Ilmaistuotteita

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Joo, kyllä mä sen tiesin, nyt näkyy olevan sama kympillä 3kk tarjous Spotifyn appissakin tyrkyllä.
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
314
Tämä oli jokunen kuukausi sitten esillä, josta saa Ruutu+ 2kkdeksi. Käytin sen silloin,
Ruutu+ & Philips Smart TV
mutta nyt ajankulukseni testasin uudestaan seuraavalla tavalla:
- uusi rekisteröityminen toisella spostilla
- muuten samat tiedot maksukortteineen jne.

Rekkaamisen jälkeen heitti "vanhalle tilille" ja ajattelin, ettei onnistunut. Nakkasin itseni pihalle ja kirjauduin uudella tunnarilla, niin näkyi Ruutu+ 2kk etu maksut- kohdassa. Tuuria vai ei...

Mutta laitamma varoiksi tämän viestin tiedoksi myös, jos joku ei ole asiaa havainnut, ettei tarvitse päälle käydä.
YLEINEN: Verkkokauppojen alennuskoodit
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
595
Itsellänikin piti jo päättyä tuo Elisan tarjoama 1kk ilmainen Viaplay, mutta ei ole vielä loppunut vaikka on katkaisu jo silloin 1kk sitten. Tänään olin asiasta yhdeydessä Elisan chatissa ja palvelija sanoi heillä olevan jotain häikkää tuon tilauksen katkaisemisen kanssa, mutta asiakkaalle (ainakaan itselle) tästä ei tule mitään lisämaksua.
Toivottavasti tuo TUI:n koodi on vielä muutaman päivän/viikon päästä voimassa kun tää Elisan "1kk" ilmaisjakso loppuu joskus.
Nyt se vihdoinkin loppui, harmillisesti juuri eilen tuli The Magicians season 4. Nooh kohta tulee tuohon HBO koodi toivottavasti niin josko sieltä jotain löytää katsottavaksi. :confused2:
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 833
Juuri nappasin tuon philipsin 2kk ruutu+. Uusi meili ja uusi kortti.
Mulla valitti pelkällä uudella s postilla että tarjous jo käytetty, mutta täytynee testata myös uudella kortilla kun saapuu lähiaikoina :thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
283
Mulla valitti pelkällä uudella s postilla että tarjous jo käytetty, mutta täytynee testata myös uudella kortilla kun saapuu lähiaikoina :thumbsup:
Jos on luottokortti käytössä, niin samalta kortilta voi käyttää sekä credit, että debit puolen :) Tekee vaan uuden sähköpostiosoitteen.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 853

Tuolta "Viaplay Leffat & Sarjat" pitäisi olla 1kk/0€, otin juuri itse käyttöön.
Tämä on edelleen saatavilla, kannattaa hyödyntää nyt jos epäilee/luottaa että tuleva Elisa Viihde Viaplay olisi eri tuote siten ettei Viaplayn kokeilu mitätöisi oikeutta siihen (jos nyt enää ilmaiskuukausia jatkavat yhdistymisen jälkeen).
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Huom. Viimeistä päivää.
Loiskäyttäjän protip:
Myös family on 3kk ilmainen.
Eli jos haluaa vaan käyttää sen ilmaisjakson, niin esim. Chromen ingognito-tilassa tee uusi Family-tili, käytä eri maksukorttia, ja sitten kutsut olemassaolevan tilisi perhekäyttäjäksi. Irtisanot ennen kuin maksu alkaa mennä.
Muutoinhan uuden tilin kanssa on se soittolistojen yms. tilaus- ja tallennusrumba edessä.

(BTW toki myös uuteen tavalliseen ja opiskelijatilaukseen saa nyt sen ilmaisjakson.)
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
341
Huom. Viimeistä päivää.
Loiskäyttäjän protip:
Myös family on 3kk ilmainen.
Eli jos haluaa vaan käyttää sen ilmaisjakson, niin esim. Chromen ingognito-tilassa tee uusi Family-tili, käytä eri maksukorttia, ja sitten kutsut olemassaolevan tilisi perhekäyttäjäksi. Irtisanot ennen kuin maksu alkaa mennä.
Muutoinhan uuden tilin kanssa on se soittolistojen yms. tilaus- ja tallennusrumba edessä.

(BTW toki myös uuteen tavalliseen ja opiskelijatilaukseen saa nyt sen ilmaisjakson.)
Perkeleet muuttaneet tuota.

Jos peruuttaa tilauksen, se peruuntuu heti ja premium loppuu, eikä peruunnu vasta tilausjakson loppuun.

Joten laitoin kalenteriin merkinnän että peruutan 3kk päästä 1 pv ennen loppumista.

Kiitos family tipsistä!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
80
C More Sport sisältöineen etukoodilla

Napataas tännekin tuo, eli CMore Totalia 1 viikko ilmaiseksi.
Koodi (HELSINKICUP20) on voimassa su 12.7. asti.


Voi perua heti, kun on aktivoinut.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Napataas tännekin tuo, eli CMore Totalia 1 viikko ilmaiseksi.
Koodi (HELSINKICUP20) on voimassa su 12.7. asti.


Voi perua heti, kun on aktivoinut.
Eli pitää tehdä uusi tunnus? En löydä paikkaa mihin tuo syötetään
 
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
Napataas tännekin tuo, eli CMore Totalia 1 viikko ilmaiseksi.
Koodi (HELSINKICUP20) on voimassa su 12.7. asti.


Voi perua heti, kun on aktivoinut.
Kaverin puolesta kysyn.

#näkeekötuollaformulat

Kiitos Zat.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
949
Kaverin puolesta kysyn.

#näkeekötuollaformulat

Kiitos Zat.
10.-12.7. Steiermarkin GP (Itävalta), kisa alkaa 16:10
17.-19.7. Unkarin GP, kisa alkaa 16:10

Kuinkahan tarkasti ajallaan striimi katkeaa kun tarjousaika umpeutuu? Jos koodin käyttää 12.pvä mahdollisimman myöhään (suunnilleen vihreän valon syttyessä), onko mitään saumaa nähdä viikon päästä (19.7.) ajettavaa kisaa?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
532
10.-12.7. Steiermarkin GP (Itävalta), kisa alkaa 16:10
17.-19.7. Unkarin GP, kisa alkaa 16:10

Kuinkahan tarkasti ajallaan striimi katkeaa kun tarjousaika umpeutuu? Jos koodin käyttää 12.pvä mahdollisimman myöhään (suunnilleen vihreän valon syttyessä), onko mitään saumaa nähdä viikon päästä (19.7.) ajettavaa kisaa?
Eikö siinä vaan kerrota pvm milloin loppuu eikä kelonaika ollenkaan, joten joko näet koko seuraavan sunnuntain päivän tai ei ollenkaan
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
10.-12.7. Steiermarkin GP (Itävalta), kisa alkaa 16:10
17.-19.7. Unkarin GP, kisa alkaa 16:10

Kuinkahan tarkasti ajallaan striimi katkeaa kun tarjousaika umpeutuu? Jos koodin käyttää 12.pvä mahdollisimman myöhään (suunnilleen vihreän valon syttyessä), onko mitään saumaa nähdä viikon päästä (19.7.) ajettavaa kisaa?
Tuntuu päättyvän samalla kellonlyömällä.

Esim itselläni
Tilaus alkoi: 6.7.2020 klo 18:08
Tilaus päättyy: 13.7.2020 klo 18:08

Toki ei se palvelu välttämättä potki saman tien ulos jos olet kirjautuneena ja katsot jotain
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Ei vissiin toimi aiemmin tehdyllä tunnuksella kun en löydä paikkaa mihin koodin syöttäisi. Joskus viime vuoden puolella tein tunnukset ja en muistaakseni ole käyttänyt mitään koodeja tonne. Any help?
Varmaan sitten toimisi jos uudet tunnarit tekisi mutta en tiedä jaksaako vaivaa kun melkein kaikki on tv:stä tullut mitä siellä on.
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
344
Ei vissiin toimi aiemmin tehdyllä tunnuksella kun en löydä paikkaa mihin koodin syöttäisi. Joskus viime vuoden puolella tein tunnukset ja en muistaakseni ole käyttänyt mitään koodeja tonne. Any help?
Varmaan sitten toimisi jos uudet tunnarit tekisi mutta en tiedä jaksaako vaivaa kun melkein kaikki on tv:stä tullut mitä siellä on.
Kyllä se koodin paikka sieltä löytyi kun alkoi tilausta uusia, juuri aamulla itse tuon tein.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Kyllä se koodin paikka sieltä löytyi kun alkoi tilausta uusia, juuri aamulla itse tuon tein.
Ok. En uskaltanut alkaa painaa tuota tilaus nappulaa. Mutta saa olla kun ei ole LG:n web-os appia tuolle, ja en jaksa web selaimen kautta tuota käyttää. Ainoa mikä tuolta ois kiinnostanut niin wheeler dealersin muutamat jaksot mitä jäänyt välistä.
Mutta muille varmasti hyvä, tosin en ymmärrä ketä tuosta paskeesta jotain maksaisi
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Ainoa mikä tuolta ois kiinnostanut niin wheeler dealersin muutamat jaksot mitä jäänyt välistä.
Mutta muille varmasti hyvä, tosin en ymmärrä ketä tuosta paskeesta jotain maksaisi
Joitain dokkarisarjoja tiede-kategoriasta on kyllä ollut ihan kiva katsoa. Jo pelkästään Morgan Freeman ja kosmoksen arvoitukset (=Through the Wormhole) kokonaisuudessaan on suht kova.

Eli ainakin ilmaisena kelpaa hyvin.
 
Liittynyt
15.06.2020
Viestejä
14
Koodi (dplay) toimii myös vanhalle tilille mutta ei anna ilmaiskuukautta vaan ensimmäisen kuukauden euron alennuksella.
Tekemällä uuden tilin saa 30vrk ilmaista katseluaikaa ja sen jälkeen 1kk euron alennus jonka jälkeen normaalihinta 6,99e/kk
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
21
Koodi (dplay) toimii myös vanhalle tilille mutta ei anna ilmaiskuukautta vaan ensimmäisen kuukauden euron alennuksella.
Tekemällä uuden tilin saa 30vrk ilmaista katseluaikaa ja sen jälkeen 1kk euron alennus jonka jälkeen normaalihinta 6,99e/kk
Minulle kyllä antoi ilmaiskuukauden (= 31 päivää ilmaiseksi, jonka jälkeen 5,99€/kk) vanhalle tilille. Tämä on tosin aina ollut ainoastaan ilmaistili, en ole koskaan maksanut mitään, eli johtuisiko sitten tästä?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Minulle kyllä antoi ilmaiskuukauden (= 31 päivää ilmaiseksi, jonka jälkeen 5,99€/kk) vanhalle tilille. Tämä on tosin aina ollut ainoastaan ilmaistili, en ole koskaan maksanut mitään, eli johtuisiko sitten tästä?
Ei; minullakin toimi ilmainen kuukausi muutama päivä sitten, vaikka olin kerran aiemmin tilannut maksullisesti (Dplay Total viime tammikuussa).
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 742
Napataas tännekin tuo, eli CMore Totalia 1 viikko ilmaiseksi.
Koodi (HELSINKICUP20) on voimassa su 12.7. asti.


Voi perua heti, kun on aktivoinut.
Onnistui näköjään tilata uudelleenkin maksutta viikoksi samalla kortilla kun teki toisen tilin uudella sähköpostilla.

:thumbsup::)
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Toimi se mulla tolla pienelläkin, en usko ennen Nextorya käyttäneenikään.
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Huomautus. Kerjääminen on kielletty.
Toimii nextory. Tuossa on huono puoli, että ei voi tilausta katkaista ennakkoon. Täytyy laittaa kalenteriin merkintä, ettei mene maksun puolelle.

Onko viaplaylle mitään toimivaa koodia? Menee edellinen koodi parin päivän päästä umpeen.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Ja se koodi oli mikä? Ja tiedossa toimivuus?
IMO sen toimivan voi laittaa suoraan tänne jotta ei tarvitse etsiä jostain muusta ketjusta jotain koodia ja arpoa, onko mahdollisesti toimiva. Ilmeisesti et tosiaan itse edes kokeillut, postasit vaan random-linkin?
Ihme asenne. Selkeät ohjeet ja helppo kokeilla sinulla tuota itse.

Googletuksen perusteella näyttäisi olevan yhä tarjolla, mutta en takaa mitään.

Suoria ilmaiskoodeja Viaplayhyn ei ole näkynyt hyvään toviin.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 836
Ihme asenne. Selkeät ohjeet ja helppo kokeilla sinulla tuota itse.

Googletuksen perusteella näyttäisi olevan yhä tarjolla, mutta en takaa mitään.

Suoria ilmaiskoodeja Viaplayhyn ei ole näkynyt hyvään toviin.
Ihme asenne... Selkeä kokeilla itse ja vasta sitten postata ketjuun.
Eikö kuitenkin olisi helppoa laittaa suora linkki? Ja onko todella paras tapa nostaa vanhoja linkkejä, joiden toimivuutta ei viitsi itse tarkistaa?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Ihme asenne... Selkeä kokeilla itse ja vasta sitten postata ketjuun.
Eikö kuitenkin olisi helppoa laittaa suora linkki? Ja onko todella paras tapa nostaa vanhoja linkkejä, joiden toimivuutta ei viitsi itse tarkistaa?
Lähinnä tarkoitin, että ihme asenne vittuilla takaisin, jos joku vastaa kysymykseesi nopealla linkillä potentiaalisesti toimivaan ratkaisuun. En vain käsitä tuollaista.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 836
Lähinnä tarkoitin, että ihme asenne vittuilla takaisin, jos joku vastaa kysymykseesi nopealla linkillä potentiaalisesti toimivaan ratkaisuun. En vain käsitä tuollaista.
Lähinnä tarkoitin että eikö elvis olisi voinut aivan suosiolla laittaa suoran linkin tai olla laittamatta mitään? Tuntuu vaan niin turhalta jos 1000 muuta etsii linkkiä jostain sen sijaan että kysymykseen vastaaja antaisi selvän, toimivan infon.

Ymmärsit myös osin väärin. Arvostelu EI kohdistunut sinuun, sinähän laitoit sen toimivan linkin etkä mitään arvuuttelua "etsi tuolta ja ehkä toimii"
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Lähinnä tarkoitin että eikö elvis olisi voinut aivan suosiolla laittaa suoran linkin tai olla laittamatta mitään? Tuntuu vaan niin turhalta jos 1000 muuta etsii linkkiä jostain sen sijaan että kysymykseen vastaaja antaisi selvän, toimivan infon.

Ymmärsit myös osin väärin. Arvostelu EI kohdistunut sinuun, sinähän laitoit sen toimivan linkin etkä mitään arvuuttelua "etsi tuolta ja ehkä toimii"
Tarkoitin nimenomaan Elvistä kohtaan kohdistamaasi arvostelua, joka oli minusta tarpeettoman hyökkäävää ilman syytä. En huomannutkaan mitään arvostelua itseäni kohtaan.

Minusta se linkki nyt vain oli paljon hyödyllisempi kuin ei mitään linkkiä, ja jos se niksi toimii, niin sehän oli täsmävastaus kysymykseesi. Suoria koodeja ei tosiaan nykyään taida liikkua.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
En ollut kokeillut koska aiempaa kautta on vielä jäljellä ja oli linkki vaan tallessa. Koodia ei voisi edes tämän toimiessa postata koska se on henkilökohtainen koodi.

Nyt sitten kokeilin, ja ilmeisesti ei toimi jos ei ole jotain nykyistä tai entistä sähköasiakkuutta ennestään. Nähtävästi tossa toisessa ketjussa yksi jolla oli toiminut oli entinen asiakas.

Kun pelkän rekisteröinnin jälkeen ei mailia/viestiä kuulunut niin yritin pankkitunnistautua, joka ikään kuin menee läpi mutta mitään tietoja se ei tietenkään sillä tunnistä/lisää tiliin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
75
Ihme asenne. Selkeät ohjeet ja helppo kokeilla sinulla tuota itse.

Googletuksen perusteella näyttäisi olevan yhä tarjolla, mutta en takaa mitään.

Suoria ilmaiskoodeja Viaplayhyn ei ole näkynyt hyvään toviin.
Ei vaikuta toimivan, jos et ole koskaan ollut Väreen asiakas.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 836
Tämä ketju on ilmasitavaroista ilmoittamista varten, ei niiden kerjäämistä. Jos joku vaivautuu ohjaamaan sinua oikeaan suuntaan sinun pitäisi kiittää häntä eikä alkaa parkumaan.
Huomauttaisin kuitenkin, että aivan joku muu kerjäsi ja myös sai asianmukaisen huomautuksen aiheesta. Mutta se siitä.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Kerjäykset kannattaa raportoida.

Itsekkään en aikoinaan lukenut sääntöjä ja sain näpeille varoituksen muodossa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 198
Huomautus - ei kerjäystä tai tiedusteluja tässä ketjussa, ketju on ilmoittamista varten
Olisiko jollain sitä ihmeen tarjousta millä tankkaamalla nesteellä sai 2kk hbo:ta?
Olen yrittänyt etsiä mutta kun en vaan löydä :cry:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 350
Viestejä
4 158 026
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom