i7-7700k lämpöjen kanssa ongelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hopo
  • Aloitettu Aloitettu
Moro,

Elikkä surullisen kuuluisa kivi missä nyt alkanut lämpöjen kanssa ongelmia tai varmaan on ollut jo kauan. Kuulema tehtaalta lähtiessä on ollut huonot tahnat ja ne pitäisi vaihtaa.
Sitten tuleekin se ongelma että minulla ei ole siihen soveltuvaa työkalua taikka edes taitoa. Olisiko täällä joku innokas kuka on korkannut näitä prossuja ja vaihtanut tahnoja?
Olisin valmis asiasta maksamaan jos joku semmoisen työn voisi tehdä. Itse majailen Jyväskylässä, jos täällä sattuisi olemaan joku joka voisi asian tehdä. Toki posti hommat ei ole myöskään pois suljettu.

Mukavaa syksyn alkua kaikille io tecin lukijoille!

Moro,

Tuohon hommaan löytyy kyllä hyvin ohjeita youtubesta. Toivottavasti Jyväskylän seudulta löytyy apua tai jos päädyt itse korkkaamaan, niin laita minulle ykstyisviestiä. Voin postittaa työkalun Oulusta.

Moro,

Tuohon hommaan löytyy kyllä hyvin ohjeita youtubesta. Toivottavasti Jyväskylän seudulta löytyy apua tai jos päädyt itse korkkaamaan, niin laita minulle ykstyisviestiä. Voin postittaa työkalun Oulusta.

Katsoin tuota työkalua niin sillä se kyllä onnistuisi hyvin. Tuota paljon pitäisi pulittaa, että lähettäisit työkalun Jyväskylään?

Statistiikka

Viestiketjuista
267 714
Jäsenet
76 064
Uusin jäsen
Grade

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom