Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Itse jätin hyödyntämättä kun arvosteluissa joku 100 kilonen oli halkassu sen pohjaraudan. Ite kun oon tuossa painoluokassa ja parikytkilonen tenava kiipeää välillä syliin niin tarttee tujumman painoluokan.
Onhan tuosta samasta mallista erikseen tuo XL-versiokin suuremmalla painorajalla, mutta ei ainakaan omassa ole napsunut mikään poikki vaikka tuo maksimi painoraja (120kg?) on ylitetty useampaan kertaan reilusti. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Tuote: Thermaltake Toughpower Grand RGB 650W Gold (RGB Sync Edition)
Hinta: 79,00 €
Kauppa: Jimms
Voimassa: ???
Linkki: Thermaltake 650W Toughpower Grand RGB SYNC, modulaarinen ATX-virtalähde, 80+ Gold (Tarjous! Norm.119€) - 79,00€
Muuta: Modulaarinen 80+ Gold-poweri. 110 € hinta.fi seuraavaksi halvin.
Thermaltaken alemmissa malleissa on liioteltu noita watteja. Tuossa ei ole.
En vaan hirveästi edelleen tykkää noista RGB-tuulettimista virtalähteessä, mutta kai tuo on 20€ halvempi kuin nämä:
Corsair 650W RM650x (2018), modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold, musta (Tarjous! norm 109,90€) - 99,90€
Seasonic 650W FOCUS GX-650, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold, musta - 99,90€
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
789
Konkurssissa lahjakortteja ei tarvi kunnioittaa. Konkurssipesältä voi toki periä saataviaan mutta on aika listan häntäpäässä... En suosittele lahjakorttien ostoa ylipäätänsä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
647
Jahas, Bomaker peruutti tilaukseni ja palautti rahat. :tdown:

Order #XXXX was canceled because we did not have enough stock to fulfill your order and your payment has been refunded .
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
655
Jahas, Bomaker peruutti tilaukseni ja palautti rahat. :tdown:
Jahas, itselle ei ole vielä ainakaan tullut peruutusviestiä, ja toivottavasti ei tulekaan. Tilausvahvistus tullut keskiviikkona klo 10.05 sähköpostiin. Tilauksessa käytetty tuo 20$ kuponki.
 
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
51
Jahas, Bomaker peruutti tilaukseni ja palautti rahat. :tdown:

Order #XXXX was canceled because we did not have enough stock to fulfill your order and your payment has been refunded .
Sama täällä :/ tilasin kylläkin 2 kappaletta parin tunnin viiveellä toisistaan. Tuli juuri äsken tekstiviesti jossa kerrottiin että palauttavat rahat yhdestä setistä. Toivottavasti edes toiset tulevat. :geek: EDIT: molemmat peruuntui. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
34
Sama täällä :/ tilasin kylläkin 2 kappaletta parin tunnin viiveellä toisistaan. Tuli juuri äsken tekstiviesti jossa kerrottiin että palauttavat rahat yhdestä setistä. Toivottavasti edes toiset tulevat. :geek: EDIT: molemmat peruuntui. :tup:
Sama täällä.. onneksi pistivät samalta istumalta myös rahat takaisin..
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 930
Mitenköhän ne rajaa noi kuulokkeiden peruutukset? Iteltä ei ainakaan vielä peruttu. tilausnumero noin 1500.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
Jahas, Bomaker peruutti tilaukseni ja palautti rahat. :tdown:

Order #XXXX was canceled because we did not have enough stock to fulfill your order and your payment has been refunded .
Harmillista :(

Mihin aikaan olit pistänyt tilauksen vetämään? Itse laitoin hieman yhdeksän jälkeen eikä ainakaan vielä ole peruttu
 
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
51
Mitenköhän ne rajaa noi kuulokkeiden peruutukset? Iteltä ei ainakaan vielä peruttu. tilausnumero noin 1500.
Jaa a, ittellä oli #1534 ensimmäinen tilaus. Toinen #1542. Tilasin itse joskus tiistaina klo 23 paikkeilla jos jotakuta kiinnostaa. Onkohan edes loppu vai peruvatko muuten vaan kun on vielä tilattavissa sivuilta? Mulle eivät sanoneet mitään syytä, tuli vaan että "your order has been cancelled and you have been refunded."
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
Tosin tuo tilausnumerohan tuskin on sidottu kuulokkeisiin, vaan yhteensä tilauksiin. Joten välttämättä ei ole juuri 100 paria kuulokkeita tilattu ti illan ja ke aamupäivän välillä. On siellä ehkä joku langaton projektori tai soundbarin tilannut välissä :D
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 930
Tosin tuo tilausnumerohan tuskin on sidottu kuulokkeisiin, vaan yhteensä tilauksiin. Joten välttämättä ei ole juuri 100 paria kuulokkeita tilattu ti illan ja ke aamupäivän välillä. On siellä ehkä joku langaton projektori tai soundbarin tilannut välissä :D
Totta, mä jo mietin että noita kuulokkeita 1500 myyntiin asti ja loput peruutetaan tai jotain vastaavaa.
 
Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
622
Bomaker kuulokkeet peruttu ja tilaus #1515. Aika ihme juttu, jos isommalla tilausnumerolla saavat omansa.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 930
ONkohan vaikutusta sillä että mulle tosiaan tuli se 15dollarin alennuskoodi sähköpostiin, ja kokeilin toimiiko se yhtäaikaa ton 20dollarin alennuksen kanssa?
Ei toiminu.
Jos niiden järjestelmä kuitenkin nyt näkee että oon kokeillu koodia, ja sen perusteella hyväksyy tilauksen.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
647
ONkohan vaikutusta sillä että mulle tosiaan tuli se 15dollarin alennuskoodi sähköpostiin, ja kokeilin toimiiko se yhtäaikaa ton 20dollarin alennuksen kanssa?
Ei toiminu.
Jos niiden järjestelmä kuitenkin nyt näkee että oon kokeillu koodia, ja sen perusteella hyväksyy tilauksen.
En usko että yksikään verkkokauppasofta tallentaa kokeiltuja koodeja minnekään. Ainoastaan tilauksen yhteyteen koodit, joita on käytetty onnistuneesti.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 930
Order #1543 was canceled because we did not have enough stock to fulfill your order and your payment has been refunded .

Perkele.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
97
Tilasin vasta eilen eikä ole vielä peruutettu (tilausnro 1737), tosin en käyttänyt -$20 kuponkia vaan -15%.

Olisikohan niinkin reiluja että toimittaa niille jotka maksoi enemmän? :think:

Edit: tulihan se peruutus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 629
Napeista valittamiset varmaan voisi nyt siirtyä tuonne mielensäpahoittajien ketjuun. Itse en ainakaan enää odota että tilaus menisi läpi, ja tuskin menee muillakaan.

Pitää jatkaa uusien nappien metsästystä. Saksan Amazonissa näytti olleen samat napit flash-diilissä ~42€. Jospa Edifier TWS6 napsahtaisi jossain alennukseen.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 930
Napeista valittamiset varmaan voisi nyt siirtyä tuonne mielensäpahoittajien ketjuun. Itse en ainakaan enää odota että tilaus menisi läpi, ja tuskin menee muillakaan.

Pitää jatkaa uusien nappien metsästystä. Saksan Amazonissa näytti olleen samat napit flash-diilissä ~42€. Jospa Edifier TWS6 napsahtaisi jossain alennukseen.
Ton sun viestin piti mennä varmaan siihen vitutusketjuun, kun käsittääkseni tässä ketjussa just on tarkotuksena jutella tilauksista ja meneekö jokin tarjous läpi.
Kyllä mua ainakin kiinnostaa lukea meneekö ihmisillä tilaus läpi. Mitä useampi kirjottaa asiasta, niin sitä enemmän näkee kokonaiskuvaa peruutetaanko tilaus vai ei.
Voisin veikata että tässä tapauksessa jollakin varmasti menee tilaus läpi, mutta sattui vaan paukkumaan tilausrajat. (voi toki muukin syy olla, joka sekin kiinnostaisi kuulla jos näin on.)
 
Liittynyt
03.01.2018
Viestejä
48
Itsellä tilausnumero 1600 ja 1700 välissä noin keskivaiheilla ja vielä näyttää tilauksen tilaksi "Your order is confirmed."
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 749
kiitos tuosta nappitarjouksesta, en tilannut, mutta sitä kautta löysin nuo tronsmartin napit jotka vaikuttivat oikein mainioilta, tilasin geekbuying:stä, sieltä on tullut ennenkin ostettua, tulee perille ja myös bonusway tukee ko kauppaa.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 629
Ton sun viestin piti mennä varmaan siihen vitutusketjuun, kun käsittääkseni tässä ketjussa just on tarkotuksena jutella tilauksista ja meneekö jokin tarjous läpi.
Kyllä mua ainakin kiinnostaa lukea meneekö ihmisillä tilaus läpi. Mitä useampi kirjottaa asiasta, niin sitä enemmän näkee kokonaiskuvaa peruutetaanko tilaus vai ei.
Voisin veikata että tässä tapauksessa jollakin varmasti menee tilaus läpi, mutta sattui vaan paukkumaan tilausrajat. (voi toki muukin syy olla, joka sekin kiinnostaisi kuulla jos näin on.)
Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)
Tuo on se mielensäpahoittajien ketju jos et sitä vielä tajunnut :facepalm:
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
Kiva että löytyvät myös Amazonista tällä hetkellä pienestä alesta nuo Bomakerin napit. Harmi ettei sieltä voi tilata Suomeen kun on kolmannen osapuolen myymä.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 629
Ei ollut kai hintavirheestä, tai takuuongelmasta tai palautuksista kyse? Tai sit missasin jotain.
Kauppa myy edelleen niitä nappeja, siellä ei ole mitään "out of stock" ilmoitusta ja tilauksia otetaan edelleen sisään normaalisti nappien osalta. Tuo "varasto loppui kesken" on sitä normaalia liirumlaarumia mitä kaikki kaupat suoltavat kun jokin meni hinnoittelussa reisille.
Onko tämä nyt niin vaikeaa tajuta :facepalm:
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 930
Kauppa myy edelleen niitä nappeja, siellä ei ole mitään "out of stock" ilmoitusta ja tilauksia otetaan edelleen sisään normaalisti nappien osalta. Tuo "varasto loppui kesken" on sitä normaalia liirumlaarumia mitä kaikki kaupat suoltavat kun jokin meni hinnoittelussa reisille.
Onko tämä nyt niin vaikeaa tajuta :facepalm:
No sittenhän tuosta on asiallista sanoa suoraan, ettei tule sinua vituttavia viestejä lisää ketjuun?
Voihan olla että kauppa on tehnyt asiat hieman väärässä järjestyksessä ja laittaa tuon out of stockin myöhemmin noiden kuulokkeiden tilaussivulle.
 
Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
622
Napeista valittamiset varmaan voisi nyt siirtyä tuonne mielensäpahoittajien ketjuun. Itse en ainakaan enää odota että tilaus menisi läpi, ja tuskin menee muillakaan.
.
Hieman aikaisessa olet siirtämässä keskustelua muualle. Ei tässä kyse ole kiistatilanteesta, koska palauttivat heti rahatkin. Normaalia tarjoukseen liittyvää keskustelua.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 629
Hieman aikaisessa olet siirtämässä keskustelua muualle. Ei tässä kyse ole kiistatilanteesta, koska palauttivat heti rahatkin. Normaalia tarjoukseen liittyvää keskustelua.
Kauppa myy edelleen niitä nappeja, siellä ei ole mitään "out of stock" ilmoitusta ja tilauksia otetaan edelleen sisään normaalisti nappien osalta. Tuo "varasto loppui kesken" on sitä normaalia liirumlaarumia mitä kaikki kaupat suoltavat kun jokin meni hinnoittelussa reisille.
Tuo ketju on alunperin tehty juurikin tällaisia tilanteita varten kun tämä tarjousketju täyttyy "tilaus peruttu" viesteistä kun kaikki tekkiläiset ovat olleet ilmaisten ämpäreiden perässä. Ja kyllähän tuo on ilmiselvä kiistatilanne kun kauppa edelleen myy noita nappeja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
622
Kauppa myy edelleen niitä nappeja, siellä ei ole mitään "out of stock" ilmoitusta ja tilauksia otetaan edelleen sisään normaalisti nappien osalta. Tuo "varasto loppui kesken" on sitä normaalia liirumlaarumia mitä kaikki kaupat suoltavat kun jokin meni hinnoittelussa reisille.
Tuo ketju on alunperin tehty juurikin tällaisia tilanteita varten kun tämä tarjousketju täyttyy "tilaus peruttu" viesteistä kun kaikki tekkiläiset ovat olleet ilmaisten ämpäreiden perässä.
Kyseessä on erittäin pieni pulju, joten voi olla ettei vain ole kerinnyt päivittää sivujansa.
Tämän ketjun sääntöihin pitäisi sitten tarkentaa, ettei itse tarjoustuotteen tilauksesta saa keskustella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Kyseessä on erittäin pieni pulju, joten voi olla ettei vain ole kerinnyt päivittää sivujansa.
Tämän ketjun sääntöihin pitäisi sitten tarkentaa, ettei itse tarjoustuotteen tilauksesta saa keskustella.
Jos yhden tarjouksen keskustelu jatkuu jo kohta neljättä sivua, on ihan aiheellista jatkaa sitä muualla.

Vaikka tuonne, niinkuin ehdotettiin:
Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Nyt muut tarjoukset (ja niiden keskustelu) peittyy tämän jatkuvan spammin alle..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
25
Olenko ainoa, jota ei voisi vähempää kiinnostaa nämä Lego, Energiajuoma, tai Reppu tarjoukset. Tämä on kuitenkin Yleinen Rautakeskustelu otsakkeen alla.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 930
Olenko ainoa, jota ei voisi vähempää kiinnostaa nämä Lego, Energiajuoma, tai Reppu tarjoukset. Tämä on kuitenkin Yleinen Rautakeskustelu otsakkeen alla.
Et ole.
Mutta luuletko että on järkevää pitää montaa ketjua jokaiselle asialle? Ts. yksi ketju Legoille, yksi ketju Energiajuomille jne..
Ja siihen vielä lisäksi keskustelualueet jokaiselle noista, koska eiköhän joku Mikki Hiiri tule vinkumaan väärästä alueesta ja siitä kun on muutenkin niin paska päivä ja pitäs safkaakin tehdä.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 470
Viestejä
4 163 201
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom