Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Gigantin Mobilepay vaihtoehto ei tietenkään toimi tällä hetkellä, ainakaan niiden tuotteiden kohdalla joita yritin tilata. Sen lisäksi Gigantin Chatti on ollut taas suljettuna (onkohan se edes koskaan toiminut?)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 326
Tuote: Varta Silver Dynamics G14 95Ah AGM käynnistysakku
Hinta 179€ . Jos pitää postitella niin sit 39e lisää.
Kauppa: Kärkkäinen
Voimassa: 20.5.2020
Linkki: Varta Silver Dynamic G14 95Ah AGM käynnistysakku | Karkkainen.com verkkokauppa

209€ oon aikaisemmin löytänyt halvimman suomesta.

Tähän täytyy kyllä kommentoida, että omassa Hyundai IX20 1.4 crdi-kauppamunassa ollut vuodesta 2010 asti tämän akun pikkuveli ja on ihan uskomaton pakkaus.
Autolla on ajettu pääasiassa 15km suuntaansa työajoa nyt kohta 10 vuotta ja yht. 178tkm.
-1C ja alaspäin webasto aina puuhkuttanut puoli tuntia, eikä ikinä ole jättänyt starttaamatta.

En ole vartan myyntimies, mutta minulle ei ikinä tule enää muita akkuja, jos näitä on vaan tarjolla. Iso-:thumbsup:
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
170
Tuote: Autoshampoo Gyeon Q²M Bathe+
Hinta: 17,95€ / litra tai 8,80€ / 400ml + postit
Kauppa: Autodude
Voimassa: 2000kpl erä
Linkki
Yksi parhaista autonpesuaineista tällä hetkellä -60% alella.

Edit. joku laittoi ilmaiset postit tähän, mutta nyt viesti on hävinnyt. Tuosta uudelleen: FBDcSqAexaIT ja
tuonne
Edit2. pikkupullon hinta tippui myös. 11,95€
Edit3. pikkupullon hintaa pudotettiin lisää. 8,80€
Onko muille tullut jo tämä tilaus? Saitteko minkä kokoisen pullon? Itse nimittäin tilasin, ainakin olevinaan, 2kpl litran pulloa 17,95€/kpl. Sain kuitenkin 2kpl 400ml. Jännä kyllä sillä muistan 99% varmasti valinneeni 1000ml koon ja hintakin täsmää 1000ml kokoon. Kyllähän nyt kun tarkistin tilausvahvistuksesta niin siellä lukee että 2 kpl 400ml, mutta olen täysin varma että valitsin 1000ml ja 400ml hinta oli muistaakseni ihan muuta. Onkohan kauppa laittanut 400ml ostoskoriin vaikka valitsin 1000ml? Vai voiko olla että olen valinnut 400ml ja sen hinta on ollut sama 17,95€ jossain vaiheessa? No olisi ainakin pitänyt tarkistaa tarkemmin mitä ostoskorissa on ja että mitä lopullisessa tilausvahvistuksessa lukee....:D

2 4802 Autoshampoo Gyeon Q²M Bathe+, 400 ml 35,90 €
1 toimituskulut Toimitus Valitsemaasi Noutopisteeseen (MH) 5,49 €
1 maksutapa Verkkomaksu: Pop, Tapiola, Handels, Ålands... (Paytrail) 0 €
1 alennus Alennus -5,49 €

EDIT: Lauantaina aamupäivällä tilasin.
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
206
Onko muille tullut jo tämä tilaus? Saitteko minkä kokoisen pullon? Itse nimittäin tilasin, ainakin olevinaan, 2kpl litran pulloa 17,95€/kpl. Sain kuitenkin 2kpl 400ml. Jännä kyllä sillä muistan 99% varmasti valinneeni 1000ml koon ja hintakin täsmää 1000ml kokoon. Kyllähän nyt kun tarkistin tilausvahvistuksesta niin siellä lukee että 2 kpl 400ml, mutta olen täysin varma että valitsin 1000ml ja 400ml hinta oli muistaakseni ihan muuta. Onkohan kauppa laittanut 400ml ostoskoriin vaikka valitsin 1000ml? Vai voiko olla että olen valinnut 400ml ja sen hinta on ollut sama 17,95€ jossain vaiheessa? No olisi ainakin pitänyt tarkistaa tarkemmin mitä ostoskorissa on ja että mitä lopullisessa tilausvahvistuksessa lukee....:D
Tilasin litrasen ja oikea pullo tuli. Minusta siinä linkissä oli 0,4 ja 1 litran pullot samanhintaisia ja ostoskoriin menossa ensin oli se pienempi, eli piti valita litran pullo ennen ostoskoriin lisäämistä. Melko katalasti suunniteltu, varsinkin jos mobiilisti kevyellä huomiolla ostaa. En sitten tiedä, miten sulla on käynyt, suosittelen toki ottamaan yhteyttä firmaan jos jäi pskan maku.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
64
Onko muille tullut jo tämä tilaus? Saitteko minkä kokoisen pullon? Itse nimittäin tilasin, ainakin olevinaan, 2kpl litran pulloa 17,95€/kpl. Sain kuitenkin 2kpl 400ml. Jännä kyllä sillä muistan 99% varmasti valinneeni 1000ml koon ja hintakin täsmää 1000ml kokoon. Kyllähän nyt kun tarkistin tilausvahvistuksesta niin siellä lukee että 2 kpl 400ml, mutta olen täysin varma että valitsin 1000ml ja 400ml hinta oli muistaakseni ihan muuta. Onkohan kauppa laittanut 400ml ostoskoriin vaikka valitsin 1000ml? Vai voiko olla että olen valinnut 400ml ja sen hinta on ollut sama 17,95€ jossain vaiheessa? No olisi ainakin pitänyt tarkistaa tarkemmin mitä ostoskorissa on ja että mitä lopullisessa tilausvahvistuksessa lukee....:D

2 4802 Autoshampoo Gyeon Q²M Bathe+, 400 ml 35,90 €
1 toimituskulut Toimitus Valitsemaasi Noutopisteeseen (MH) 5,49 €
1 maksutapa Verkkomaksu: Pop, Tapiola, Handels, Ålands... (Paytrail) 0 €
1 alennus Alennus -5,49 €

EDIT: Lauantaina aamupäivällä tilasin.
Kävin tänään hakemassa, tilasin sen 1l pullon.

17,95e / 1l pullo. Aika tuhdin kokoinen.

Muistelen et toi 400ml oli joku 8e/kpl. No, rekkulia perään vain. Tilauksesta/ostoskorista tuli mulle ainakin joku s.posti (vaikka tilaus ei ollut viel sisässä/kesken).
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
299
Tarjouksen alkaessa molemmat pullot olivat saman hintaisia. Ihmettelin tätä itsekin silloin. Kun myöhemmin katsoin uudestaan sivuja niin silloin tuo pienempi pullo maksoi muistaakseni 9,9€ ja myöhemmin taisi vielä tippua hinta eurolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Pullot (400ml ja 1000ml) oli aluksi saman hintaisia. Tuollahan on ilmainen palautus, joten laita paketti vaan takaisin.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
92
Itse kun tilasin niin luki 2kpl / asiakas, ja 1l ja 400ml molemmat 17,95€.

Litran jööti saapui eilen postiin.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Aluksi tosiaan molemmat saman hintaisia. Litrasen itse sain myös.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
170
Ok, kiitos vastauksista. Muistelen kyllä että silloin kun itse tilasin niin pulloilla olisi ollut eri hinta, no varma en ole niin kaipa se on sitten uskottava että itse munasin tilauksen :facepalm:. 2kpl/asiakas luki myös silloin kun tilasin.
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
344
Minäkin hain tänään tuon litran putelin. Joku onnellinenhan syötti tänne vielä sen koodin minkä jälkeen hinnaksi jäi ainoastaan 12,46€.

Kokeilin ostoskorissa kahdella litran putelilla niin alennus ei muuttunut joten tilasin ainoastaan yhden.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 802
Minäkin hain tänään tuon litran putelin. Joku onnellinenhan syötti tänne vielä sen koodin minkä jälkeen hinnaksi jäi ainoastaan 12,46€.

