Vaihdettu Poistoon

Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
121
Mieluusti laittaisin pakettina menee, jää muuten emo ja muistit vaa roikkuu
 
Liittynyt
25.07.2019
Viestejä
6
itsellä löytyy juuri nuo samat osat koneesta että vain prossu puuttuisi, oon yrittäny metsästää tota prossua jo monta kuukautta että olisi mahtavaa jos sen myisit erikseen :) ulkomailta en uskalla tilata moista koska sitä ei sitten tiedä mitä postista tupsahtaa.
 
Liittynyt
18.04.2020
Viestejä
12
Mikä tämän tilanne on, joko on mennyt? Onko prossua korkkailtu tms taikka muuta riskialtista rämplätty? Mikä olisi setin hinta?
 
Liittynyt
18.04.2020
Viestejä
12
Kun OP ei vastaa, niin kerron, että mulla on samantapainen setti ja harkitsen myyntiä 300e
Kerro toki tarkempia speksejä jos olet ns. myyntihousut jalassa! Tosiaan mitkään vesijäähyt tai muut erikoisuudet taikka riskialttiit rämplätyt prosessorit eivät ole mun juttu.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
24
Kerro toki tarkempia speksejä jos olet ns. myyntihousut jalassa! Tosiaan mitkään vesijäähyt tai muut erikoisuudet taikka riskialttiit rämplätyt prosessorit eivät ole mun juttu.
Anteeksi, väärä hälytys. Tarkistin asioita ja huomasin, että suurempi vaiva vaihtaa melko pienestä tehon lisäyksestä.
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
121
Jos ei kiinnosta kellottaa niin löytyy myös monia itx emo myös ja koppa
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
121
Siis onko tämä ollut myynnissä kohta 2v ja vielä myynnissä?
jep, ei oo missään pakkomyynnissä ollut niin aina välillä katellu onko ketää kiinnostanut, ollut 16L kokosessa mini itx kopassa viimeset 2v olkkarissa `netflix`koneena, tunteja 2v aikana tullut ehkä 10.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 517
Viestejä
4 193 771
Jäsenet
70 746
Uusin jäsen
vateezz

Hinta.fi

Ylös Bottom