettua softan Magixin sivuilla.
1600875629459.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 856
Joo, itsellä heittää näköjään samaa kun nyt kokeilin sähköpostiin tullutta linkkiä. Täytyy katsoa milloin korjaantuu.



Kai tuossa softavalmistajat saa näkyvyyttä/mainosta kun ohjelma on jaossa päivän ajan ilmaisena. Itse sivua tullut käytettyä jo itse vuosia, tosin tuolla harvemmin on mitään järkevää tarjolla niin ei ole pitkään aikaan tuolta mitään tullut otettua.

Edit:
Kannattaa muuten sitten klikata tätä vaihtoehtoa, niin selviää helpoiten. Eli Facebookissa ei tarvitse tehdä mitään. Tuosta tulee suoraan linkki sähköpostiin, jolla saa lunastettua softan Magixin sivuilla.
Minulla se vain vei jollekin kirjautumissivulle, eli piti tehdä tunnukset VegasCreativen sivulle ja tuo tunnusten luominen sitten "epäonnistui".

Edit. Nyt kun asiaa tutkii, niin tunnukset kuitenkin syntyivät, joten saisikohan ohjelman nyt ladattua jollain linkillä?
edit2. Taisi jäädä tämä ohjelma samaatta. Harmi. Mutta jatketaan vanhoilla ja huonoimmilla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
15
Minulla se vain vei jollekin kirjautumissivulle, eli piti tehdä tunnukset VegasCreativen sivulle ja tuo tunnusten luominen sitten "epäonnistui".

Edit. Nyt kun asiaa tutkii, niin tunnukset kuitenkin syntyivät, joten saisikohan ohjelman nyt ladattua jollain linkillä?
edit2. Taisi jäädä tämä ohjelma samaatta. Harmi. Mutta jatketaan vanhoilla ja huonoimmilla
Nyt tuonne latauspaikan kommenttiosioon tuli että

Dear users,
Those who signed up during the giveaway please contact the developer affiliate@magix.net with the subject line "GOTD license" to get your serial. Thank you!
Again we GREATLY apologize for the inconvenience.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 606
Viestejä
4 196 162
Jäsenet
70 753
Uusin jäsen
1lallu

Hinta.fi

Ylös Bottom