Kokeilin ostoskorissa kahdella litran putelilla niin alennus ei muuttunut joten tilasin ainoastaan yhden.
Ai sellainenkin oli jossain. Itse näin vain tuon ilmaiset postit, mutta oli sekin sentään hyvä etu :)
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
789
No eipä tuossa Omenissä näytä olevan edes TV-viritintä... Ei edes tuon hinnan arvoinen.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
789
No Linuskin vaihtoi tuosta jo pois kun normaalit TV:t tekee saman kun tuo ja kuva on parempi.
 

Nom

homo debilis obēsus
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 818
No Linuskin vaihtoi tuosta jo pois kun normaalit TV:t tekee saman kun tuo ja kuva on parempi.
Tuo soundbar on vissiin aika hyvä ja ei normaalista tv:stä löydy GSYNC piiriä saati 144Hz paneelia tai samaa vasteaikaa.

E:Siis 5k€ arvoinen tuo ei ole ikinä ollutkaan, mutta nyt hinta on aika kohdillaan sen ominaisuuksia arvostavalle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
114
Ai sellainenkin oli jossain. Itse näin vain tuon ilmaiset postit, mutta oli sekin sentään hyvä etu :)
Sehän olikin tavallaan ilmaiset postit, toteutettu vaan niin, että postimaksun verran annettiin koodilla alennusta. Mulle tuli 1l puteli 17,95€ ja 400ml 8,80€. Nopea toimitus. Pistetään toinen serkulle testiin, kun se on kovempi jynssään autoja. Aika hyvä kamppis, jos toi toimii niinkuin videoissa. Varmasti aika moni on tän jälkeen kuullu ja testannu Bathe+:aa.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
789
Tuo soundbar on vissiin aika hyvä ja ei normaalista tv:stä löydy GSYNC piiriä saati 144Hz paneelia tai samaa vasteaikaa.

E:Siis 5k€ arvoinen tuo ei ole ikinä ollutkaan, mutta nyt hinta on aika kohdillaan sen ominaisuuksia arvostavalle.
No joo kyllä periaatteessa, mutta ei HDMI 2.1 porttia.
 

Nom

homo debilis obēsus
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 818
Mitä eroa tuon gsync piirillä ja LG C9:n? Eikö kummassakin kuitenkin oo samalla lailla gsync?
Compatible, eli todennäköisesti ei. GSYNCissä ja freesyncissä on eroja. En tiedä miten tuo on toteutettu ja aiemmassa mallissa ainakin rajattu 1440p ja 120Hz. C9stä en tiedä.

No joo kyllä periaatteessa, mutta ei HDMI 2.1 porttia.
DP on ja sen kautta rokkaa kivasti noihin kriteereihin. En siis tiedä mihin sitä tarvitaan tässä monitorissa.

Anteeksi offtopic. Monitoreista voi kai jutella muuallakin. :sori:
 
Liittynyt
06.09.2018
Viestejä
40
Tuote: Asus MG278Q 27" pelinäyttö.
Hinta: 249e
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 22.5 klo 09.00 saakka
Linkki: Asus MG278Q 27&quote; pelinäyttö (musta) - Pelinäytöt
Muuta: Asuksen 27" 1440p 144hz pelinäytttö. Suomessa ei kovin moni myy kyseistä näyttöä mutta mitä nyt nopeasti tein vertailuja 27" 1440p 144hz näytöille niin siihen verraten vaikuttaa halvalta. Ainoa miinus lienee että IPS-paneelin sijaan on varustettu TN-paneelilla. Itsellä alla myös Asuksen MG ja varsin tyytyväinen olen ostokseeni ollut.
Joskus tilasin vahingossa tuo TN version (MG278Q) tuon IPS sijaan (MG279Q) ja en suosittele. Kerran käynnistin ja välittömästi näki että takaisin pakettiin. IPS versio on ollut käytössä vuosia ja kakkos näyttönä vastaava versio ACER:lta (XF270HUA) :thumbsup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Joskus tilasin vahingossa tuo TN version (MG278Q) tuon IPS sijaan (MG279Q) ja en suosittele. Kerran käynnistin ja välittömästi näki että takaisin pakettiin. IPS versio on ollut käytössä vuosia ja kakkos näyttönä vastaava versio ACER:lta (XF270HUA) :thumbsup:
Itsellä on käytössä TN-paneelilla oleva MG248QE ja itse en ole osannut IPS-paneelia ikinä kaivata. Onhan sellainen toki varsin mukava lisä jos sellaiseen on tottunut ja jos arvostaa mm. väritoistoa. Nuo mainitsemasi IPS-paneelilla olevat verrokit ovat kuitenkin jo hieman hintavampia kuin tuo tarjousnäyttö. Kaikille se ei sovi mutta kyllä tuolla paneelilla FPS-pelejä pelaa varsin edulliseen hintaan, ainakin mielestäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Fex
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
65
gigantissa 4e kalliimpi, mutta saa 3kk viaplay kaupanpäälle.
Itse asiassa juuri tuo linkkaamani musta/violetti malli maksaa Gigantissa 449 euroa. Vain sinivihreän saa sieltä 379 eurolla ja tarjous umpeutuu huomenna aamulla, kun Powerissa jatkuu sunnuntaihin. Viaplay-koodikin vain uusille asiakkaille.

edit. Gigantin tarjous loppuu siis pe klo 9.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Mitä eroa tuon gsync piirillä ja LG C9:n? Eikö kummassakin kuitenkin oo samalla lailla gsync?
Ellen nyt ihan väärin muista niin Gsync (aito, siis) toimii alhaisemmissa hertseissä, eli esim. 30 fps on jotain frame doublingia, tms. Freesync taas lopettaa toimintansa pienillä fps:llä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 905
Tuote: Prego olutkone
Hinta: 199€ (norm 299€)
Kauppa: Motonet
Linkki: Prego olutkone 2500W 30 l | Motonet Oy
Muuta: Kompakti ja laadukas oluenvalmistuslaite. Prego-panimojärjestelmällä valmistat erikoisoluet jatkossa kotona! Mäskäys, suodatus, keitto ja jäähdytys samalla laitteistolla.
Tähän voisi laittaa disclaimerin, että ei ole useimpien oluenpanijoiden mielestä hintansa arvoinen laitos edes alennuksessa.

Vierteen kierrätykseen tarvittava pumppu puuttuu ja mallaspiipun ripustusmekanismi on aivan onneton räpellys. Oluenpanoketjusta löytyy tarkempaa analyysiä.

 
Liittynyt
09.07.2017
Viestejä
1 403
Mitä eroa tuon gsync piirillä ja LG C9:n? Eikö kummassakin kuitenkin oo samalla lailla gsync?
G-sync piirejä on kaksi nykyisin (kolme jos laskee vanhat, aikaisemmin markkinalla olleet):
- G-sync (v2)
- G-Sync Ultimate (HDR)

Sitten on vielä piiritön G-sync Compatible -tuki (sertifioitu).

Ja kaiken päälle sertifioimaton, epävirallinen "toimii G-Sync compatible tilassa, mutta ei takeita, miten toimii":.

Tiivistettynä erot:
1590065812905.png


Eli G-Sync compatible virallinen/epävirallinen:
+ antaa rajoitetun Variable Refresh Rate (eli näyttöpäivitystaajuus muuttu sisääntulevan datan mukaan) tuen (esim. 48-144Hz)
- ei takaa, ettei tulisi tearing -artifakteja
- ei HDR-tukea
- epävirallisesissa G-Sync tilassa ajetuissa raportoitu paljon erilaisia ongelmia (tearing, ruutu menee välillä mustaksi, jne)

G-sync (perus)piiri taas:
+ VRR
+ laajempi Hz-alue (esim. 1-144Hz)
+ ei tearing-artifakteja päivitystaajuusalueella
+ sertifioitu tietyn tason input/display läg (G-Sync compatiblessa se voi olla mitä vaan, G-Sync piirillisessä ei)
+ ULMB (taustavalon strobotus) -tuki osassa monitoreita (sertioitu/testattu, että toimii)
+ säädettävä (variable) Overdrive -tuki G-sync -modulista näyttöön, eli ideaalisti vähemmän haamukuvaa korkeilla virkistystaajuuksilla, säädetään Hz-taajuuden mukaan lennossa
- ei G-Synciä HDR-tilassa (ainakaan sertifioidusti matalilla viiveillä)
- väriavaruus voi olla mitä vaan (yli/ali sRGB)

G-Sync Ultimate (HDR) -piirillinen antaa lisää (perus G-sync piirin lisäksi):
+ G-Sync HDR (eli täysi HDR 1000 tuki niissä peleissä, joissa HDR-tuki)
+ taattu minimiviive (input/display lag) myös HDR-tilassa
+ Minimi DCI-P3 väriavaruus (sertifoitu)
- melkein kaikissa (ainakin itse löytämissäni) on aktiivinen jäähdytys (eli vinkuva pieni tuuletin) G-Sync -piirin siilin päällä

Mikä nyt sitten on kellekin minkäkin arvoista, sen jokainen joutuu päättämään itse.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 802
Tuote: SilentiumPC Fortis 3 HE1425 -prosessorijäähdytin
Hinta: 27,90€ + 4,90€ pk. (tai ilmainen nouto Lahden liikkeestä)
Kauppa: Datatronic
Voimassa: ?
Linkki: SILENTIUMPC Fortis 3 HE1425 - Datatronic

Asiallinen viiden lämpöputken jäähy kohtuuhyvällä 140mm tuulettimella. Melko näyttävä musta ulkonäkö. Arvosteluiden perusteella ihan jees jäähy, varsinkin hintaisekseen
Tänään ei tule postikuluja ollenkaan.

Rahallisesti ei mikään valtava alennus, mutta suorituskyky/euro on todella kova tässä jäähyddä. Aivan mahtava tarjous, kiitos!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Tänään ei tule postikuluja ollenkaan.

Rahallisesti ei mikään valtava alennus, mutta suorituskyky/euro on todella kova tässä jäähyddä. Aivan mahtava tarjous, kiitos!
Kiitos. Pistin tilaukseen :)

Myös Fera 3 on ihan kivaan hintaan:
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
344
Tuote: Acer Nitro XV272UP -näyttö
Hinta: 349 € + 5,9 € pk
Kauppa: Elisa
Voimassa: ?
Linkki: Acer Nitro XV272UP

Ihan ok 1440p 144 Hz 27" IPS -näyttö ihan ok hintaan hyvällä saatavuudella.

Sama tarjous oli Telialla viikko sitte,mut viimein otin sen sitten täältä.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 629
Tuo ei ole tarjous, vaan tarjouskampanja. Hienoa että jaoit tiedot, mutta tarjouskampanjat kuuluisivat keskustelun puolelle...
Tässä kuitenkin kampanjan innoittamana tarjous:
Tuote: KÄRCHER MÄRKÄ-/KUIVAIMURI WD 4
Hinta
: 90,30 €
Kauppa: sportyfeel.fi
Voimassa: ei tiedossa
Linkki: Kärcher märkä-/kuivaimuri WD 4
Promokoodi: ei tarvita
Karcher WD 4 - Hintaseuranta | Hinta.fi (all time low 97,29)
Siis mitä ihmettä sinä höpiset? Kyseessä on loppuunmyynnit minkä jälkeen koko lafka menee vähintäänkin määrittelemättömäksi ajaksi kiinni.
Tällainen sonnan jauhaminen kyllä ottaa itseä päähän jos sen takia tällaiset oikeasti hyvät tarjoukset menevät ohi, kun tämä keskustelu ketju täyttyy turhanpäiväisistä höpinöistä mitä ei kiinnosta lukea.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 802
Onhan tuolla "no talk" ennenkin postattu jos asiallisia laajan valikoiman liikkeiden alennuskampanjoita. Tokmannia nyt varsinkin menneisyydessä.

Ja löysit sieltä Kärcherin halvemmalla kuin koskaan, ja vielä K-kaupan asiamiestiskille laatikossa 0 eurolla vaikka asuisi huitsin Nevadassa.

Mielestäni perusalea ei postata, niitä on aina. Minä aloitin 20% postaamisen, jos huomasit, se oli jo kympissä siellä.

Kun on prosenttia jo kunnolla, ja erityisesti poikkeavat toimitusehdot (kuten tässä, 0 EUR postikulut ilman minimiostoa! ), on aihetta postata.
Ihan pointti kyllä, pahoitteluni postaajalle. Tuolla on tosiaan muutenkin edulliset hinnat, että onhan tuolla edukasta eli tarjous sikäli. Silti, esimerkki olisi kiva. Itse en ainakaan löytänyt tuolta muuta vaikka koiton valikoiman selata läpi
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Tuo ei ole tarjous, vaan tarjouskampanja. Hienoa että jaoit tiedot, mutta tarjouskampanjat kuuluisivat keskustelun puolelle...
Tässä kuitenkin kampanjan innoittamana tarjous:
Tuote: KÄRCHER MÄRKÄ-/KUIVAIMURI WD 4
Hinta: 90,30 €
Kauppa: sportyfeel.fi
Voimassa: ei tiedossa
Linkki: Kärcher märkä-/kuivaimuri WD 4
Promokoodi: ei tarvita
Karcher WD 4 - Hintaseuranta | Hinta.fi (all time low 97,29)
Lidlin parkside märkä-/kuivaimuri lauantaina tarjouksessa 34.99€. En tiedä onko sit päiväkohtanen tarjous sit vaan myymälästä haettuna oletettavasti.
Mahtaako kumpikaan olla sellainen millä pärjäis remppahommissa? vai mihin nämä on tarkoitettu. Onko vanha normi-imuri parempi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
708
WD4 on parhaasta päästä noita perus raksaimureita, paneelisuodatin, ei tarvitse pusseja.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
172
Jos joku tallustelee muualla päin suomea cittarissa, olisi kiva kuulla löytyykö muualta
Jyväskylässä oli Keljon cittarissa ollut se viiden pelin megapack 169,- hyllynreunan hintalapusta päätellen. Eli voi olla että dumppailevat näitä pitkin Suomea.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 326
Mahtaako kumpikaan olla sellainen millä pärjäis remppahommissa? vai mihin nämä on tarkoitettu. Onko vanha normi-imuri parempi?
Minä ostin tuon lidlin vehkeen auton imurointiin (ovh hintaan tais olla 80e).
Akkukäyttöinen, niin kätevä perus-imuroida auto.
Akku vaikuttaa laadukkaalta ja latautuu nopeasti pikalaturissa, jossa tuuletin.

Eihän nämä mitään oikeita märkäpesureita ole, mutta esim. kun tietokonejakkarasta pershiet pesin, niin yön aikana kuivui kylppärissä käyttökuntoon.
Sama homma jos auton penkkejä pesee, niin kannattaa kattoa, että on lämmin aurinkoinen päivä, että voi tuulettaa pitemmän aikaa.

Voisin kuvitella, että remppahommissa ihan pätevä vehje johdottomuuden ansiosta purun ja muun pienemmän imurointiin.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Minä ostin tuon lidlin vehkeen auton imurointiin (ovh hintaan tais olla 80e).
Akkukäyttöinen, niin kätevä perus-imuroida auto.
Akku vaikuttaa laadukkaalta ja latautuu nopeasti pikalaturissa, jossa tuuletin.

Eihän nämä mitään oikeita märkäpesureita ole, mutta esim. kun tietokonejakkarasta pershiet pesin, niin yön aikana kuivui kylppärissä käyttökuntoon.
Sama homma jos auton penkkejä pesee, niin kannattaa kattoa, että on lämmin aurinkoinen päivä, että voi tuulettaa pitemmän aikaa.
Mahtaako olla eri laite tuo akkukäyttöinen? Tuo 35e laite käsittääkseni verkkovirralla. Parkside Märkä- tai kuivaimuri - Lidl Suomi

Ei kai nämä miksikään tekstiilipesureiksi ole tarjoitettu? Jos erikseen kastelee ja sitten imuroi niin saako oikeasti vettä kerättyä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 153
Tuote: Biolan Puutarhamulta 40 L
Hinta: 2€/säkki = 0,05€/l (norm. 2,95€/säkki), esim. 5 säkkiä kympillä
Kauppa: K-rauta (verkkokauppa)
Voimassa: Tarjous voimassa 26. toukokuuta 2020 asti
Linkki: PUUTARHAMULTA BIOLAN 40L

Tuote: GreenCare Kuorikate 50 L
Hinta: 2,5€/säkki = 0,05€/l (norm. 6,95€/säkki), esim. 4 säkkiä kympillä
Kauppa: K-rauta (verkkokauppa)
Voimassa: Tarjous voimassa 2. kesäkuuta 2020 asti
Linkki: KUORIKATE GREENCARE 50 L

Suht laadukkaat ainekset istutuksille halvemmalla kuin monen halpakaupan vastaavat. Ei näytä olevan ostorajoitusta (säkin hinta sama vaikka ostaisi 20 säkkiä). Kerätyn tilauksen voi noutaa myymälän noutopisteestä. Bonuksena plussapisteet tilille.
Tokmannista saa viisi Tokgardenin 40L multasäkkiä 9,50€:lla (tarjous voimassa 24.5 asti).

Lisäksi Prismoista (ainakin Hämeenmaan) saa viisi Rainbowin 40L säkkiä kympillä. Hämeenmaan Prismoissa on myös tuplabonus kuun loppuun.
 
Liittynyt
27.11.2017
Viestejä
160
Mahtaako kumpikaan olla sellainen millä pärjäis remppahommissa? vai mihin nämä on tarkoitettu. Onko vanha normi-imuri parempi?
Ei näillä mitään betoni ym.. pölyä imetä ilman kunnon pussia ainakaan. Itse imenyt satoja litroja hienoa rakennuspölyä vastaavalla 30-50e kärsherin imurilla, mutta välissä 10e kiinalainen sykloni.


pölypusseina käyttänyt bilteman paperipusseja ja suodattimen päällä ohutta sukkahousua.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 854
Tokmannista saa viisi Tokgardenin 40L multasäkkiä 9,50€:lla (tarjous voimassa 24.5 asti).

Lisäksi Prismoista (ainakin Hämeenmaan) saa viisi Rainbowin 40L säkkiä kympillä. Hämeenmaan Prismoissa on myös tuplabonus kuun loppuun.
Joskus huomasin Tokmannin mullan olevan Kekkilän valmistamaa. Vertailu osoitti ettei kaikki speksit olleet kuitenkaan samat, eli aivan kuten osassa private label -elintarvikkeista. Asian paremmin perehtynyt varmaan näkee erot heti, tarvitseeko toinen enemmän lannoitusta tms.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 288
Multatarjouksista: Kajaanin K-Raudassa oli (on?) 6 x Belinda ulkomultaa 40L / säkissä 10 €, mikä ainakin itsellä on paras vastaantulleista tarjouksista.
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 207
Multatarjouksista: Kajaanin K-Raudassa oli (on?) 6 x Belinda ulkomultaa 40L / säkissä 10 €, mikä ainakin itsellä on paras vastaantulleista tarjouksista.
Joo, tuossa saa jo sentään yhden säkin "kaupan päälle". Kyllä se 200L 10 eurolla on aika normihinta minusta, olipa sitten 5x40L tai 4X50L. Ainakin Honkkarissa on minusta aina puutarhamulta 4x50L myynnissä kympillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
689
Tuote: Dremel 4000 1/45
Hinta: 79,00€ (ilmainen nouto, jos löytyy lähimyymälästä, muuten 6,90€ toimituskulut)
Kauppa: Clas Ohlson
Voimassa: 28.7.2020
Linkki: Monitoimityökalu Dremel 4000 1/45 | Clas Ohlson

Hieman "perus" 3000-mallia mm. tehokkaampi ja säädettävämpi. Hinta.fi:n halvin 110€ toimitettuna ja Puuilossa joku suht vastaava "Xmas"?-malli 99€.
Onko tää ihan hyvä malli, aina välillä miettinyt tällaisen hankkimista? Kunhan menee pitkään tulevaisuudessa eikä heti sit tuu eteen tilannetta et oliskin pitänyt ostaa kalliimpi malli. Kalliimmassa 4300 mallissa vähän erilainen kiinnityssysteemi mitä katselin.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 833
Kalliimmassa 4300 mallissa vähän erilainen kiinnityssysteemi mitä katselin.
Ton 4486-istukan saa ostettua myös muihin malleihin lisävarusteena, mutta vakioistukkakin on mielestäni riittävän helppo- ja nopeakäyttöinen. Itse ollut 3000-malliin tyytyväinen omassa suht vähäisessä käytössä ja näkisin että 4000-mallin jälkeen erot ovat jo liian pieniä lisähintaan nähden, jollei Dremel ole jokaviikkoisessa (työ)käytössä.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 295
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom