Ilmaistavaraa netistä

Plejmon kautta saatuja lippuja löytyy itseltäkin:
Sarjalippu – Elokuvien vuokraus
Lippujen määrä 5

Missä tuolla mainitaan että olisivat menossa vanhaksi?
Joskus marraskuun(?) aikana tuli sähköposti, jossa kerrottiin, että Plejmon kautta tulleet koodit vanhenee 31.12.2019 ja pitää käyttää sitä ennen. Sitä olen itsekin ihmetellyt, ettei mitään muuta ilmoitusta ole tai lue edes omilla sivuilla. Tuollainen sähköposti hukkuu helposti roskapostin sekaan. Ja lisäksi todella myöhään ilmoittivat asiasta, että koodit yhtäkkiä vanheneekin reilun kuukauden päästä.

Edit. 12.11.2019 on ainakin itselle tullut tuo sähköposti.

Viimeksi muokattu:
https://checkout.viaplay.fi/register/1234?voucher=PVT87R
Viaplay - Luo käyttäjätili

2 kk antoi taas, kun kirjaantui sisään yhdellä vanhalla tunnarilla.
Kertookohan tuo jotain viaplayn tarjonnasta kun saa vanhoillakin tunnareilla noita ilmaisjaksoja, ja eivät noita vanhojakaan koodeja sulje, esim express bus 2kk piti loppua jo 06/19 ja edelleen saa käytettyä.
Itse noita vajaan vuoden napsinut ilmaiseksi ja tuli jo syksyyn mennessä katsottua mikä kiinnosti, tuon jälkeen vain odottanut jos tulisi jotain uutta.

• Tykkää
Reactions: MrM

Josef

Це політично коректна назва.
Kertookohan tuo jotain viaplayn tarjonnasta kun saa vanhoillakin tunnareilla noita ilmaisjaksoja, ja eivät noita vanhojakaan koodeja sulje, esim express bus 2kk piti loppua jo 06/19 ja edelleen saa käytettyä.
Itse noita vajaan vuoden napsinut ilmaiseksi ja tuli jo syksyyn mennessä katsottua mikä kiinnosti, tuon jälkeen vain odottanut jos tulisi jotain uutta.
Mä en oo saanu vanhoilla tunnareilla noita toimiin, kun aina välillä oon noita koodeja kokeillu, nyt sit jaksoin vaihdella mailiossan sinne.

Josef

Ei toiminu mulla, "Tämä tarjous on jo käytetty tililläsi" tjsp siinä luki. Mut sama toi, nyt toimaa.

Viaplay käsittääkseni tarkistaa nuo hommat pankkikortin numeron mukaan nykyään, eli ei auta jos tekee uuden tilin, mutta auttaa jos kortti päivittyy uuteen.
Tämä testaten 6 eri tiliä ja montaa eri koodia.

Viaplay käsittääkseni tarkistaa nuo hommat pankkikortin numeron mukaan nykyään, eli ei auta jos tekee uuden tilin, mutta auttaa jos kortti päivittyy uuteen.
Tämä testaten 6 eri tiliä ja montaa eri koodia.
Ei ne mitään tarkasta. Samalla kortilla ties miten monet koodit käytetty eikä mikään ole muuttunut.

Samoja koodeja voi ennen käyttää aivan vapaasti monta kertaa kunhan piti vuorokauden väliä, mutta itselläni lakkasi toimimasta jossain välissä tuo eri tilin käyttäminen ja ainoa yhteinen tekijä oli pankkikortti, antoi ilmoituksen että koodi on käytetty jo tilille, vaihdoin kortin ja sen jälkeen meni taas koodit läpi...

Sen ovat tosiaan muuttaneet että noi pitkien kamppisten koodit yleensä nykyään käyvät vain kerran yhdelle tilille mutta olen minä niitä pitkin syksyä kyllä saanut saman pankkikortin alla oleville tileille käytettyä silti. Uusi sposti vaan ja tili pystyyn niin hyvin on toiminut.

Olen ollut nyt Viaplayn asiakas samalla tilillä 6kk ilmaiseksi. 2x2kk meni 2VNALL koodilla ja nyt ollaan täältä jostakin bongatulla 2kk koodilla.

Pankkikorttia muutin tilille 4kk jakson jälkeen kun tuntui ettei mene koodit läpi, toki en tiedä vaikuttiko asiaan.

edit: Tällä mennään nyt Viaplay - Luo käyttäjätili

Viimeksi muokattu:
Olen ollut nyt Viaplayn asiakas samalla tilillä 6kk ilmaiseksi. 2x2kk meni 2VNALL koodilla ja nyt ollaan täältä jostakin bongatulla 2kk koodilla.

Pankkikorttia muutin tilille 4kk jakson jälkeen kun tuntui ettei mene koodit läpi, toki en tiedä vaikuttiko asiaan.
^ Komppaan, 2VNALL meni läpi taas uudestaan.

hyväksyi koodin, mutta jälkeenpäin ilmottaa koodin olevan jo käytetty

Ekalle viestin lainaajalle F-Secure KEY Premium lisenssiavain ja olisko tää 1 vuoden lisenssi

• Tykkää
Reactions: |le

Josef

Jaa niin, mullakin on kai pari noita KEY-lisenssejä, koitan kaivella illalla jos löydän ne.

Edit: Jaah, tästäkö joku nyt sitten poisti pari viestiä?

Viimeksi muokattu:

Josef

Laittakaas ne kaks heppua ny sit vaikka yv, koska.. Noh, näätte varmaan itekin.

Bookbeat 6vk ilmaiseksi, kun lataa oma dna sovelluksen puhelimeen ja kirjautuu sisään. Näin ainakin DNA:n asiakkaille, en tiedä riittääkö, kun teke vaan tilin tuonne. Koodi käytettävissä 30.4 asti.

• Tykkää
Reactions: Zat
Bookbeat 6vk ilmaiseksi, kun lataa oma dna sovelluksen puhelimeen ja kirjautuu sisään. Näin ainakin DNA:n asiakkaille, en tiedä riittääkö, kun teke vaan tilin tuonne. Koodi käytettävissä 30.4 asti.
Eipä löydy miltään välilehdeltä etua. Olisi kyllä hyvä etu jos sen vaan saisi

Huom. että puhelimen sovelluksella. Itsellä ainakin ihan etusivulta löytyy.
Vaatinee siis avoimen laskun :D No ei vaan, eiköhän tuo ole vain asiakkaille. Nyt ei ole juuri dna liittymä auki, mutta vinkistä kuitenkin!

Screenshot_20200127_125608_fi.dna.omadna.jpg

Viimeksi muokattu:
Nyt sitten lähti taas toimimaan vanhalla accolla tuo aikaisemmin pistetty 2kk viaplay jakso, ei toiminut viime viikolla, ilmoitti että on jo käytetty, nyt meni läpi vaikken mitään muuttanut :confused::)

|le

Ei halua tuo DNA:n koodi toimia vaikka kuinka menen suoraan tuon painikkeen urlin kautta sitä lisäämään. Voikohan olla syynä, että mulla on jo voimassa oleva tilaus, joka kyllä kohta loppuu. Tosin näiden pitäis stäkkäytyä, että tulis aikaa lisää, mutta ei näköjään ainakaan tuo koodi toimi tuohon.

Voinko ostaa lahjakortin jollekin, jolla on jo tili BookBeatissa?

Tuolla tuo vielä todetaan Bookbeatin toimestakin.

Edit. Selvisihän tuo...ainakin DNAn koodin sivulla lukee "Voit lunastaa vain yhden koodin kampanjan aikana." Pitääpä lunastaa tämä siis 5 päivän päästä kun edellinen ilmaisjakso loppuu :) Kiitoksia vinkistä!

Viimeksi muokattu:

a-p

Onkohan vielä olemassa näitä euron älyluureja ja tabletteja? Näitä oli kovasti tarjolla muutamia vuosia sitten ja niitä tulikin hankittua jokuset kappaleet onnistuneesti.

Onkohan vielä olemassa näitä euron älyluureja ja tabletteja? Näitä oli kovasti tarjolla muutamia vuosia sitten ja niitä tulikin hankittua jokuset kappaleet onnistuneesti.
Sitävarten on oma keskustelu täällä olemassa. Eipä niillä euron tableteilla tee käytännössä yhtään mitään niin leluja ovat ominaisuuksiltaan.

Tuon (WPMMCW) lisäksi tässä aiempia Viaplay-koodeja jotka kannattaa ottaa talteen:

2VNALL
VP7XQU
PVT87R

Aiemmin ketjussa oli puhetta, ettei enää voi ketjuttaa, mulla ainakin viimeisin koodi onnistui samaan tiliin mitään muuttamatta (päivä tai kaksi oli välissä aikaa, jos sillä merkitystä). Joten jos tekee uuden tilin, niin voi ilmeisesti taas käyttää kaikki samat koodit uudelleen ellei nykyään tunnista maksutapaa samaksi.

Käytin sen tämän linkin kautta:
Koodi:
https://checkout.viaplay.fi/register/1234?voucher=<KOODI>

Dplay+, ilmainen KUUKAUSI koodilla, voimassa 16.2 saakka:
dplayvalentinefi

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjuja
80 791
Jäsenet
36 250
Uusin jäsen