i7-7700k lämpöjen kanssa ongelmia

Liittynyt
12.12.2020
Viestejä
48
Moro,

Elikkä surullisen kuuluisa kivi missä nyt alkanut lämpöjen kanssa ongelmia tai varmaan on ollut jo kauan. Kuulema tehtaalta lähtiessä on ollut huonot tahnat ja ne pitäisi vaihtaa.
Sitten tuleekin se ongelma että minulla ei ole siihen soveltuvaa työkalua taikka edes taitoa. Olisiko täällä joku innokas kuka on korkannut näitä prossuja ja vaihtanut tahnoja?
Olisin valmis asiasta maksamaan jos joku semmoisen työn voisi tehdä. Itse majailen Jyväskylässä, jos täällä sattuisi olemaan joku joka voisi asian tehdä. Toki posti hommat ei ole myöskään pois suljettu.

Mukavaa syksyn alkua kaikille io tecin lukijoille!
 

tavallinen viikari

2024
Tukijäsen
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
1 323
Moro,

Tuohon hommaan löytyy kyllä hyvin ohjeita youtubesta. Toivottavasti Jyväskylän seudulta löytyy apua tai jos päädyt itse korkkaamaan, niin laita minulle ykstyisviestiä. Voin postittaa työkalun Oulusta.

 
Liittynyt
12.12.2020
Viestejä
48
Moro,

Tuohon hommaan löytyy kyllä hyvin ohjeita youtubesta. Toivottavasti Jyväskylän seudulta löytyy apua tai jos päädyt itse korkkaamaan, niin laita minulle ykstyisviestiä. Voin postittaa työkalun Oulusta.


Katsoin tuota työkalua niin sillä se kyllä onnistuisi hyvin. Tuota paljon pitäisi pulittaa, että lähettäisit työkalun Jyväskylään?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 326
Viestejä
4 330 090
Jäsenet
72 197
Uusin jäsen
pro.forma

Hinta.fi

Ylös Bottom