Linkki pakollinen.
Ei Free-to-play.
Ei Free-to-play.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tarjoukset näkyy oletuksena postaamisjärjestyksessä.
Onko sillä toisaalta niin väliä missä se on, jos vaan seuraa ketjua ja saa ilmoituksen uudesta pelistä?Muuten hyvä, mutta tämä ketju tullee painumaan tarjousalueen viimeiselle sivulle postaustahdista huolimatta.
Onko sillä toisaalta niin väliä missä se on, jos vaan seuraa ketjua ja saa ilmoituksen uudesta pelistä?
Onko sillä toisaalta niin väliä missä se on, jos vaan seuraa ketjua ja saa ilmoituksen uudesta pelistä?
Tai sitten otsikoksi ilmaiset pelit Steam, Epic, GOG jne. Tästä voisi tehdä ihan hyvin pysyvän ketjun.
Spostiilmoitukset toimii vain ensimmäisestä uudesta viestistä, jos sitä ei käy lukemassa ei tule lisää ilmoituksiaAinakaan itsellä ei toimi nuo ilmoitukset. Välillä toimii ja välillä ei.
No siis kuinka paljon on tarvetta keskustella ilmaispelien linkeistä?Ja samalla ilmoitus kaikista keskusteluista.
No siis kuinka paljon on tarvetta keskustella ilmaispelien linkeistä?
Kunhan alkukankeudesta selviää niin "keskustelun" tässä ketjussa voi lopettaa ettei tule turhia ilmoituksia. En tiedä.
Eikö tälläsiä muutamia tän tyyppisiä voisi pinnata tuohon ylös?Muuten hyvä, mutta tämä ketju tullee painumaan tarjousalueen viimeiselle sivulle postaustahdista huolimatta.
Jep, nostoksi tälläiset.Eikö tälläsiä muutamia tän tyyppisiä voisi pinnata tuohon ylös?
Ei Free-to-play vaan -100%.
Näille ei varmaan ole mitään järkeä tehdä omaa ketjua jokaiselle.
Epicissä uusi ilmainen peli (välillä kaksikin) aina torstaisin klo 18.00.
Tällä hetkellä vielä Aven Colony: Aven Colony | Download and Buy Today - Epic Games Store
Miksi ilmaisen pelin lunastamisesta pitää tehdä noin vaikeaa? Ei se maksa mitään, eikä kenenkään aika ole niin kallista että pitäisi miettiä muutaman klikkauksen takia tuollaisia.Ja noista voisi sitten keskustella tuon ketjun sisällä, että maksaako vaivan kokeilla ilman, että häiritsee ketään....
Miksi ilmaisen pelin lunastamisesta pitää tehdä noin vaikeaa? Ei se maksa mitään, eikä kenenkään aika ole niin kallista että pitäisi miettiä muutaman klikkauksen takia tuollaisia.
Jos kiinnostaa, lunasta. Jos ei kiinnosta, älä lunasta.
Maksullisten pelien kohdalla ymmärrän tuon arpomisen.
Itse en ainakaan missään nimessä halua ilmoitusta jokaisesta alueelle tehdystä ketjusta tai plärätä ketjujen otsikoita läpi, kun voisin vain klikata kerran-pari viikossa yhdestä ketjusta pelit talteen miettimättä asiaa.No noi omat threadit mahdollistaa keskustelun näistä, 99% en tule koskaan kokeilemaan, jos ei tule jotain suosittelua.
Kai minä epicissä itsekin, muistaessani, osaisin käydä klikkailemassa. Nyt olisi mahdollista nähdä yhdeltä alueelta suoraan mitä tarjouksia postattu ja keskustella niistä.
Boldaus oma.Tuote: Assassin’s Creed Chronicles Trilogy - PC China, India, Russia
Ei VPN:ää täällä käytössä. Entä Storesta https://store.ubi.com/eu/home?lang=en-SK jossa hakusana Giveaway tai Chronicles. Tai Ubisoft Free Events ?Boldaus oma.
Olin tulossa uliseen, että vain VPN käyttäjille![]()
Ei tosiaan ole tarvista, sen takia oli facepalm, koska väärikäsitys!Ei VPN:ää täällä käytössä. Entä Storesta https://store.ubi.com/eu/home?lang=en-SK jossa hakusana Giveaway tai Chronicles. Tai Ubisoft Free Events ?
Ei kait facepalm = pettymys ole huumorin merkki, mutta hyvä että toimi! Luulin, että avasit tuon trilogyn linkin ulkomailla ja URL:ssä ollut "&upc-worldregion=EMEA&upc-country=FI" aiheutti sinulle jotenkin VPN:n käyttötarpeen (tuossa kohti saanee kuitenkin olla mitä maita vaan).Ei tosiaan ole tarvista, sen takia oli facepalm, koska väärikäsitys!
Vähän huumoria, ok?
Tämä on promo-peli joka liittyy tosiaan ensi vuonna julkaistavaan uuteen Tiny Tina's Wonderlands peliin: Tiny Tina's Wonderlands: Official SiteSeuraava Borderlands oli käsittääkseni tälle DLC:lle "jatkoa" joten kannattanee napata jos vähänkään kiinnostaa eikä ole tullut tätä jostain syystä pelattua. Tokihan tämä siis löytyy esim. aiemmin ilmaiseksi jaetusta Handsome Jack collectionista, joskin sinne asti joutuu vähän pelaamaankin, koska muistaakseni oli levelit jossain väh. 15.
Kommentti tarjouksesta: Bordelands 2:n DLC:näkin julkaistu, nyt omana pelinään.
Eroaako tuo nyt jotenkin siitä DLC:stä? Muuten kuin tuon aloituslevelin puolesta?
Seurantaa
Olikos niin, että Black Fridayn tienoilla/joulukuussa Ubisoft ja Epic jakoivat vähän parempia pelejä ilmaiseksi? Muistaakseni näin on joskus tapahtunut. Harmillisesti jäi Assassin's Creedit ottamatta, kun luulin niiden tarvitsevan vpn:n.
Joo nyt muistankin tuon Epicin tempauksen. Ubisoft taisi antaa ilmaiseksi Far Cry 3:n vai oliko se sittenkin toissa vuonna.Epicillä ollut peli per päivä joulukalenterina, pari hyvää peliä joukossa muuten sellaisia mitkä ainakaan itseä ole kiinnostanut.
Ubisoftilla taisi viime vuonna olla yksi peli joululahjaksi/joulukuun lahjaksi.
Joo nyt muistankin tuon Epicin tempauksen. Ubisoft taisi antaa ilmaiseksi Far Cry 3:n vai oliko se sittenkin toissa vuonna.
Tsekkasin tuon listan ja olen missannut ilmaisia pelejä vaikka kuinka paljon. Pitääpä nyt ruveta seurailemaan tuota sivua. Saisi tulla Far Cry 4/Primal/New Dawn ilmaiseksi.Far Cry 3 oli tänä syksynä (jolloin sain sen itse ja on jo "työn alla") ja sitä ennen oli ilmeisesti ollut noin vuosi sitten.
![]()
Free Uplay games - find Ubisoft free games and giveaways
Looking for news about games you can get for free on Ubisoft Connect? GG.deals has got you covered! Click here to see the best deals.gg.deals
Olen huomannut, että Ubisoftin ilmaisista peleistä ei ole niin paljoa täällä ilmoiteltu ja joskus on jäänyt joku kiinnostava peli huomaamatta, jos se on ollut tarjolla vain muutaman päivän. Päätin sitten itse tsekata tilannetta vähän enemmän ja laittaa tänne muillekin tietoa Ubisoftin kiinnostavista peleistä aina kun löytyy jotain sellaista, josta kukaan ei ole vielä ilmoittanut. Ja myös vastapalveluna sille, että olen löytänyt täältä lukemieni vinkkien avulla aika monta hyvää ilmaista peliä tai tarjouspeliä!
Lähipäivinä pitäisi tulla taas joku uusi peli, kun Ubisoft 35v jatkuu. Itse veikkaan että ainakin yksi vaihtoehto voisi olla Sands of Time, joka oli tuon sivun mukaan ollut tarjolla viimeksi Ubisoft 30v:n aikaan. Tai Assassin's Creed IV Black Flag tai Assassin's Creed III, joista kaikista on jo aikaa kun olivat olleet viimeksi tarjolla.
Harmi, että missasit sen viimeisimmän Chronicles Trilogyn. Tieto siitä, että tarvitsisi VPN:n, oli väärä tieto.
Olikos niin, että viime ja sitä edeltävänä vuonna Epicissä oli joulukalenteri, josta joka päivä tuli uusi peli? Nyt tänä vuonna sellaista ei näytä tulleen...
![]()
Prime Gaming | Discover, download, and play games
Enjoy games and more gaming extras every month with Amazon Prime.gaming.amazon.com