Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

MBC

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
45
Itse sain tilauksen läpi ihan vain päivittämällä sivun tasan klo 12 ilman mitään sen suurempia kikkailuja..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 400
Täytyy vain oppia eikä koskaan edes yritä mitään tarjoustuetteita, menevät heti eikä tässä kymmenen vuoden aikana ole koskaan saanut vaikka on tietokone känny puhelin ollut käytössä. Turhaa vain alkaa vituttamaan ja tietääpähän mistä ei tilaa enään kallista kamaa. Aikaisemmin vk.com voitti kun otit tuotenumeron ja veit ostoskoriin mutta nyt tuo ei tuntunut pelaavan edes.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
633
Huomautus - jätä provoaminen pois, ei kuulu asialliseen keskusteluun
Joillakin kävi tuuri, toisilla ei. Minä kuulun jälkimmäisiin, mutta sellaista se on :) Kaikki bottilänkytys nyt on lapsellista ja turhaa kitinää tässäkin tapauksessa, kun pelkästään tämän sivuston käyttäjiä on ollut tuolla varmasti se sama 120 jonossa muista puhumattakaan. Ja moni täältäkin on ilmoittanut saaneensa. En taas tiedä, miten täällä osa uuvateista saa käännettyä tämänkin Verkkokaupan viaksi.
 
Viimeksi muokattu:

minapamina

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 138
Itsekkin sain koriin bundlen ihan rehellisin keinoin, kellosta seuraten milloin lyö 12:00, ja f5 kunnes nappi sinisenä, ostoskoriin, ja pikana maaliin noudolla + maksu noudettaessa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Itselläni ei toi pirun nappi edes ikinä aktivoidu itse, joutuu aina päivittämään sivun sitä varten, tonkin takia varmaan paukkuu ohi...
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
231
Itse 15 sekuntia ennen 12:00:00 F5 tulille ja ei saatavilla bundlea. Yksinään ei onnistunut.
 

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 291
Itse sekä puhelimella että koneella löin sivun päivitystä kun kello löi 12.00, koneella taisin olla hetken liian aikasessa ja sillä ei tullut näkyviin, mutta puhelimella joka hitusen hitaammin latasi sivun uudelleen sain lisättyä koriin ja ostettua. Ei ollut botteja tms. käytössä, puhdasta tuuria.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
738
Tänne tuli voittoarpa, ja ihan vaan yhdellä hyvin ajoitetulla "laillisella" f5:lla. Meni ajoitus muutenkin nappiin paketin kanssa kun kävin eilen viemässä kakkoskoneesta viallisen emon verkkikseen ja kun heillä ei ollut antaa vastaavaa niin otin rahana, eli emokin menee käyttöön. Eikä taida seuraavastakaan 5900x erästä riittää minulle niin prossukin menee ainakin tilapäisesti koneeseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Nappi muuttui siniseksi omalla kohdalla about 17 sekuntia yli, eli joku siinä järjestelmässä "mättää" hieman.

Olisiko joki proxy-välimuisti-balancer siellä osaa meitä kurittamassa.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Ei tarvinnut bottia. Minä ja velipoika molemmat onnistuimme ihan F5 ja ostoskorin kohtaa rämpyttämällä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 013
Ihan tuuristahan tuo on kiinni, aikaikkuna on ehkä 1 sekunti ja ne kenellä sattuu silloin napsahtamaan tcp-paketti palvelimelle saa tuotteen. Siihen refreshiin menee jo aikaa pari sekuntia, niin jos satut päivittämään sivun 12:00:01 niin olet myöhässä kun joku on sen päivittänyt 11:59:58 ja sivu latautunut 12:00:00.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Lopulta on aina hieman huojentunut olo kun ei ehdi tilaamaan esimerkiksi uutta näyttistä (MSRP hinnalla) tai tämmöistä bundle-tarjousta. Oikeastihan itselläni ainakaan ei ole mitään pakottavaa tarvetta päivitykselle, etenkään kun arjen kiireiltä en nykyään ehdi kummemmin edes koneella pelailemaan. Vaimokkeelle olisi kiusallista selitellä tämmöistäkin mielijohteesta tehtyä 1200€ ostosta.
Mutta on se vaan raudanhimo ja niukka saatavuus paha kombo. :kahvi:
 
Viimeksi muokattu:

minapamina

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 138
Ihan tuuristahan tuo on kiinni, aikaikkuna on ehkä 1 sekunti ja ne kenellä sattuu silloin napsahtamaan tcp-paketti palvelimelle saa tuotteen. Siihen refreshiin menee jo aikaa pari sekuntia, niin jos satut päivittämään sivun 12:00:01 niin olet myöhässä kun joku on sen päivittänyt 11:59:58 ja sivu latautunut 12:00:00.
Itse aloin päivittelemään pari sekunttia ennen tasaa, ja jouduin varmaan 5-8 kertaa painamaan f5:sta, että muuttui siniseksi. Itse ostotapahtuma ei tosiaan ollut kaikista nopein, meni aina hetki löytää seuraava nappula, eli ajattelin että sain koriin mutta en ehtinyt laittaa tilaukseen. Eli varmaan jossain 5 sekunttia yli tasan koriin, ja 5 sekunttia siitä oli tilattuna.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Kukaan ei viitsisi bundlea luovuttaa kun kaveri on päivityksen pulassa suuresti :geek: . Aiemmin itsellä oli lykästänyt ryzenien kanssa muttä nämä meni kyllä nopiaan
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
633
Lopulta on aina hieman huojentunut olo kun ei ehdi tilaamaan esimerkiksi uutta näyttistä (MSRP hinnalla) tai tämmöistä bundle-tarjousta. Oikeastihan itselläni ainakaan ei ole mitään pakottavaa tarvetta päivitykselle, etenkään kun arjen kiireiltä en nykyään ehdi kummemmin edes koneella pelailemaan. Vaimokkeelle olisi kiusallista selitellä tämmöistäkin 1200€ mielijohteesta tehtyä ostosta.
Mutta on se vaan raudanhimo ja niukka saatavuus paha kombo. :kahvi:
Näinpä. Tuskin täälläkään iso osa tuota koko bundlea tarvitsee - itsellänikin olisi emolevy jäänyt turhaksi. Prossulle ja näyttikselle sen sijaan olisi käyttöä, 7700k/1070 joutaisivat jo kiertoon :)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
633
Niin meinasit heivata vanhalle emolle 7700k:n tilalle uuden ryzenin vai?
Tai sitten tuo emo vain ei mahdu koteloon, ja on vaihdettava joka tapauksessa. Kuten nyt sitten kävikin - ostoskorivaraukset kun vapautuvat 20 minuutissa, täytyy näköjään lähteä omani hakemaan Jätkäsaaresta :) Ei ehtinyt osotetietoja päivitellä :D
 

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
187
Tuli itsekin kliksuteltua vielä koneelta ja puhelimesta klo 12:19 tänne asti ja katsottua varastojen hupenemista ostoskortivapautumisten jäljiltä. Alkaa jo melkeen muistuttaa futiksen EM-kisalippujen hankintaprosessia.

E. Uefan portaalissa kävi tuuri kolmannella vapautumiskierroksella mutta bundlen hankinnassa ei :rolleyes:
 

mipe

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
27
Tänne myös lähti 3070 kombo ihan perinteisellä F5-rämpyttelyllä, eli ei ne kaikki boteille menneet...
 

-T-

Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
71
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
656
Nämähän tosiaan katosivat heti 12:15 kun tulivat tarjoukseen ja kuvauksen (ja koko "verkko-ostamisen juhlaviikon" teeman) mukaisesti tarjous koskee vain nettierää.
Juuri hain myymälästä 499€ hinnalla, koskee ihan myymälätavaraakin
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 375
Hinta pompsahti 74,95€ sillä välillä, kun olin siirtymässä ostoskoriin maksamaan tilausta.
En kyllä tiedä mitä Gigantti säätää näiden kanssa. Viimeksi kun oli tarjouksessa taas lähettivät noita monille, mukaanlukien minulle, ihan vääriin noutopisteisiin.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 239
Tuote: Klipsch R-115SW -subwoofer
Hinta: 599€
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: Varaston loppuun, poistuva tuote?
Linkki: Klipsch R-115SW -subwoofer, musta 599,00

Mareks: "Klipschin alle tonnin hintainen subbari puskee energiaa vaimentumattomana 20 hertsiin saakka ja 15-tuumainen elementti kookkaassa kotelossa varmistaa sekä rajun äänenpaineen että tarkkuuden.
Paras suorituskyky alle 1500 euroa!
Tuotteen valmistus on lopetettu ja sen on korvannut uusi SPL-150-."

Arvosteltu tosi hyväksi 900$/€ hintaluokassa jenkeissä.

Käytännössä on kalliimpaa itse rakentaa vastaava vaikka ei laskisi työlle euroakaan hintaa, Melkein tonni pitää pistää materiaaleihin niin saa tehtyä selvästi jykevämmän. Itse tilasin tämän vaikka piti rakentaa itse.
Ajattelin että kyllä sellaisen 400litraisen itse tehdyn subbarin 18" elementillä hyvin saa olohuoneeseen sovitettua. Tämän kun sai paketista niin ehkä mieli vähän muuttui. Bruttotilavuus on vain 150-160l ja koko on luokkaa tiskikone/pyykinpesukone, mutta vähän matalampi :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Tuote: JBL Quantum 800 -langaton pelikuuloke vastamelutoiminnolla
Onko kellään tietoa / arvostelua miten nämä toimii leffakäytössä ja uuden konsolisukupolven (kummankin) kanssa?

Tekisi mieli olkkariin korvata vanhat Sennheiserit (Urban) jollain modernimmalla BT-ratkaisuilla, mutta ainakin nuo JBL: Tune 750BTNC mitkä nyt peli/satunnaisessa leffakäytössä ovat vastamelutoiminnoltaan täysi vitsi - toki toimivat viiveettömästi telkkarin kanssa...
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 796
minkähän takia tuota verkkokaupan bundlea (jota en tietenkään saanut) näkyy noin tunnin välein myytävän vaikka on ollut loppu alusta asti?
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
895
minkähän takia tuota verkkokaupan bundlea (jota en tietenkään saanut) näkyy noin tunnin välein myytävän vaikka on ollut loppu alusta asti?
Peruutukset voi tuoda takas saldoille jos en aivan väärin muista/ei oo muutettu
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
377
Tuote: JBL Quantum 800 -langaton pelikuuloke vastamelutoiminnolla
Hinta: 89€
Kauppa: Verkkokauppa, Gigantti
Voimassa: 17.4.2021 klo 8.00
Linkki: Verkkokauppa.com, Gigantti
Verkkokaupan päivätarjouksissa. Aidosti satasen alennus. Aiemmin Jimmsin synttäritarjouksissa oli 140€. Gigantti seuraa muiden tarjoushintoja niin laski perässä samaan 89€.
Arvostelujen mukaan ei vois käyttää samaan aikaan kun lataa

Kellään tietoa, että pystyykö noita käyttämään akku tyhjänä 3.5mm plugi kaapelilla, tai jopa mahdollisesti latauksen aikaa?

Ei vaikuta kovin hyvältä, jos pitäs olla kokoaika toiset kuulokkeet varalla, jos akku loppuu 5h tunnin pelisession jälkeen
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
361
Hinta pompsahti 74,95€ sillä välillä, kun olin siirtymässä ostoskoriin maksamaan tilausta.
Ite sain alennettuun hintaan, toivottavasti tulee tällä kertaa perille eikä tilausta peruta niin kuin viimeksi. Onko muilla tilaus edennyt mihinkään? Tilasin noudon myymälään.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
377
Verkkokaupan arvosteluissa ainakin sanotaan että jos akku loppuu niin voi käyttää piuhalla.
Tämä ok, ainakin jos vaan onnistuu samalla kun lataa

No, tulipa haettua toi Verkkiksen varastolta. Testataan miten toimii ja soveltuuko omaan käyttöön. Saapa ymmärtääkseni Verkkiksen palautusehdoilla laittaa palautukseen, jos ei oo tyytyväinen.

Ensituntumat, että hieman painavan oloiset. Puristaa jonnin verran mikä ei itteä haittaa, muuten ei pysyisi päässäkään kyllä, joten melkeen parempi, että istuu päähän tiukasti. Vaikka puristaa hieman, heiluu painon takia silti päässä. ANC aika heikko, kun vertaa vaikka omiin Sony wh-1000xm2. Ääni vähän tumma ja basso/bidbasso voittoinen. Volymea ei jostais syystä saa kovin isolle, liekö noin rajoitettu tai en vaan löydä oikeita säätöjä. Aika outoa, jos volume rajoitettu noin pienelle/heikko teho ja iso miinus, kun mikä vaan halppis paskeessa ei tommoisia rajoituksia, vaikka se max. volyme riittää perus käyttöön ok.

Ei äänellisesti kovin omaan mieleen ja kaukana neutraalista, mutta toisaalta en kummempaa tolla hintaa enkä sillä OVH:llakaan kyllä odottaisi, kun kyseessä langaton gamin headsetti, mutta ihan ok. tolla hinnalla ehkä, jos löytyy joku asetus mikä siitä äänen volyymiä rajoittaa, jonka saa pois. Enempää en makasaisi, etenkin rajoitteet latauksessa huomioiden.

Ei kyllä kokemusta muista vastaavista, että onko toi ihan perus laatua vastaavissa. Jos niin, niin katse suuntaa sitten ihan langallisiin ja mikki erikseen.

E: Ei näköjään pysty lataan ja käyttää 3.5mm liitäntää samalla. Aika iso miinus ja akun kesto näyttää tosiaan olevan tosi heikko, ei varmaan kovin yli 5 tuntia, mikä kyllä tosi onneton.
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 223
Viestejä
4 195 007
Jäsenet
70 875
Uusin jäsen
Lorenz997

Hinta.fi

Ylös Bottom