escalibur
"Random Tech Channel" @ YouTube
Epic Storen tarjoama ilmaispeli: https://store.epicgames.com/en-US/p/evil-dead-the-game
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin aiemman giveawayn kohdalla toimi näin:Garfield Kart
Garfield Kart Steam Key Giveaway ja klikkaa Get Giveaway (en ole kokeillut)
Vaatimukset postituslistalle liittyminen ja Steam-tilin linkkaaminen
1. Login into your Fanatical account and subscribe to their newsletter
2. Link a valid Steam account and unlock your Steam key!
3. Launch the Steam client and click the Games menu option.
4. Choose "activate a Product on Steam" to redeem your Steam key.
Hm... kun tuo Fanatical myy myös mysteeripelejä ja -bundleja ja jos on Steam-tili linkattu, niin ehkä se katsoo sieltä tililtä pelit eikä anna jo olemassa olevaa peliä... mutta en aio kokeilla.
Sieltä saa 15-merkkisen koodin, eli pitäisi olla mahdollista olla lunastamatta itse
Steam-kirjautuminen on varmaan sitä varten ettei kaikki voi lunastaa kymmeniä koodeja juuri luoduilla tileillä
En oikeastaan nyt enää kysynytkään mitään. Mietin vaan, että voisikohan tuolla myös oleva mystery-pelien myynti olla niin fiksu, että osaisi tilin linkkauksen ansiosta olla antamatta mysteeripelinä jo tilillä olevaa peliä. Vaikka se ei saisikaan koko listaa Steamistä, mutta ehkä voisi kysyä, että onks jo peliä "nnn".Ainakin aiemman giveawayn kohdalla toimi näin:
Näköjään vastasin tuolloin myös sinulle samasta aiheesta
Sain koodin tuohon peliin tuolta vaikka mun Steam tilillä oli jo tuo Karvisen rallipeli.En oikeastaan nyt enää kysynytkään mitään. Mietin vaan, että voisikohan tuolla myös oleva mystery-pelien myynti olla niin fiksu, että osaisi tilin linkkauksen ansiosta olla antamatta mysteeripelinä jo tilillä olevaa peliä. Vaikka se ei saisikaan koko listaa Steamistä, mutta ehkä voisi kysyä, että onks jo peliä "nnn".
Sign up to our Newsletter
Get the latest product launches, sales, and giveaways from The Official Rebellion Shop delivered straight to your inbox. Limited offer - sign up and get a FREE Steam key for Aliens vs Predator Classic 2000!
KiitosTämä on ollut aikaisemmin. Minulla on jo kirjastossa.
Tämä on ollut aikaisemmin. Minulla on jo kirjastossa.
Tuonne päivitetään listaa, josta on helppo vaikka katsoa, mitä voisi kokeilla seuraavaksi (jos on ottanut kaikki jostain päivämäärästä alkaen).Itse noita ilmaisia pelejä epiciltä napsinut lähes alusta asti, tässä vuoden-parin aikana ollut useita pelejä uudelleen ilmaisena.
Anteeksi postaus, mutta tämä näyttää vain -40%?Epic ilmainen tänään. Director's Cut!
Anteeksi postaus, mutta tämä näyttää vain -40%?
Anteeksi postaus, mutta tämä näyttää vain -40%?
Itse kerkesin napata tuon Director's cutin. Saa nähdä saako sen pitää.
On tuo kyllä täysin sekaisin tällä hetkellä, näyttää kaksi kertaa tuon pelin kirjastossani
Joo se etusivun linkki johti tuossa kello 18 maissa tuohon directors cut versioon, nyt johtaa tuohon perusversioonVarmaan joku bugi tuo Directors Cut, sillä perusversio ilmaisena: https://store.epicgames.com/en-US/p/death-stranding