• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
40
Lisätietona sama tarjous myös UK- ja jenkki-Amazonissa. En tiedä onko eroja esim musavalikoimassa.

Ja tarjous kestää 24.5. asti.

Oisko mitään hajua miten tämän saisi otettua käyttöön? Nyt kitisee itselleni ettei maksukortti ole Germaaniasta ja tarjoaa tilalle esim. Suomalaista tilausta, mikä kestäisi vain kuukauden.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Itsekin Hobysta 2 hiirtä kun ei yhtä kehtaa, mutta tiedä menikö mihinkään kun verkkopankista "palaa myyjän palveluun" meni vain tyhjälle valkoiselle sivulle. Eikä ainakaan heti tullut spostiin mitään.

edit.. No tuli vahvistus. Turhan monella sivustolla vaan tuo sama bugi joskus, niin jää epäselväksi menikö vai ei.
edit2. Eikös noissa 310:eissä ole aikaa sitten jo siirrytty pois "alkupään eristä", hiiri kuitenkin ollut jo olemassa monia vuosia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 455
Itsekin Hobysta 2 hiirtä kun ei yhtä kehtaa, mutta tiedä menikö mihinkään kun verkkopankista "palaa myyjän palveluun" meni vain tyhjälle valkoiselle sivulle. Eikä ainakaan heti tullut spostiin mitään.

edit.. No tuli vahvistus. Turhan monella sivustolla vaan tuo sama bugi joskus, niin jää epäselväksi menikö vai ei.
edit2. Eikös noissa 310:eissä ole aikaa sitten jo siirrytty pois "alkupään eristä", hiiri kuitenkin ollut jo olemassa monia vuosia.
No itsellä viime kesänä viimeksi takuusta uusi hiiri ja jo joulukuussa irtosi reunat. Pistin itse tällä kertaa epoksilla kiinni nuo.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Toisaalta itsellä ei vuosia sitten ostetussa sisarhiiressä, banzai vai mikä se symmetrinen 310 on, ole olllut mitään tuollaista.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 455
Toisaalta itsellä ei vuosia sitten ostetussa sisarhiiressä, banzai vai mikä se symmetrinen 310 on, ole olllut mitään tuollaista.
Taitaa kuitenkin eri hiiri olla. Ongelmana tässä Rivalissa nuo vaaleanharmaat kumiosat hiiren sivuilla. Jos katsoo esimerkiksi Gigantin arvosteluja, niin porukalla ollut samaa ongelmaa viimeksi kaksi kuukautta sitten. Itsellä ollut kyseistä hiirtä yhteensä 3 eri yksilöä (9/2018, 9/2019, 6/2020) ja kerran sain uudet kumiosat myös suoraan steelseriesiltä ja kaikki pudonnut pois. Nyt sitten liimailin tästä uusimmasta itse nuo sivun kumitassut, koska takuu loppui. Näin muuten hyvä hiiri ollut.

 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120

Taitaa kuitenkin eri hiiri olla. Ongelmana tässä Rivalissa nuo vaaleanharmaat kumiosat hiiren sivuilla. Jos katsoo esimerkiksi Gigantin arvosteluja, niin porukalla ollut samaa ongelmaa viimeksi kaksi kuukautta sitten. Itsellä ollut kyseistä hiirtä yhteensä 3 eri yksilöä (9/2018, 9/2019, 6/2020) ja kerran sain uudet kumiosat myös suoraan steelseriesiltä ja kaikki pudonnut pois. Nyt sitten liimailin tästä uusimmasta itse nuo sivun kumitassut, koska takuu loppui. Näin muuten hyvä hiiri ollut.

Tuo on ihan yleistä. Vaikka Microsoftin Elite ohjaimessa (ykkösessä ainakin). Lämpölaajenee kumi tai jotain. Ensiksi reunoilta irti ja jos et heti liimaa, niin myöhemmin leviää niin, ettei mahdu enää takaisin paikkaansa... Ja uusia ei saa mistään.

Siihen takaulkoreunaan muistaakseni sai uudet koko palikat, mutta sisempiä takakumeja ei. On se vähän ärsyttävä pideltävä...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Taas kuitenkin vastaavanlainen melkein samaan hintaan, että jos virheitä niin mitä ne oikein siellä sählää sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
110
Viimeksi muokattu:

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 926
Täälläkin peruivat. Jännästi on vaan hiiri vielä kuitenkin ostettavissa samaan edulliseen hintaan.
 
Liittynyt
06.04.2021
Viestejä
31
Ei ainakaan ole tullut viestiä tänne suuntaan.

edit: eilen tilattu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
688
Oisko mitään hajua miten tämän saisi otettua käyttöön? Nyt kitisee itselleni ettei maksukortti ole Germaaniasta ja tarjoaa tilalle esim. Suomalaista tilausta, mikä kestäisi vain kuukauden.
Aah tuosta se sitten johtuu itsellänikin. Se menee suomipuolelle ilmeisesti automaattisesti kun olen kirjaantuneena.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 772
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Itse en ainakaan ole saanut peruutusta kahdesta Rival 310:stä jotka silloin heti tarjouksen päivänä tilasin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Itsekin pistin 3kpl rival 310 tulemaan heti tarjouksen tultua. Ei vielä ainakaan peruttu. Eikä niin paljon kiinnosta vaikka peruisivatkin.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
625
Prkl kun mennyt tuo rival 310 tarjous ohi kun io-tech välillä lopettaa noiden ilmoitusten antamisen vaikka olisi ketju seurannassa. Juuri meni samana torstaina oma rival 310 rikki :sangry:
 

Häivehirvi

Köyhä
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
47
Minullakin Sensei Ten peruttiin ja Rival 310:stä ei ole kuulunut mitään.

"Hei, tilaamanne langallinen pelihiiri Steelseries Sensei Ten kohdalla oli verkkokauppajärjestelmässä tapahtunut virhe."
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
141
On kyllä outoa kun tulee jatkuvasti noita virheitä noissa Steelseriesin hiirissä.

Pari kappaletta rival 310 hiiriä tuli itsekin tilattua, mutta niistä ei tosiaan ole kuulunut vielä mitään.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
On kyllä outoa kun tulee jatkuvasti noita virheitä noissa Steelseriesin hiirissä.

Pari kappaletta rival 310 hiiriä tuli itsekin tilattua, mutta niistä ei tosiaan ole kuulunut vielä mitään.
Samaa 10/15e virhettä tuli Multitronicilla, mistähän tosiaan johtuu?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Tästä tullut rutistua aiemminkin. Pitäisi olla valittavissa haluamaansa ketjuun toiminto tyyliin "always notify no matter what".
Kyllä noi notifikaatiot on toimineen vallan hyvin ainakin täällä. Onko ny kyseessä kenties puhelimen selain (virransäästö asetukset tappaa) vai ihan pöytäkoneen selain (selain itse tappaa tabeja, ku liikaa auki, näille on yleensä asetus). Kannattaa tarkistaa, että systeemit on konfattu sillai, ettei nuo erinäiset virransäästö sun muut sulje niitä teidän tabeja/sivuja, eipä sillo paljoo notifikaatiot toimi.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
625
Kyllä noi notifikaatiot on toimineen vallan hyvin ainakin täällä. Onko ny kyseessä kenties puhelimen selain (virransäästö asetukset tappaa) vai ihan pöytäkoneen selain (selain itse tappaa tabeja, ku liikaa auki, näille on yleensä asetus). Kannattaa tarkistaa, että systeemit on konfattu sillai, ettei nuo erinäiset virransäästö sun muut sulje niitä teidän tabeja/sivuja, eipä sillo paljoo notifikaatiot toimi.
Siis nyt minä ainakin puhun noista io-techin sisäisitä ilmoituksista. Eihän siihen pitäisi mikään sivun sulkeminen vaikuttaa..?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Siis nyt minä ainakin puhun noista io-techin sisäisitä ilmoituksista. Eihän siihen pitäisi mikään sivun sulkeminen vaikuttaa..?
Meneekö tässä nyt "notifikaatiot" (push ilmoitus ja/tai foorumi ilmoitus) ja sähköpostimuistutus sekaisin? Siis mistä "ilmoituksista" nyt oikein puhut? Itse siis tarkoitan noita foorumi ilmoituksia, jotka näkyy ihan selaimen tabissakin (numerona), jos johonkin seurattuun ketjuun tulee viestejä. Itse en sen tarkemmin seuraile, mutta aina tuo numero tuntuu kasvavan, kunnes käyn lukemassa.

Tämäkin loppupeleissä melkonen sekasotku, ku tapoja on useita ja toimii vähän erilailla eri tilanteissa.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
484
Meneekö tässä nyt "notifikaatiot" (push ilmoitus ja/tai foorumi ilmoitus) ja sähköpostimuistutus sekaisin? Siis mistä "ilmoituksista" nyt oikein puhut? Itse siis tarkoitan noita foorumi ilmoituksia, jotka näkyy ihan selaimen tabissakin (numerona), jos johonkin seurattuun ketjuun tulee viestejä. Itse en sen tarkemmin seuraile, mutta aina tuo numero tuntuu kasvavan, kunnes käyn lukemassa.

Tämäkin loppupeleissä melkonen sekasotku, ku tapoja on useita ja toimii vähän erilailla eri tilanteissa.
Selaimeen/puhelimeen tulevat ilmoitukset tippuu pois pelistä siinä kun jos avaa nuo ilmoitukset mutta ei varsinaisesti lue ketjua
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
625
Meneekö tässä nyt "notifikaatiot" (push ilmoitus ja/tai foorumi ilmoitus) ja sähköpostimuistutus sekaisin? Siis mistä "ilmoituksista" nyt oikein puhut? Itse siis tarkoitan noita foorumi ilmoituksia, jotka näkyy ihan selaimen tabissakin (numerona), jos johonkin seurattuun ketjuun tulee viestejä. Itse en sen tarkemmin seuraile, mutta aina tuo numero tuntuu kasvavan, kunnes käyn lukemassa.

Tämäkin loppupeleissä melkonen sekasotku, ku tapoja on useita ja toimii vähän erilailla eri tilanteissa.
Itse tarkoitan noita ”ilmoituksia” jotka näkyvät tech bbs nettisivun ylälaidassa kellon kuvaa painamalla. Liitteenä vielä kuva

B8588467-5A6F-437A-9F29-C5C2F1BA70DB.jpeg
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 772

Onko hyvä tarjous? Emoon saa päivitettyä vielä melko tehokkaan prossun tulevaisuudessa, eli jossain määrin futureproof? Näytönohjain tuohon olisi 3070.
tästä mitään kommenttia, onko ok bundle vai kannattaako etsiä osia erikseen tai käytettynä? Vanhahan tuo prossu jo on..
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Itse tarkoitan noita ”ilmoituksia” jotka näkyvät tech bbs nettisivun ylälaidassa kellon kuvaa painamalla. Liitteenä vielä kuva

Eli tuonne ei sinulla tule ilmoitukset edes sen jälkeen kun refreshaat manuaalisesti sivun?
Koska puhelin oletettavasti nukuttaa selaimen kun ei aktiivisesti käytetä ja silloin ei paljoo nuo ilmoitukset tule näkyviin, ennenkuin käyttäjä pakottaa uudelleenlataamaan sivun. Tämä on puhdas arvaus, mutta mitä saanut lukea kokemuksia puhelimien virransäästöistä, niin herkässä on ja lakkaa toimimasta moni juttu...

En tiedä, auttaako, jos asetuksista sallit ne Push ilmoitukset (Push-ilmoitusten käyttäminen vaatii yhteensopivan laitteen.) tulemaan, että alkaako luuri pärisemään joka kerta, mutta pitää sallia käyttöjärjestelmälle oikeudet.

Ehkä kannattaa laittaa ketju tuonne, josko löytyy muita kohtalontovereita ja vinkkejä:
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
625
Eli tuonne ei sinulla tule ilmoitukset edes sen jälkeen kun refreshaat manuaalisesti sivun?
Koska puhelin oletettavasti nukuttaa selaimen kun ei aktiivisesti käytetä ja silloin ei paljoo nuo ilmoitukset tule näkyviin, ennenkuin käyttäjä pakottaa uudelleenlataamaan sivun. Tämä on puhdas arvaus, mutta mitä saanut lukea kokemuksia puhelimien virransäästöistä, niin herkässä on ja lakkaa toimimasta moni juttu...
Välillä vaan joistain ketjuista loppuu ilmoitusten tuleminen. Kun vierailee ketjussa uudelleen niin ilmoitukset alkaa toimimaan taas. En ole huomannut mitään tiettyä syytä miksi ne loppuvat. Ihan randomilla tuntuu menevän. Ja ei, ei auta mikään sivun päivittäminen. Ainut korjaus jonka olen huomannut toimivan on tuo manuaalisesti ketjussa käyminen uudelleen.

edit: ja tuo sama ongelma mielestäni myös pc:llä chromea käytettäessä, että luulen vian olevan io-techin päässä.

edit2:Niin ja selvennykseksi, kaikki ilmoitukset eivät lopu, vaan aina randomisti joku ketju tippuu pois tuolta. Viimeisin esimerkki nämä molemmat hyvät tarjoukset ketjut.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Välillä vaan joistain ketjuista loppuu ilmoitusten tuleminen. Kun vierailee ketjussa uudelleen niin ilmoitukset alkaa toimimaan taas. En ole huomannut mitään tiettyä syytä miksi ne loppuvat. Ihan randomilla tuntuu menevän. Ja ei, ei auta mikään sivun päivittäminen. Ainut korjaus jonka olen huomannut toimivan on tuo manuaalisesti ketjussa käyminen uudelleen.

edit: ja tuo sama ongelma mielestäni myös pc:llä chromea käytettäessä, että luulen vian olevan io-techin päässä.
Enpä ole itse huomannut ongelmaa, onko seurannassa kuinka hirveästi sitten ketjuja, että tuleeko joku raja vastaan tjsp. Paha mennä sanomaan, ehkä tosiaan kannattaa tuonne Palautteisiin laittaa ketju ja etsiä niitä kohtalontovereita ja miettiä onko ratkaisua asiaan ja mistä voisi johtua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 159
Välillä vaan joistain ketjuista loppuu ilmoitusten tuleminen. Kun vierailee ketjussa uudelleen niin ilmoitukset alkaa toimimaan taas. En ole huomannut mitään tiettyä syytä miksi ne loppuvat. Ihan randomilla tuntuu menevän. Ja ei, ei auta mikään sivun päivittäminen. Ainut korjaus jonka olen huomannut toimivan on tuo manuaalisesti ketjussa käyminen uudelleen.

edit: ja tuo sama ongelma mielestäni myös pc:llä chromea käytettäessä, että luulen vian olevan io-techin päässä.

edit2:Niin ja selvennykseksi, kaikki ilmoitukset eivät lopu, vaan aina randomisti joku ketju tippuu pois tuolta. Viimeisin esimerkki nämä molemmat hyvät tarjoukset ketjut.
Ilmoitukset loppuvat, jos painat kellon kuvaa, etkä avaa kyseistä ketjua.

Esim. Minulla on kaksi ilmoitusta. Toinen on tarjousketju ja toinen tarjouskeskustelu. Avaan tarjousketjun, enkä avaa keskustelua. Ilmoitukset keskustelujen osalta loppuvat. Ilmoitukset palaavat vasta sitten, kun avaan keskusteluketjun.

Itse olen luonut kirjanmerkin seuraamasi keskustelut linkin taakse, joka vähentää missattuja ilmoituksia.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
611
tästä mitään kommenttia, onko ok bundle vai kannattaako etsiä osia erikseen tai käytettynä? Vanhahan tuo prossu jo on..
Ihan hyvä hinta, prossun voi myöhemmin päivittää. Hintapuolesta paljon parempaa ei löydy, jos ei osta z590 lankkua ja 11700 prossua myyntipalstalta, lähtisi varmaan alta viiteen sataan.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
625
Ilmoitukset loppuvat, jos painat kellon kuvaa, etkä avaa kyseistä ketjua.

Esim. Minulla on kaksi ilmoitusta. Toinen on tarjousketju ja toinen tarjouskeskustelu. Avaan tarjousketjun, enkä avaa keskustelua. Ilmoitukset keskustelujen osalta loppuvat. Ilmoitukset palaavat vasta sitten, kun avaan keskusteluketjun.

Itse olen luonut kirjanmerkin seuraamasi keskustelut linkin taakse, joka vähentää missattuja ilmoituksia.
Ahaa, no tuohan selventää asiaa. Kiitoksia
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 370
Jatketaan vielä ot:lla

Ongelma ilmoitusten kanssa on luultavasti foorumipohjassa. Minulla saattaa jäädä tuo ilmoitus tulematta vaikka olisinkin lukenut uudet viestit ilmoitettavasta ketjusta loppuun.

Olenkin laittanut pikavalintaan tuon "seuraamasi viestiketjut" sivun josta voi aina välillä tarkistaa kuinka monesta ketjusta on jäänyt ilmoitus tulematta.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 373
Ilmoitukset loppuvat, jos painat kellon kuvaa, etkä avaa kyseistä ketjua.
Joskus miettinytkin, että aiheuttaako tuo sen että ei tule enää ilmoituksia. On kyllä huono systeemi. Muodostunutkin jo rutiiniksi katsoa erikseen seuratut keskustelut tuon takia.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 772
Ihan hyvä hinta, prossun voi myöhemmin päivittää. Hintapuolesta paljon parempaa ei löydy, jos ei osta z590 lankkua ja 11700 prossua myyntipalstalta, lähtisi varmaan alta viiteen sataan.
myin juuri ko setin 500€ koska mun käyttöön liian tehokas ja lämpöä tuottava.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 852
myin juuri ko setin 500€ koska mun käyttöön liian tehokas ja lämpöä tuottava.
Hyvä hinta itselläkin olisi ko.setti, mutta en taida jaksaa hakea, sillä kun en jaksa nähdä myymisen vaivaa (kun pelkälle näyttikselle olisi tarve)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 608
Viestejä
4 185 884
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom