Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
167

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Onko kokemusta toimiiko noi ohjaimet hyvin win10 kanssa. Googlettamalla löytyi vähän ristiriitaisia kokemuksia, jollain toimii ja jollain ei. Jos ne toimisi sujuvasti niin eipä olisi paha hinta jo pelkistä ohjaimista.
Ei mitään tietoa. Itse en ostaisi noita ohjaimia päivittäiseen käyttöön jo pelkästään tattien puuttumisen vuoksi. Toki jos pelaa esim vain tappelupelejä, eiköhän nuo aja asiansa.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 628
Siis tarkoitatko, ettei riitä TV:n korvikkeena? Käyttö olisi elokuvien katsomista ja Xbox One X pelaamista.
Oculus Go on lähtökohdiltaan itsenäinen pelikonsoli eikä siinä ole fyysisiä liitäntöjä muita laitteita varten.
Eli ulkoisten laitteiden liittäminen kuva lähteeksi on joko täysin mahdotonta tai hankalaa. Esimerkiksi Windows-ympäristössä se menee näin: https://www.google.com/amp/s/www.androidcentral.com/how-use-your-oculus-go-monitor-your-pc?amp

Tuolta löytyy enemmän keskustelua VR seteistä: VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)
Itseltä siis löytyy Lenovo Explorer (199€ alennuksesta). Ei noita oikein kannata taikka voi käyttää TV:n korvaajana. Metkoja vehkeitä VR-pelien pelaamiseen, mihin ne on tarkoitettu.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Ei mitään tietoa. Itse en ostaisi noita ohjaimia päivittäiseen käyttöön jo pelkästään tattien puuttumisen vuoksi. Toki jos pelaa esim vain tappelupelejä, eiköhän nuo aja asiansa.
No siis tai retropelejä analogitatteja edeltävältä ajalta (tyyliin NES/SNES/MegaDrive ym.). Kuulemma ihan hyvä D-pad noissa, parempi kuin useimmissa moderneissa ohjaimissa.

Äkkiä googlaten on nuo toimineet porukalla vähintään käyttäen jotain monista button remapper -softista, mutta automaattisella tunnistuksella on ollut vähän hit or miss.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 426
Noi Gigantin sivut edes toimineet mulla kun yritti laittaa noutokoriin tai katsoa edes, että missä myymälöissä sitä Classicia enää olisi. Nyt kun taas toimii niin lähin noudettavissa jostain hevonperseestä PK-seudulta katsottuna, kuten niin usein muutenkin näissä Gigantin perseilytarjouksissa.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
495
Noi Gigantin sivut edes toimineet mulla kun yritti laittaa noutokoriin tai katsoa edes, että missä myymälöissä sitä Classicia enää olisi. Nyt kun taas toimii niin lähin noudettavissa jostain hevonperseestä PK-seudulta katsottuna, kuten niin usein muutenkin näissä Gigantin perseilytarjouksissa.
Enää ei harmitakaan niin paljoa että ostin tuon jo silloin kun hinta laski 29,90:een.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 949
Noi Gigantin sivut edes toimineet mulla kun yritti laittaa noutokoriin tai katsoa edes, että missä myymälöissä sitä Classicia enää olisi. Nyt kun taas toimii niin lähin noudettavissa jostain hevonperseestä PK-seudulta katsottuna, kuten niin usein muutenkin näissä Gigantin perseilytarjouksissa.
Enää ei harmitakaan niin paljoa että ostin tuon jo silloin kun hinta laski 29,90:een.
Näyttäisi ihan perus tarjoukselta tavaralle, josta myydään viimeiset kappaleet varastosta pyörimästä pois. Tuurista kiinni mistä saa.
 
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
105
Elokuvia tuolla varmasti katsoo, mutta Xboxin pelaaminen tuskin tuntuu kovin upealta.

HDMI-porttia ei ole eikä dedikoitua Xbox-striimausratkaisua, joten kai sen saa toimimaan käytännössä vain seuraavalla setupilla: Windowsin Xbox-appissa striimaus päälle, sitten peilataan PC:n kuva Oculukseen Virtual Desktop (tms.) -appilla. Tämä aiheuttanee pelikelvottoman viiveen ainakin nopeatempoisiin peleihin.
Xbox One:n saa stiimattua Androidin OneCast appiin, jonka saa myös sideloadattua Oculus Go / Quest -laitteisiin. Itsellä on sekä Go että Quest että Xbox One X, mutta jostain syystä en ole jaksanut viritellä tuota toimintaan. Ehkä pelailen yhä mieluummin OLED TV:n ruudulta jos konsoliin kosken..?

Go:lle on jotain hauskoja pelejä ja kyllä sillä Netflixiä tai muita videoita ihan mielellään katsoo. Siihen voi myös striimata jotain PCVR-pelejä esim. ALVR:llä tai Virtual Desktopilla.

Tuossa mun reilu vuoden takainen arvostelu tuosta vekottimesta: Cheapest but not close to weakest - MRTV - Mixed Reality TV
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 160
En tiedä mitä tolla tekis mutta onko noi ohjaimet samat kun alkuperäiset? Mulla on PS4 ja Xbox mutta ajottain kaipaan yksinkertaisuutta takaisin peleihin kun ei vanhalla enään taivu peukalo 100 eri näppäin komboon ni vois jotain vanhaa PS1 peliä pelata old school ohjaimella :)
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
914
En tiedä mitä tolla tekis mutta onko noi ohjaimet samat kun alkuperäiset? Mulla on PS4 ja Xbox mutta ajottain kaipaan yksinkertaisuutta takaisin peleihin kun ei vanhalla enään taivu peukalo 100 eri näppäin komboon ni vois jotain vanhaa PS1 peliä pelata old school ohjaimella :)
Ohjain on mielestäni samankokoinen kuin alkuperäiset, mutta tuntuu varsin kevyeltä (elektroniikan pienentyminen?) Pelivalikoimahan tuossa on ilman modaamista aika aneeminen. Modaaminen myös "hankalaa". Jos arvostaa omaa aikaa, niin en suosittele modaamista, mieluummin ostaa ohjaimen ja pelaa emulaattorilla PC:llä.

Jos valmiina tulevat pelit kiinnostavat ja riittävät, niin eihän tuo 19e hinta paha ole. Itse taisin ostaa jopa 60e hintaan, kun eivät menneet kaupaksi alkuperäisellä 120 euron hinnalla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 039
En tiedä mitä tolla tekis mutta onko noi ohjaimet samat kun alkuperäiset? Mulla on PS4 ja Xbox mutta ajottain kaipaan yksinkertaisuutta takaisin peleihin kun ei vanhalla enään taivu peukalo 100 eri näppäin komboon ni vois jotain vanhaa PS1 peliä pelata old school ohjaimella :)

Tuolla 19 € summalla laitoin ohjaimet kiinni Retropie-masiinaan ja itse pleikkari jää hyllyyn kunnes jaksan perehtyä sen modaamiseen. Tuntui nuo ohjaimet kivemmalta kuin aiempi Xbox 360 ohjain retropelaamiseen, mutta turhan lyhyet johdot vaan (1,5m?).
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
Tuolla 19 € summalla laitoin ohjaimet kiinni Retropie-masiinaan ja itse pleikkari jää hyllyyn kunnes jaksan perehtyä sen modaamiseen. Tuntui nuo ohjaimet kivemmalta kuin aiempi Xbox 360 ohjain retropelaamiseen, mutta turhan lyhyet johdot vaan (1,5m?).
Toimivat suoraa?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 038
Tuolla 19 € summalla laitoin ohjaimet kiinni Retropie-masiinaan ja itse pleikkari jää hyllyyn kunnes jaksan perehtyä sen modaamiseen. Tuntui nuo ohjaimet kivemmalta kuin aiempi Xbox 360 ohjain retropelaamiseen, mutta turhan lyhyet johdot vaan (1,5m?).
Täysin samat suunnitelmat täälläkin :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Hieman halvemmalla Amazon UK vajaa 158€ toimittuna.
Osista kasaamalla saa halvemmalla. Ssd-puolella päinvastainen tilanne näköjään kiintolevyihin nähden, missä wd alkanut kikkailemaan ettei ulkoisesta irroitettu toimisi suoraan pc:ssä.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
785
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
301
freedomeahan saa näköjään ebaysta 15-18€ vuodeksi ilman mitään tarjouksiakin,ei taida suomesta saada siihen hintaan tarjouksestakaan.
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Tietääkö kukaan edullista diiliä Bitdefenderin Total Security 2020 -pakettiin? Paketti olisi tarkoitus olla 5 konetta ja 3 vuotta.
Maksoin edellisistä paketeista 3 vuotta sitten (siis monta lisenssiä) 12,95 USD / kpl. Nyt ei varmaan yhtä edullisesti irtoa :(

Ollut tuo paketti jo pitkään ja ollut tyytyväinen niin ei haluaisi lähteä vaihtamaan mihinkään ja asennusrubaan lähteä.
Edullisin minkä pikaisesti löysin on 69,95 USD (siis tuo BTS 2020 / 3 vuotta/5 laitetta).
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 212
Tietääkö kukaan edullista diiliä Bitdefenderin Total Security 2020 -pakettiin? Paketti olisi tarkoitus olla 5 konetta ja 3 vuotta.
Maksoin edellisistä paketeista 3 vuotta sitten (siis monta lisenssiä) 12,95 USD / kpl. Nyt ei varmaan yhtä edullisesti irtoa :(

Ollut tuo paketti jo pitkään ja ollut tyytyväinen niin ei haluaisi lähteä vaihtamaan mihinkään ja asennusrubaan lähteä.
Edullisin minkä pikaisesti löysin on 69,95 USD (siis tuo BTS 2020 / 3 vuotta/5 laitetta).
Kokeile laittaa aspaan viestiä että kilpailijoilla X, Y ja Z ois tämmönen tarjous, mites teiltä?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
298
Veikon Koneen Freedome 9,90€ 1v/3 laitetta toimii ainakin mulla myös tietokoneessa, joten sitä pidän melko edullisena.

Mulle ainakin Freedome on erittäin bueno, enkä ole ikinä kokenut tarvetta kokeilla muuta. Pidän vähän outona, että porukka tarvitsee 2019 vuonna torrentteja tai tekee muuta epämääräistä, mutta meitä on moneen junaan :)

Ainoa miinus tuossa on ollut, että OnePlus 3 teki sellaista että se hukkasi nettiyhteyden ja Freedomessa vain luki "yhdistetään". Piti aina laittaa se pois ja takaisin päälle, että lähti toimiin. Nyt ei vähään aikaan ole sitä tehnyt, enkä osaa sanoa oliko puhelimen vai Freedomen vika.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
339
Vielä halvemmalla täällä: F-SECURE FREEDOME 1Y/3DEV MOBIILI, LADATTAVA OHJELMISTO - Veikon Kone verkkokauppa
Vaikka lukeekin, että mobiili niin käy myös Windows 7 ja 10.

Voisiko joku kokeilla onko oikeasti pelkkä mobiili? Tuotetiedoissa tuettuna Windows 7 ja uudemmat..
Tästä inspiroituneena testasin Windows 10:ssä koodia, ja kyllähän se toimii! Kiitos siis sulle siitä että tuli kokeiltua! :) Harmittelin jo kun tilasin kaksi lisenssiä, minkä jälkeen vasta huomasin sen olleen vain mobiililaitteille eikä ole kuin kaksi mobiililaitetta taloudessa. Nyt tulee onneksi kaikki kolme laitetta per lisenssi käyttöön eli pitäisi kahdeksi vuodeksi piisata koodit.
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
779
Tokmannin verkkokaupan yömyynnistä saat kaikki* tuotteet 20 % alennuksella, kun ostat vähintään 50 eurolla! Tarjous on voimassa vain perjantaihin 30.8. klo 6.59 saakka. Hyödynnä alennus lisäämällä koodi YÖNYLIALE20 ostoskorin alennuskenttään.
Noniin! Taas mennään. Minkäslaiset satsit porukka meinas tällä kertaa kerätä :greedy:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
176
Tokmannin verkkokaupan yömyynnistä saat kaikki* tuotteet 20 % alennuksella, kun ostat vähintään 50 eurolla! Tarjous on voimassa vain perjantaihin 30.8. klo 6.59 saakka. Hyödynnä alennus lisäämällä koodi YÖNYLIALE20 ostoskorin alennuskenttään.
Yritin maksaa MobilePay:llä. Tyhjenti vain ostoskorin. Jäi sitten ostamatta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 183
Yritin maksaa MobilePay:llä. Tyhjenti vain ostoskorin. Jäi sitten ostamatta.
Mulla kanssa ei mennyt tilaukset läpi S-pankin visalla. Tuli vaan viesti, että "asiakas perui tilauksen". No Norskin visalla sitten meni läpi.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
458
Mulla kanssa ei mennyt tilaukset läpi S-pankin visalla. Tuli vaan viesti, että "asiakas perui tilauksen". No Norskin visalla sitten meni läpi.
Mulla meni läpi S-Pankin maksu kun tein ostokset äsken. Hackman Savoniaa lähti aika hyvään hintaan!
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 455
Viestejä
4 162 524
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom