Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
40
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 481
Pystyikö Verkkokauppa.comin sivuilta jotenkin listaamaan poistotuotteita? Muistaakseni joskus jollain haulla se onnistui.
 

donpeksi

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
768
Kirjanmerkeistä löytyi vanha osoite poistoille, mutta ei näköjään enää toimi, oli muodossa:


 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Eikö noi entiset Verkkokaupan poistotuoteet ole nykyään kaikki tuolla outlet-osastolla?

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Paikanpäällä vain.
Haluavat lisää kävijöitä paikan päälle. Eivätkä tee poistokamojen ostosta ehkä aivan niin mutkatonta vastineeksi halvemmasta hinnasta jolla myyvät. Tilanne toki olisi toinen jos meinaisivat hukkua outlet-puolen tavaraan. :)
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
CDONin 970 Plus laitettu laskulla tilaukseen ja nyt vain odottelemaan peruutusta... :kahvi:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Itse en uskaltaisi ottaa edes laskulla. Xstra Digital Storagehan ei sitä laskua lähetä vaan Qliro. Qliro ei myöskään tarjoa mitään ostajan suojaa. Käytännössä kyseessä on vain kahden viikon kuluton ja koroton pikavippi.

Yksi keissi on takana, jossa ostin Cdonissa myvältä firmalta tuotteen, jonka palautin ja joka hukkui johonkin. Reilu puoli vuotta tuossa meni, että sain laskun mitätöityä. Eräpäivää voi toki aina siirtää, mutta laskun mitätöinti onnistuu vain, jos myyjä siihen antaa luvan.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onko Cdonissa joku ilmaiset toimituskulut -kampanja, kun ainakin pelit saa näköjään ilman toimituskuluja?
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Ainakaan minulla ei tule mitään ilmaisia toimituksia.
No mulle ei itseasiassa tullut mitään postikuluja kun ton m. 2 ssd:n laitoin tulemaan. Vähän itsekkin ihmettelin asiaa. Tiedä oliko joku kamppis joka just loppu vai häröilyä sivustolla.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 538
Gigantissa oli jokin virhe joka antoi Beats Studio 3:sta ostoskoriin kaupan päälle, korjasivat jo ja peruivat ne.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Cdonin ilmaiset toimituskulut taitaa olla alennuksessa oleville peleille, mitä äsken kokeilin.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Cdonin ilmaiset toimituskulut taitaa olla alennuksessa oleville peleille, mitä äsken kokeilin.
Kaipaisin jotain esimerkkipeliä, jotta näkisi kokeilenko vain sattumalta sellaisia, mihin tämä ei päde. Useampaa alennettua konsolipeliä olen kokeillut ja jotain muitakin tuotteita, eikä mitään merkkejä ilmaistoimituksesta.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
  • Tykkää
Reactions: Zat
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 853
Tuote: Thrustmaster T300 RS Wheel -rattipoljinyhdistelmä
Hinta: 199,90 €
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: "Kampanjahinta 199,90 on voimassa 22.7.2020 klo 23.59 asti. Kampanjan eräkoko: 20 kpl"
Linkki: Thrustmaster T300 RS Wheel -rattipoljinyhdistelmä, PC / PS3 / PS4 199,90
Promokoodi:
Polkimet tuossa vaan saisi olla paremmat, muuten lienee Logitech G29:lle haastajaa...
Oletteko saaneet näitä? Minulle VK vain lykkää toimitusta, syyskuussa pitäisi olla saatavilla mutta voi siitäkin lykkääntyä. Miten rajattu erä voi loppua kesken vai eiköhän rajoitin toiminut tuolla kertaa.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
687
Venäläiset siellä trokaa kamat pois.
Joo siellä on aina muutama pussihousu väijymässä tulevia kärryjä.

Kerran pari ukkoa hyökkäsi varastomiehen täysien kärryn perään niin, että kevyimmät tielle sattuvat menivät melkein kumoon. Perus meininkiä kansallisuudelle...

Olen tehnyt kuitenkin viime aikoina vielä jotain löytöjä, muttei mitään kummempia. Helpompi olisi mikäli tuotteet olisivat netissä, kuten Powerilla ja Gigantilla.
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
No tuskin siellä mitään venäläisiä väijyy. Miksi ne siellä olisi niin kaukana kotoa?
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Huomautus. Jätetään nämät nimittelyt pois tästä ketjusta.
Miksei siellä olisi iso liuta mamuja ja muita pulsuja myös? Jos trokaamalla saa ilmaiseksi rahaa, niin luulisi että se piha olisi täynnä porukkaa.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
420
Tuote: AUKEY USB C 60W laturi
Hinta: 29.74 € + veroero
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: ?
Linkki:
AUKEY USB C Ladegerät 60W Wandladegerät, Power Delivery: Amazon.de: Elektronik
Itse ostaisin tämän Baseus USB C Charger 65 W with GaN Tech 2 PD 3.0 Ports + QC 3.0 mikä on nyt ~29€ ja tästä pitkä 3M USB PD 100W latauskaapeli niin saa ilmaisen toimituksen. (Huom. myyjänä näissä ei ole Amazon, mutta ovat Fullfilled by Amazon.)

Yhden tuollaisen jo omistan ja taidanpa nyt tilata toisen, kun on tarvetta kuljettaa laturia mukana niin toinen saa jäädä kotiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
Miksei siellä olisi iso liuta mamuja ja muita pulsuja myös? Jos trokaamalla saa ilmaiseksi rahaa, niin luulisi että se piha olisi täynnä porukkaa.
Venäläläiset matkustajalaivat tulee ihan Verkkokaupan kylkeen. Siitä on helpompi rahdata ja trokata tavarat Venäjälle, kuin Husseinin lähettää niitä Irakiin. Mamujahan se outlet aina on täynnä, mutta tuskin ne kaikki siellä silti on trokaamassa, eikä nuo yleensä sen enempää häiriöksi ole kuin muutkaan. Samalla asialla kuin tuulipuvutkin--kun "halvalla" saa. :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 369
Oletteko saaneet näitä? Minulle VK vain lykkää toimitusta, syyskuussa pitäisi olla saatavilla mutta voi siitäkin lykkääntyä. Miten rajattu erä voi loppua kesken vai eiköhän rajoitin toiminut tuolla kertaa.
Johtunee varmaan siitä että saatavuus tuolle(kin) on ollut koko kevään jotain välillä viikko-3-4kk-avoinna
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 435
Viestejä
4 161 652
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom