Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
10.05.2019
Viestejä
105
Tuote: Philips 55OLED803 55" OLED -televisio

Henkilökohtaisena mielipiteenä välttäisin Android TV käyttistä, vuoden verran olen taistellut enkä vielä ole tykästynyt. Tai kannattaa ainakin perehtyä tarkemmin kuin minä ennen hankintaa :D
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 802
Jos telkkarin oma käyttis ei kelpaa niin voin suositella tätä boksia:

MECOOL KIII PRO DVB-T2/S2/C YouTube 4K Android 7.1 S912 3GB/16GB TV BOX KODI 17.0 802.11AC WIFI Bluetooth 1000M LAN

Vanhemmassa olkkaritöllössä ei ole T2 viritintä niin tällä sen sai. Myös videotykki on nätti laittaa tuon perään tarvittaessa.
Nojaa. Itsellä on Android tv sekä lisäksi 1 Mecool merkkinen boksi -Onneksi Mecool on lastenhuoneessa enkä joudu itse sitä käyttämään. Sillä hoituu Viaplayn toisto ihan ok, mutta ei siihen kaikkia ohjelmakirjastoja saa toimimaan... Älyttömään telkkariin siltikin kohtuullinen vekoitin
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
708
No tuo on 10 kertaa hitaampi tikku. Kaikkein tärkein on tallennusnopeus. Kuka haluaa odottaa puolta tuntia että saa leffat tikulle? Hintakin on molemmissa linkeissä kalliimpi.
Eka linkki on sama tuote. Toinen huvikseen lisättynä. Kuka haluaa ostaa kiinasta muistitikun? Maksan mielelläni pari euroa lisää jos saan muistitikun luotettavasta paikasta.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
45
Tuote: Philips 55OLED803 55" OLED -televisio

Henkilökohtaisena mielipiteenä välttäisin Android TV käyttistä, vuoden verran olen taistellut enkä vielä ole tykästynyt. Tai kannattaa ainakin perehtyä tarkemmin kuin minä ennen hankintaa :D
Ei sitä kannata vältellä, mutta kannattaa testata kaupassa jos vain mahdollista. Paljon olen kuullut ongelmista ja lagituksesta. Meikäläisellä Sony KD-55XE9005 ja käyttiksen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Ei mitää lagitusta tai hidastelua.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 683
Jaa-a, eipä tuossa nyt ole mitään taistelua ollut. Hitaus poistunut ajan saatossa, android on tietysti android, en sitä mielellään käytä missään. Helpoitenhan ongelman selättää sillä, että hankkii itselleen sopivan boksin telkun kylkeen jonka kautta ns. älytoiminnot toimii ja tv on vain näyttönä.
 
Liittynyt
10.05.2019
Viestejä
105
Ei sitä kannata vältellä, mutta kannattaa testata kaupassa jos vain mahdollista. Paljon olen kuullut ongelmista ja lagituksesta. Meikäläisellä Sony KD-55XE9005 ja käyttiksen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Ei mitää lagitusta tai hidastelua.
Joo, juurikin tuo että tietää mitä on ostamassa :)
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 106
Niille ketkä miettiin Gigsun kannettava -tarjousta, niin MX150 sopii hyvin Farming Simulator ja FIFA -pelaamiseen. Muuhun ei niinkään. :D
Ite oon pelaillut Civ 5:sta, Spintiresia ja ETS 2:sta Surface Pro 3:n 4Gt i5-4300U versiolla jossa HD 4400 integroitu näyttis, sanoisin että riippuu ihan täysin siitä mihin resoon ja ruudunpäivitysnopeuteen on tyytyväinen.

Olisi varmaan ihan passeli päivitys Surfaceenkin nähden toi masiina, mitä nyt toki resoluutio on hiukan huonompi? Uudet Surfacet ei oikein hotsita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
441
Tuote: Lenovo Ideapad 330 15.6" kannettava (platina)
Hinta: 399€
Kauppa: Gigantti (vain myymälässä)
Voimassa
: Perjantaina 6.9
Linkki: Lenovo Ideapad 330 15.6&quote; kannettava (platina) - Kannettavat tietokoneet

Todella kova läppäritarjous:

Intel® Core™ i5-8250U -prosessori
Nvidia GeForce MX 150 2 GB
512 GB M.2 PCIe SSD, 8 GB DDR4 RAM
Ihan vain huomiona, jos joku tähän tarttuu. Rautaspeksit ovat paperilla todella kovat, mutta kiinnittäkää huomiota näyttöön (TN-paneeli) ja akkuun.

Vastaavien mallien näyttöjä on haukuttu hämäriksi, heikolla värientoistolla/kontrastilla ja huonoilla katselukulmilla varustetuiksi. Eli aika tyypillistä TN-paneeli kamaa, mutta suosittelen katsastamaan näytön ennen kuin menette kassalle.

Akku on kanssa tämän kokoluokan laitteeseen sieltä pienimmästä päästä (35Wh) ja akunkestoa haukutaankin arvosteluissa aika surkeaksi (3-4 tuntia 'työkäyttöä' tai noin 5 tuntia videotoistoa).
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 143
Niille ketkä miettiin Gigsun kannettava -tarjousta, niin MX150 sopii hyvin Farming Simulator ja FIFA -pelaamiseen. Muuhun ei niinkään. :D
Ihan vain huomiona, jos joku tähän tarttuu. Rautaspeksit ovat paperilla todella kovat, mutta kiinnittäkää huomiota näyttöön (TN-paneeli) ja akkuun.

Vastaavien mallien näyttöjä on haukuttu hämäriksi, heikolla värientoistolla/kontrastilla ja huonoilla katselukulmilla varustetuiksi. Eli aika tyypillistä TN-paneeli kamaa, mutta suosittelen katsastamaan näytön ennen kuin menette kassalle.

Akku on kanssa tämän kokoluokan laitteeseen sieltä pienimmästä päästä (35Wh) ja akunkestoa haukutaankin arvosteluissa aika surkeaksi (3-4 tuntia 'työkäyttöä' tai noin 5 tuntia videotoistoa).
Peruskäyttöön ja hintaisekseen silti hyvä tarjous imo, mikäli näyttö kelpaa. Vaikka lapsille Sims 4/Minecraft-koneeksi kuten meillä on vastaavilla spekseillä oleva, mutta IPS-näytöllä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Peruskäyttöön ja hintaisekseen silti hyvä tarjous imo, mikäli näyttö kelpaa. Vaikka lapsille Sims 4/Minecraft-koneeksi kuten meillä on vastaavilla spekseillä oleva, mutta IPS-näytöllä.
Sims 4:n ajattelin itsekin tuota muksulle, mutta vaimolla on samanlainen ja tuo TN-näyttö tosiaan on aikalailla surkea katselukulmiltaan.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
591
Toimiiko teillä Gigantin sivuilla tuo myymälähaku missä läppäriä olis saatavilla. Eri selaimilla kokeilin niin ei saa mistään kaupungista hakutuloksia
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
557
Toimiiko teillä Gigantin sivuilla tuo myymälähaku missä läppäriä olis saatavilla. Eri selaimilla kokeilin niin ei saa mistään kaupungista hakutuloksia
Tuohan tarjous näyttää alkavan perjantaina 6.9 klo 10:00. Se voi olla syy miksi ei näy noita kauppoja vielä.
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
567
Onko tuosta Asuksen PG278QR näytöstä mihinkään? Vai alkaako vaan ärsyttämään, jos siirtyy 60hz Ultrawidestä (IPS) siihen.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 250
Onko tuosta Asuksen PG278QR näytöstä mihinkään? Vai alkaako vaan ärsyttämään, jos siirtyy 60hz Ultrawidestä (IPS) siihen.
Testasin tuossa keväällä kakkosnäytöksi TN-panelia melkein 10 vuoden tauon jälkeen omalla pöydällä. Siirryin kolmen päivän jälkeen käyttämään takaisin vain yhtä näyttöä, koska ei sitä vaan kestänyt katsella.

E: Ja testien mukaan oli keskimääräistä parempi tn-näyttö
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
966
Onko tuosta Asuksen PG278QR näytöstä mihinkään? Vai alkaako vaan ärsyttämään, jos siirtyy 60hz Ultrawidestä (IPS) siihen.
En tiedä minkälainen "sateentekijä" tuo IPS-paneeli on, kun en sellaista ole käyttänyt aikoihin.
Mutta suosittelen kokeilemaan jo pelkästään tuon 60hz->165hz päivityksen takia + G-sync päälle.
Tietty jos tuo nykyinen on vielä kuranen fullhd niin sekin paranee.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
868
Onko tuosta Asuksen PG278QR näytöstä mihinkään? Vai alkaako vaan ärsyttämään, jos siirtyy 60hz Ultrawidestä (IPS) siihen.
Peliominaisuudet on ihan kivoja, mutta kuvanlaadun ja ultrawiden menetys alkaisi varmaan kalvamaan mieltä jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
7
Uudet iPhone esitellään TI 10.9.

Onhan tuo halpa tarjous. Itse tilasin tuon ja katson palautanko vai ostanko iphone 11 pro.

Uusien hinta suomessa tulee asettumaan n. 1100e.. onko uusi 300e parempi? Nähdään ensiviikon tiistaina.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
Muistelisin nähneeni telkkarissa jonkun iPad tarjouksen ja se olisi 128Gt wifi malli mutta en saa päähäni missä?

Joku myy nähnyt? Hinta oli jotain 300€.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 228
Tidalin 3kk testijakso tuli päätökseen. Sen verran hyvältä kuulosti noi masteroidut biisit automatkoilla että kiinnostaisi vielä jatkaa. 20e hinta kuitenkin aika suolainen.

Turkissa tuon paremman tilauksen hinta on 20 liiraa eli reilu 3 euroa. VPN tulille vaan ja sitä kautta tilausta tekemään. Ihan paypallin pistin maksutavaksi ja nyt näyttää 30 päivän ilmaista kokeilua ja sen jälkeen pitäisi veloitus mennä 20 liiraa / kk.

Family tilaus maksaa 30 liiraa jolla saa kai kuudelle käyttöön samalla tilauksella. Halvaksi tulee jos noin monelle käyttöä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Tidalin 3kk testijakso tuli päätökseen. Sen verran hyvältä kuulosti noi masteroidut biisit automatkoilla että kiinnostaisi vielä jatkaa. 20e hinta kuitenkin aika suolainen.

Turkissa tuon paremman tilauksen hinta on 20 liiraa eli reilu 3 euroa. VPN tulille vaan ja sitä kautta tilausta tekemään. Ihan paypallin pistin maksutavaksi ja nyt näyttää 30 päivän ilmaista kokeilua ja sen jälkeen pitäisi veloitus mennä 20 liiraa / kk.

Family tilaus maksaa 30 liiraa jolla saa kai kuudelle käyttöön samalla tilauksella. Halvaksi tulee jos noin monelle käyttöä.
Tässä lukupaketti aiheesta miksi nuo master-tasoiset ääniformaatit ovat suht järjettömiä kuunteluvalmiille (masteroidulle) matskulle. Hyödyt ovat placeboa, ja haittojakin on: 24/192 Music Downloads are Very Silly Indeed
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
198
Tidalin 3kk testijakso tuli päätökseen. Sen verran hyvältä kuulosti noi masteroidut biisit automatkoilla että kiinnostaisi vielä jatkaa. 20e hinta kuitenkin aika suolainen.

Turkissa tuon paremman tilauksen hinta on 20 liiraa eli reilu 3 euroa. VPN tulille vaan ja sitä kautta tilausta tekemään. Ihan paypallin pistin maksutavaksi ja nyt näyttää 30 päivän ilmaista kokeilua ja sen jälkeen pitäisi veloitus mennä 20 liiraa / kk.

Family tilaus maksaa 30 liiraa jolla saa kai kuudelle käyttöön samalla tilauksella. Halvaksi tulee jos noin monelle käyttöä.
Minkä auton stereoista pystyy noinkin hiuksen hienon eron kuulemaan. Omalla kokemuksella noita masteroituja biisejä ei hirveästi edes tullut vastaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 228
Tässä lukupaketti aiheesta miksi nuo master-tasoiset ääniformaatit ovat suht järjettömiä kuunteluvalmiille (masteroidulle) matskulle. Hyödyt ovat placeboa, ja haittojakin on: 24/192 Music Downloads are Very Silly Indeed
Minkä auton stereoista pystyy noinkin hiuksen hienon eron kuulemaan. Omalla kokemuksella noita masteroituja biisejä ei hirveästi edes tullut vastaan.
Noin parin tonnin vehkeet löytyy sekä autosta että kotoota, ja molemmissa omaan korvaan kuulostaa paremmalta tidalin master verrattuna saman kappaleen hifi laatuun.

Toki tarjous on vielä parempi jos ei tuota "parempaa" vaihtoehtoa halua, maksaa vain 10 liiraa eli joku 1,5 euroa.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 157
Uudet iPhone esitellään TI 10.9.

Onhan tuo halpa tarjous. Itse tilasin tuon ja katson palautanko vai ostanko iphone 11 pro.

Uusien hinta suomessa tulee asettumaan n. 1100e.. onko uusi 300e parempi? Nähdään ensiviikon tiistaina.
Halpahan tuo ei ole, hyvä tarjous saattaa olla.

Ja ihmettelen, jos jotain sellaista tulee, että on 300 lisäeuron arvoista. Niin pientä on kehitys puhelinrintamalla ollut viime vuodet. Tietty jos on Postin tj:n tulot, niin varmasti on sen verran parannuksia, että uusi kannattaa ostaa - toisaalta ei niillö tuloilla varmasn roikuta tarjousketjua lukemassa.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 051
Nuo pelitietokone tarjoukset on kyllä turhia. Ruma "peli" tyylinen kotelo, hidas/liian vähän RAM lie millä latenssilla, liian pieni ssd+ääntä pitävä 1tb hdd yhden 1tb ssdn sijasta, binnattu gpu 3gb muistilla, kootessa itse voi hankkia amd mobon/cpu:n paremmalla hinta-laatu suhteella kuin intelit.
RTX korteissakin on että 600€ gpu = voit pelata peliä "RTX ON" 1080p <60fps.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Nuo pelitietokone tarjoukset on kyllä turhia. Ruma "peli" tyylinen kotelo, hidas/liian vähän RAM lie millä latenssilla, liian pieni ssd+ääntä pitävä 1tb hdd yhden 1tb ssdn sijasta, binnattu gpu 3gb muistilla, kootessa itse voi hankkia amd mobon/cpu:n paremmalla hinta-laatu suhteella kuin intelit.
RTX korteissakin on että 600€ gpu = voit pelata peliä "RTX ON" 1080p <60fps.
Nuo nyt onkin tarkoitettu sellaisille jotka eivät halua / ehdi / viitsi kasata koneita. Esim. veljenpojalle pelikone jossa on-site takuu mieluummin kuin että itse ajelet aina paikalle korjailemaan kun jotain ilmenee, tjsp...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 119
Meinasinpa päivittää Elisan kuitua nopeampaan. Ensin sanottiin 38,90€/24kk 1000M ja sitten hetkenpäästä pahoiteltiin ja hinta olikin 28,45€/3kk.
Onnetonta touhua :facepalm: ja jäi ottamatta.
 

Ggg

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
159
Meinasinpa päivittää Elisan kuitua nopeampaan. Ensin sanottiin 38,90€/24kk 1000M ja sitten hetkenpäästä pahoiteltiin ja hinta olikin 28,45€/3kk.
Onnetonta touhua :facepalm: ja jäi ottamatta.
Kirjaudu sisään Oma Elisaan ja klikkaa kohdasta "kiinteä laajakaista" -> "päivitä liittymä". Ainakin minulla tarjoaa edelleen tuota 1000M 38,90€ 24kk -liittymää. Minulla on käytössä tuo 250M-liittymä hintaan 23,90€/kk

Sieppaa.PNG
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 183
Kirjaudu sisään Oma Elisaan ja klikkaa kohdasta "kiinteä laajakaista" -> "päivitä liittymä". Ainakin minulla tarjoaa edelleen tuota 1000M 38,90€ 24kk -liittymää. Minulla on käytössä tuo 250M-liittymä hintaan 23,90€/kk

Onko nuo hinnat ihan omalla liittymällä vai onko pohjalla joku taloyhtiön liittymä? Itsellä vastikkeeseen kuuluu 10/10 ja nosto 100/10 maksaa noin 10 euroa, 250/50 20 euroa ja 1000/100 noin 30 euroa kuussa.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 559
Onko nuo hinnat ihan omalla liittymällä vai onko pohjalla joku taloyhtiön liittymä? Itsellä vastikkeeseen kuuluu 10/10 ja nosto 100/10 maksaa noin 10 euroa, 250/50 20 euroa ja 1000/100 noin 30 euroa kuussa.
Omilla liittymillä toimii, piti eka soittaa että korjasivat "vian" ettei näkynyt. Testattu rivari asujalle, okt, ja sama hinta, sitten maaseudulle tuttava yritti niin hinta olikin tuplat :)
 
Liittynyt
28.02.2018
Viestejä
13
en tiedä teidän hinnoista mutta itellä on ollut espoon suunnilla joku elisan talonyhtiön kiinteä VDSL2 100/10Mbit iät ja ajat sis. viihde 19,90e/kk. Olen tyytyväinen.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
480
en tiedä teidän hinnoista mutta itellä on ollut espoon suunnilla joku elisan talonyhtiön kiinteä VDSL2 100/10Mbit iät ja ajat sis. viihde 19,90e/kk. Olen tyytyväinen.
Täällä oli kaapelitaloudessa 100/10Mbit + viihde 39,90e/kk, lopetin ton viihteen kun ei tule käytettyä ja otin 250 megasen 23,90 hinnalla
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 160
Joo mulla kanssa 19.90€ viihde 100/10 elikkä ilmeisesti automaattisesti niissä talouksissa joihin kuuluu ilmaiseksi joku netti ni saa ilman tarjoustakin tohon hintaan sen ja muille kalliimpi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 231
Siis joskus oli sanamuoto, että Viihde on 20€/kk, ja jos sattuu jo oleen Elisan netti, niin Viihteen ottaessa sen netin yhteys tulee maksiminopeudella.
Nykyään siinäkin saattaa olla rajoituksia, koska on näitä gigaisia ja teraisia ja mitä lie hypernettejä tarjolla.
Itse joudun tyytymään 100/10.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 119
Kirjaudu sisään Oma Elisaan ja klikkaa kohdasta "kiinteä laajakaista" -> "päivitä liittymä". Ainakin minulla tarjoaa edelleen tuota 1000M 38,90€ 24kk -liittymää. Minulla on käytössä tuo 250M-liittymä hintaan 23,90€/kk

Samaa turhanpäiväistä 3kk tarjousta se sieltäkin tyrkyttää :(
On kyllä sen verran olematon tarjous, että ei edes naurata. 250M liittymä tällähetkellä.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
182
Tämmösiä tuli postista


@Hessu
Täällä vielä odotellaan Corsair ML120 Premium 120mm tuulettimia.

Valitettavasti toimitustanne 4092-xxxxxx ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana Torst. 05.09.
Uusi toimituspäivä on Torst. 12. Syyskuu.
Valitettavasti toimitustanne 4092-xxxxxx ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana Torst. 12.09.
Uusi toimituspäivä on Torst. 19. Syyskuu.
Valitettavasti toimitustanne 4092-xxxxxx ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana Torst. 19.09.
Uusi toimituspäivä on Torst. 26. Syyskuu.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 521
Viestejä
4 165 188
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom