Ilmaistuotteita

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Minulla ei ensin toiminut tuo CMOREn PAPUPATA koodi, vaan ilmoitti että veloitus epäonnistui. Käytin toista pankkikorttia, niin sillä meni sitten kerralla läpi ja peruutuskin onnistui normaalisti.
Juu sehän onkin selvä jos saa toisen pankkikortin numeron niin sillä pystyy vetämään taas kaikkien palveluiden ilmaiskuukaudet läpi.
Itsellä loppui tänään myös viaplay ilmaiskuukausi, tiedä kuinka mones. Uusia koodeja ei vissiin ole tällä hetkellä jaossa/voimassa? Jos joku tietää niin voi vinkata.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
Joo. Peruutin taatusti tilaukseni heti Cmoressa, mutta sitten tuli viesti, että kortin veloitus epäonnistui. Piti siis peruuttaa kahdesti.
Käytä toimintoa poista kaikki tiedot ennen uuden tilauksen tekoa. Ei tarvitse korttia vaihtaa.
1582397627431.png
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Käytä toimintoa poista kaikki tiedot ennen uuden tilauksen tekoa. Ei tarvitse korttia vaihtaa.
Kokeilin tuota että poistin tiedot ja sen jälkeen tuolla PAPUPATA koodilla. Kaikki menee melkein loppuun saakka (pidemmälle kuin ennen) mutta sitten kortin tietojen lisäämisen jälkeen kun pitäisi hyväksyä se 1€ veloitus niin sen jälkeen kun hyväksyy sen niin tulee "maksu epäonnistui ... ja jotain tekstiä" en kerennyt lukemaan enempää. Teksti on vain hetken näkyvissä edge selaimella, mitä vähän ihmettelin. Se 1€ varmistusmaksu on ennen mennyt hyvin eri palveluiden kanssa.
No se tältä erää näitä yrityksiä cmoreen, täytyy vielä kokeilla noita viaplay koodeja jos jaksan enää tänään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 853
Minulla taas C Moren truecrime-koodi ei toiminut eilen palvelun muistissa olleella kortilla. Olin käyttänyt jonkin ilmaiskuukauden syksyllä samalla kortilla. Syötin vain kortin tiedot uutena ja onnistui. Kyse ei ole voimassaolosta koska kortti on uusiutunut ennen edellistä käyttöä. Ehkä C Morella joku bitti vinksahtanut väärin kun monilla ollut sama ongelma?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
236
Elisa tarjoaa veloituksetta Yepzon aloituspakkauksen (norm. 79 eur). Kk-maksu on 5,90 eur. Itse tilasin viime viikolla ja saapui tänään.



Elisa Yepzon™ -palvelupaketti sisältää Yepzon™ Freedom -laitteen, säilytyspussin ja Elisa-liittymän eSIM-kortteineen.

Palvelun aloitusmaksu on 0 € (norm. 79 €), ja kuukausimaksu vain 5,90 €/kk sisältäen rajattoman määrän dataa kotimaassa ja EU:n alueella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
827
Elisa tarjoaa veloituksetta Yepzon aloituspakkauksen (norm. 79 eur). Kk-maksu on 5,90 eur. Itse tilasin viime viikolla ja saapui tänään.



Elisa Yepzon™ -palvelupaketti sisältää Yepzon™ Freedom -laitteen, säilytyspussin ja Elisa-liittymän eSIM-kortteineen.

Palvelun aloitusmaksu on 0 € (norm. 79 €), ja kuukausimaksu vain 5,90 €/kk sisältäen rajattoman määrän dataa kotimaassa ja EU:n alueella.
Ehkä sopisi paremmin tuonne tarjousketjuun kun eihän tämä mitenkäänpäin ole ilmainen?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
Kokeilin tuota että poistin tiedot ja sen jälkeen tuolla PAPUPATA koodilla. Kaikki menee melkein loppuun saakka (pidemmälle kuin ennen) mutta sitten kortin tietojen lisäämisen jälkeen kun pitäisi hyväksyä se 1€ veloitus niin sen jälkeen kun hyväksyy sen niin tulee "maksu epäonnistui ... ja jotain tekstiä" en kerennyt lukemaan enempää. Teksti on vain hetken näkyvissä edge selaimella, mitä vähän ihmettelin. Se 1€ varmistusmaksu on ennen mennyt hyvin eri palveluiden kanssa.
No se tältä erää näitä yrityksiä cmoreen, täytyy vielä kokeilla noita viaplay koodeja jos jaksan enää tänään.
Tuo pitäisi tulla vain kun tili on käytössä, en tiedä olisiko auttanu tilistä pois kirjautuminen. Voi hetken kestää ennen kun kaikki tiedot poistetaan palvelusta.
Joskus selaimen evästeet tekee kaikkea kivaa ja vasta poistaminen kyseisiltä sivuilta palauttaa normaalitilan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Tuo pitäisi tulla vain kun tili on käytössä, en tiedä olisiko auttanu tilistä pois kirjautuminen. Voi hetken kestää ennen kun kaikki tiedot poistetaan palvelusta.
Joskus selaimen evästeet tekee kaikkea kivaa ja vasta poistaminen kyseisiltä sivuilta palauttaa normaalitilan.
Nyt sain tuon PAPUPATA koodin toimimaan. Piti vaan odottaa päivä siitä kun poistin noi omat tiedot sieltä.
 
Liittynyt
12.03.2020
Viestejä
35
Tuo PAPUPATA ei kyllä enää toimi, eikä mikään muukaan... Harmi, jos joku löytää taas uuden "porsaanreiän" jollekin kanavalle, niin suuri kiitos minun puolesta ;):thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
AdGuardilta sai vanhat asiakkaat premium lisenssikoodin 3 laitteelle, voimassa 28.6 asti. Laitan YV:llä ensimmäiselle halukkaalle.

Edit. Meni
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
949
Älkää tulko ulisee...
GIGCM20x
mikäli koodi ei toimi vanhoilla tunnareilla tai maksutiedoilla.
Tämä toimi vieläkin vaikka vuorokausi vaihtui jo ("2kk ilmaiseksi" edun piti loppua 29.3.2020)
Käytin ao linkkiä jos sillä nyt on mitään väliä
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Tämä toimi vieläkin vaikka vuorokausi vaihtui jo ("2kk ilmaiseksi" edun piti loppua 29.3.2020)
Käytin ao linkkiä jos sillä nyt on mitään väliä
Koitin juuri äsken itse mutta antoi vaan vaihtoehdoksi että uusi tilauksesi ja normaaliin hintaan. Ja mulla just 29.3.2020 loppui toi vanha 1kk ilmaistilaus. No jäädään odottelemaan uusia koodeja. Ja onko viaplayhin nyt tällä hetkellä toimivia koodeja? Se nyt mulla ollut ainakin kuukauden tauolla.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Älkää tulko ulisee...
GIGCM20x
mikäli koodi ei toimi vanhoilla tunnareilla tai maksutiedoilla.
Koitin juuri äsken itse mutta antoi vaan vaihtoehdoksi että uusi tilauksesi ja normaaliin hintaan. Ja mulla just 29.3.2020 loppui toi vanha 1kk ilmaistilaus. No jäädään odottelemaan uusia koodeja. Ja onko viaplayhin nyt tällä hetkellä toimivia koodeja? Se nyt mulla ollut ainakin kuukauden tauolla.
Loppui kanssa 29.3., mutta tekemällä uuden tilin toisella sähköpostiosoitteella sai tämän vielä hyödynnettyä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Loppui kanssa 29.3., mutta tekemällä uuden tilin toisella sähköpostiosoitteella sai tämän vielä hyödynnettyä.
Joo, tein nyt sit itsekin uuden tilin eri e-mail osoitteella mutta samalla kortilla ja hyvin toimi. Kiitos avusta.
 
Liittynyt
22.11.2017
Viestejä
281

manni

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
135
Toimi hyvin tuo vanhalla tunnuksella, maksukorttia vaihtanut välillä vaan. :kahvi:
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
881
Näitä on kyllä tullut käytettyä. Siis viaplay, ruutu, c more jne suoratoistoja.

Kiitoksia vaan koodien kertojille.

Ruutu.fi/philips voi saada 2kk ilmaiseksi, siis ihan ilman töllöä. En muista kuinka meni.

Edit: uusi asiakas piti kuitenkin olla, eli uusi kortti.
Olikos tämä vielä toimiva? Joskus oli joku onnibuskin. Toimiikohan se?
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 350
Ei mennyt philips läpi vaikka muistaakseni en ole sitä käyttänyt ja korttikin oli uusi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Mulle valitti tuossa ruutu/philips tilauksessa että olen vanha asiakas, että tee uusi normaali hintainen tilaus. Eli ei toiminut mullakaan. Ja 22.3.2020 loppui viimeinen ruutu+ ilmaistilaus, en muista millä koodilla se oli. No ehkä tähänkin vois auttaa se että tekee uuden (sanoma) tilin eri e-mail osoitteella. Täytyy sitä testaa joku päivä.
 
Liittynyt
01.04.2020
Viestejä
2
Ei taida toimia enää Viaplay mikään koodi? Kaikista näistä tulee koodi on vanhentunut?
Ei siis herjaa että olisi käytetty tms vaan vanhentunut.
WPMMCW
2VNALL
VP7XQU
PVT87R
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
elisa kirjaa, taas.

nyt voit kokeilla huoletta.
lataa omasi kirja.elisa.fi/kampanja/tutustumislahja.
ei edellytä liittymäasiakkuutta.

p.s. toinenkin kampanja, crimetime 10 vuotta rikostarinoita 'tulilla'.
Vanha kampanaja -Ei toimi jos olet aiemmin lunastanut äänikirjan. Ainakaan itselläni ei toimi kun ehkä vuoden vaihteessa tuli lunastettua ilmainen kirja
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
194
elisa kirjaa, taas.

nyt voit kokeilla huoletta.
lataa omasi kirja.elisa.fi/kampanja/tutustumislahja.
ei edellytä liittymäasiakkuutta.

p.s. toinenkin kampanja, crimetime 10 vuotta rikostarinoita 'tulilla'.
Sen verran epäselvä postaus, että selvennykseksi
- yksi ilmainen kirja tutustumislahjana, myös vanhoille asiakkaille tästä valikoimaan
- kaksi ilmaista kirjaa dekkarikampanjasta tästä valikoimaan
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
609
Huhtikuun Pelaaja-lehti luettavissa/ladattavissa ilmaiseksi

Suora linkki lehteen: Pelaaja #210, huhtikuu 2020

 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
314
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Mikäs tuo on? Kun vaikka olen adblock plussan poistanut käytöstä tällä sivustolla niin ei osaa näyttää tuota facebook SDK:ta.
Voisko joku laittaa vaikka kuvakaappauksen?
Firefox käytössä? Osoiterivissä kilpeä klikkaat ja löysäät sääntöjä, jos kiinnostaa antaa Facebookille enempi oikeuksia...
 

manni

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
135
Mikäs tuo on? Kun vaikka olen adblock plussan poistanut käytöstä tällä sivustolla niin ei osaa näyttää tuota facebook SDK:ta.
Voisko joku laittaa vaikka kuvakaappauksen?
R-kioskin sivuilta saa ilmaisen energiajuoman. :kahvi:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
332
Valitse kaupunki: Savitaipale, Kaupunki, Euroopan keskus jonne ei edes korona yllä :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 358
Viestejä
4 158 223
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom