Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Mäkin latasin satasen sinne tilille mut ei mulle vaan tullu mitään hyvitystä. Olis varmaan pitäny mennä jotain tiettyä reittiä sit
Ei tullut Amazon.de Prime lahjakorttikamppiksesta tännekään mitään postia, teille tuli?
Mikäli oli prime days:n aikaisesta lahjakorttikampanjasta kyse, niin 10€ hyvityksen aktivointi tapahtui prime days:n aikaan klikkaamalla Amazonin sivulla painiketta/linkkiä. Sitten varsinaisen lahjakortin oston jälkeen meni omalla kohdalla n. vrk ennenkuin hyvitys tuli käytettäväksi.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
496
Hmhp. Kummasta (jos kummastakaan) kannattaa ostaa nyt Ryzen 5 3600? Gigantti ja Power myy samaan 199 hintaan ja toimituksen ainakin liikkeeseen saa ilmaiseksi kumpaankin. Onko Powerilla vielä hintatakuu, eli jos black fridayna tulee jostain muualta tai heiltä itseltään ale niin saa hyvityksen? Entäpä Gigantti?

Vaihtoehtona on myös Veikon Kone samaan hintaan, mutta heillä ei taida olla tuollaisia palveluita eikä ole myymälää lähellä jossa käydä asioimassa mahdollisesta hinnanalennuksesta.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 590
Hmhp. Kummasta (jos kummastakaan) kannattaa ostaa nyt Ryzen 5 3600? Gigantti ja Power myy samaan 199 hintaan ja toimituksen ainakin liikkeeseen saa ilmaiseksi kumpaankin. Onko Powerilla vielä hintatakuu, eli jos black fridayna tulee jostain muualta tai heiltä itseltään ale niin saa hyvityksen? Entäpä Gigantti?

Vaihtoehtona on myös Veikon Kone samaan hintaan, mutta heillä ei taida olla tuollaisia palveluita eikä ole myymälää lähellä jossa käydä asioimassa mahdollisesta hinnanalennuksesta.
Yv
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 691
On muuten aika iso ero valikoimassa per kirjasto. Kuvassasi on 49 lehteä. Onko Helmet-kirjasto? Tai ehkä ei ole koska Helmet-sivulla lukee, että olisi jopa 63 lehteä heidän kautta.

Omassa Vaski-kirjastossani näkyy olevan 34 lehteä, ja esim. mainittu AV Plus puuttuu, TM Rakennusmaailma, Metsästys & Kalastus, jne.
Ei ole Helmet, Keski-Suomen Keskikirjastot. En tunne miten tuo lisensointi noissa menee, mukava jos joku osaisi avata.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
127
Tänne tuli tälläinen posti seuraavana päivänä:
Thank you for purchasing from Amazon.de. Your order has earned you a promotional credit, which we have added to your account. This credit will be automatically applied to your next eligible order.

Mitkäs ehdot tuossa nyt olikaan? Pikaisesti laitoin Amazonin myymää tavaraa ostoskoriin, niin ei sieltä mitään 10€ alennusta tarjottu?
Otin yhteyttä Amazoniin chatin kautta ja kerroin puttuvasta 10€:stä. Ensimmäinen asiakaspalvelija yritti ensin tyrkyttää vaan kampanjan ehtoja ja lopulta katkaisi yhteyden kesken keskustelun. Hetki tuon jälkeen langoille tuli toinen henkilö joka antoi tuon 10€ heti ja pahoitteli heidän päässä tapatunutta virhettä. Kannattaa siis kysellä tuon perään jos sitä ei viimeistään maksuvaiheessa näy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
56
Ei ole Helmet, Keski-Suomen Keskikirjastot. En tunne miten tuo lisensointi noissa menee, mukava jos joku osaisi avata.
Helmetillä on tosiaan 63 lehteä. Noita kortteja saa vaikka et paikkakunnalla asukkaan. Itse olen useampaan hankkinut ekirjojen lainaamisen vuoksi. Aina kun on ollut asiaa sopivalle paikkakunnalle, niin olen hakenut uuden kortin.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
aika kallis kuukausimaksu 12kk storytellis
Mikä viestisi tarkoitus ? missä mielessä kallis ?



Edit:
Tässä viestissä mainittu Storytel, tuotako komentoit ?
Tuote: storytel-äänikirja ja e-kirjojen suoratoistopalvelun lahjakortit
Hinta: 89,90€/ 12kk, 49,90€/6kk, 29,90€ 3kk (norm. 16,90€/kk)
Kauppa: Oma storytelin verkkokauppa
Voimassa: 22.10-25.10
Linkki: Storytel | Helsingin Kirjamessut verkossa 22.–25.10.2020

Hyvät alennukset heille, jotka käyttävät palvelua paljon.

Edit: korjannut 89,90€/kk oikeaan muotoon 89,90€/12kk
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
688
Tuote: Garmin DriveSmart 55 MT-S EU
Hinta: 135,10€ Suomeen
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: ?
Linkki: https://www.amazon.de/010-02037-12-Garmin-DriveSmart-Single-Black/dp/B07LGBRVHC
Promokoodi: Ei tarvita, alennus aktivoituu checkoutissa ”Save €21.61 at checkout.”

200€ kieppeillä muualla, jos rde:tä ei oteta mukaan. Perushyvä navigaattori ohuilla kehyksillä. Itse tilasin tolpista kertomaan ja hoitamaan puhelimen sijaan navigoinnin.
Tuleeko noissa Garmineissa (tai ainakin tuossa mallissa?) Ilmaset karttapäivitykset ja kamerapäivitykset ja jos niin kuinka kauan?
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
385
Kyllä pitäisi olla elinikäiset kartta- ja tolppapäivitykset tässä Garmin DriveSmart™ 55 & Traffic | GPS autoon
Kyllä ainakin itse koen tulleeni huijatuksi, ois ihan kelpo Tom Tom "elinikäisillä" päivityksillä, mutta, niiin vaan..., miten lie sitten Garminilla ..saa nähdä, kun nyt sellainen.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 852
Eli sun hinta muodostuu 49,05 - 5,26 (joku sun oma lahjakortti) - 5,00 alennuskoodi, joka ei toimi kaikille.

Ei siis mitään uutta, 5€ alennuskoodi on tuo GESCHENK5
En saa minäkään enää uusiksi tuota 5:sta, joten hinnaksi tulee 49€. Vai oliko TheHenkalla jokin muukin koodi?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
En saa minäkään enää uusiksi tuota 5:sta, joten hinnaksi tulee 49€. Vai oliko TheHenkalla jokin muukin koodi?
Epäilen. Itselläni Honey kävi läpi seitsemän koodia, mistä yksikään ei toiminut minulle. Yksi niistä oli tuo GESCGENK5, mikä ei ole missään vaiheessa toiminut minulle.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
689
Älkää nyt ainakaan tuollaista ostako. Suunilleen samaan hintaan saa Prusa Minin, joka on aivan varmasti paljon parempi: Original Prusa MINI - Prusa Research
Onnea avomallin kanssa perheessä, jossa on pieniä lapsia. Ja tuo mini pitää koota itse. 50e lisää hintaa posteineen plus työaika. Ainakin siltä osin tuo toinen on aloittelijaystävällisempi ja ehkä hiljaisempi(?). Toki jos olisi oma pyhitetty työtila niin sitten mieluiten Prusa i3 MK3S, jos halvalla löytää. Adventurer 3 kai kompastelee joidenkin 3rd party filamenttien kanssa, mistä on tullut lokaa niskaan. Eikä tietenkään ole yhtä future proof kuin paremmin kustomoitava avomalli.

Edit. Vastausta täydennetty.
 
Viimeksi muokattu:

epsillion

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
174
Tuote: FlashForge Adventurer 3D-tulostin
Hinta: 349 €
Kauppa: Clas Ohlson
Voimassa: 24.12.2020 asti
Linkki: FlashForge Adventurer 3 3D-tulostin | Clas Ohlson
Promokoodi: ei
Arvostelujen ja clasun vastauksen perusteella kannattaa tiedostaa, että clasun myymä malli on joku heidän oma mallinsa, jossa on heidän oma (vanha) firmwarensa, eikä valmistajan tarjoamat fw-päivitykset toimi...

Tuskin ongelma, jos sellaisenaan kelpaa, tai clasu tarjoaa päivityksiä.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 265
Onnea avomallin kanssa perheessä, jossa on pieniä lapsia. Ja tuo mini pitää koota itse. 50e lisää hintaa posteineen plus työaika. Ainakin siltä osin tuo toinen on aloittelijaystävällisempi ja ehkä hiljaisempi(?). Toki jos olisi oma pyhitetty työtila niin sitten mieluiten Prusa i3 MK3S, jos halvalla löytää. Adventurer 3 kai kompastelee joidenkin 3rd party filamenttien kanssa, mistä on tullut lokaa niskaan. Eikä tietenkään ole yhtä future proof kuin paremmin kustomoitava avomalli.

Edit. Vastausta täydennetty.
Ei kannata herneitä nenään vetää. Jokaisen elämäntilanne on erilainen. Jos on 400€ laittaa tulostimeen, niin jokainen tekee arvion mihin ne eurot kannattaa laittaa. MK3S on varmasti erinomainen, mutta myös hintaa löytyy.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
02.05.2018
Viestejä
138
Tuote: Fractal Design Define R6 kotelo
Hinta: 89,90€ + veroero?
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: ei tietoa
Linkki: Fractal Design Define R6 Black: Amazon.de: Computers & Accessories

Jatketaan näillä Amazonin hyvillä tarjouksilla. Esim. Jimmsillä tuo sama kotelo näytti maksavan tällä hetkellä 144,90€.
Millaisia mielipiteitä porukalla on tästä kotelosta? Uusi pitäis hommata ja kriteereinä hyvä ilmankierto, tilaa kraken x62:lle edessä ja lähitulevaisuudessa yli 300mm pitkä näyttis ois hankintalistalla. Täyttyykö nämä?
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
689
Ei kannata herneitä nenään vetää. Jokaisen elämäntilanne on erilainen. Jos on 400€ laittaa tulostimeen, niin jokainen tekee arvion mihin ne eurot kannattaa laittaa. MK3S on varmasti erinomainen, mutta myös hintaa löytyy.
Ei toki tarvitse. Ehkä lähti vähän äkäisesti, mutta pointti oli, että on erilaisia tulostimia erilaisiin tarpeisiin ja jollekin tuo umpimalli voi olla hyvä aloittelijaratkaisu, vaikka Prusa erinomaisia tulostimia valmistaakin. Jokainen osannee etsiä lisätietoja tarvittaessa ja löytää tarpeeseensa sopivan. Ja jollekin se voi olla vaikka tuo FlashForge omine puutteineenkin. Se siitä aiheesta osaltani.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Millaisia mielipiteitä porukalla on tästä kotelosta? Uusi pitäis hommata ja kriteereinä hyvä ilmankierto, tilaa kraken x62:lle edessä ja lähitulevaisuudessa yli 300mm pitkä näyttis ois hankintalistalla. Täyttyykö nämä?
Eihän tuo uusin malli ole, itseltä löytyy Define R5. Kotelon valtti on siinä oleva äänieristys, mutta on siinä myös ainakin omaan käyttöön tarpeeksi hyvä ilmankierto. Itse käytän takana yhtä ulos puhaltavaa tuuletinta ja edessä kahta sisään imevää.

Kraken X62 korkeus 315 mm ja kotelo tukee edessä maksimissaan 360 mm jäähyä. Asennusreikien osalta Kraken on 280 mm ja kotelo tukee tätä. Näyttiksen maksimipituus 440 mm ("440 mm (with front fan mounted); Standard layout: Maximum width 155 mm (including power connectors) for graphics cards longer than 300 mm")

Hyvä kotelo hintaisekseen.
 
  • Tykkää
Reactions: |le

ahi

Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
62
Millaisia mielipiteitä porukalla on tästä kotelosta? Uusi pitäis hommata ja kriteereinä hyvä ilmankierto, tilaa kraken x62:lle edessä ja lähitulevaisuudessa yli 300mm pitkä näyttis ois hankintalistalla. Täyttyykö nämä?
Oikeastaan samalla hinnalla lähtevät esimerkiksi be quiet! Pure Base 500DX, Phanteksin p400 tai Lian Li LANCOOL II Mesh. Näissä kaikissa on varmasti parempi ilmankierto ja ainakin be quietin kotelo on myös vähän hiljaisempi. Kannattaa tehdä vertailua esimerkiksi täällä News | Gamers Nexus - Gaming PC Builds & Hardware Benchmarks
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Epäilen. Itselläni Honey kävi läpi seitsemän koodia, mistä yksikään ei toiminut minulle. Yksi niistä oli tuo GESCGENK5, mikä ei ole missään vaiheessa toiminut minulle.
Mulla tuo Honey toimi, mutta koodi joka meni läpi oli XMAS joku. En muista enää tarkkaan, eikä lue missään tilaustiedoissa enää. Sain nuo muistit hintaan 38,05€ (sisältäen 6€ promosumman tuosta lahjakorttipromosta). Olin ajatellut odottaa Black Fridayta, mutta nyt on niin päättömiä promoja Amazonilla että pakkohan nämä oli tilata jo nyt.

Kiitos kaikille tarjoushaukoille!
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
83
Pystyyks tuon amazonin 50 + 80 lahjiksen käyttää heti ostoksiin vai pitää käyttää myöhemmin?
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Pystyyks tuon amazonin 50 + 80 lahjiksen käyttää heti ostoksiin vai pitää käyttää myöhemmin?
Pystyy. Hetki pitää odottaa että siitä promokoodista tulee ilmoitus sähköpostiin, ja että se itse lahjakortti tulee sähköpostiin. Tossa siis sanotaan että "ilahdusta ystävääsi lahjakortilla" mutta voit siis itse käyttää sen. En tiedä pitääkö se kuitenkin tilata johonkin toiseen sähköpostiin. Tein varalta niin, mutta en tiedä olisiko tarvinnut.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Tuote: Garmin DriveSmart 55 MT-S EU
Hinta: 135,10€ Suomeen
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: ?
Linkki: https://www.amazon.de/010-02037-12-Garmin-DriveSmart-Single-Black/dp/B07LGBRVHC
Promokoodi: Ei tarvita, alennus aktivoituu checkoutissa ”Save €21.61 at checkout.”

200€ kieppeillä muualla, jos rde:tä ei oteta mukaan. Perushyvä navigaattori ohuilla kehyksillä. Itse tilasin tolpista kertomaan ja hoitamaan puhelimen sijaan navigoinnin.
Mielestäni erillinen navigaattorilaite vuonna 2020 on turha ja epäkäytännöllinen. Lisäksi hukkaan heitettyä rahaa. Itse käytän omaa kännykkää, Google Mapsia ja siihen päälle overlayna AmiGO -appia mikä varoittaa kameratolpista ja ylinopeudesta. Luurille olen hankkinut telineeksi tällaisen, mikä alhaisesta hinnasta huolimatta on toimittanut tarkoituksensa jo kaksi vuotta jämäkän varmasti.

Perustelut:
- Kännykkä on aina mukana, eikä kuski voisi muutoinkaan sitä ajaessa näprätä
- Todennäköisesti erillinen navigaattorilaite tulisi laitettua varkaiden varalta piiloon joka tapauksessa, joten kännykän sujauttaminen telineeseen ei ole sitä hankalampi toimenpide
- Google Mapsiin tulee laitettua etukäteen suosikkeina "tähdiksi" kiintoisat paikat. Tällöin autossa ei tarvitse kuin näpäyttää tähteä, ja matka kohteeseen voikin jo alkaa. Erilliselle navigaattorilaitteelle pitäisi nämä koordinaatit aina etsiä erikseen
- Google Mapsin kartat aina "ajan tasalla". Hipsuissa siksi, etten osaa sanoa onko esim. Garminin tai TomTomin kartat jollain tapaa parempia
- "Ilmainen". Kännykkä löytyy taskusta joka tapauksessa
- EDIT: Lisätään vielä kännykän ylivoimainen kapasitiivinen kosketusnäyttö. En tiedä onko Garminit tai muut sen parempia, mutta ainakin TomTomeissa on tavannut olla tuskainen resistiivinen ja laginen kosketusnäyttö, mikä ei tunnu rekisteröivän painallusta sitten millään

Ainoa haitta mitä tulee mieleen, on tuon erillisen AmiGO -appsin käynnistäminen Google Mapsin lisäksi. Tätä tosin en laita päälle tutuilla teillä, lähinnä vain kun olen jossain lomareissulla uusissa maisemissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
83
Pystyy. Hetki pitää odottaa että siitä promokoodista tulee ilmoitus sähköpostiin, ja että se itse lahjakortti tulee sähköpostiin. Tossa siis sanotaan että "ilahdusta ystävääsi lahjakortilla" mutta voit siis itse käyttää sen. En tiedä pitääkö se kuitenkin tilata johonkin toiseen sähköpostiin. Tein varalta niin, mutta en tiedä olisiko tarvinnut.
Miten mulla näkyy tuossa gift cardille 15€ postit, onks tuosta joku email vaihtoehto kans?
 
Liittynyt
08.04.2020
Viestejä
1 134
Mulla tuo Honey toimi, mutta koodi joka meni läpi oli XMAS joku. En muista enää tarkkaan, eikä lue missään tilaustiedoissa enää. Sain nuo muistit hintaan 38,05€ (sisältäen 6€ promosumman tuosta lahjakorttipromosta). Olin ajatellut odottaa Black Fridayta, mutta nyt on niin päättömiä promoja Amazonilla että pakkohan nämä oli tilata jo nyt.

Kiitos kaikille tarjoushaukoille!
tuo koodi taitaa olla XMASWISH
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
73
Ainoa haitta mitä tulee mieleen, on tuon erillisen AmiGO -appsin käynnistäminen Google Mapsin lisäksi. Tätä tosin en laita päälle tutuilla teillä, lähinnä vain kun olen jossain lomareissulla uusissa maisemissa.
Vaikka menee vähän off topicin puolelle niin suosittelen kokeilemaan Wazea, Googlen omistama eli kartat pysyy ajan tasalla ja varoittaa kameroista, ruuhkista, kolareista ym.
 
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
Itse käytän puhelimessa navigointina sygic appia. Maksaa toki 10e ja on elinikäisillä kartoilla ja kameroilla yms. Ollut käytössä jo monia vuosia.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 808
Vaikka menee vähän off topicin puolelle niin suosittelen kokeilemaan Wazea, Googlen omistama eli kartat pysyy ajan tasalla ja varoittaa kameroista, ruuhkista, kolareista ym.
Tuli tänään huomattua että Google mapsista puuttuu yksi uudehko paikallinen katu kokonaan ja Wazesta se löytyi jo.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 895
Vaikka menee vähän off topicin puolelle niin suosittelen kokeilemaan Wazea, Googlen omistama eli kartat pysyy ajan tasalla ja varoittaa kameroista, ruuhkista, kolareista ym.
Täältä pinnat Wazelle, pelkästään kolari, ruuhka yms. ominaisuuksilla ihan ylivoimainen kun tiedot tulee muilta käyttäjiltä reaaliaikaisesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 306
Kävin hakemassa tuon Gigantin tarjous Seagate BarraCuda Q1 960GB SSD-levyn ja otin muutamat benchmarkit jos jotakuta kiinnostaa.
Varmaan ihan kelpo peli-/backup-levy. Saa nähdä, hidastuuko samalla lailla kuin Kingstonin A400, kun levyllä on muutama sata gigaa tavaraa (terasen A400:n kirjoitusnopeus dippasi tasolle HDD). Kävin kanssa omani tänään hakemassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 049
Kävin hakemassa tuon Gigantin tarjous Seagate BarraCuda Q1 960GB SSD-levyn ja otin muutamat benchmarkit jos jotakuta kiinnostaa.
Näyttää oletettua nopeammalta. Hyvä ostos ainakin tuon perusteella. En tällä kertaa ostanut, kun Amazonista tulee vielä ensi viikolla 3 SSD:tä, niin tulisi ähky.
 
Liittynyt
06.09.2018
Viestejä
639
Kyllä ainakin itse koen tulleeni huijatuksi, ois ihan kelpo Tom Tom "elinikäisillä" päivityksillä, mutta, niiin vaan..., miten lie sitten Garminilla ..saa nähdä, kun nyt sellainen.
Taitaa aika yleisesti elinikäinen olla juuri toi mihin saakka laitetta saa.
elinikäinen tarkoittaa laitteen käyttöikää eli aikaa, jonka TomTom jatkaa laitteen tukea tarjoamalla päivityksiä, palveluja, sisältöä tai lisävarusteita. Navigaattorin käyttöikä on lopussa, kun mikään näistä ei ole enää käytettävissä.
Lyhimmillään elinikäinen jotain voi tarkoittaa vähemmän kuin vaikkapa luvattu 5 vuoden takuu jos ostat sen elinkaarensa lopussa. Ei todellakaan tarkoita sitä että niin kauan kuin saat laitteen pysymään kasassa toimivana.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Kävin hakemassa tuon Gigantin tarjous Seagate BarraCuda Q1 960GB SSD-levyn ja otin muutamat benchmarkit jos jotakuta kiinnostaa.
Tässä omat CDM7 testit kun tuli tänään asennettua amazonin MX500 1TB levy ja gigantin seagate Q1 960GB levy vanhojen tilalle.
Tässä on seagate tulos
nop seagate 2.jpg

Ja tässä MX500. Tähän kerkesin jo siirtämään pari peliasennusta vanhasta levystä ennen testiä.
nop crucial.jpg
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
648
Kyllä ainakin itse koen tulleeni huijatuksi, ois ihan kelpo Tom Tom "elinikäisillä" päivityksillä, mutta, niiin vaan..., miten lie sitten Garminilla ..saa nähdä, kun nyt sellainen.
VItutti kanssa suuresti, etten ko. firman tuotteisiin enää koske. Täysin toimiva USA kartoilla oleva navi (kätevä siellä kun roaming sikahintaista eikä jaksa 1-2vko reissulle mitään prepaidia säätää), mutta viime vuonna päivityksessä rampauttivat niin, että navigaattoriin on pakko ladata koko 48 continental states kartat, jotka eivät tietenkään mahdu sisäiseen muistiin. Ennen sai ruksittaa haluamansa osavaltiot siinä TomTom apissa. FU TomTom.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 653
Viestejä
4 187 436
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom