En nyt tiedä jos lautapelit innostaa enää. On tultu pelattua niitä enemmän ennen ja ikuinen ongelma on että pelaajat eivät halua pelata samaa lautapeliä.
Parhaat lautapelit järjestyksessä minun makuuni:
7 Wonders + Leaders lisäosa (en ole hankkinut Cities lisäosaa niin en voi arvostella sitä).
Paras lautapeli minun makuuni.
Chaos in The Old World
Käytännössä vain 3 tai 4 peliä tukee. Se on mielenkiintoinen. Ainoa haittapuoli ei niin helppo oppia
ja sitten aika SADISTINEN peli mutta minä olen hieman sadisti
Sinä sodit vastaan ja ärsytät muita pelaajia.
Settlers of Katan + Seafarers Expansion
Helppo oppia... ja ei kestä kauan. Peruspeli ja ihan hyvä.
Runebound
Fantasia explore /hack and slash/level up kehitä hahmoa paljon taistelua... ollakseen peli joka on TIME SINK
tämä sopii 2-3 pelaajalle hyvin.
Jägersro RETRO peli DINOSAURUS vanha:
Ollut out of print ei valmisteta lähes 40 vuotta nyt. Tämä dinosaus on vanhempien sukulaisten omistama
peli. Hevoskilpailut, vakuutuksien ostaminen, hevosten ostaminen&myyminen, hevos veikkaus siis RAVI veikkaus.
Osakkeita johonkin firmaan jne tämä on rahan tekemistä yhdistettynä myös jännittäviin hevoskilpailuihin.
Voittamalla tienaa rahaa mutta myös muilla tavoin. Voit jopa ottaa lainaa tässä pelissä.
Pandemic... vaikea arvioida vielä mutta pelaajat ovat samalla puolella mailmaan vastaan. Ei sovi lapsille haastetta on todella paljon.
Ei parhaat lautapelit neutraalit lautapelit:
Dominion ja sen lisäosat ja olen kyllästynyt siihen. Niihin jotka kehtaa verrata sitä Magic The Gatheringiin niin älkää naurattako.
Risk:
Sotapeli.
Monopoli:
Lasten kanssa joka ei pysty niin älykkäästi tekemään päätöksiä tämä tuuri peli on hyvä.
Hyvä kapitalismin alku
Shakki. Klassinen kahden pelaajan peli ja ei mitään tuuria.
Kehnot
Tämä video riittii minulle. Pelatkaa te muut Carcasonne ei kiinnosta tippakaan:
Tyypillien EURO peli pelinappulat ovat naurettavia ja pelikartta on toimiva mutta ei niin hyvä. Pisteitä zzz build...
missä on sota? Milloin heitetään noppaa missä on tuuri?
Huonot:
Kaikki minä rakennan saan pisteitä ja sitten jotain typerää ei heitetä noppaa ei mitään urheilua tai sotaa (tai taistelua) usein lötyvät täältä vaikka poikkeuksia on.
Alahambra on huono. Kahdesti olen pelannut toisella kerralla voitin ja toisella kerralla hävisin ja ei sillä ole väliä ei kiinnosta tämä surkea peli.
On paljon pelejä mitä en ole pelaanut Arkham Horror , Eldrich Horror jne jota haluan kokeilla.