Ilmaistuotteita

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Nyt ois kuukauden Aku Ankka -digipalvelu ilmaseks. Saa kahdeksikin kuukaudeks kun muokkaa tota tilauksen alkamispäivämäärää. :)

akuankka.fi/nelli
Mitä tarkoitat tuolla 2 kk:n vinkillä? Pitääkö aloituspäiväksi laittaa joku tietty päivä, jotta saa 2 kk, vai mitä tarkoitit?

Edit: no varmaan 2 tilausta eri tileille alkamaan 1.11. ja 30.11. toimii
 
Viimeksi muokattu:

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 351
Itsellä antoi tuolla 2vnall koodilla kk aikaa.

Edellinen 2kk jakso loppui 25.10 ja nyt laitoin uuden koodin. Laski kait tämän lokakuun jotenkin mukaan.

Korjaan: sanoin heti irti ja saan katsoa 29.12 asti.
Vaikka paketti on jo irtisanottu niin uutta ei voi kai lisätä ennen kuin aika menee loppuun? Ainakin herjaa, että sinulla on jo paketti
 
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
25.10 loppui edellinen, 4 päivän päästä kokeilin uudestaan koodia, koodin laiton jälkeen antoi 1 kk katselu oikeutta.
Tämän jälkeen irtisanoin heti ettei jää roikkumaan ja viaplay antoi katselu oikeudeksi 2kk. En tiedä mitä tapahtui, mutta meni niinkuin pitikin.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
293
Yritys on kova. Nyt siellä ei tule kuin Esiintyi virhe. Yritä uudestaan nopeammalla internetyhteydellä.

edit. Kännykällä onnistui oikein hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
Kenellä toimii, kenellä ei. Itselläni ei toiminut tuolloin kun koodi täällä viimeksi mainittiin, eikä myöskään nyt. "Koodi on jo käytetty tililläsi" tms.
Entä jos teet uuden tilin?

Ei näköjään haittaa vaikka sama maksukortti olisi useammalla kuin yhdellä tilillä.
 
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
Storytel 2kk ilmaiseksi. 2kk kokeilujakson jälkeen normaalihinta 16,99 €/kk eli muista perua tilaus ennen loppumista. Voit päättää tilauksesi milloin tahansa kokeilujakson aikana. Voimassa todennäköisesti vain tänään 22. päivä koska a-lehtien joulukalenteriluukun "palkinto".
Uusille asiakkaille. Itsellä vanha jakso meneillään ja herjasi että olen jo käyttänyt tarjouksen.
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 351
Onko kukaan nähnyt blockbuster.fi ilmaiskoodeja? Ennen vanhaan Plejmoon niitä tuli aika ajoin mutta en muista nähneeni tuon muutoksen jälkeen koodeja. Menee vissiin hyvin, kun ei tarvitse kalastella asiakkaita :D
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Eipä niitä oikein ole tullut, muistutus kyllä vuodenvaihteessa vanhenevista koodeista.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
En mä kyllä ainakaan keksi että miten ne saa tuolta kaivettua näkyviin, näkyy vaan että "Sarjalippu, Elokuvien vuokraus.
Lippujen määrä: 3kpl"
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
80
No jos jollain on vuodenvaihteessa vanhenevia blockbuster koodeja ja itse ei löydä mitään katsomista niin yksityisviestillä voi lahjoittaa minulle :D
Mulla on Plejmosta siirtynyt kuusi. Kolme ehkä ennätän käyttää mutta miten ne loput saisin lahjoitettua?
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 351
Mulla on Plejmosta siirtynyt kuusi. Kolme ehkä ennätän käyttää mutta miten ne loput saisin lahjoitettua?
Varmaan ainoa keino on jakaa koko tili. Eli resetoi salasanan ja antaa tilin toisen käyttöön.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
339
Mulla on Plejmosta siirtynyt kuusi. Kolme ehkä ennätän käyttää mutta miten ne loput saisin lahjoitettua?
Koodit pitää käyttää 31.12.2019 mennessä, mutta koodin käytön jälkeen on kuukausi aikaa aloittaa elokuvan katsominen. Eli toisin sanoen, kun tässä kuussa päätät mitkä elokuvat aiot katsoa niin voit sitten tammikuun puolella katsoa ne. Katsomisen aloittamisen jälkeen on 48 tuntia aikaa katsoa elokuva.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
80
Koodit pitää käyttää 31.12.2019 mennessä, mutta koodin käytön jälkeen on kuukausi aikaa aloittaa elokuvan katsominen. Eli toisin sanoen, kun tässä kuussa päätät mitkä elokuvat aiot katsoa niin voit sitten tammikuun puolella katsoa ne.
Loistavaa, kiitos tiedosta!
Ei tuo aiemmin mainittu tilin jakaminen oikein sytytä
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
414
Plejmon kautta saatuja lippuja löytyy itseltäkin:
Sarjalippu – Elokuvien vuokraus
Lippujen määrä 5

Missä tuolla mainitaan että olisivat menossa vanhaksi?
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
339
Plejmon kautta saatuja lippuja löytyy itseltäkin:
Sarjalippu – Elokuvien vuokraus
Lippujen määrä 5

Missä tuolla mainitaan että olisivat menossa vanhaksi?
Joskus marraskuun(?) aikana tuli sähköposti, jossa kerrottiin, että Plejmon kautta tulleet koodit vanhenee 31.12.2019 ja pitää käyttää sitä ennen. Sitä olen itsekin ihmetellyt, ettei mitään muuta ilmoitusta ole tai lue edes omilla sivuilla. Tuollainen sähköposti hukkuu helposti roskapostin sekaan. Ja lisäksi todella myöhään ilmoittivat asiasta, että koodit yhtäkkiä vanheneekin reilun kuukauden päästä.

Edit. 12.11.2019 on ainakin itselle tullut tuo sähköposti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
758
https://checkout.viaplay.fi/register/1234?voucher=PVT87R
Viaplay - Luo käyttäjätili

2 kk antoi taas, kun kirjaantui sisään yhdellä vanhalla tunnarilla.
Kertookohan tuo jotain viaplayn tarjonnasta kun saa vanhoillakin tunnareilla noita ilmaisjaksoja, ja eivät noita vanhojakaan koodeja sulje, esim express bus 2kk piti loppua jo 06/19 ja edelleen saa käytettyä.
Itse noita vajaan vuoden napsinut ilmaiseksi ja tuli jo syksyyn mennessä katsottua mikä kiinnosti, tuon jälkeen vain odottanut jos tulisi jotain uutta.
 
  • Tykkää
Reactions: MrM

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Kertookohan tuo jotain viaplayn tarjonnasta kun saa vanhoillakin tunnareilla noita ilmaisjaksoja, ja eivät noita vanhojakaan koodeja sulje, esim express bus 2kk piti loppua jo 06/19 ja edelleen saa käytettyä.
Itse noita vajaan vuoden napsinut ilmaiseksi ja tuli jo syksyyn mennessä katsottua mikä kiinnosti, tuon jälkeen vain odottanut jos tulisi jotain uutta.
Mä en oo saanu vanhoilla tunnareilla noita toimiin, kun aina välillä oon noita koodeja kokeillu, nyt sit jaksoin vaihdella mailiossan sinne.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Ei toiminu mulla, "Tämä tarjous on jo käytetty tililläsi" tjsp siinä luki. Mut sama toi, nyt toimaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 202
Viaplay käsittääkseni tarkistaa nuo hommat pankkikortin numeron mukaan nykyään, eli ei auta jos tekee uuden tilin, mutta auttaa jos kortti päivittyy uuteen.
Tämä testaten 6 eri tiliä ja montaa eri koodia.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Viaplay käsittääkseni tarkistaa nuo hommat pankkikortin numeron mukaan nykyään, eli ei auta jos tekee uuden tilin, mutta auttaa jos kortti päivittyy uuteen.
Tämä testaten 6 eri tiliä ja montaa eri koodia.
Ei ne mitään tarkasta. Samalla kortilla ties miten monet koodit käytetty eikä mikään ole muuttunut.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 202
Samoja koodeja voi ennen käyttää aivan vapaasti monta kertaa kunhan piti vuorokauden väliä, mutta itselläni lakkasi toimimasta jossain välissä tuo eri tilin käyttäminen ja ainoa yhteinen tekijä oli pankkikortti, antoi ilmoituksen että koodi on käytetty jo tilille, vaihdoin kortin ja sen jälkeen meni taas koodit läpi...
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
175
Sen ovat tosiaan muuttaneet että noi pitkien kamppisten koodit yleensä nykyään käyvät vain kerran yhdelle tilille mutta olen minä niitä pitkin syksyä kyllä saanut saman pankkikortin alla oleville tileille käytettyä silti. Uusi sposti vaan ja tili pystyyn niin hyvin on toiminut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 459
Viestejä
4 162 761
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom