Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
484
Meneekö tässä nyt "notifikaatiot" (push ilmoitus ja/tai foorumi ilmoitus) ja sähköpostimuistutus sekaisin? Siis mistä "ilmoituksista" nyt oikein puhut? Itse siis tarkoitan noita foorumi ilmoituksia, jotka näkyy ihan selaimen tabissakin (numerona), jos johonkin seurattuun ketjuun tulee viestejä. Itse en sen tarkemmin seuraile, mutta aina tuo numero tuntuu kasvavan, kunnes käyn lukemassa.

Tämäkin loppupeleissä melkonen sekasotku, ku tapoja on useita ja toimii vähän erilailla eri tilanteissa.
Selaimeen/puhelimeen tulevat ilmoitukset tippuu pois pelistä siinä kun jos avaa nuo ilmoitukset mutta ei varsinaisesti lue ketjua
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
625
Meneekö tässä nyt "notifikaatiot" (push ilmoitus ja/tai foorumi ilmoitus) ja sähköpostimuistutus sekaisin? Siis mistä "ilmoituksista" nyt oikein puhut? Itse siis tarkoitan noita foorumi ilmoituksia, jotka näkyy ihan selaimen tabissakin (numerona), jos johonkin seurattuun ketjuun tulee viestejä. Itse en sen tarkemmin seuraile, mutta aina tuo numero tuntuu kasvavan, kunnes käyn lukemassa.

Tämäkin loppupeleissä melkonen sekasotku, ku tapoja on useita ja toimii vähän erilailla eri tilanteissa.
Itse tarkoitan noita ”ilmoituksia” jotka näkyvät tech bbs nettisivun ylälaidassa kellon kuvaa painamalla. Liitteenä vielä kuva

B8588467-5A6F-437A-9F29-C5C2F1BA70DB.jpeg
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 770

Onko hyvä tarjous? Emoon saa päivitettyä vielä melko tehokkaan prossun tulevaisuudessa, eli jossain määrin futureproof? Näytönohjain tuohon olisi 3070.
tästä mitään kommenttia, onko ok bundle vai kannattaako etsiä osia erikseen tai käytettynä? Vanhahan tuo prossu jo on..
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 210
Itse tarkoitan noita ”ilmoituksia” jotka näkyvät tech bbs nettisivun ylälaidassa kellon kuvaa painamalla. Liitteenä vielä kuva

Eli tuonne ei sinulla tule ilmoitukset edes sen jälkeen kun refreshaat manuaalisesti sivun?
Koska puhelin oletettavasti nukuttaa selaimen kun ei aktiivisesti käytetä ja silloin ei paljoo nuo ilmoitukset tule näkyviin, ennenkuin käyttäjä pakottaa uudelleenlataamaan sivun. Tämä on puhdas arvaus, mutta mitä saanut lukea kokemuksia puhelimien virransäästöistä, niin herkässä on ja lakkaa toimimasta moni juttu...

En tiedä, auttaako, jos asetuksista sallit ne Push ilmoitukset (Push-ilmoitusten käyttäminen vaatii yhteensopivan laitteen.) tulemaan, että alkaako luuri pärisemään joka kerta, mutta pitää sallia käyttöjärjestelmälle oikeudet.

Ehkä kannattaa laittaa ketju tuonne, josko löytyy muita kohtalontovereita ja vinkkejä:
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
625
Eli tuonne ei sinulla tule ilmoitukset edes sen jälkeen kun refreshaat manuaalisesti sivun?
Koska puhelin oletettavasti nukuttaa selaimen kun ei aktiivisesti käytetä ja silloin ei paljoo nuo ilmoitukset tule näkyviin, ennenkuin käyttäjä pakottaa uudelleenlataamaan sivun. Tämä on puhdas arvaus, mutta mitä saanut lukea kokemuksia puhelimien virransäästöistä, niin herkässä on ja lakkaa toimimasta moni juttu...
Välillä vaan joistain ketjuista loppuu ilmoitusten tuleminen. Kun vierailee ketjussa uudelleen niin ilmoitukset alkaa toimimaan taas. En ole huomannut mitään tiettyä syytä miksi ne loppuvat. Ihan randomilla tuntuu menevän. Ja ei, ei auta mikään sivun päivittäminen. Ainut korjaus jonka olen huomannut toimivan on tuo manuaalisesti ketjussa käyminen uudelleen.

edit: ja tuo sama ongelma mielestäni myös pc:llä chromea käytettäessä, että luulen vian olevan io-techin päässä.

edit2:Niin ja selvennykseksi, kaikki ilmoitukset eivät lopu, vaan aina randomisti joku ketju tippuu pois tuolta. Viimeisin esimerkki nämä molemmat hyvät tarjoukset ketjut.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 210
Välillä vaan joistain ketjuista loppuu ilmoitusten tuleminen. Kun vierailee ketjussa uudelleen niin ilmoitukset alkaa toimimaan taas. En ole huomannut mitään tiettyä syytä miksi ne loppuvat. Ihan randomilla tuntuu menevän. Ja ei, ei auta mikään sivun päivittäminen. Ainut korjaus jonka olen huomannut toimivan on tuo manuaalisesti ketjussa käyminen uudelleen.

edit: ja tuo sama ongelma mielestäni myös pc:llä chromea käytettäessä, että luulen vian olevan io-techin päässä.
Enpä ole itse huomannut ongelmaa, onko seurannassa kuinka hirveästi sitten ketjuja, että tuleeko joku raja vastaan tjsp. Paha mennä sanomaan, ehkä tosiaan kannattaa tuonne Palautteisiin laittaa ketju ja etsiä niitä kohtalontovereita ja miettiä onko ratkaisua asiaan ja mistä voisi johtua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 156
Välillä vaan joistain ketjuista loppuu ilmoitusten tuleminen. Kun vierailee ketjussa uudelleen niin ilmoitukset alkaa toimimaan taas. En ole huomannut mitään tiettyä syytä miksi ne loppuvat. Ihan randomilla tuntuu menevän. Ja ei, ei auta mikään sivun päivittäminen. Ainut korjaus jonka olen huomannut toimivan on tuo manuaalisesti ketjussa käyminen uudelleen.

edit: ja tuo sama ongelma mielestäni myös pc:llä chromea käytettäessä, että luulen vian olevan io-techin päässä.

edit2:Niin ja selvennykseksi, kaikki ilmoitukset eivät lopu, vaan aina randomisti joku ketju tippuu pois tuolta. Viimeisin esimerkki nämä molemmat hyvät tarjoukset ketjut.
Ilmoitukset loppuvat, jos painat kellon kuvaa, etkä avaa kyseistä ketjua.

Esim. Minulla on kaksi ilmoitusta. Toinen on tarjousketju ja toinen tarjouskeskustelu. Avaan tarjousketjun, enkä avaa keskustelua. Ilmoitukset keskustelujen osalta loppuvat. Ilmoitukset palaavat vasta sitten, kun avaan keskusteluketjun.

Itse olen luonut kirjanmerkin seuraamasi keskustelut linkin taakse, joka vähentää missattuja ilmoituksia.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
609
tästä mitään kommenttia, onko ok bundle vai kannattaako etsiä osia erikseen tai käytettynä? Vanhahan tuo prossu jo on..
Ihan hyvä hinta, prossun voi myöhemmin päivittää. Hintapuolesta paljon parempaa ei löydy, jos ei osta z590 lankkua ja 11700 prossua myyntipalstalta, lähtisi varmaan alta viiteen sataan.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
625
Ilmoitukset loppuvat, jos painat kellon kuvaa, etkä avaa kyseistä ketjua.

Esim. Minulla on kaksi ilmoitusta. Toinen on tarjousketju ja toinen tarjouskeskustelu. Avaan tarjousketjun, enkä avaa keskustelua. Ilmoitukset keskustelujen osalta loppuvat. Ilmoitukset palaavat vasta sitten, kun avaan keskusteluketjun.

Itse olen luonut kirjanmerkin seuraamasi keskustelut linkin taakse, joka vähentää missattuja ilmoituksia.
Ahaa, no tuohan selventää asiaa. Kiitoksia
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 367
Jatketaan vielä ot:lla

Ongelma ilmoitusten kanssa on luultavasti foorumipohjassa. Minulla saattaa jäädä tuo ilmoitus tulematta vaikka olisinkin lukenut uudet viestit ilmoitettavasta ketjusta loppuun.

Olenkin laittanut pikavalintaan tuon "seuraamasi viestiketjut" sivun josta voi aina välillä tarkistaa kuinka monesta ketjusta on jäänyt ilmoitus tulematta.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 369
Ilmoitukset loppuvat, jos painat kellon kuvaa, etkä avaa kyseistä ketjua.
Joskus miettinytkin, että aiheuttaako tuo sen että ei tule enää ilmoituksia. On kyllä huono systeemi. Muodostunutkin jo rutiiniksi katsoa erikseen seuratut keskustelut tuon takia.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 770
Ihan hyvä hinta, prossun voi myöhemmin päivittää. Hintapuolesta paljon parempaa ei löydy, jos ei osta z590 lankkua ja 11700 prossua myyntipalstalta, lähtisi varmaan alta viiteen sataan.
myin juuri ko setin 500€ koska mun käyttöön liian tehokas ja lämpöä tuottava.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 852
myin juuri ko setin 500€ koska mun käyttöön liian tehokas ja lämpöä tuottava.
Hyvä hinta itselläkin olisi ko.setti, mutta en taida jaksaa hakea, sillä kun en jaksa nähdä myymisen vaivaa (kun pelkälle näyttikselle olisi tarve)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 425
Todennäköisesti aikamoinen muovihirvitys, eli jos tuota päivittäin aikoo kuskata mukanaan, niin kyllä itse katselisin metallirunkoisia. Jos ei paljoa liikuttele, niin sitten käypä vehje.
Yllättävän kestäviä muovisetkin ovat, jotain pussukkaa kannattanee käyttää suojana, jos ei ihan kunnolla suojaavaa laukkua. Ja ehkä kuluminen näkyy helpommin...
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
433
2 x Sensei Ten, ei vielä peruttu. En myöskään aio sitä niellä mikäli näin tekevät. Rahat kelpasi ja tilausvahvistus tuli.
Tuli itsekkin yksi tilattua eilen illalla eikä ole ainakaan vielä peruttu. Löysin vasta jälkikäteen tänne lueskelemaan mitä todennäköisesti on luvassa :D
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 486
Yllättävän kestäviä muovisetkin ovat, jotain pussukkaa kannattanee käyttää suojana, jos ei ihan kunnolla suojaavaa laukkua. Ja ehkä kuluminen näkyy helpommin...
Muovisissa kaikki saranat ym on vain paljon kovemmalla rasituksella (tai kestävät huonommin kuin alumiini), joten jos kuljettaa ja aukoo paljon konetta, niin itse en miettisi muuta kuin alumiinista. Mutta spekseiltään erinomainen kone tuohon rahaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 425
Miksi ne ei muuten korjaa tuota? Tuohan on ollut jo vuosia.
Koska se toimii 'oikein', eli jokaisesta viestistä ei tule ilmoitusta. Jos et mene katsomaan ketjua, kun olet saanut ilmoituksen, niin se on yhä voimassa, t.s. ketjussa on viesti (tai useampi), jota et (foorumilla) ole nähnyt, mutta josta olet saanut jo ilmoituksen.

Toivoisin itsekin, että tuo resetoituisi vaikka edes päivittäin, hyvistä tarjouksista ehkä sietäisin jokaisesta viestistä oman mailinkin (oletan tosin, että ainakin google alkaisi merkkaamaan lähettäjän spämmiksi).
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 858
Koska se toimii 'oikein', eli jokaisesta viestistä ei tule ilmoitusta. Jos et mene katsomaan ketjua, kun olet saanut ilmoituksen, niin se on yhä voimassa, t.s. ketjussa on viesti (tai useampi), jota et (foorumilla) ole nähnyt, mutta josta olet saanut jo ilmoituksen.

Toivoisin itsekin, että tuo resetoituisi vaikka edes päivittäin, hyvistä tarjouksista ehkä sietäisin jokaisesta viestistä oman mailinkin (oletan tosin, että ainakin google alkaisi merkkaamaan lähettäjän spämmiksi).
Lisäksi hajoaa jos viestejä poistetaan tai siirretään. Sitten pitää erikseen avata ketju että alkaa taas tulemaan notia.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 119
Joskus miettinytkin, että aiheuttaako tuo sen että ei tule enää ilmoituksia. On kyllä huono systeemi. Muodostunutkin jo rutiiniksi katsoa erikseen seuratut keskustelut tuon takia.
Joskus tästä rutisin. Sain vissiin kymmenen ilmoitusta, etten ole lukenut avaamaani ilmoitusta tjsp.
Ei sillä ole mitään merkitystä. Joskus vain ne ilmoitukset loppuu kuin seinään, sitten menet seuratut keskustelut kohtaan. Selaat läpi ja huomaat jonkun olevan valkoisena, ilmoittaen uusista viesteistä.

Mitään ilmoitusta ei tule, enkä mitään "virheellistä toimintatapaa" omalta osaltani osaa sanoa...

Muutaman kerran, suoraan sanottuna, vit... öhöm, HARMITTANUT huolella kun sen takia menettänyt jonkun hyvän tarjouksen tms.

Mutta eipä sitä kukaan ole alkanut tarkemmin tutkimaan...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 614
Joskus tästä rutisin. Sain vissiin kymmenen ilmoitusta, etten ole lukenut avaamaani ilmoitusta tjsp.
Ei sillä ole mitään merkitystä. Joskus vain ne ilmoitukset loppuu kuin seinään, sitten menet seuratut keskustelut kohtaan. Selaat läpi ja huomaat jonkun olevan valkoisena, ilmoittaen uusista viesteistä.

Mitään ilmoitusta ei tule, enkä mitään "virheellistä toimintatapaa" omalta osaltani osaa sanoa...

Muutaman kerran, suoraan sanottuna, vit... öhöm, HARMITTANUT huolella kun sen takia menettänyt jonkun hyvän tarjouksen tms.

Mutta eipä sitä kukaan ole alkanut tarkemmin tutkimaan...
Jos saat ilmoituksen uudesta viestistä, mutta et klikkaa sitä tai et avaa ketjua, ei uutta ilmoitusta seuraavasta sinne kirjoitetusta viestistä tule. Toimii näin ilman jatkuvaa viestispammausta kuten foorumisofta on suunniteltu.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 369
Jos saat ilmoituksen uudesta viestistä, mutta et klikkaa sitä tai et avaa ketjua, ei uutta ilmoitusta seuraavasta sinne kirjoitetusta viestistä tule. Toimii näin ilman jatkuvaa viestispammausta kuten foorumisofta on suunniteltu.
Mielestäni tuo on huono toimintatapa. Jos keskustelun on seurannut, tulisi siitä mielestäni tulla ilmoitukset, vaikka joskus ei olisi jaksanut/ollut aikaa avata ja tarkastella keskustelua kun sinne on tullut uusia viestejä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 119
Jos saat ilmoituksen uudesta viestistä, mutta et klikkaa sitä tai et avaa ketjua, ei uutta ilmoitusta seuraavasta sinne kirjoitetusta viestistä tule. Toimii näin ilman jatkuvaa viestispammausta kuten foorumisofta on suunniteltu.
Tämä on ollut aina selvä. Vaan kun se ilmoitus ei tuppaa tulemaan, vaikka kuinka olisit katsonut sen ketjun xDDDD
Käytän päivittäin ristiin kännykän FF:ssä ja ehkä muutamalla muullakin laitteella pahimmassa tapauksessa.
Mutta mitään korrelaatiota tuohon "Et avaa" jne. juttuun en ole löytänyt...
Ennemminkin veikkaisin, että syyn on pakko olla auringonpilkuissa! ;p

Tämä ilmeisesti ei kuitenkaan ole mennyt kenellekään perille...

Tosin, veikkaan, että bugi on foorumisoftassa ja näin ollen Io-techin porukka ei asialle pysty mitään tekemään.
Aivan sama asia oli, kun FF:n mobiiliversiossa ei pystynyt sivuvalikoita scrollaamaan, ennen kuin oli zoomannut kuvaa. Joku jossain (Xenforo:n tai Mozilla:n porukoissa) kuitenkin korjasi tuon jossain välissä.

Ei tässä nyt ketään sormella osoiteta. Mutta kettumainen bugi, tai mikä sitten lieneekään, joka tapauksessa...
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 446
Mielestäni tuo on huono toimintatapa. Jos keskustelun on seurannut, tulisi siitä mielestäni tulla ilmoitukset, vaikka joskus ei olisi jaksanut/ollut aikaa avata ja tarkastella keskustelua kun sinne on tullut uusia viestejä.
Päin vastoin toi on ainoa kelvollinen toimintatapa. Jos on vaikka 30 ketjua seurannassa ja jokaisesta viestistä tulisi ilmoitus luet tai et, niin homma menisi niin sekavaksi, ettei järkeä. Pari aktiivisinta ketjua jyräisi kohinalla kaiken muun alleen.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 158
Päin vastoin toi on ainoa kelvollinen toimintatapa. Jos on vaikka 30 ketjua seurannassa ja jokaisesta viestistä tulisi ilmoitus luet tai et, niin homma menisi niin sekavaksi, ettei järkeä. Pari aktiivisinta ketjua jyräisi kohinalla kaiken muun alleen.
Jatkoin ilmoitukset ei toimi ketjuun
Olen eri mieltä. Jos ei halua seurata jotain ketjua, niin poistaa sen seurannasta.

Nyt ongelma on se että jos et ilmoitusten katsomisen jälkeen seurattavaa ketjua avaa, niin seurattu ketju katoaa ilmoituksista, ei sinne tarvi tulla ilmoitusta ihan joka viestistä erikseen. Riittää että pysyy ja mielellään vielä tuossa pikavalikossa.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 284
Jos saat ilmoituksen uudesta viestistä, mutta et klikkaa sitä tai et avaa ketjua, ei uutta ilmoitusta seuraavasta sinne kirjoitetusta viestistä tule. Toimii näin ilman jatkuvaa viestispammausta kuten foorumisofta on suunniteltu.
Aktiivinen kirjoittelija saa paljonkin numeroita kelloon vaikkei olisikaan erikseen laittanut ilmoituksia päälle. Ei siinä mitään mutta siitä virrasta väkisinkin jää välillä bongaamatta ne ketjut, joista varmasti haluaisi aina saada ilmoituksen kun uutta sisältöä ilmestyy. Nimenomaan ne ketjut, jotka on itse merkannut seurantaan. Se, että olen ilmoituksen saanut enkä ole siihen juuri sillä hetkellä reagoinut ei tarkoita ettenkö olisi kiinnostunut aiheesta. Sitä helposti vaan unohtaa käydä kuittaamassa asian.

Sitä juuri ajan takaa, että en haluaisi käydä kuittaamassa sitä ilmoitusta saadakseni myös jatkossa ilmoituksia. Miksei ole valintaa ketjun seurannassa, että ilmoitukset tulisivat aina, kuittasi ne tai ei?

Asiaa hankaloittaa entisestään tuo ilmoitusten toimimattomuus, mistä täälläkin on nyt useamman käyttäjän toimesta raportoitu. Niiden tulo loppuu täysin satunnaisesti.

Itselläni tärkeän seurannan ketjuja on tuo "Hyvät tarjoukset, ei keskustelua" -ketju. Sinne vaan perälle mahdollisuus ruksia täppä "seuraa aina", niin johan paranee käytettävyys. Luulisi kiinnostavan myös sen kaupallisen yhteistyönkin kannalta moinen toiminto.
 
  • Tykkää
Reactions: |le

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 096
Voisiko tuosta keskustella täällä? Ei kai tämä keskustelu liity mihinkään tarjoukseen?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 110
Tässä ei ilmeisesti alustapesua mukana?
Kaikki pesuohjelmat sisältyy mutta kaikissa noiden pesuloissa ei taida olla alustapesua. Esim. Tampereella Kaukajärvellä ei ole kun se on vanhempi pesula, mutta Villilästä löytyy.

Lisäksi tässä on sopimusehdoissa 8kpl/kk rajoitus pesuihin, jota yritys ei ole jaksanut tuoda hintatietoihin asti esille.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 582
Juhlapesu lopetti yhteistyön ABC:n tms kanssa, pesuloita nykyään tosi rajatusti.. En ottaisi, voin kuvitella nuo jonot mitä niissä nykyään on..

Itellä oli kans joku black friday 19,90e/kk kahden kuukauden ajan, otin sen kahdelle autolle.. Ei sitä tullut oikeasti käytettyä kuin kerran tai kaksi koko aikana
niin jokin prisman autohallin tms mulatti-käsinpesu tulee todella paljon halvemmaksi.
 

Lakeside

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
140
Tuote: Juhlapesu kuukausipesusopimus
Hinta: 4kk ajan 29€/kk jonka jälkeen toistaiseksi voimassaolevana 39€/kk (norm. 56€/kk)
Kauppa: Juhlapesu sovellus
Tarjouskoodi: HELPPOKESÄ21
Voimassa: 31.5. asti
Linkki: Pesusopimustarjous - Juhlapesu

Huom. Pesuja max 8kpl/kk sopimusehtojen mukaan: Sopimusehdot ja palvelukuvaus - Juhlapesu
Jos pesula(t) sijaitsee sopivan lähellä, niin ilman muuta kannattaa käyttää tarjous hyväksi, toki paikallinen muu tarjonta huomioiden. Tuossa kuitenkin hyvänä puolena mm. lyhyt irtisanomisaika.

Ainakin täällä pk-seudulla ei tuohon hintaan ole tarjolla yhtä monipuolista tarjontaa omaavaa kilpailijaa tuolla hintatasolla. Harmi vaan, että ABC:n pesulat poistuvat nyt toukokuun lopulla Juhlapesusta.

Kahdeksan pesua kuukaudessa on keskimäärin jo aika paljon, toistuvasti yli 8 krt / kk kielletty. Vaikea uskoa normikäytöllä tuosta tulevan kynnyskysymystä :)
 
Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
1 140
Kahdeksan pesua kuukaudessa on keskimäärin jo aika paljon, toistuvasti yli 8 krt / kk kielletty. Vaikea uskoa normikäytöllä tuosta tulevan kynnyskysymystä :)
Olen kerran - pari vuodessa ostanut ST1 tarjouksesta kolme pesua yhden hinnalla. Kohtuullisen hyvin saanut kaksi autoa liikenteessä. Kaikki kunnia niille jotka pitävät autonsa puhtaana tai jotka oikeasti ajavat niin paljon että sitä saa jatkuvasti pestä. 350€ - 670€ vuodessa on vaan mulle aika suuri raha sijoittaa pesuihin - ajasta puhumattakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 770
itse olen ollut tyytyväinen juhlapesun käyttäjä on useita vuosia, pesen auton pari kertaa viikko keskimäärin, mutta parasta onkin ollut abc:n asemat jotka paremmin matkan varrella ja pesutulos parempi.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
397
Minä tilasin 13.pvä torstaina Hobby Hallista Rival 310 ja Sensei Ten.. ilmeisesti osalla näitä oli jo peruuteltu ja nyt tuli peruutus tännekin.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
433
Minä tilasin 13.pvä torstaina Hobby Hallista Rival 310 ja Sensei Ten.. ilmeisesti osalla näitä oli jo peruuteltu ja nyt tuli peruutus tännekin.
Itsellä ei ole Sensei Ten vielä peruttu ja tilasin pe 22 jälkeen. Eiköhän se @ tännekkin pian kilahda etteivät tuota lähetä.
 
Liittynyt
30.11.2020
Viestejä
163
Itsellä ei ole Sensei Ten vielä peruttu ja tilasin pe 22 jälkeen. Eiköhän se @ tännekkin pian kilahda etteivät tuota lähetä.
Tänne kilahti nyt. Ilmoitin etten hyväksy ja perustelin mm. tilausvahvistuksella sekä KKV:n kannanotoilla. Katsotaan miten etenee.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 349
Juu vantaallekin tärähti viesti hiirettömyydestä. Eipä noista pikkusummista jaksa vääntää, varsinkin jos se rahakin kohta takaisin tililä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 519
Jos pesula(t) sijaitsee sopivan lähellä, niin ilman muuta kannattaa käyttää tarjous hyväksi, toki paikallinen muu tarjonta huomioiden. Tuossa kuitenkin hyvänä puolena mm. lyhyt irtisanomisaika.

Ainakin täällä pk-seudulla ei tuohon hintaan ole tarjolla yhtä monipuolista tarjontaa omaavaa kilpailijaa tuolla hintatasolla. Harmi vaan, että ABC:n pesulat poistuvat nyt toukokuun lopulla Juhlapesusta.

Kahdeksan pesua kuukaudessa on keskimäärin jo aika paljon, toistuvasti yli 8 krt / kk kielletty. Vaikea uskoa normikäytöllä tuosta tulevan kynnyskysymystä :)
:srofl:

1621274061852.png
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
790
Moro löytyykö kokemuksia tästä Fiio BTA30?
atomin kaveriksi läppärillä aattelin josko tuo dacin virkaa asiallisesti hoitas. Hifitalolta ajatuksena tilata.

Cyberpunk PC 24 ekeä? Tämä Ok tarjous ? :love:
@farsus Mikäs teline sulla on tuolle näytölle ja onko tukeva? Täytyy vähitellen alkaa etsimään sopivaa telinettä, joka jaksaa kannatella näyttöä ja siinä olisi myös syvyssäätö, koska pöytä on 80cm syvä ja olisi hyvä saada näyttöä lähemmäs pöydän takareunasta.
Puhut varmaan siis R-12SW:stä etkä R-112SW:stä? älä nyt innoita minua myös päivittämään:beye:
Mites lämmöt ja pitääkö millaista mekkalaa? Ja luultavasti kellottelun ja muisti latenssien säätelyn voi varmaan suosiolla unohtaa?
No pelaa vaikka firman aiempi peli witcher 3 alkuun. Vertaa siihen. Tämä peli on täysin juostenkustu muuten kuin grafiikoiltaan, ja sitäkin voi kritisoida optimoinnin ja bugien osalta.
Multa löytyis musta BK electronics xxls400 ja olen tulossa sinnepäin hommiin pariksi viikoksi.
Niinkuin tuossa lukee niin musta :) Voin laittaa kuvia yv jos kiinnostaa.
The Good Place, oletin olevan yhdentekevää hömppää mutta osoittautui ihan jees katseltavaksi. 8-

muoks: no nyt on kausi 3 menossa ja nostetaan arvosanaa. 9, tämähän lähti vastoin odotuksia huikeaan nousuun.
Täytyypäs jossain testata näitä, jos tulee vastaan:
Pitäisikö sitten itsekin päivittää AKG K712 Pro kuulokkeista? Pian käytetty 3 vuotta. Olen ollut todella tyytyväinen. Ollut naitettuna SoundBlaster X AE-5 kanssa. Ongelmana lähinnä sangan herkistyminen eli kun kuulokkeita pitää päässä saa aika usein korjata asentoa. kun ne valuvat/siirtyvät korvalta pois.
Näitä saa taas, löytyy punaisilla, ruskeilla ja sinisillä kytkimillä.
Jos kilpapelaamiseen miettii niin on hyvä huomioida, et näissä on sitten aika hidas vasteaika.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 415
Viestejä
4 194 591
Jäsenet
70 729
Uusin jäsen
jukkara

Hinta.fi

Ylös Bottom