Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 681
Jännä kyllä tuo h/k -hinnoittelu ollut jo ykkösmallista saakka. Ei sillä, vaikea löytää parempilaatuisia bt-kajareita oli hintataso sitten satku tai kaksi.
 

tee

Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
70
Saksalaisella sivustolla ei ole mainintaa refurbishedista, taitaa olla vaan käännöksen kukkasia.
Hmm. totta, saksankielellä en näe siitä mainintaa. Mutta kun kieleksi laittaa enlganti niin se lukee useampaan otteeseen.

En tiennyt että jos pitää sivua englanninkielisenä niin saa ihan eri tuotetiedot... Pitää kai tästä lähtien alkaa katsoa myös alkuperäistä sivua ja tehdä käännös itse.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Hmm. totta, saksankielellä en näe siitä mainintaa. Mutta kun kieleksi laittaa enlganti niin se lukee useampaan otteeseen.

En tiennyt että jos pitää sivua englanninkielisenä niin saa ihan eri tuotetiedot... Pitää kai tästä lähtien alkaa katsoa myös alkuperäistä sivua ja tehdä käännös itse.
Näin vinkkinä, kannattaa pitää Amazon.de saksankielisenä ja tarvittaessa selata sitä Google Chromella laittaen se kääntämään saksankieliset sivut automaattisesti englanniksi.

Siten tulee huomattavasti luotettavampaa jälkeä kuin Amazonin omalla konekäännöksellä, joka tosiaan tekee tuollaisia tosi outoja virheitä; väärien tuotteiden tietoja päätyy eri tuotteiden sivuille yms.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 559
Ebay koodia koitin sovelluksella ja näytti toimivan, keräilin lisää tavaraa, niin sillä välin ilmoitti ettei koodi toimi enää :)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
334
Ebay koodia koitin sovelluksella ja näytti toimivan, keräilin lisää tavaraa, niin sillä välin ilmoitti ettei koodi toimi enää :)
Itse koitin eilen illalla tilata ja väitti ettei toimi. Jätin kamat ostoskoriin ja tänä aamuna meni läpi. Ota tosta sitten selvää. Kertakäyttöinen ei ainakaan ole, sillä ihan yleisesti tuolla sivulla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Tilasin eilen uudet ebaystä kuulokepehmusteet tuolla -10% koodilla, ja en edes tiennyt, että se on yleispätevä koodi..

Tuli tarpeeseen:
upload_2019-9-27_13-30-49.png
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 559
Itse koitin eilen illalla tilata ja väitti ettei toimi. Jätin kamat ostoskoriin ja tänä aamuna meni läpi. Ota tosta sitten selvää. Kertakäyttöinen ei ainakaan ole, sillä ihan yleisesti tuolla sivulla.
Joo, no säästyypä rahat, xboxille gift cardia olis saanu -20.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 003
Miten tuo ebayn alennuskoodi voisi toimia kaikkeen, eihän siellä ole Ebayn itsensä myymänä mitään vaan myyjät ovat yksityisiä ja eri yrityksiä?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
334
Miten tuo ebayn alennuskoodi voisi toimia kaikkeen, eihän siellä ole Ebayn itsensä myymänä mitään vaan myyjät ovat yksityisiä ja eri yrityksiä?
Varmaan ebay kustantaa alennuksen myyjälle? Kokeilin tilata toiste ja sanoi, että tilasin tällä koodilla jo kerran. Eli toimii vain kerran/käyttäjätili :oops:

e. Tässä vielä ebaysta ehdot koodille:


Additional Coupon Terms & Conditions:
Coupon provides 10%/20% off the purchase / cart within a single transaction if redeemed via desktop or mobile web (browser) version of eBay.com. Maximum discount in any case cannot exceed $50. Coupon can be used once per eBay account up until 11:59 PM CET on September 29, 2019 or while supplies last. Coupon redemption dependent on availability and, as such, may be revoked at any time without notice and at eBay’s sole discretion. Only eBay members with registered and shipping address in selected countries can receive the discount under the Coupon. The Coupon code transfer to the eBay users with registration address other than selected countries shall be classified as a violation of this T&C. Discount applies to the purchase price (excluding shipping, handling, taxes) of an eligible item(s) on eBay.com. Any unused difference between the discount amount, as shown on the Coupon, and the purchase price of an item(s) in a single transaction (or cart) will be forfeited.

Coupon is subject to U.S. laws, void where prohibited, not redeemable for cash, has no face value, and cannot be combined with any other Coupon, Gift card, or Gift Certificate. eBay may cancel, amend, or revoke the Coupon at any time.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
126
Maksimialennus ei voi ylittää 50$ sanoo ehdoissa, tiedä sitten hylkääkö koodin sen takia vai miksi. Itse kuitenkin tilasin tuolla aamulla.
Testasin n. 20 taalan hintaiseen tuotteeseen, ei toiminut. Laitoin ebayn aspaan viestiä..saa nähdä mitä vastaavat.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
202
Toimiiko tuo Ebayn mobiilikoodi "P20APP" kellään?
Testasin mobiiliappilla ja nettisivut päätteillä .com, .de ja .co.uk. Muuttelin myös ostoskorin arvoa välillä 20€-100€. Kumpikaan koodi ei toiminut millään näistä vaihtoehdoista.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
126
Testasin mobiiliappilla ja nettisivut päätteillä .com, .de ja .co.uk. Muuttelin myös ostoskorin arvoa välillä 20€-100€. Kumpikaan koodi ei toiminut millään näistä vaihtoehdoista.
P10DESK näyttäisi toimivan ainakin ebay.com:ssa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
334
Onkohan alennus sitten tuotekohtainen ettei toimi kaikissa tuotteissa. Voitko heittää esimerkkinä jonkun tietyn tuotteen millä sinulla tuo koodi toimii?
Oral-B Genius 10900 Electric Toothbrush 2 Hand Pieces app Pouch | eBay

Tämän itse ostin p20app koodilla. Kokeilin myös p10desk selaimella ja toimi. Samoin kokeilin p10desk koodia satunnaisiin apple watch rannekkeisiin ja toimii. Sovelluskoodia en voi enää kokeilla, koska olen sillä jo tilannut.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
202
Oral-B Genius 10900 Electric Toothbrush 2 Hand Pieces app Pouch | eBay

Tämän itse ostin p20app koodilla. Kokeilin myös p10desk selaimella ja toimi. Samoin kokeilin p10desk koodia satunnaisiin apple watch rannekkeisiin ja toimii. Sovelluskoodia en voi enää kokeilla, koska olen sillä jo tilannut.
Jees, eipä tuo toimi. Heittelee myös vähän miten sattuu kahta erilaista ilmoitusta kun laittaa koodin. Antaa olla, pitäkööt tunkkinsa jne.

ebay.png
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
334
Jees, eipä tuo toimi. Heittelee myös vähän miten sattuu kahta erilaista ilmoitusta kun laittaa koodin. Antaa olla, pitäkööt tunkkinsa jne.

Pahoittelut, en osaa auttaa.. luulin tuon toimivan kaikilla, mutta ilmeisesti vain nyt osa on saanut noita käytettyä :btooth:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 886
Meneekö tää offtopiciksi, mutta googletin tuon kellon. Niin en tiedä olenko tyhmä. Mutta mikä tuossa kellossa tekee paremman, kuin ihan mistä tahansa muusta? Sori mun kysymyksen epäselveisyys. Mutta tiedät varmaan, jos joku kysyy asiaa, josta ei itse kysyjä ymmärrä mitään.
Tänne.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
95
Onko tuo Offerilla ihan legitti sivusto ja kaiken pitäisi toimia niin kuin luvataan eikä rahat häviä kuin tuhka tuuleen?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
On ainakin tähän saakka ollut, muutaman diilin sieltä ostanut ja kaikki toiminut oikein. Muistaakseni etenkin nuo XXL:n lahjakortit on olleet aika kovaa valuuttaa täällä aiemminkin.

Jotenkin päättelin niiden ostaneen Grouponin toiminnot Suomessa niiden lopettaessa kun nettisivu on 1:1 vanhan Grouponin sivuston kanssa mutta vain eri logolla.
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 087
Onko muille tullut Aamulehti (se Tampereen OP:n tarjous) millaisella viiveellä? Tänne Jyväskylään esim tälle aamulle tuli torstain lehti...
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
79
Onko muille tullut Aamulehti (se Tampereen OP:n tarjous) millaisella viiveellä? Tänne Jyväskylään esim tälle aamulle tuli torstain lehti...
Maanantaina piti alkaa. Tiistaina tuli kaks lehtee, keskiviikko jäi välistä joten torstaina myös kaks. Perjantaina yks. Toki toimitusaika on näemmä nykyään iltapäivällä ainakin täällä eikä aamulla kuten luulin.
 
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
221
Onko tuo Offerilla ihan legitti sivusto ja kaiken pitäisi toimia niin kuin luvataan eikä rahat häviä kuin tuhka tuuleen?
Itse tilasin XXL:n lahjakortteja kun viimeksi tuo tarjous tänne linkkailtiin. Parin viikon päästä tulivat lahjakortit postilaatikkoon, odottavat vielä kylläkin käyttöä mutta eiköhän varmasti löydy viimeistään jouluna jotain :)
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
339
Onko tuo Offerilla ihan legitti sivusto ja kaiken pitäisi toimia niin kuin luvataan eikä rahat häviä kuin tuhka tuuleen?
Itse käyttänyt alusta alkaen ja mitään ongelmia ei ole koskaan ollut Offerillan puolelta. Pari kertaa käynyt niin, että diilin käyttöpaikan kanssa ollut pieniä ongelmia, mutta nekin ratkennut heti saman tien, kun ottanut Offerillaan yhteyttä.

Edit. Ja diilejä ostanut varmaan kymmeniä tähän mennessä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
358

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 538
Kunnon kusetus taas kyseessä. Hintoihin ruuvattu parikymmentä prosenttia lisää:facepalm: ja esim. parit North Facen takit mitkä oli 150€ onkin mystisesti pompsahtanut taas takaisin 300€.
No ei ole. Itse kävin ihan hyvät normihinta 119e kengät joita kauemmin jo katsellut poimimassa reilulla 90e. Aika kovia hintoja tuolla tammistossa kyllä muuten oli mm. miesten ulkoilutakeista.
 
Liittynyt
22.11.2017
Viestejä
281
Kunnon kusetus taas kyseessä. Hintoihin ruuvattu parikymmentä prosenttia lisää:facepalm: ja esim. parit North Facen takit mitkä oli 150€ onkin mystisesti pompsahtanut taas takaisin 300€.
On ehkä joissain tuotteissa ja niihinkin suhtaudun varauksella. Yhdet häglöfsin vaellushousut poistin mitä viime viikolla sovittelin eikä hinta siitä noussut.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 422
Viestejä
4 160 699
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom