Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
26

Kannattava kannettava? :hmm:
Minunkin mielestä todella hyvä hinta tuosta koneesta. Tuo näyttis ei toki ole kovin nopea (mutta kyllä sillä silti pelaa useimpia pelejä) mutta tuo kokonaisuus on todella onnistunut arvosteluiden mukaan. Kevyt, pienikokoinen ja jämäkkä magnesiumseos-runko, hyvä jäähdytys, oikein hyvä akkukesto, hyvä näyttö, hyvä näppis, prossu on nopea. Kannattaa huomioida että ko. koneessa ei ole web-kameraa, voi toki olla hyväkin puoli joillekin käyttäjille ja läppäreiden web-kamerat lähes poikkeusetta surkeita muutenkin. Mielestäni siis yleiskäyttöön ja kevyeen pelikäyttöön erinomainen valinta. Omia kokemuksia kylläkään koneesta ei vielä ole :)
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
420
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 455
Tuote: Steelseries Rival 310- pelihiiri(langallinen)
Hinta: 10,90 € (-81%)
Kauppa: Hobby Hall
Voimassa: Varmaan kuin paljon riittää
Linkki: Steelseries Rival 310

No nyt olis taas pelihiirtä tarjouksessa. PCMag arvostelussa 4/5, Techspot 87%
Tässä sitten sellaista tyyppivikaa, että nuo sivuosat lähtevät itsestään irti. Minulla mennyt hiiri kerran takuuseen ja kerran tullut kokonaan uudet sivun muoviosat. Viimeksi viime vuoden kesällä tuli uusi hiiri ja ei siinäkään pysy kiinni noi sivut.
r/MouseReview - Rival 310 Durability Update: Side Grip Fell Off After 8 Months r/steelseries - Rival 310 rubber grip adhesive issue
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Tuote: Steelseries Rival 310- pelihiiri(langallinen)
Hinta: 10,90 € (-81%)
Kauppa: Hobby Hall
Voimassa: Varmaan kuin paljon riittää
Linkki: Steelseries Rival 310

No nyt olis taas pelihiirtä tarjouksessa. PCMag arvostelussa 4/5, Techspot 87%
Itsellekin tuli hintahälytys tästä. Todennäköisesti hintavirhe koska muissa kaupoissa ~60 euroa. Tilasin 2kpl mutta en ihmettele jos peruvat.
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
40
Lisätietona sama tarjous myös UK- ja jenkki-Amazonissa. En tiedä onko eroja esim musavalikoimassa.

Ja tarjous kestää 24.5. asti.

Oisko mitään hajua miten tämän saisi otettua käyttöön? Nyt kitisee itselleni ettei maksukortti ole Germaaniasta ja tarjoaa tilalle esim. Suomalaista tilausta, mikä kestäisi vain kuukauden.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Itsekin Hobysta 2 hiirtä kun ei yhtä kehtaa, mutta tiedä menikö mihinkään kun verkkopankista "palaa myyjän palveluun" meni vain tyhjälle valkoiselle sivulle. Eikä ainakaan heti tullut spostiin mitään.

edit.. No tuli vahvistus. Turhan monella sivustolla vaan tuo sama bugi joskus, niin jää epäselväksi menikö vai ei.
edit2. Eikös noissa 310:eissä ole aikaa sitten jo siirrytty pois "alkupään eristä", hiiri kuitenkin ollut jo olemassa monia vuosia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 455
Itsekin Hobysta 2 hiirtä kun ei yhtä kehtaa, mutta tiedä menikö mihinkään kun verkkopankista "palaa myyjän palveluun" meni vain tyhjälle valkoiselle sivulle. Eikä ainakaan heti tullut spostiin mitään.

edit.. No tuli vahvistus. Turhan monella sivustolla vaan tuo sama bugi joskus, niin jää epäselväksi menikö vai ei.
edit2. Eikös noissa 310:eissä ole aikaa sitten jo siirrytty pois "alkupään eristä", hiiri kuitenkin ollut jo olemassa monia vuosia.
No itsellä viime kesänä viimeksi takuusta uusi hiiri ja jo joulukuussa irtosi reunat. Pistin itse tällä kertaa epoksilla kiinni nuo.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Toisaalta itsellä ei vuosia sitten ostetussa sisarhiiressä, banzai vai mikä se symmetrinen 310 on, ole olllut mitään tuollaista.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 455
Toisaalta itsellä ei vuosia sitten ostetussa sisarhiiressä, banzai vai mikä se symmetrinen 310 on, ole olllut mitään tuollaista.
Taitaa kuitenkin eri hiiri olla. Ongelmana tässä Rivalissa nuo vaaleanharmaat kumiosat hiiren sivuilla. Jos katsoo esimerkiksi Gigantin arvosteluja, niin porukalla ollut samaa ongelmaa viimeksi kaksi kuukautta sitten. Itsellä ollut kyseistä hiirtä yhteensä 3 eri yksilöä (9/2018, 9/2019, 6/2020) ja kerran sain uudet kumiosat myös suoraan steelseriesiltä ja kaikki pudonnut pois. Nyt sitten liimailin tästä uusimmasta itse nuo sivun kumitassut, koska takuu loppui. Näin muuten hyvä hiiri ollut.

 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 114

Taitaa kuitenkin eri hiiri olla. Ongelmana tässä Rivalissa nuo vaaleanharmaat kumiosat hiiren sivuilla. Jos katsoo esimerkiksi Gigantin arvosteluja, niin porukalla ollut samaa ongelmaa viimeksi kaksi kuukautta sitten. Itsellä ollut kyseistä hiirtä yhteensä 3 eri yksilöä (9/2018, 9/2019, 6/2020) ja kerran sain uudet kumiosat myös suoraan steelseriesiltä ja kaikki pudonnut pois. Nyt sitten liimailin tästä uusimmasta itse nuo sivun kumitassut, koska takuu loppui. Näin muuten hyvä hiiri ollut.

Tuo on ihan yleistä. Vaikka Microsoftin Elite ohjaimessa (ykkösessä ainakin). Lämpölaajenee kumi tai jotain. Ensiksi reunoilta irti ja jos et heti liimaa, niin myöhemmin leviää niin, ettei mahdu enää takaisin paikkaansa... Ja uusia ei saa mistään.

Siihen takaulkoreunaan muistaakseni sai uudet koko palikat, mutta sisempiä takakumeja ei. On se vähän ärsyttävä pideltävä...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Taas kuitenkin vastaavanlainen melkein samaan hintaan, että jos virheitä niin mitä ne oikein siellä sählää sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
110
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 887
Täälläkin peruivat. Jännästi on vaan hiiri vielä kuitenkin ostettavissa samaan edulliseen hintaan.
 
Liittynyt
06.04.2021
Viestejä
31
Ei ainakaan ole tullut viestiä tänne suuntaan.

edit: eilen tilattu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
688
Oisko mitään hajua miten tämän saisi otettua käyttöön? Nyt kitisee itselleni ettei maksukortti ole Germaaniasta ja tarjoaa tilalle esim. Suomalaista tilausta, mikä kestäisi vain kuukauden.
Aah tuosta se sitten johtuu itsellänikin. Se menee suomipuolelle ilmeisesti automaattisesti kun olen kirjaantuneena.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 749
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Itse en ainakaan ole saanut peruutusta kahdesta Rival 310:stä jotka silloin heti tarjouksen päivänä tilasin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
891
Itsekin pistin 3kpl rival 310 tulemaan heti tarjouksen tultua. Ei vielä ainakaan peruttu. Eikä niin paljon kiinnosta vaikka peruisivatkin.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
624
Prkl kun mennyt tuo rival 310 tarjous ohi kun io-tech välillä lopettaa noiden ilmoitusten antamisen vaikka olisi ketju seurannassa. Juuri meni samana torstaina oma rival 310 rikki :sangry:
 
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
47
Minullakin Sensei Ten peruttiin ja Rival 310:stä ei ole kuulunut mitään.

"Hei, tilaamanne langallinen pelihiiri Steelseries Sensei Ten kohdalla oli verkkokauppajärjestelmässä tapahtunut virhe."
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
141
On kyllä outoa kun tulee jatkuvasti noita virheitä noissa Steelseriesin hiirissä.

Pari kappaletta rival 310 hiiriä tuli itsekin tilattua, mutta niistä ei tosiaan ole kuulunut vielä mitään.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
On kyllä outoa kun tulee jatkuvasti noita virheitä noissa Steelseriesin hiirissä.

Pari kappaletta rival 310 hiiriä tuli itsekin tilattua, mutta niistä ei tosiaan ole kuulunut vielä mitään.
Samaa 10/15e virhettä tuli Multitronicilla, mistähän tosiaan johtuu?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Tästä tullut rutistua aiemminkin. Pitäisi olla valittavissa haluamaansa ketjuun toiminto tyyliin "always notify no matter what".
Kyllä noi notifikaatiot on toimineen vallan hyvin ainakin täällä. Onko ny kyseessä kenties puhelimen selain (virransäästö asetukset tappaa) vai ihan pöytäkoneen selain (selain itse tappaa tabeja, ku liikaa auki, näille on yleensä asetus). Kannattaa tarkistaa, että systeemit on konfattu sillai, ettei nuo erinäiset virransäästö sun muut sulje niitä teidän tabeja/sivuja, eipä sillo paljoo notifikaatiot toimi.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
624
Kyllä noi notifikaatiot on toimineen vallan hyvin ainakin täällä. Onko ny kyseessä kenties puhelimen selain (virransäästö asetukset tappaa) vai ihan pöytäkoneen selain (selain itse tappaa tabeja, ku liikaa auki, näille on yleensä asetus). Kannattaa tarkistaa, että systeemit on konfattu sillai, ettei nuo erinäiset virransäästö sun muut sulje niitä teidän tabeja/sivuja, eipä sillo paljoo notifikaatiot toimi.
Siis nyt minä ainakin puhun noista io-techin sisäisitä ilmoituksista. Eihän siihen pitäisi mikään sivun sulkeminen vaikuttaa..?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Siis nyt minä ainakin puhun noista io-techin sisäisitä ilmoituksista. Eihän siihen pitäisi mikään sivun sulkeminen vaikuttaa..?
Meneekö tässä nyt "notifikaatiot" (push ilmoitus ja/tai foorumi ilmoitus) ja sähköpostimuistutus sekaisin? Siis mistä "ilmoituksista" nyt oikein puhut? Itse siis tarkoitan noita foorumi ilmoituksia, jotka näkyy ihan selaimen tabissakin (numerona), jos johonkin seurattuun ketjuun tulee viestejä. Itse en sen tarkemmin seuraile, mutta aina tuo numero tuntuu kasvavan, kunnes käyn lukemassa.

Tämäkin loppupeleissä melkonen sekasotku, ku tapoja on useita ja toimii vähän erilailla eri tilanteissa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 482
Viestejä
4 163 788
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom