Ilmaistuotteita

Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
Olen ollut nyt Viaplayn asiakas samalla tilillä 6kk ilmaiseksi. 2x2kk meni 2VNALL koodilla ja nyt ollaan täältä jostakin bongatulla 2kk koodilla.

Pankkikorttia muutin tilille 4kk jakson jälkeen kun tuntui ettei mene koodit läpi, toki en tiedä vaikuttiko asiaan.

edit: Tällä mennään nyt Viaplay - Luo käyttäjätili
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
22
Olen ollut nyt Viaplayn asiakas samalla tilillä 6kk ilmaiseksi. 2x2kk meni 2VNALL koodilla ja nyt ollaan täältä jostakin bongatulla 2kk koodilla.

Pankkikorttia muutin tilille 4kk jakson jälkeen kun tuntui ettei mene koodit läpi, toki en tiedä vaikuttiko asiaan.
^ Komppaan, 2VNALL meni läpi taas uudestaan.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
hyväksyi koodin, mutta jälkeenpäin ilmottaa koodin olevan jo käytetty
 

jsm

Liittynyt
14.11.2017
Viestejä
16
Ekalle viestin lainaajalle F-Secure KEY Premium lisenssiavain ja olisko tää 1 vuoden lisenssi
 
  • Tykkää
Reactions: |le

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Jaa niin, mullakin on kai pari noita KEY-lisenssejä, koitan kaivella illalla jos löydän ne.

Edit: Jaah, tästäkö joku nyt sitten poisti pari viestiä?
 
Viimeksi muokattu:

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Laittakaas ne kaks heppua ny sit vaikka yv, koska.. Noh, näätte varmaan itekin.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
643
Bookbeat 6vk ilmaiseksi, kun lataa oma dna sovelluksen puhelimeen ja kirjautuu sisään. Näin ainakin DNA:n asiakkaille, en tiedä riittääkö, kun teke vaan tilin tuonne. Koodi käytettävissä 30.4 asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 797
Bookbeat 6vk ilmaiseksi, kun lataa oma dna sovelluksen puhelimeen ja kirjautuu sisään. Näin ainakin DNA:n asiakkaille, en tiedä riittääkö, kun teke vaan tilin tuonne. Koodi käytettävissä 30.4 asti.
Eipä löydy miltään välilehdeltä etua. Olisi kyllä hyvä etu jos sen vaan saisi
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 797
Huom. että puhelimen sovelluksella. Itsellä ainakin ihan etusivulta löytyy.
Vaatinee siis avoimen laskun :D No ei vaan, eiköhän tuo ole vain asiakkaille. Nyt ei ole juuri dna liittymä auki, mutta vinkistä kuitenkin!

Screenshot_20200127_125608_fi.dna.omadna.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 202
Nyt sitten lähti taas toimimaan vanhalla accolla tuo aikaisemmin pistetty 2kk viaplay jakso, ei toiminut viime viikolla, ilmoitti että on jo käytetty, nyt meni läpi vaikken mitään muuttanut :confused::)
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
999
Ei halua tuo DNA:n koodi toimia vaikka kuinka menen suoraan tuon painikkeen urlin kautta sitä lisäämään. Voikohan olla syynä, että mulla on jo voimassa oleva tilaus, joka kyllä kohta loppuu. Tosin näiden pitäis stäkkäytyä, että tulis aikaa lisää, mutta ei näköjään ainakaan tuo koodi toimi tuohon.

Voinko ostaa lahjakortin jollekin, jolla on jo tili BookBeatissa?

Tuolla tuo vielä todetaan Bookbeatin toimestakin.

Edit. Selvisihän tuo...ainakin DNAn koodin sivulla lukee "Voit lunastaa vain yhden koodin kampanjan aikana." Pitääpä lunastaa tämä siis 5 päivän päästä kun edellinen ilmaisjakso loppuu :) Kiitoksia vinkistä!
 
Viimeksi muokattu:

a-p

Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
678
Onkohan vielä olemassa näitä euron älyluureja ja tabletteja? Näitä oli kovasti tarjolla muutamia vuosia sitten ja niitä tulikin hankittua jokuset kappaleet onnistuneesti.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Onkohan vielä olemassa näitä euron älyluureja ja tabletteja? Näitä oli kovasti tarjolla muutamia vuosia sitten ja niitä tulikin hankittua jokuset kappaleet onnistuneesti.
Sitävarten on oma keskustelu täällä olemassa. Eipä niillä euron tableteilla tee käytännössä yhtään mitään niin leluja ovat ominaisuuksiltaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
Tuon (WPMMCW) lisäksi tässä aiempia Viaplay-koodeja jotka kannattaa ottaa talteen:

2VNALL
VP7XQU
PVT87R

Aiemmin ketjussa oli puhetta, ettei enää voi ketjuttaa, mulla ainakin viimeisin koodi onnistui samaan tiliin mitään muuttamatta (päivä tai kaksi oli välissä aikaa, jos sillä merkitystä). Joten jos tekee uuden tilin, niin voi ilmeisesti taas käyttää kaikki samat koodit uudelleen ellei nykyään tunnista maksutapaa samaksi.

Käytin sen tämän linkin kautta:
Koodi:
https://checkout.viaplay.fi/register/1234?voucher=<KOODI>
 
Liittynyt
26.02.2018
Viestejä
85
Dplay+, ilmainen KUUKAUSI koodilla, voimassa 16.2 saakka:
dplayvalentinefi
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
339
Viimeksi muokattu:

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 177
Tuosta dplay-koodista kannattaa olla heidän aspaan yhteydessä. Vaikka Dplay Suomi

Tuolta pikaisesti lisäsivät manuaalisesti 1kk ilmaisen jakson, kun kerroin ettei tuo promokoodi toimi. Heillä on ilmeisesti tiedossa tuo, ettei toimi. (Tai ainakin on sen jälkeen kun tekkiläiset käyvät aspaa nyt pommittamassa tämän viestin jälkeen...)
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
331
Savon Sanomat tarjoaa kahta lehteä 2vk tai 4vk ilmaiseksi kunnan uusille asukkaille. En tiedä varmistavatko, että olet varmsti uusi muuttaja. Valikoimassa on: Savon Sanomat, Koillis-Savo, Pielavesi-Keitele, Pitäjäläinen, Paikallislehti Sisä-Savo, Soisalon Seutu ja Uutis-Jousi.
Linkki
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
C More total kuukaudeksi ilmaiseksi osuuspankin asiakkaille. Sen jälkeen 11kk - 30%

 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
643
C More total kuukaudeksi ilmaiseksi osuuspankin asiakkaille. Sen jälkeen 11kk - 30%

"Jos sinulla on jo aktiivinen tilaus C Moressa, et voi heti ottaa etua käyttöön. Edun voi käyttää vain kerran. "
Kaks päivää sit täräytin palvelun tulille. Toivottavasti tuo toimii vielä kuukauden päästä jos nyt lopettaa ja aloittaa sitten uudelleen.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
"Jos sinulla on jo aktiivinen tilaus C Moressa, et voi heti ottaa etua käyttöön. Edun voi käyttää vain kerran. "
Kaks päivää sit täräytin palvelun tulille. Toivottavasti tuo toimii vielä kuukauden päästä jos nyt lopettaa ja aloittaa sitten uudelleen.
Etu on vuoden loppuun saakka voimassa.

Irtisano nyt ja tee uudella sähköpostilla.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
"Jos sinulla on jo aktiivinen tilaus C Moressa, et voi heti ottaa etua käyttöön. Edun voi käyttää vain kerran. "
Kaks päivää sit täräytin palvelun tulille. Toivottavasti tuo toimii vielä kuukauden päästä jos nyt lopettaa ja aloittaa sitten uudelleen.
Näillä tiedoilla tosiaan loppuu vuoden lopussa, mutta taustaksi mainitsen, että tuo on ollut tarjolla jo muistaakseeni ainakin jonkun pari vuotta.

Lisäksi ilmaiskuukauden on tuntunut voivan käyttää yhä uudelleen aina silloin tällöin. Esim nytkin näköjään voisin itse aloittaa ilmaisen kuukauden (OP-mobiilista sain uuden toimivan koodin), vaikka olen käyttänyt tuon jo vähintään neljästi. Mutta käytän sen taas vasta sitten, kun on jotain katsottavaa. C Moressa harvemmin on.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Näillä tiedoilla tosiaan loppuu vuoden lopussa, mutta taustaksi mainitsen, että tuo on ollut tarjolla jo muistaakseeni ainakin jonkun pari vuotta.

Lisäksi ilmaiskuukauden on tuntunut voivan käyttää yhä uudelleen aina silloin tällöin. Esim nytkin näköjään voisin itse aloittaa ilmaisen kuukauden (OP-mobiilista sain uuden toimivan koodin), vaikka olen käyttänyt tuon jo vähintään neljästi. Mutta käytän sen taas vasta sitten, kun on jotain katsottavaa. C Moressa harvemmin on.
Jos seuraa formuloita, niin kannattaa katsoa kisakalenteri
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 359
Ilmainen C More 1 kk:

C More PAPUPATA

:kahvi:

edit: huomatkaa, että C More -tilauksen voi perua heti kun saa sen aktivoitua, saatu ilmaisaika pysyy voimassa eikä riskiä täten, että menisi veloituksia kortilta.
Joo. Peruutin taatusti tilaukseni heti Cmoressa, mutta sitten tuli viesti, että kortin veloitus epäonnistui. Piti siis peruuttaa kahdesti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Viimeksi mulla oli tuo osuuspankin kautta c more 1kk koodi käytössä (tilaus loppui viikko sitten) ja sen jälkeen en ole saanut noita paria koodia toimimaan samalla maksukortilla. En tiedä auttaisiko e-mail osoitteen vaihto.
Aiemmin pitkin syksyä toimi aina uudet koodit vaikka olikin sama visa numero käytössä, kunhan vanha oli jo loppunut eli ei tietenkään voinut ketjuttaa.
Mahtaako ne olla kiristäneet noiden koodien käyttöehtoja.

Edit. Täytyy kokeilla jossain vaiheessa tuota op-mobiilia jos sieltä saisi uuden koodin, kuten
Zat
mainitsi. "Lisäksi ilmaiskuukauden on tuntunut voivan käyttää yhä uudelleen aina silloin tällöin. Esim nytkin näköjään voisin itse aloittaa ilmaisen kuukauden (OP-mobiilista sain uuden toimivan koodin), vaikka olen käyttänyt tuon jo vähintään neljästi. Mutta käytän sen taas vasta sitten, kun on jotain katsottavaa. C Moressa harvemmin on. "

Siis toi "PAPUPATA" koodi ja tämä ★ Hyvät tarjoukset ★ (Ei keskustelua) koodi eivät ole toimineet.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
Minulla ei ensin toiminut tuo CMOREn PAPUPATA koodi, vaan ilmoitti että veloitus epäonnistui. Käytin toista pankkikorttia, niin sillä meni sitten kerralla läpi ja peruutuskin onnistui normaalisti.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 450
Viestejä
4 162 369
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom