Ikea ja Xbox tuovat myyntiin yhdeksänosaisen YXSTABY-malliston

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Ikea ja Microsoftin Xbox ovat lyöneet hynttyyt yhteen YXSTABY-malliston merkeissä. Tiedotteen mukaan mallisto on suunniteltu tukemaan arjen ja pelaamisen yhdistelmää ja sisältävän monikäyttöisiä tuotteita.

ikea-x-xbox-20260828.jpg

YXSTABY-sarjaan kuuluvat pyörillä liikkuva TV-taso, peliläppäriteline, näyttöteline, pyörällinen apupöytä, ristiohjain-tyyny, peilipintainen vitriinikehys ja peukalotatista mallia ottava pelijakkara. Kahta viimeistä mallia ei ole mainittu tiedotteessa.

Lähde: IKEA ja XBOX julkaisevat malliston, joka tuo pelaamisen luontevaksi osaksi kotia

Luulin oikeasti, että @Kaotik on lisännyt kuvaan tuon kissan. Täytyi vielä tarkistaa.

Lisäksi luovuin Xboxista jo vuosi sitten, kun enää ei ole eksklusiivejä ja noiden hinnat ei ole 200-300€. Onneksi näyttää siltä, että näissä ei ole X-logoa ja kantava teema on väri, eli nuo on vihreitä.

Nuo controllerboksit on kivoja, kun voi viedä oman psykoosin ns. Nextille Levelille ja pistää harvinaisia ohjaimia näytille pelihuoneeseen nätisti. Ihan kiva veto ja hauska yhteistyö.

Luulin oikeasti, että @Kaotik on lisännyt kuvaan tuon kissan. Täytyi vielä tarkistaa.

Lisäksi luovuin Xboxista jo vuosi sitten, kun enää ei ole eksklusiivejä ja noiden hinnat ei ole 200-300€. Onneksi näyttää siltä, että näissä ei ole X-logoa ja kantava teema on väri, eli nuo on vihreitä.
Siis... myit jo olemassa olevan Xboxin pois koska kaupasta ei saa uutta siihen hintaan mitä ne maksoi 20 vuotta sitten? Mitä nyt sitten tarkoitatkaan yksinoikeuksilla kun ei edelleenkään kaikkia Xboxin pelejä ole pleikkarille :)

Siis... myit jo olemassa olevan Xboxin pois koska kaupasta ei saa uutta siihen hintaan mitä ne maksoi 20 vuotta sitten? Mitä nyt sitten tarkoitatkaan yksinoikeuksilla kun ei edelleenkään kaikkia Xboxin pelejä ole pleikkarille :)

Ei vaan minulla on ollut suunnilleen 15-20v Xbox JA Playstation (kun sain töitä ja rahaa molempiin). Viime aikoina en ole ehtinyt pelaamaankaan, mutta 10v takaperin oli yksinoikeuspelejä, joita pelasin. Ja aikansa trendin mukaisesti tulivat vain konsoleille. Nyt pelit tulee myös PC:lle, mikä on hyvä syy luopua konsolista. Jos ne olisi 200€ (ja pelit 30€), minulla olisi kaikki konsolit vieläkin. Luovuin Series S, kun minulla oli melkein kaikki pelit myös saatavilla pleikalle/PC:lle.

Ja siksi on hyvä, ettei tässä mallistossa ole mitään logoilla pilattu, kun ei puhtaassa playstation-taloudessa semmoinen sovi. Ei ole enää edes Nintendoa.

Vitutti kun en silloin kun pystyi, ostanut niitä halpoja Sonoksen kanssa tehtyjä taulukaiuttimia.

Ei vaan minulla on ollut suunnilleen 15-20v Xbox JA Playstation (kun sain töitä ja rahaa molempiin). Viime aikoina en ole ehtinyt pelaamaankaan, mutta 10v takaperin oli yksinoikeuspelejä, joita pelasin. Ja aikansa trendin mukaisesti tulivat vain konsoleille. Nyt pelit tulee myös PC:lle, mikä on hyvä syy luopua konsolista. Jos ne olisi 200€ (ja pelit 30€), minulla olisi kaikki konsolit vieläkin. Luovuin Series S, kun minulla oli melkein kaikki pelit myös saatavilla pleikalle/PC:lle.

Ja siksi on hyvä, ettei tässä mallistossa ole mitään logoilla pilattu, kun ei puhtaassa playstation-taloudessa semmoinen sovi. Ei ole enää edes Nintendoa.
Mitä sä sillä pleikkarillakaan kun nekin on PC:lle? Nintendo on ainoa millä on oikeasti täysin yksinoikeuksia mutta ne pelit taas on niin hirveää roskaa ettei tarvitse miettiä Switchin ostoa.

Missä maailmassa täytyy elää, että konsolien hinta olisi 200€ ja pelien 30€? Pitäiskö Ferrarinkin maksaa 1500€? Ei nyt ole ihan realismiin pohjautuvia odotuksia noissa hintakategorioissa.

Missä maailmassa täytyy elää, että konsolien hinta olisi 200€ ja pelien 30€? Pitäiskö Ferrarinkin maksaa 1500€? Ei nyt ole ihan realismiin pohjautuvia odotuksia noissa hintakategorioissa.

Etsitään tälle joku toinen ketju, mutta sanotaan nyt, että Gamecube maksoi 99€ ja jos osti pelit Anttilan laarista Select-uusintapainoksina, ne oli normaalihintaan tuota luokkaa. Sama homma Xbox/PS. Tämän vuosikymmenen digitaalinen maailma on tuhonnut halpapelimarkkinat. Ja konsoleita ei enää myydä tappiolla, että saadaan peleistä ne tulot.
edit: onhan tuolla myös Xbox One S 1TB All Digital edition 99€, uutena, Gigantti.

En vastaa enää näihin offtopic-viesteihin tässä ketjussa. Tarkemmin ajatellen, ei olisi pitänyt vastata tähänkään, mutta kun käsitykset eroaa niin kovasti toisistaan..

Onpa kyllä harvinaisen surkea julkistus, toki sopii Ikean surkeaan kertakäyttöroska-ideologiaan (joskus hain kesätöitä, ja Ikean joku päällikkö kehui miten tehdään halpaa huonolaatuista tavaraa koska sitä asiakkaat haluaa).

Siis surkea, kun en ainakaan itse näe tuolla sivulla mitään kunnollisia kuvia itse tuotteista, tekoälyllä tehty räpellys ja muutoma pixelimössökuva.

Sinällään ois kiinnostanut nähdä että mitä sieltä nyt tulee, mutta pitänee sitten myöhemmin vilkaista kun oikeasti on tuotteet myynnissä

Onpa kyllä harvinaisen surkea julkistus, toki sopii Ikean surkeaan kertakäyttöroska-ideologiaan (joskus hain kesätöitä, ja Ikean joku päällikkö kehui miten tehdään halpaa huonolaatuista tavaraa koska sitä asiakkaat haluaa).

Siis surkea, kun en ainakaan itse näe tuolla sivulla mitään kunnollisia kuvia itse tuotteista, tekoälyllä tehty räpellys ja muutoma pixelimössökuva.

Sinällään ois kiinnostanut nähdä että mitä sieltä nyt tulee, mutta pitänee sitten myöhemmin vilkaista kun oikeasti on tuotteet myynnissä

Löysin tuotteet julkistuksen mukana tulleesta PR-paketti -pdf:stä: https://www.ikea.com/fi/fi/files/pdf/8a/6b/8a6b5789/ikea-yxstaby-pr-paketti.pdf

Statistiikka

Viestiketjuista
314 701
Jäsenet
84 876
Uusin jäsen
tlevis48

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom