Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 619
Laitoin ite aluksi tilaukseen, mutta alkoi epäilyttää niin peruin tilauksen. Latenssit oli 19-19-39 3866MHz, en löytäny tuolle 4000:lle.
Googlettelin kans ja tuolla toisaalla mainittiin nykyistenkin muistien kelottuvan, niin antaa olla. Säästää taas jonkun €. Eri jos ois uutta rakentamassa.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
134
Minä odottelen yhä omiani joissa oli 6.1 deadline. Tilasin sillä halvimmalla, ei vakuutetulla postituksella ja luottokorttimaksulla.
Kävin painamassa lähetyksen tiedoista nappia ettei lähetys ole saapunut, ja sain sähköpostin jossa pyydettiin varmistamaan osoite. Vastasin siihen, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut vielä mitään.

Itsellä tuli heti joulun jälkeen. kannattaa varmaan olla yhteydessä aspaan. Vastaavat todella nopeasti. Minulla oli 1 väärän kokoinen paita ja lähettivät jo uuden sen tilalle.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 347
Hävisi eilinen iPhone XS 365€ Oulun verkkiksen saldoista nyt :grumpy:

Olisin mennyt oven taakse klo 8.55, mut liekköhän olisivat myyneet tolla hinnalla.

Mielenkiintoista silti että klo 6.30 saldo sanoi vielä et 3 kpl Oulu, ja nyt yhtäkkiä tyhjänä, vaikka liike ei edes auki.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 512
Hävisi eilinen iPhone XS 365€ Oulun verkkiksen saldoista nyt :grumpy:

Olisin mennyt oven taakse klo 8.55, mut liekköhän olisivat myyneet tolla hinnalla.

Mielenkiintoista silti että klo 6.30 saldo sanoi vielä et 3 kpl Oulu, ja nyt yhtäkkiä tyhjänä, vaikka liike ei edes auki.
Et olisi ollut ainoa oven takana :D Ihan samaa katsoin, yöllä viellä oli saldoilla. aamulla oli hävinny. olin jo pirssiä käynnistelemässä..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 879
Laitoin ite aluksi tilaukseen, mutta alkoi epäilyttää niin peruin tilauksen. Latenssit oli 19-19-39 3866MHz, en löytäny tuolle 4000:lle.
Ne latenssit edelleen on suhteessa kelloihin...

3000CL15=3200CL16=3800CL19=4000CL20 ja kunhan on alle noiden, niin on hyvä mahdollisuus, että on b-dietä. Tässä on taas joku aivopieru kuitenkin, että kuvitellaan, että pitää olla CL16 myös 4000Mhz..
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
836
Ne latenssit edelleen on suhteessa kelloihin...

3000CL15=3200CL16=3800CL19=4000CL20 ja kunhan on alle noiden, niin on hyvä mahdollisuus, että on b-dietä. Tässä on taas joku aivopieru kuitenkin, että kuvitellaan, että pitää olla CL16 myös 4000Mhz..
No jos 3866 on jo CL19, niin 4000 on todennäköisesti CL20, eikä CL18 kuten B-diessä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
On se vaikeaa googlata...
Tässäpä valmistajalta specsejä:
• Tested Frequency Profile 1: PC4-32000 (4000MHz)
• Tested Frequency Profile 2: PC4-30900 (3866MHz)
• Tested Timings: 19-19-19-39
• Tested Voltage for Profile 1: 1.35V
• Tested Voltage for Profile 2: 1.35V

Linkki, josta löytyy SKU sheets:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 228
Hävisi eilinen iPhone XS 365€ Oulun verkkiksen saldoista nyt :grumpy:

Olisin mennyt oven taakse klo 8.55, mut liekköhän olisivat myyneet tolla hinnalla.

Mielenkiintoista silti että klo 6.30 saldo sanoi vielä et 3 kpl Oulu, ja nyt yhtäkkiä tyhjänä, vaikka liike ei edes auki.
Vahva veikkaus koska helsingin päävarasto näytti eilisten tilausten jälkeen -6kpl että myivät nuo oulun hyllyssä olleet 6kpl netin kautta ja saldot poistui sitä mukaa kun niitä keräiltiin. En sitten tiedä mitä olisivat sanoneet Oulun liikkeessä eilen jos olisi sinne ehtinyt vielä illalla.
 
Liittynyt
05.01.2019
Viestejä
129
Vahva veikkaus koska helsingin päävarasto näytti eilisten tilausten jälkeen -6kpl että myivät nuo oulun hyllyssä olleet 6kpl netin kautta ja saldot poistui sitä mukaa kun niitä keräiltiin. En sitten tiedä mitä olisivat sanoneet Oulun liikkeessä eilen jos olisi sinne ehtinyt vielä illalla.
Joo, stadin syke on puolet nopeempi kuin muualla ;)
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 900
Parikymppiä halvempi kuin muualla. Hyvä hiiri jos ei WoWissa riitä näppiksen nappulat loitsujen lausumiseen.

Tuote: Razer Naga Trinity pelihiiri
Hinta: 59€
Kauppa: Gigantti
Linkki: Razer Naga Trinity pelihiiri
Voimassa
: ?
Käyty ostamassa ja ollut nyt testissä. Edellinen hiiri oli Razer Naga Chroma. ja tämä Trinity on paljon parempi eikä kippaile tai tilttaile sivuttaisliikkeessä. Muuten täysin samalta tuntuu käyttää paitsi ei aiheudu enään ääreisliikkeissä kursorin loikkimista kun vanha hiiri nousi pöydästä irti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
eikös tämä ole tähän hintaan ihan pätevä luuri? näytön reso on tietenkin harmillinen mutta muilta ominaisuuksiltaan vaikuttaisi hyvältä. liipaisimella..
Samaan hintaan saisi kanssa Mi 10 Liteä, siinä olisi ainakin näytön resoluutio hieman fiksumpi: XIAOMI MI 10 LITE 128 GT 5G COSMIC GREY - Power.fi / XIAOMI MI 10 LITE 128 GT 5G AURORA BLUE - Power.fi / XIAOMI MI 10 LITE 128 GT 5G DREAM WHITE - Power.fi

Arvostelu Xiaomista: Arvostelussa Suomen edullisin 5G-älypuhelin, 399 euron Xiaomi Mi 10 Lite 5G ja Samsungista: Arvostelussa Galaxy A42 5G: Samsungin vaihtoehto edulliseksi 5G-älypuhelimeksi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 381
Tuote: EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING, 10G-P5-3885-KR, 10GB GDDR6X, iCX3 Cooling, ARGB LED, Metal Backplate
Hinta: 879,90e (Jimmsillä: EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING -näytönohjain, 10GB GDDR6X - Jimms.fi 1049,00 €)
Kauppa: Gigantti
Linkki: EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA - Näytönohjaimet

/edit: saapuu näköjään varastoon vasta 3 kuukauden kuluttua, eli ei ole hyvä tarjous.
Milloinhan näitä Jimm's Pelikone paketteja uusilla näytönohjaimilla alkaa saamaan, kun kaikissa lukee Toimitusaika-arvio: Ei vahvistettu.

Ja tämänkin hintaa nostettu melkein 100 € eilen. Jimm's Pro Gamer Svarog 3070, pelitietokone - 1 769,00€
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
565
Onko porukka saanut noita verkkokaupan alennus-iphoneja? Oma tilaus tilassa "odottaa tuotteita", vähän veikkaan että taisi jäädä tyhjä arpa käteen.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 538
On tuo Compucleaner oikeasti hyvä sijoitus.. Itellä on se valkonen perusmalli ja aina lainassa jollain naapurilla kun on niin kätevä ja oikeasti puhaltaa kunnolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 153
Onko tuossa Compucleanerissa myös muita hyödyllisiä käyttötarkoituksia, kuin tietokoneen ja pelikonsolien puhdistus? Olen yrittäny perustella hankintaa itselle, mutta haluaisin tietää mihin muuhun käyttöön tuota voisi soveltaa.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 900
Onko tuossa Compucleanerissa myös muita hyödyllisiä käyttötarkoituksia, kuin tietokoneen ja pelikonsolien puhdistus? Olen yrittäny perustella hankintaa itselle, mutta haluaisin tietää mihin muuhun käyttöön tuota voisi soveltaa.
eikö se olekkaan ilmapallojen täyttöpumppu?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 689
Onko tuossa Compucleanerissa myös muita hyödyllisiä käyttötarkoituksia, kuin tietokoneen ja pelikonsolien puhdistus? Olen yrittäny perustella hankintaa itselle, mutta haluaisin tietää mihin muuhun käyttöön tuota voisi soveltaa.
Ei ole ilmeisesti mitenkään verrattavissa oikeaan paineilmaan, pullossa tai kompurasta:

 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 900
Eikö ihmiset enää osaa lukea Suomenkieltäkään?

IT Dusters CompuCleaner Xpert, sähköinen ilmapuhdistuslaite, musta (Tarjous!) - 52,90€
eiku juu. on kyllä pieneksi menneet, tuommonen olis hyödyllinen kyllä hyödyllinen autossa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 875
Kätevä on, ostin jostain valvojaisalesta jimmyltä vuosi pari sitten.
Lähtee pölyt kyllä napsakasti, powerin sisältäkin niin että raikaa.
Ihan hiomajätettäkin puhallellut jne. Sen verran tehokas vehje.
 
Liittynyt
14.01.2021
Viestejä
8
Minä odottelen yhä omiani joissa oli 6.1 deadline. Tilasin sillä halvimmalla, ei vakuutetulla postituksella ja luottokorttimaksulla.
Kävin painamassa lähetyksen tiedoista nappia ettei lähetys ole saapunut, ja sain sähköpostin jossa pyydettiin varmistamaan osoite. Vastasin siihen, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut vielä mitään.
Mullakaan ei paitoja ole näkynyt. Tuon edellisen vaiheen jälkeen tuli pahoittelu ja minulle tilaukseni arvon mukainen (21 eur) voucher/alennuskoodi paitakauppaan. Nyt vaan edullisinkin paita on 16 eur, joten mietityttää, että oliko ihan suunniteltu juttu..
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Mullakaan ei paitoja ole näkynyt. Tuon edellisen vaiheen jälkeen tuli pahoittelu ja minulle tilaukseni arvon mukainen (21 eur) voucher/alennuskoodi paitakauppaan. Nyt vaan edullisinkin paita on 16 eur, joten mietityttää, että oliko ihan suunniteltu juttu..
Tee Paypalin dispute. Saat rahasi takaisin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 512
itse ehkä sijoittaisin muutaman kympin lisää ja ostaisin oikean kompuran. Niitä pieniäkin 6litrasia saa jo alle satasella.
on vähän monikäyttöisempi kuin tuo dusteri.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
65
Mullakaan ei paitoja ole näkynyt. Tuon edellisen vaiheen jälkeen tuli pahoittelu ja minulle tilaukseni arvon mukainen (21 eur) voucher/alennuskoodi paitakauppaan. Nyt vaan edullisinkin paita on 16 eur, joten mietityttää, että oliko ihan suunniteltu juttu..
Omat 6.1 paidat tulivat tänään. Eiköhän toivoa vielä ole että tulevat myös sinne...
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 627
itse ehkä sijoittaisin muutaman kympin lisää ja ostaisin oikean kompuran. Niitä pieniäkin 6litrasia saa jo alle satasella.
on vähän monikäyttöisempi kuin tuo dusteri.
Paitsi että kompuran paineilma ei tavallisesti ole kovin puhdasta, eli öljyä, vettä ja muuta töhnää on siinä mukana.
Vedenerotin taitaa minimissään olla vaatimus kompuralle että sitä voi käyttää PC:n puhdistukseen.

Puhumattakaan siitä että kuinka paljon tuhoa kompuran huomattavasti suurempi paine saa aikaiseksi (mm. tuulettimet saa helposti rikki).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 408
Mullakaan ei paitoja ole näkynyt. Tuon edellisen vaiheen jälkeen tuli pahoittelu ja minulle tilaukseni arvon mukainen (21 eur) voucher/alennuskoodi paitakauppaan. Nyt vaan edullisinkin paita on 16 eur, joten mietityttää, että oliko ihan suunniteltu juttu..
Ei, melko hitaasti ne liikkuu ja voi toki kadota, mutta täälläkin (minä mukaanlukien) sai paitansa. Valita ja/tai odota aleja? Dispute aika ronski tapa keskustella.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Edelleen näyttää Tokmannilta saavan tuon 10e alekoodin yli 50e tilauksiin, eli jos ei tilaa paljoo sen yli, niin periaatteessa saa 20% alennuksen. 10Minutemail -palvelua käytin luomaan sähköpostin ja Incognito tilassa sitten Tokmannin etusivulle, josta pomppaa ikkuna, jossa kysellään olisko kiinnostusta tilaamaan asiakaskirje, jossa siis tuo ale koodi tulee (meni noin 8 minuuttia koodin tuloon, eli voi joutua tuota väliaikasta osoitetta jatkamaan jos ei ehdi tuohon 10 minuuttiin, taikka käyttämään muuta palvelua).

Ihan vaan näin muistutuksena, jos jotakuta kiinnostaa, saapi ihan hyvällä alennuksella perustarvikkeita...
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
76
Paitsi että kompuran paineilma ei tavallisesti ole kovin puhdasta, eli öljyä, vettä ja muuta töhnää on siinä mukana.
Vedenerotin taitaa minimissään olla vaatimus kompuralle että sitä voi käyttää PC:n puhdistukseen.

Puhumattakaan siitä että kuinka paljon tuhoa kompuran huomattavasti suurempi paine saa aikaiseksi (mm. tuulettimet saa helposti rikki).
Saman verran ilmassa on vettä menee se sitten puhaltimen tai kompressorin läpi. Toki kompura voi tiivistää sen ilmankosteuden pisaroiksi mutta en kyllä itse pidä sitä ongelmana tietokoneen puhdistuksessa. Säiliön pohjatulpasta tyhjentää vedet pois välillä eikä nyt ihan sateessa puhdista tietokonetta.
Aika pientä on myös se mitä öljyä vuotaa lohkosta mikäli kone on kunnossa. Nykyään on myös iso osa pienistä/halvoista kompressoreista sellaisia joissa ei ole öljyä lainkaan.
Toki suuremmalla paineella on myös suurempi vastuu ettei riko mitään tai vaikka puhalla päin itseään ja ilmaa ihon alle mikä ei ole yhtään hyvä juttu kuulemma..

Mut tosiaan tarpeen mukaan ja mieluiten hyvästä tarjouksesta itselle sopivat tavarat. Itse pidän kompressoria välttämättömänä mutta tietokoneen puhdistuspuhallinta en niinkään kun on hyvät pölyfiltterit ja se kompura millä varovasti suihkaisee sen kerran vuodessa.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 619
Kompuralla vedelly surutta koneita aina kun jaksanut. Eka puhaltelee ikenet ja suun ja vähä leikkii. Sit puhaltelee muniin. Tekee jonkun hassunhauskan videon ja lopuksi tietokoneesta pölyt pois tuulettimia varoen. En usko että yhtäkään tietokonetta on hajonnut kompurasta tulleen veden takia. Kyllä siinä toheloi aina jotain muuta.
 
Liittynyt
21.03.2017
Viestejä
65
Oiskos moisesta mihinkään vai onko järkevämpää odotella 4600H-rossullista / -sarjalaista että joskus olisi alle 500 e? Nykyisellään ei olisi välitöntä kiirettä uusia mutta tuohon hintaluokkaan seuraavaa läppäriä kuitenkin...

Tuote: ASUS TUF GAMING FX505DT-BQ051T KANNETTAVA TIETOKONE
Hinta: 499 €
Kauppa: Power
Voimassa: 15.1.2021
Linkki: ASUS TUF GAMING FX505DT-BQ051T KANNETTAVA TIETOKONE - Power.fi
  • AMD Ryzen™ R5-3550H prosessori
  • Nvidia GeForce GTX 1650
  • 8 Gt RAM ja 512 Gt M.2 SSD
  • 15,6" Full HD
 
Liittynyt
05.01.2019
Viestejä
129
itse ehkä sijoittaisin muutaman kympin lisää ja ostaisin oikean kompuran. Niitä pieniäkin 6litrasia saa jo alle satasella.
on vähän monikäyttöisempi kuin tuo dusteri.
Mulla on molemmat, mutta huomattavasti mielummin nappaan tämän CompuCleanerin käyttöön... johto seinään ja heti toimii. Kompurassa, kun on liikaa säätöä ja vaivaa, jos pitää tietokone, robotti imuri tms puhaltaa puhtaaks. On siis huomattavasti tehokkaampi kuin kertakäyttö paineilmapullot ja teho vastaa enemmän kompuraa.
 
Liittynyt
19.04.2019
Viestejä
61
Mullakaan ei paitoja ole näkynyt. Tuon edellisen vaiheen jälkeen tuli pahoittelu ja minulle tilaukseni arvon mukainen (21 eur) voucher/alennuskoodi paitakauppaan. Nyt vaan edullisinkin paita on 16 eur, joten mietityttää, että oliko ihan suunniteltu juttu..
Jännä. Minulle pahoittelivat ja lähettivät uudet paidat tulemaan. Jos edelliset paidat tulevat kuitenkin niin käskivät antaa vaikka kaverille - hymiön kera. Ei tarvitse kyllä toiste tilata.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
73
Mullakaan ei paitoja ole näkynyt. Tuon edellisen vaiheen jälkeen tuli pahoittelu ja minulle tilaukseni arvon mukainen (21 eur) voucher/alennuskoodi paitakauppaan. Nyt vaan edullisinkin paita on 16 eur, joten mietityttää, että oliko ihan suunniteltu juttu..
Itselle lähetettiin yhteydenoton ja osoitteen vahvistamisen jälkeen 2 paitaa uudestaan jotka löytyivät vielä valikoimasta ja sain 4 koodia joilla saan 4 mitä vaan paitaa valikoimasta, ovat voimassa ikuisesti.
Tilasin siis alunperin 6 paitaa marraskuun lopussa ja ne lähetettiin 2.12. mutta eivät koskaan tulleet (vielä)
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
326
Oiskos moisesta mihinkään vai onko järkevämpää odotella 4600H-rossullista / -sarjalaista että joskus olisi alle 500 e? Nykyisellään ei olisi välitöntä kiirettä uusia mutta tuohon hintaluokkaan seuraavaa läppäriä kuitenkin...

Tuote: ASUS TUF GAMING FX505DT-BQ051T KANNETTAVA TIETOKONE
Hinta: 499 €
Kauppa: Power
Voimassa: 15.1.2021
Linkki: ASUS TUF GAMING FX505DT-BQ051T KANNETTAVA TIETOKONE - Power.fi
  • AMD Ryzen™ R5-3550H prosessori
  • Nvidia GeForce GTX 1650
  • 8 Gt RAM ja 512 Gt M.2 SSD
  • 15,6" Full HD
Onhan tuo hyvä tarjous, itseäni harmitti tuo vanhempi 60hz näyttö. Arvosteluissa 120hz mallia kehuttu.
 
Liittynyt
05.01.2019
Viestejä
129
Tääl noit paskoi on reippaasti myynnis.
Jos on aikaa odottaa toimitusta 3 kk ja jos ei olekkaan hyvä niin palautus on mahdoton tai toiset 3kk. Niin ota ihmeessä!!
Sen sijaan CC.llä on lähes 5/5 arvostelut. Noi kiinan ihmeet näyttää melko rimpuloilta ainakin... Mä sain aikanaan ilmaseksi kertakäyttäset painepullot ja vieläkin on 2 vajaata kaapissa, mut mielummin käytän CC.tä joka on sopivasti tehokkaampi. Kerttis pullot on loppupeleissa tehottomia. Ja sen "jaahdyttyä" tehoa on vieläpä entistä vähemmän...
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 519
Jännä. Minulle pahoittelivat ja lähettivät uudet paidat tulemaan. Jos edelliset paidat tulevat kuitenkin niin käskivät antaa vaikka kaverille - hymiön kera. Ei tarvitse kyllä toiste tilata.
Tai sit vaan ens kerralla otat 2 € kalliimman toimituksen... Ps. vaikka paidat lähti 2.12. ja tuli mulle ajoissa, niin asiakastilillä silti pahoittelut+ hyvityskoodi anteeksipyyntönä vaikken oo valittanutkaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
492
Tääl noit paskoi on reippaasti myynnis.

Mulla on ollu tollanen "lehtipuhaltimen" näkönen malli mitä samalta tehtaalta tungetaan eri väreissä ja eri speksilistalla.

Hais palaneelta alusta asti ja kerjäsin ebayssa refundin. En todellakaan suosittele, maksakaa se 50 euroa hyvästä ennemmin.
 

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Tuote: Playboy subscription (12 ePaper issues) saksankielinen
Hinta: 1.95 €, normaalisti: 65 €, -97%
Kauppa: Abo24
Linkki: Playboy ePaper Abo ein Jahr für 1,95 €

Abo24 is currently selling the Playboy digital subscription, consisting of 12 ePaper issues, for a one-off € 1.95. Payable via PayPal. The subscription ends automatically after the subscription period and does not have to be canceled.
Tähän päälle saksa-suomi tulkki ja avustaja peittämään nuo kuvat niin kalliiksi tulee.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 292
Viestejä
4 156 570
Jäsenet
70 405
Uusin jäsen
ObD

Hinta.fi

Ylös Bottom