• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut IKEA Family -päivät: 10,- alennus jokaisesta 100,- ostoksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VVG
  • Aloitettu Aloitettu
Katsoin sänkyä Ikeassa. Suomessa 641e, Ruotsissa sama 6100kr eli 555e. Apinaa koijataan
Ruotsi on Ikean kotikenttä: varmasti saa hieman enemmän synergiaetuja jakeluketjuista, varastoista yms. verrattuna suomeen. Tämän lisäksi siellä on puolisen prosenttia pienempi verokanta. Olisin hyvin yllättynyt jos suomessa olisi yksikään tuote halvempi kuin ruotsissa jo pelkästään noiden takia.

Toisin sanoen "Apinaa koijataan" lause ei taida toimia tässä tilanteessa.

Ruotsi on Ikean kotikenttä: varmasti saa hieman enemmän synergiaetuja jakeluketjuista, varastoista yms. verrattuna suomeen. Tämän lisäksi siellä on puolisen prosenttia pienempi verokanta. Olisin hyvin yllättynyt jos suomessa olisi yksikään tuote halvempi kuin ruotsissa jo pelkästään noiden takia.

Toisin sanoen "Apinaa koijataan" lause ei taida toimia tässä tilanteessa.
Ja valuuttariski yms. Veroero ei ole montaa euroa eikä synergiaedutkaan kovin suuria voi näiden kahden maan välillä olla. Mielestäni 15% ero on liikaa.

Ja Virossa 511e. Jos on esim. Ikea-keittiötä tekemässä, niin Virosta hakemalla saattaa säästää nelinumeroisen summan samasta paketista ja asennuskaljat vielä päälle.
Ja sit Latviasta vielä vähän halvemmalla. Onko kellään kokemusta mistä sais halvalla etelä-Suomesta pakua ulkomaillevientipapereilla tällaista keikkaa varten?

Ja sit Latviasta vielä vähän halvemmalla. Onko kellään kokemusta mistä sais halvalla etelä-Suomesta pakua ulkomaillevientipapereilla tällaista keikkaa varten?
Vasta oli is:ssä juttua asiasta ja nyt kun sen löysin niin joo, ihan vasta koronan alkumetreillä vuonna 2020, vittu mä oon vanha.

Vasta oli is:ssä juttua asiasta ja nyt kun sen löysin niin joo, ihan vasta koronan alkumetreillä vuonna 2020, vittu mä oon vanha.
Ei ollut Ikeaa Virossa tuolloin, kannattaa tarkistaa hinnat ennen kuin Latviaan asti ajelee..

Nonni! Maanantaina tuli ostettua makkariin uudet kaapit. Nyt tuli katsottua samaa suunnitelmaa uudestaan, ja ostoskorissa olikin 200 € alennus. Just
Ikean aspaan yhteyttä reklamaatioasioissa ja ihan vaan pyydät kyseistä ostoa samaan kampanjaan, niin hyvittävät tuon summan. Tässä oli n. 7 pv aikaraja, minkä sisällä tehty normihintainen ostos ennen kampanjan alkua onnistuu vielä hyvittää.

Ikean aspaan yhteyttä reklamaatioasioissa ja ihan vaan pyydät kyseistä ostoa samaan kampanjaan, niin hyvittävät tuon summan. Tässä oli n. 7 pv aikaraja, minkä sisällä tehty normihintainen ostos ennen kampanjan alkua onnistuu vielä hyvittää.
Tein rekkulan ja hyvittivät 160€ lahjakorttina. Tämä käy ihan hyvin minulle.

Tännekin napsahti 50 € lahjakorttina, kiitokset vinkistä!

Statistiikka

Viestiketjuista
312 674
Jäsenet
84 313
Uusin jäsen
einoantti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom