Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 705

Olen tätä tuumaillut tovin jos pistäisi tilaten. Hinta olisi aika maltillinen, kun -40%. Veroerot tuolta tilatessa tulee päälle. Onkohan kenelläkään kokemuksia Kolinkin virtalähteistä? Olen itse ostanut Corsairia ja siikasonikkia vaan. Ehkä muutama EVGA ollut myös kun ovat toimineet hyvin itsellä.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Olen tätä tuumaillut tovin jos pistäisi tilaten. Hinta olisi aika maltillinen, kun -40%. Veroerot tuolta tilatessa tulee päälle. Onkohan kenelläkään kokemuksia Kolinkin virtalähteistä? Olen itse ostanut Corsairia ja siikasonikkia vaan. Ehkä muutama EVGA ollut myös kun ovat toimineet hyvin itsellä.

Tier C • Recommended for cheap mid/low-end systems
Kolink |
Continuum 1050/1200W

Enempää en jaksa asiaan perehtyä, näyttää olevan ihan syystä kilpailijoitaan halvempi.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 705

Tier C • Recommended for cheap mid/low-end systems
Kolink |
Continuum 1050/1200W

Enempää en jaksa asiaan perehtyä, näyttää olevan ihan syystä kilpailijoitaan halvempi.
No sieltähän se löytyi. Eipä tuota sitten tarvitte pohtia enempää :D
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
426
Itsehän taisin joskus filippiinien reissulla tehdä Spotifyn ja Paypalin tunnukset ja laittaa familytilauksen tulille. Ei maksaa montaa euroa kuussa.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
265
Vähän OT, mutta kävin pari päivää sitten Verkkiksen Helsingin Outletissa ja tuntui että hintoja on korotettu aika roimasti. Olen hankkinut tuolta outletista aika ison määrän tavaraa, (läppärin, näytön, useammat kuulokkeet jne.) ja kaikissa on ollut todella tuntuva alennus, luokkaa 30-40% myyntihinnasta. Nyt näytti siltä, että alennukset olivat keskimäärin luokkaa 10-20% ja ei kyllä tehnyt mieli ostaa mitään. Esimerkkinä alennus ~80€ hintaisesta muistikitistä oli 6€ ja yleisesti 100-200€ hintaluokan romppeista kymppi tai kaksi.
Kyllästyivät varmaan venäläisiin trokareihin lopullisesti. Huomasin itse myös sen tässä männäviikolla, että hissin kerrosopasteesta on koko Outlet peitetty :D Voihan tuo olla ollut jo pidempäänkin mutta nyt vasta osui omaan silmään, kun en tuolla mitenkään säännöllisesti käy.
En sitten tiedä johtuuko siitä että alennukset pienentyneet => tavara ei mene enää niin paljon kaupaksi => koko outlet on sellainen "roskaläjä" mistä on vaikea edes löytää yhtään mitään, muuten kuin kauhealla tuurilla.
oulun liikkeen outletissa katsoin viimeviikolla garminin bt sykevyötä. avasin vk.com verkkosivun niin uutena sama tuote oli vk kaupassa myynnissä halvemmalla mitä outlet laarissa aukirevittyssä asiakaspalautuspaketissa oli hintana
Kävin juuri eilen varmaan yli 2 vuoden jälkeen verkkokaupassa työ asioilla ja ennen sinne pääsyä ehdin jo miettiä että mitähän kivaa sieltä outletistä voisikaan löytyä. Lähinnä tuli mieleen ne lukemani korona ajan alku milloin outlet ilmeisesti pursusi yli äyräiden ja kamaa lähti polkuhintaan. Kotjatkaa jos olen väärässä?

No enivei, pettymys paikalle saapuessa oli suuri. Kuten Jake styles sanoi outlet on nykyisin suurempi kaatopaikka kuin koskaan ja mitään sieltä ei löydä vaikka kuinka etsii. Keskimääräinen alennus on luokkaa 12%-16%. Ihan naurettavat alennukset jostain vuosia vanhoista tuotteista jotka kerää pölyä hyllyssä ja järjestään lähes jokaisen tuotteen paketti näyttää siltä kuin jokin petoeläin olisi sen repinyt auki. Aukooko ihmiset oikeasti noita paketteja niin kuin jossain ameriikan jouluelokuvissa, repien pakkaukset väkisin auki? :hmm:

Esim. pc komponenteistä mikään ei houkuttanut. Siellä oli emoa muistia ja jopa 5700xt hyllyssä mutta hinnat oli kovemmat kuin mitä amazonista saa. Jotain oikeesti antiikkisia muistitikkuja jollain ihan poskettomilla hinnoilla edelleen hyllyssä. 4 terran kovoja saa halpaan 200€ hintaan. :facepalm: Enkö henkilökunta koskaan tota kaatopaikkaa käy läpi ja uudelleenhinnoitte ja poista SER jätettä sieltä?
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
728
Sama juttu ainakin Powerin (verkko)kaupan Outletissa. Katson silloin tällöin oisko vaikka televisioita noissa. Pari vuotta vanhoja asiakaspalautusmalleja uusien hinnoilla. Gigantti ja Verkkokauppa taas ei myy käytännössä mitään outletin kautta.
 
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
260
Onko kukaan hyödyntänyt tuota microsoftin serttitarjousta (15 eurolla saa yhden serttikokeen)

Ehtona oli ilmeisesti että on saanut / vaarassa saada monoa koronan takia, kyselevätkö tuosta todistusta tm?
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 356
Olen tätä tuumaillut tovin jos pistäisi tilaten. Hinta olisi aika maltillinen, kun -40%. Veroerot tuolta tilatessa tulee päälle. Onkohan kenelläkään kokemuksia Kolinkin virtalähteistä? Olen itse ostanut Corsairia ja siikasonikkia vaan. Ehkä muutama EVGA ollut myös kun ovat toimineet hyvin itsellä.

Jätä välistä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 073
Onko kukaan hyödyntänyt tuota microsoftin serttitarjousta (15 eurolla saa yhden serttikokeen)

Ehtona oli ilmeisesti että on saanut / vaarassa saada monoa koronan takia, kyselevätkö tuosta todistusta tm?
Mistähän on kyse?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 659
Sama juttu ainakin Powerin (verkko)kaupan Outletissa. Katson silloin tällöin oisko vaikka televisioita noissa. Pari vuotta vanhoja asiakaspalautusmalleja uusien hinnoilla. Gigantti ja Verkkokauppa taas ei myy käytännössä mitään outletin kautta.
Gigantin outlet on kivijalkojen tarjonnan puolesta kauppakohtainen räpellys. Eli netistä voi ehkä löytyä ne kivijalan outlet tuotteet jos siellä kyseisessä kivijalassa on joku jota kiinnostaa hoitaa sitä outlettia.
Esimerkkinä tämä outlet tarjous minkä postasin älyvalo-lankaan. Tuota ei löytynyt verkosta lainkaan, alennusta noin -94% normihinnasta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
283
Onkos jollakin liikahtanut tuo Gigantin Seagate Barracuda Q1 SSD 960gb jossa maininta, että varastossa 26.10.2020?
Itsellä edelleen tilassa "tilaus vastaanotettu".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 133
Tein myös näin. Tilasin 2 kpl postilaatikkoon toimitettuna. Kaikki aina pitää vain yrittää saada mahdollisimman halvalla ja monesti on käynyt niinkin että on jäänyt kokonaan ilman tavaroita kun on yrittänyt olla liian fiksu.

Säästyi nyt omaa aikaa, pyörän kettinkiä ja koronalta =)
perseellehän se meni, eivät tulleet postilaatikkoon. Saapumisilmoitus tuli, että noudettavissa Postista, joka on kauempana kuin tuo Elisan myymälä olisi ollut:oops:
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
172
Onkos jollakin liikahtanut tuo Gigantin Seagate Barracuda Q1 SSD 960gb jossa maininta, että varastossa 26.10.2020?
Itsellä edelleen tilassa "tilaus vastaanotettu".
Kysyin tänään asiasta Gigantin chatista. Hän näki jostain tiedoksi, että 30.10. pitäisi lähteä liikenteeseen.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 073
Tuote: Samsung 75" TV UE75TU7005K
Hinta: 840 € (norm. 1099 € ja yli)
Kauppa: Vahinkotavarakeskus Riihimäki
Voimassa: eilen oli 3kpl
Linkki: Sekatavarakauppa Vantaa, Riihimäki | Tee järkikauppa

Jotenki laittaa sisäisen eston päälle etten uskaltaisi ostaa viallisten tuotteiden myyjältä mitää tuotetta ajtuksella että olisi hyväkuntoinen.

Joo. Sama. Ilmeisesti posteljooni ei ole kokeillut onko laatikon lukko auki. On se :)
Näköjään lähettäjä oli mokannu lähetyksen, tuote olisi pitäny olla alle 3 cm ja oli 7cm.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Jotenki laittaa sisäisen eston päälle etten uskaltaisi ostaa viallisten tuotteiden myyjältä mitää tuotetta ajtuksella että olisi hyväkuntoinen.



Näköjään lähettäjä oli mokannu lähetyksen, tuote olisi pitäny olla alle 3 cm ja oli 7cm.
Kunnosta en tiedä, mutta:

"Myynnissä 5kpl uusia SAMSUNG UE75TU7005K 75" UHD-TV
4K, T2C telkkkareita.

Kunto: uusi/pakkauksessa. "
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 454
Tuote: Affinity Photo (Varteenotettava vaihtoehto Adoben Photoshopille)
Hinta: 27,99€ (norm 54,99€)
Kauppa: Serif Store (itse kehittäjä)
Linkki:
Tarjous loppunut jo, olisin varmaan laittanut testiin.

"This offer has now expired
We’re sorry, but this offer has now expired and is no longer available. Please visit the Affinity Store for information about our range of professional creative software for iOS, macOS, and Windows."
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
690
Jotenki laittaa sisäisen eston päälle etten uskaltaisi ostaa viallisten tuotteiden myyjältä mitää tuotetta ajtuksella että olisi hyväkuntoinen.
Ostin kesällä 75q90r tv:n reippaasti alle 2k vahinkotavarakeskuksesta, eikä ole jäänyt harmittamaan. Tuotteet olivat jokainen testattu myyjän toimesta ja mikäli tuote olisi ollut viallinen olisi palautus onnistunut.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 249
Ostin kesällä 75q90r tv:n reippaasti alle 2k vahinkotavarakeskuksesta, eikä ole jäänyt harmittamaan. Tuotteet olivat jokainen testattu myyjän toimesta ja mikäli tuote olisi ollut viallinen olisi palautus onnistunut.
On niissä takuut ja eihän Samsung tiedä mistä se telkkari alunperin on peräisin jos sulla vahinkotavarakeskuksen kuitti vain on missä telkkari mainittuna oikealla mallilla niin takuu pelaa jos se uutena on myyty eikä käytettynä.
 

Z31

Liittynyt
19.12.2019
Viestejä
21
Kunnosta en tiedä, mutta:

"Myynnissä 5kpl uusia SAMSUNG UE75TU7005K 75" UHD-TV
4K, T2C telkkkareita.

Kunto: uusi/pakkauksessa. "
Jos tuota vertaa esim verkkokaupan Samsung UE75TU7092 75" 4K Ultra HD malliin, mikä maksaa 899,90e niin onko tuossa jokin merkittävä ero, että tuo olisi sitten erityisen edullinen?
 
  • Tykkää
Reactions: Fex
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Jos tuota vertaa esim verkkokaupan Samsung UE75TU7092 75" 4K Ultra HD malliin, mikä maksaa 899,90e niin onko tuossa jokin merkittävä ero, että tuo olisi sitten erityisen edullinen?
En ota kantaa - liikkeen hinnoittelu näytti noissa elektroniikkavehkeissä olevan aika... "villiä".

Esim. joku käytetty NECin 58" FullHD LCD TV / infonäyttö jonka malli vuodelta 2015 pyynti oli 850 eur koska "hinta uutena 2500". Hinta.fi seurannan mukaan halvimmillaan saanut 1200 eur suomesta joskus 3v sitten...
 
  • Tykkää
Reactions: Fex
Liittynyt
24.07.2020
Viestejä
53
No jopas tuon kuvaohjelman tarjous oli kauan voimassa...
Se oli koko kevään koronan takia ja jatkettiin ainakin kesälle. En seurannut miten tarjous meni nyt syksyn aikaan, vai oliko @escalibur jäänyt jostain toimiva ostoskorilinkki vaikka tarjous oli oikeasti jo loppu?

Löysin googlella, että se on affilinkin kautta tehty ostoskori. Täällä toimiva lähde: Get 50% Off Affinity Photo Today!
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 117
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
728
Jos tuota vertaa esim verkkokaupan Samsung UE75TU7092 75" 4K Ultra HD malliin, mikä maksaa 899,90e niin onko tuossa jokin merkittävä ero, että tuo olisi sitten erityisen edullinen?
Vissiin ihan sama malli, tai käytännössä sama. Verkkokauppahan myy Samsungin tuotteita laajalti eri nimellä kuin muut täkäläiset kaupat. Vaikka noista miljoona eri nimeä onkin, lähes samasta tai samasta asiasta. Mutta 899€ ylipäänsä 75" merkki-tv:stä on hyvä hinta, ja aika uusi juttu jopa (normaalihinta).
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 159
Sama juttu ainakin Powerin (verkko)kaupan Outletissa. Katson silloin tällöin oisko vaikka televisioita noissa. Pari vuotta vanhoja asiakaspalautusmalleja uusien hinnoilla. Gigantti ja Verkkokauppa taas ei myy käytännössä mitään outletin kautta.

Onhan noissa aina välillä ihan hyvään hintaan tavaraa. Esimerkiksi nyt Tampereelta tai Jyväskylästä diy kone R5 3600, radeon 3700 oc, 16gb ram yms. 619€: AMD Ryzen 5 3600 / Asus Prime B450-Plus / Asus Dual RX 5700 OC - Gaming - Outlet

Itse ostin kesällä uuden peliläppärin i7-8750h, gtx 1060, 16gb ram alle neljäänsataan.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
728
Onhan noissa aina välillä ihan hyvään hintaan tavaraa. Esimerkiksi nyt Tampereelta tai Jyväskylästä diy kone R5 3600, radeon 3700 oc, 16gb ram yms. 619€: AMD Ryzen 5 3600 / Asus Prime B450-Plus / Asus Dual RX 5700 OC - Gaming - Outlet

Itse ostin kesällä uuden peliläppärin i7-8750h, gtx 1060, 16gb ram alle neljäänsataan.
Niinpä on, ja tuo läppäri ihan uskomaton löytö. Mutta meinasin televisioita. Ja kun eivät toimita enää postilla, täytyy olla paikallisessa myymälässä.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
590
En tiedä oliko jo täällä mutta Palokan K-raudassa oli Makitan 4Ah akut 39€/kpl. (Max. 3/lärvi.) Normaali hinta 89€.
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
621
Tuote: Pyöränmutterinväännin IW 450
Hinta: 29,90€ (norm. 44,90€)
Kauppa: Biltema
Voimassa: 28.10.-1.11.2020 (niin kauan kuin tavaraa riittää)
Linkki: Pyöränmutterinväännin IW 450
Muuta: "Myymälöissä Minun Biltema asiakkaille lisäalennus -10%"
Tämän ostajille/omistajille pro tip: Biltemasta kysyttäessä tähän ei saa ostettua uusia hiiliä mutta Clas Ohlson myy tähän sopivaa. (Hiili 14,8 x 11 x 5 mm Cotech | Clas Ohlson). On siis sisuskaluiltaan vastaava kuin Cotech IW1000B.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Tuote: Pyöränmutterinväännin IW 450
Hinta: 29,90€ (norm. 44,90€)
Kauppa: Biltema
Voimassa: 28.10.-1.11.2020 (niin kauan kuin tavaraa riittää)
Linkki: Pyöränmutterinväännin IW 450
Muuta: "Myymälöissä Minun Biltema asiakkaille lisäalennus -10%"
Olen tätä ennenkin kehunut, mutta nyt kun tuon saa noin halvalla niin tässä oiva ratkaisu renkaiden vaihtoon kun tuohon hankkii sopivan momenttivarren kaveriksi. Ja hinta ei ole paha.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
121
Tuo Cotechin/Bilteman väännin on kyllä hyvä. Itsellä kolmisen vuotta ollut Cotechin versio käytössä. Momenttisauvaa miettinyt pitäisikö se hankkia niin voisi lyödä tuolla pultit myös kiinni.

Onko noista hiiliä jo mennyt jollain eli kannattaako ostaa jo varalta ”vielä kun saa”.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 069
Viestejä
4 190 620
Jäsenet
70 857
Uusin jäsen
Henkka9001

Hinta.fi

Ylös Bottom