Far Cry 3 oli tänä syksynä (jolloin sain sen itse ja on jo "työn alla") ja sitä ennen oli ilmeisesti ollut noin vuosi sitten.
Looking for news about games you can get for free on Ubisoft Connect? GG.deals has got you covered! Click here to see the best deals.
gg.deals
Olen huomannut, että Ubisoftin ilmaisista peleistä ei ole niin paljoa täällä ilmoiteltu ja joskus on jäänyt joku kiinnostava peli huomaamatta, jos se on ollut tarjolla vain muutaman päivän. Päätin sitten itse tsekata tilannetta vähän enemmän ja laittaa tänne muillekin tietoa Ubisoftin kiinnostavista peleistä aina kun löytyy jotain sellaista, josta kukaan ei ole vielä ilmoittanut. Ja myös vastapalveluna sille, että olen löytänyt täältä lukemieni vinkkien avulla aika monta hyvää ilmaista peliä tai tarjouspeliä!
Lähipäivinä pitäisi tulla taas joku uusi peli, kun Ubisoft 35v jatkuu. Itse veikkaan että ainakin yksi vaihtoehto voisi olla Sands of Time, joka oli tuon sivun mukaan ollut tarjolla viimeksi Ubisoft 30v:n aikaan. Tai Assassin's Creed IV Black Flag tai Assassin's Creed III, joista kaikista on jo aikaa kun olivat olleet viimeksi tarjolla.
Harmi, että missasit sen viimeisimmän Chronicles Trilogyn. Tieto siitä, että tarvitsisi VPN:n, oli väärä tieto.