Ilmaistavaraa netistä

Viimeksi muokattu:
Tuosta dplay-koodista kannattaa olla heidän aspaan yhteydessä. Vaikka Dplay Suomi

Tuolta pikaisesti lisäsivät manuaalisesti 1kk ilmaisen jakson, kun kerroin ettei tuo promokoodi toimi. Heillä on ilmeisesti tiedossa tuo, ettei toimi. (Tai ainakin on sen jälkeen kun tekkiläiset käyvät aspaa nyt pommittamassa tämän viestin jälkeen...)

• Tykkää
Reactions: |le
Savon Sanomat tarjoaa kahta lehteä 2vk tai 4vk ilmaiseksi kunnan uusille asukkaille. En tiedä varmistavatko, että olet varmsti uusi muuttaja. Valikoimassa on: Savon Sanomat, Koillis-Savo, Pielavesi-Keitele, Pitäjäläinen, Paikallislehti Sisä-Savo, Soisalon Seutu ja Uutis-Jousi.
Linkki

C More total kuukaudeksi ilmaiseksi osuuspankin asiakkaille. Sen jälkeen 11kk - 30%

C More total kuukaudeksi ilmaiseksi osuuspankin asiakkaille. Sen jälkeen 11kk - 30%

"Jos sinulla on jo aktiivinen tilaus C Moressa, et voi heti ottaa etua käyttöön. Edun voi käyttää vain kerran. "
Kaks päivää sit täräytin palvelun tulille. Toivottavasti tuo toimii vielä kuukauden päästä jos nyt lopettaa ja aloittaa sitten uudelleen.

"Jos sinulla on jo aktiivinen tilaus C Moressa, et voi heti ottaa etua käyttöön. Edun voi käyttää vain kerran. "
Kaks päivää sit täräytin palvelun tulille. Toivottavasti tuo toimii vielä kuukauden päästä jos nyt lopettaa ja aloittaa sitten uudelleen.
Etu on vuoden loppuun saakka voimassa.

Irtisano nyt ja tee uudella sähköpostilla.

Zat

Näillä tiedoilla tosiaan loppuu vuoden lopussa, mutta taustaksi mainitsen, että tuo on ollut tarjolla jo muistaakseeni ainakin jonkun pari vuotta.

Lisäksi ilmaiskuukauden on tuntunut voivan käyttää yhä uudelleen aina silloin tällöin. Esim nytkin näköjään voisin itse aloittaa ilmaisen kuukauden (OP-mobiilista sain uuden toimivan koodin), vaikka olen käyttänyt tuon jo vähintään neljästi. Mutta käytän sen taas vasta sitten, kun on jotain katsottavaa. C Moressa harvemmin on.

Näillä tiedoilla tosiaan loppuu vuoden lopussa, mutta taustaksi mainitsen, että tuo on ollut tarjolla jo muistaakseeni ainakin jonkun pari vuotta.

Lisäksi ilmaiskuukauden on tuntunut voivan käyttää yhä uudelleen aina silloin tällöin. Esim nytkin näköjään voisin itse aloittaa ilmaisen kuukauden (OP-mobiilista sain uuden toimivan koodin), vaikka olen käyttänyt tuon jo vähintään neljästi. Mutta käytän sen taas vasta sitten, kun on jotain katsottavaa. C Moressa harvemmin on.
Jos seuraa formuloita, niin kannattaa katsoa kisakalenteri

Ilmainen C More 1 kk:

C More PAPUPATA

:kahvi:

edit: huomatkaa, että C More -tilauksen voi perua heti kun saa sen aktivoitua, saatu ilmaisaika pysyy voimassa eikä riskiä täten, että menisi veloituksia kortilta.
Joo. Peruutin taatusti tilaukseni heti Cmoressa, mutta sitten tuli viesti, että kortin veloitus epäonnistui. Piti siis peruuttaa kahdesti.

Viimeksi mulla oli tuo osuuspankin kautta c more 1kk koodi käytössä (tilaus loppui viikko sitten) ja sen jälkeen en ole saanut noita paria koodia toimimaan samalla maksukortilla. En tiedä auttaisiko e-mail osoitteen vaihto.
Aiemmin pitkin syksyä toimi aina uudet koodit vaikka olikin sama visa numero käytössä, kunhan vanha oli jo loppunut eli ei tietenkään voinut ketjuttaa.
Mahtaako ne olla kiristäneet noiden koodien käyttöehtoja.

Edit. Täytyy kokeilla jossain vaiheessa tuota op-mobiilia jos sieltä saisi uuden koodin, kuten
Zat
mainitsi. "Lisäksi ilmaiskuukauden on tuntunut voivan käyttää yhä uudelleen aina silloin tällöin. Esim nytkin näköjään voisin itse aloittaa ilmaisen kuukauden (OP-mobiilista sain uuden toimivan koodin), vaikka olen käyttänyt tuon jo vähintään neljästi. Mutta käytän sen taas vasta sitten, kun on jotain katsottavaa. C Moressa harvemmin on. "

Siis toi "PAPUPATA" koodi ja tämä ★ Hyvät tarjoukset ★ (Ei keskustelua) koodi eivät ole toimineet.

Minulla ei ensin toiminut tuo CMOREn PAPUPATA koodi, vaan ilmoitti että veloitus epäonnistui. Käytin toista pankkikorttia, niin sillä meni sitten kerralla läpi ja peruutuskin onnistui normaalisti.

Minulla ei ensin toiminut tuo CMOREn PAPUPATA koodi, vaan ilmoitti että veloitus epäonnistui. Käytin toista pankkikorttia, niin sillä meni sitten kerralla läpi ja peruutuskin onnistui normaalisti.
Juu sehän onkin selvä jos saa toisen pankkikortin numeron niin sillä pystyy vetämään taas kaikkien palveluiden ilmaiskuukaudet läpi.
Itsellä loppui tänään myös viaplay ilmaiskuukausi, tiedä kuinka mones. Uusia koodeja ei vissiin ole tällä hetkellä jaossa/voimassa? Jos joku tietää niin voi vinkata.

Joo. Peruutin taatusti tilaukseni heti Cmoressa, mutta sitten tuli viesti, että kortin veloitus epäonnistui. Piti siis peruuttaa kahdesti.
Käytä toimintoa poista kaikki tiedot ennen uuden tilauksen tekoa. Ei tarvitse korttia vaihtaa.
1582397627431.png

Käytä toimintoa poista kaikki tiedot ennen uuden tilauksen tekoa. Ei tarvitse korttia vaihtaa.
Kokeilin tuota että poistin tiedot ja sen jälkeen tuolla PAPUPATA koodilla. Kaikki menee melkein loppuun saakka (pidemmälle kuin ennen) mutta sitten kortin tietojen lisäämisen jälkeen kun pitäisi hyväksyä se 1€ veloitus niin sen jälkeen kun hyväksyy sen niin tulee "maksu epäonnistui ... ja jotain tekstiä" en kerennyt lukemaan enempää. Teksti on vain hetken näkyvissä edge selaimella, mitä vähän ihmettelin. Se 1€ varmistusmaksu on ennen mennyt hyvin eri palveluiden kanssa.
No se tältä erää näitä yrityksiä cmoreen, täytyy vielä kokeilla noita viaplay koodeja jos jaksan enää tänään.

Viimeksi muokattu:
Minulla taas C Moren truecrime-koodi ei toiminut eilen palvelun muistissa olleella kortilla. Olin käyttänyt jonkin ilmaiskuukauden syksyllä samalla kortilla. Syötin vain kortin tiedot uutena ja onnistui. Kyse ei ole voimassaolosta koska kortti on uusiutunut ennen edellistä käyttöä. Ehkä C Morella joku bitti vinksahtanut väärin kun monilla ollut sama ongelma?

Elisa tarjoaa veloituksetta Yepzon aloituspakkauksen (norm. 79 eur). Kk-maksu on 5,90 eur. Itse tilasin viime viikolla ja saapui tänään.

Elisa Yepzon™ -palvelupaketti sisältää Yepzon™ Freedom -laitteen, säilytyspussin ja Elisa-liittymän eSIM-kortteineen.

Palvelun aloitusmaksu on 0 € (norm. 79 €), ja kuukausimaksu vain 5,90 €/kk sisältäen rajattoman määrän dataa kotimaassa ja EU:n alueella.

Elisa tarjoaa veloituksetta Yepzon aloituspakkauksen (norm. 79 eur). Kk-maksu on 5,90 eur. Itse tilasin viime viikolla ja saapui tänään.

Elisa Yepzon™ -palvelupaketti sisältää Yepzon™ Freedom -laitteen, säilytyspussin ja Elisa-liittymän eSIM-kortteineen.

Palvelun aloitusmaksu on 0 € (norm. 79 €), ja kuukausimaksu vain 5,90 €/kk sisältäen rajattoman määrän dataa kotimaassa ja EU:n alueella.
Ehkä sopisi paremmin tuonne tarjousketjuun kun eihän tämä mitenkäänpäin ole ilmainen?

Kokeilin tuota että poistin tiedot ja sen jälkeen tuolla PAPUPATA koodilla. Kaikki menee melkein loppuun saakka (pidemmälle kuin ennen) mutta sitten kortin tietojen lisäämisen jälkeen kun pitäisi hyväksyä se 1€ veloitus niin sen jälkeen kun hyväksyy sen niin tulee "maksu epäonnistui ... ja jotain tekstiä" en kerennyt lukemaan enempää. Teksti on vain hetken näkyvissä edge selaimella, mitä vähän ihmettelin. Se 1€ varmistusmaksu on ennen mennyt hyvin eri palveluiden kanssa.
No se tältä erää näitä yrityksiä cmoreen, täytyy vielä kokeilla noita viaplay koodeja jos jaksan enää tänään.
Tuo pitäisi tulla vain kun tili on käytössä, en tiedä olisiko auttanu tilistä pois kirjautuminen. Voi hetken kestää ennen kun kaikki tiedot poistetaan palvelusta.
Joskus selaimen evästeet tekee kaikkea kivaa ja vasta poistaminen kyseisiltä sivuilta palauttaa normaalitilan.

Tuo pitäisi tulla vain kun tili on käytössä, en tiedä olisiko auttanu tilistä pois kirjautuminen. Voi hetken kestää ennen kun kaikki tiedot poistetaan palvelusta.
Joskus selaimen evästeet tekee kaikkea kivaa ja vasta poistaminen kyseisiltä sivuilta palauttaa normaalitilan.
Nyt sain tuon PAPUPATA koodin toimimaan. Piti vaan odottaa päivä siitä kun poistin noi omat tiedot sieltä.

Tuo PAPUPATA ei kyllä enää toimi, eikä mikään muukaan... Harmi, jos joku löytää taas uuden "porsaanreiän" jollekin kanavalle, niin suuri kiitos minun puolesta ;):thumbsup:

AdGuardilta sai vanhat asiakkaat premium lisenssikoodin 3 laitteelle, voimassa 28.6 asti. Laitan YV:llä ensimmäiselle halukkaalle.

Edit. Meni

Viimeksi muokattu:
Älkää tulko ulisee...
GIGCM20x
mikäli koodi ei toimi vanhoilla tunnareilla tai maksutiedoilla.
Tämä toimi vieläkin vaikka vuorokausi vaihtui jo ("2kk ilmaiseksi" edun piti loppua 29.3.2020)
Käytin ao linkkiä jos sillä nyt on mitään väliä

Tämä toimi vieläkin vaikka vuorokausi vaihtui jo ("2kk ilmaiseksi" edun piti loppua 29.3.2020)
Koitin juuri äsken itse mutta antoi vaan vaihtoehdoksi että uusi tilauksesi ja normaaliin hintaan. Ja mulla just 29.3.2020 loppui toi vanha 1kk ilmaistilaus. No jäädään odottelemaan uusia koodeja. Ja onko viaplayhin nyt tällä hetkellä toimivia koodeja? Se nyt mulla ollut ainakin kuukauden tauolla.

Älkää tulko ulisee...
GIGCM20x
mikäli koodi ei toimi vanhoilla tunnareilla tai maksutiedoilla.
Koitin juuri äsken itse mutta antoi vaan vaihtoehdoksi että uusi tilauksesi ja normaaliin hintaan. Ja mulla just 29.3.2020 loppui toi vanha 1kk ilmaistilaus. No jäädään odottelemaan uusia koodeja. Ja onko viaplayhin nyt tällä hetkellä toimivia koodeja? Se nyt mulla ollut ainakin kuukauden tauolla.
Loppui kanssa 29.3., mutta tekemällä uuden tilin toisella sähköpostiosoitteella sai tämän vielä hyödynnettyä.

Loppui kanssa 29.3., mutta tekemällä uuden tilin toisella sähköpostiosoitteella sai tämän vielä hyödynnettyä.
Joo, tein nyt sit itsekin uuden tilin eri e-mail osoitteella mutta samalla kortilla ja hyvin toimi. Kiitos avusta.

Ei toimi enään. Uusia koodeja odotellessa.

Toimi hyvin tuo vanhalla tunnuksella, maksukorttia vaihtanut välillä vaan. :kahvi:

Näitä on kyllä tullut käytettyä. Siis viaplay, ruutu, c more jne suoratoistoja.

Kiitoksia vaan koodien kertojille.

Ruutu.fi/philips voi saada 2kk ilmaiseksi, siis ihan ilman töllöä. En muista kuinka meni.

Edit: uusi asiakas piti kuitenkin olla, eli uusi kortti.
Olikos tämä vielä toimiva? Joskus oli joku onnibuskin. Toimiikohan se?

zet

Ei mennyt philips läpi vaikka muistaakseni en ole sitä käyttänyt ja korttikin oli uusi.

Mulle valitti tuossa ruutu/philips tilauksessa että olen vanha asiakas, että tee uusi normaali hintainen tilaus. Eli ei toiminut mullakaan. Ja 22.3.2020 loppui viimeinen ruutu+ ilmaistilaus, en muista millä koodilla se oli. No ehkä tähänkin vois auttaa se että tekee uuden (sanoma) tilin eri e-mail osoitteella. Täytyy sitä testaa joku päivä.

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
90 193
Jäsenet
39 164
Uusin jäsen
salodanger

Hinta.fi

Ylös Bottom