Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Aa no ei sitte, iha Pukkia oisin lähteny kahtomaan. Mut kait se pitää tuo 2vk testi ottaa. Paitsi ettei urheiluun ole sitäkään testiä. :D
Joo, urheilusisältöön ei ole juuri koskaan mitään ilmais/kokeilukampanjoita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 428
Ne samat kaverit puhdistamassa konetta pensselillä, jotka käyttää antistaattista ranneketta :vihellys:
Offtopikin uhalla, esitätkö, että antistaattinen ranneke ei toimi, vai että todennäköisyys rikkoa mitään ilmankin, mihin tuo voisi auttaa on kovin pieni?

Ihan pensselinkäyttö sivuuttaen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 053
Offtopikin uhalla, esitätkö, että antistaattinen ranneke ei toimi, vai että todennäköisyys rikkoa mitään ilmankin, mihin tuo voisi auttaa on kovin pieni?

Ihan pensselinkäyttö sivuuttaen.
Eikun idea oli, että se pensseli tekee hankaussähköä.. Sitä staattista sähköä. Ja siinä ei sen käytössä auta edes ranneke, kun se varsi on eristävää materiaalia..

Staattiseen sähköön perustuvat pölyhuiskat toimii täsmälleen samalla metodilla, niissä on vaan ohuenohuet harjakset..
 
Liittynyt
11.08.2017
Viestejä
221
Näyttää olevan taas painepurkkien korvaajat tarjouksessa.
Tuote: IT Dusters CompuCleaner Xpert, sähköinen ilmapuhdistuslaite, musta
Hinta: 52 €
Kauppa: Jimms
Voimassa: 28.9. asti
Linkki: IT Dusters CompuCleaner Xpert, sähköinen ilmapuhdistuslaite, musta (Tarjous!) - 52,00€

Tuote
:IT Dusters CompuCleaner Original, sähköinen ilmapuhdistuslaite, valkoinen/musta
Hinta: 43 €
Kauppa: Jimms
Voimassa: 28.9. asti
Linkki: IT Dusters CompuCleaner Original, sähköinen ilmapuhdistuslaite, valkoinen/musta (Tarjous!) - 43,00€
Onkos joku koittanut näitä kompressorimallisen pyykinkuivaimen kennoon?
 

HikinenM

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 047
Niin kannattaa lopettaa kaiken ostaminen jossa sähköä, kiinastahan ne tulee.
No raspi ei taida vielä muuten kuin piirien ja liittimien osalta.
Paljonkohan tälläisiä kiinan kopioita maailmalla liikkuu?
https://www.globalsources.com/gsol/I/Electronic-product/p/sm/1154350553.htm#1154350553
Ok, parempi varoitus olisi siis että kannattaa varoa noita n. 1 € maksavia no-name elektroniikkalaitteita. Kyllä itsekin olen ostanut paljon halpaa tavaraa Kiinasta ja vieläkin ostan, mutta nyt on jo yksi euron bluetooth adapteri palanut ja yksi autolaturi savuttanut joten ajattelin sanoa myös varoituksen sanan.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
416
Ok, parempi varoitus olisi siis että kannattaa varoa noita n. 1 € maksavia no-name elektroniikkalaitteita. Kyllä itsekin olen ostanut paljon halpaa tavaraa Kiinasta ja vieläkin ostan, mutta nyt on jo yksi euron bluetooth adapteri palanut ja yksi autolaturi savuttanut joten ajattelin sanoa myös varoituksen sanan.

Sellainen oma havainto Kiinankamasta, että ulkoisesti tavara voi näyttää erehdytävästi alkuperäiseltä ja tavallaan toimiakkin, mutta avattaessa kuoret odottaa yllätys.

Esimerkki. Sonyn Li-ion akkulaturi joka Sonyn omassa versiossa perustuu siistiin piirilevyyn jossa on runsaasti pintaliitoskomponentteja. Kiinanversiossa fiksun kuoren alta paljastuu kyhäelmä muutamista käsin yhteenkolvatuista vanhanaikaisista elektroniikan peruskomponenteista.

Itse en ostaisi enää mitään roinaa Kiinasta, koska jos se ei syty tuleen ja pelkällä olemassaolollaan epää Suomalaista palovakuutusta, niin se saattaa sisältää muita laitteita vahingoittavia virheellisiä ominaisuuksia tai Ihmiselle haitallista/myrkyllistä ainetta jne...

Eli varoitus täältäkin.
 
Viimeksi muokattu:

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 594
Pitäisköhän alkaa mainostaa jotain LVI liittimet -20%

Mitä vittua täällä mainostetaaan jotain remppakamoja?
 
Liittynyt
10.08.2019
Viestejä
35
No kerronpas minäkin miten kävi noin 8v sitten kiinan usb kamalla. Kiinasta ebayn kautta tilasin usb muistikortinlukijan. Laitoin siihen kameran muistikortin ja koneeseen kiinni, avasin kansion ja yhtäkkiä kansioon ilmestyi pari monen gigan kokoista tiedostoa ihme nimillä ja päätteillä ja kuvat alkoivat itsekseen hävitä kortilta! Toivottavasti ei kiinaan mennyt.. tuhosin sitten sen lukijan, ois pitäny säästää ja antaa jollekkin tutkittavaks että mikä troijalainen siellä oli. Elikkä varokaa kiinan usb kamoja, vaikka kaikki merkkituotteetkin tehdään siellä niin niissä jotain laadunvalvontaa sentään. Onhan tuostakin jo aikaa mutta varoituksena vaan että noin voi käydä.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 004
Pitäisköhän alkaa mainostaa jotain LVI liittimet -20%

Mitä vittua täällä mainostetaaan jotain remppakamoja?
Missä? joku grilli ja robotti-imuri tais olla ainoat mikä ei ollu aateekooaiheista? ja sit akuankkaa sai jonku ajan ilmaiseksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 236
Missä? joku grilli ja robotti-imuri tais olla ainoat mikä ei ollu aateekooaiheista? ja sit akuankkaa sai jonku ajan ilmaiseksi.
No onhan näitä ihmeellisimpiä tarjouksia tässä nyt ollut, mm nämä löytyi 15sec katsomalla:

Jos kalamiehiä/naisia paikalla

Tuote
: Plano Guide 466331 viehelaukku
Hinta
: 49€ (Ovh 159€ löytyy kyllä halvemmalla)
Kauppa: 247tavaratalot
Voimassa: 30.9.2019
Linkki: Plano Guide 466331 viehelaukku - 247tavaratalot.fi verkkokauppa
Lisätty paljon Calvin Klein ja Swatch rannekelloja outlettiin.

Tuote: Miesten ja naisten rannekelloja
Hinta: Alennus 30%-35%
Kauppa: Hovisepät Oy
Voimassa: Toistaiseksi

Rannekellot OUTLET | Hovisepät verkkokauppa
Tuote: Deuzer ulkojatkojohtokela 20 m
Hinta: 15€
Kauppa: Hong Kong
Linkki: Deuzer ulkojatkojohtokela 20 m - Hong Kong tavaratalot
Tuote: Electrolux EKM6100 yleiskone 5,7L 1200w
Hinta: 299€ (norm. 399€)
Kauppa: Veikon Kone
Linkki: ELECTROLUX EKM6100 YLEISKONE 5,7L KULHOLLA, TEHO 1200W, 107165 - Veikon Kone verkkokauppa
Tuote: Makita 5ah akku
Hinta: 59.90
Kauppa: Punavuoren rauta
Linkki: AKKU MAKITA BL1850B 18V 5,0Ah Li-Ion - punavuorenrauta.fi verkkokauppa
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 594
Pitäisköhän alkaa mainostaa jotain LVI liittimet -20%
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin kun ihmiset tarjouksia postailevat. :tdown:
Ei kantsi. Kun asentelet kämpän täyteet älyvaloja, vaikkakin sitten niin että liikkeestä syttyy...

Niin ei ole sellaista naista joka ei keksisi jotain käyttötapausta niin että kyllästymään muuten niin hienohin valoihin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 236
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin kun ihmiset tarjouksia postailevat. :tdown:
Pahoita vapaasti. Ketju vaan valitettavasti kokee aikamoisen inflaation jos jotain alle 50€ perus rojuja/tavaroita postaillaan jatkuvalla syötteellä.

Ketjun nimi on kuitenkin hyvät tarjoukset, ei tarjoukset tai ok tarjoukset tai jotain tarjouksia. Hyvä tarjous koskee yleensä tuotteita, jotka kuuluvat tämän foorumin keskimääräisen käyttäjän kiinnostukseen. Viihde-elektroniikkaa, tabletit, pelikonsolit, komponentit, näytöt ja muut oheislaitteet.

Varsinkin jos kyseessä on tuote, joka on harvoin tarjouksessa ja siitä saa monen sadan alennuksen, esim. 300€ tabletti jota myydään 179€ ja Saksan hintakin on 239€ niin kyseessä on hyvä tarjous.

MSI:n RTX 2080 SUPER oli hyvä tarjous (749€) Verkkokaupassa koska muut olivat 849€. Ja nyt Klipsch subbari on hyvä. Ja uskon että mun viimeisin postaama, KEF LSX setti n. 850€ kotiin toimitettuna uutena oli hyvä tarjous kun Suomen edullisin on 1290€, kyseessä juuri EISA-palkinnon saanut tuote, joka on tosi harvoin Suomessa tarjouksessa.

Vaikka viestisi olikin sarkasmia niin kannattaisi antaa vähän arvostusta niille, ketkä tuohon ketjuun oikeasti kirjoittelee hyvistä tarjouksista. Varsinkin siinä tapauksessa jos oma panostus ko. tarjousten jakamiseen on 0 tämän vuoden aikana.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 655
Pahoita vapaasti. Ketju vaan valitettavasti kokee aikamoisen inflaation jos jotain alle 50€ perus rojuja/tavaroita postaillaan jatkuvalla syötteellä.

Ketjun nimi on kuitenkin hyvät tarjoukset, ei tarjoukset tai ok tarjoukset tai jotain tarjouksia. Hyvä tarjous koskee yleensä tuotteita, jotka kuuluvat tämän foorumin keskimääräisen käyttäjän kiinnostukseen. Viihde-elektroniikkaa, tabletit, pelikonsolit, komponentit, näytöt ja muut oheislaitteet.

Varsinkin jos kyseessä on tuote, joka on harvoin tarjouksessa ja siitä saa monen sadan alennuksen, esim. 300€ tabletti jota myydään 179€ ja Saksan hintakin on 239€ niin kyseessä on hyvä tarjous.

MSI:n RTX 2080 SUPER oli hyvä tarjous (749€) Verkkokaupassa koska muut olivat 849€. Ja nyt Klipsch subbari on hyvä. Ja uskon että mun viimeisin postaama, KEF LSX setti n. 850€ kotiin toimitettuna uutena oli hyvä tarjous kun Suomen edullisin on 1290€, kyseessä juuri EISA-palkinnon saanut tuote, joka on tosi harvoin Suomessa tarjouksessa.

Vaikka viestisi olikin sarkasmia niin kannattaisi antaa vähän arvostusta niille, ketkä tuohon ketjuun oikeasti kirjoittelee hyvistä tarjouksista. Varsinkin siinä tapauksessa jos oma panostus ko. tarjousten jakamiseen on 0 tämän vuoden aikana.
No huhhuh, enemmän nämä sinun avautumiset ovat täyttä kuraa. Siis aivan järjetöntä pauhaamista
Pari huonoa tarjousta kokonaisella sivullisella tarjouksia ja sinä vedät tästä herneen nenään? Deletoi samantien koko tilisi niin ei tarvitse lukea huonoja tarjouksia.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 672
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 224
Ei mulla oo ongelmaa ei-elektroniikkaan liittyvien tarjouksien kans mut saishan sitä vähän perkata mikä on hyvä tarjous. -10e jostain käyttötavarasta ei ole mielestäni hyvä tarjous, jos tuotteen tarvii niin sillon se ostetaan joka tapauksessa eikä millään kympillä ole mitään merkitystä. Harvemmin porakoneen akkuja ostetaan kassillista että merkittävää säästöä syntyisi. Sanoisin, että mitä pienemmän käyttäjäkunnan tuote niin sitä parempi tarjous sietäisi olla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 236
Ei mulla oo ongelmaa ei-elektroniikkaan liittyvien tarjouksien kans mut saishan sitä vähän perkata mikä on hyvä tarjous. -10e jostain käyttötavarasta ei ole mielestäni hyvä tarjous, jos tuotteen tarvii niin sillon se ostetaan joka tapauksessa eikä millään kympillä ole mitään merkitystä. Harvemmin porakoneen akkuja ostetaan kassillista että merkittävää säästöä syntyisi. Sanoisin, että mitä pienemmän käyttäjäkunnan tuote niin sitä parempi tarjous sietäisi olla.
Tätä itse kanssa tarkoitin, esim. 20M ulkojatkojohtokela 15€, Biltemassa 10M on 12,5€ ja 25M on 27,90€, jos tuollaiselle tarvikkeelle on tarve niin kyllä sen ostaa eikä jää odottamaan tarjousta. Toinen on sitten nämä kauppojen omat muka kovat alennukset, tyyliin -40% joka näyttää sivuilta hyvältä, mutta oli alunperin täysin ylihinnoiteltu, esim. televisio jota myydään alessa 1599€ (ovh kauppiaalla 2100€) ja hinta.fi monta kauppaa myy 1499€ samaa telkkaria. Tässä nyt taas järrrjetöntä pauhausta, aivan järrjetöntä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 072
Tätä itse kanssa tarkoitin, esim. 20M ulkojatkojohtokela 15€, Biltemassa 10M on 12,5€ ja 25M on 27,90€, jos tuollaiselle tarvikkeelle on tarve niin kyllä sen ostaa eikä jää odottamaan tarjousta. Toinen on sitten nämä kauppojen omat muka kovat alennukset, tyyliin -40% joka näyttää sivuilta hyvältä, mutta oli alunperin täysin ylihinnoiteltu, esim. televisio jota myydään alessa 1599€ (ovh kauppiaalla 2100€) ja hinta.fi monta kauppaa myy 1499€ samaa telkkaria. Tässä nyt taas järrrjetöntä pauhausta, aivan järrjetöntä.
Itse suodatan silmillä mitä tarvitsen ja ei väliä jos on mitä en tarvitse.
Tosin en tilaa mitään ilmoituksia vaan vilkaisen välillä.
Noissa tuotteissä olen kyllä samaa mieltä, 220v tuotteet kannattaa olla jotain laatua, en kyllä ymmärrä miten usb laitteen saa palamaan tosin en kaipaakkaa sitä. Muuten on normaalia että usb laitteet lakkaa toimimasta eritoten usb muisti ja hiiren vastaanottimet on ne kiinasta tai muualta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
577
Niin, että yli 40% alennus johtokelasta ei ole hyvä, koska jos sellaista tarvii niin ei välitä onko se tarjouksessa? Vaikka panokseni tarjousketjuun ei ole kummoinen, en myöskään ala avautumaan mitä tuotteita sinne postataan. Olen vain hyvissäni että ihmiset jaksavat sinne postailla vaikka muutama hapannaama täällä vouhottaakin.
Oli muuten kaikki nuo tarjoukset mitkä lainasit hyviä vaikka juuri sulla ei niille tarvetta ollut.
 

Laissez-Faire

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
377
Ketjun nimi on kuitenkin hyvät tarjoukset, ei tarjoukset tai ok tarjoukset tai jotain tarjouksia. Hyvä tarjous koskee yleensä tuotteita, jotka kuuluvat tämän foorumin keskimääräisen käyttäjän kiinnostukseen. Viihde-elektroniikkaa, tabletit, pelikonsolit, komponentit, näytöt ja muut oheislaitteet.
Ohhoh, aikamoinen tarjouspolliisi ketjussa. YV:llä lupa postauksiin jatkossa pagukselta?

Itsehän näkisin paljon mieluummin remppakamatarjouksia kuin jotain ainaista SERriä mutta jospa kuitenkin tekisimme tilaa molemmille ilman ulinaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Itse suodatan silmillä mitä tarvitsen ja ei väliä jos on mitä en tarvitse.
Tosin en tilaa mitään ilmoituksia vaan vilkaisen välillä.
Noissa tuotteissä olen kyllä samaa mieltä, 220v tuotteet kannattaa olla jotain laatua, en kyllä ymmärrä miten usb laitteen saa palamaan tosin en kaipaakkaa sitä. Muuten on normaalia että usb laitteet lakkaa toimimasta eritoten usb muisti ja hiiren vastaanottimet on ne kiinasta tai muualta.
Mulla oli lähellä ette Audi kärynnyt kun USB-lightning johto jotenkin oikosulussa. Ei käsin kestänyt koskea ja melkein akku tyhjänä vuorokaudessa.

Tiger laatua. :D



Itse voisin suositella jotain tämän tyyppistä oman kokemuksen perusteella (nyt noin 4v ollut käytössä) projektori + 16-kuituinen lasikuitunippu, normihinta noin 255€-339€ (sähkö.fi tai esim. omat sivut), nyt 159,90€, muistaakseni maksoin noin 150€ 4v sitten vastaavasta:

Valokuitu koristevalaistussarja VPL10-E161 1W LED-projektorilla
Kiitos linkistä. Saunan koko tosin about 6m2 joten täytyy etsiä vielä. :)
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 637
Pahoita vapaasti. Ketju vaan valitettavasti kokee aikamoisen inflaation jos jotain alle 50€ perus rojuja/tavaroita postaillaan jatkuvalla syötteellä.

Ketjun nimi on kuitenkin hyvät tarjoukset, ei tarjoukset tai ok tarjoukset tai jotain tarjouksia. Hyvä tarjous koskee yleensä tuotteita, jotka kuuluvat tämän foorumin keskimääräisen käyttäjän kiinnostukseen. Viihde-elektroniikkaa, tabletit, pelikonsolit, komponentit, näytöt ja muut oheislaitteet.
Siinä olet ihan oikeassa, että tarjouksen olisi hyvä olla ihan oikea tarjous, eikä mikään feikkisellainen, mutta mielestäni siitä on vähän ylimielistä ja kapeakatseista valittaa, jos kaikki tuotteet eivät ole tiukasti viihde-elektroniikkaa jne
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 072
Mulla oli lähellä ette Audi kärynnyt kun USB-lightning johto jotenkin oikosulussa. Ei käsin kestänyt koskea ja melkein akku tyhjänä vuorokaudessa.

Tiger laatua. :D



:)
Johdot nyt voi mennä oikosulkuun valmistajasta riippumatta, riippuu niin paljon käytöstä tai tuurista.
Kannattaisi varmaan vaihtaa sulake autoon jos käyttö on vain latausta. Helposti on 10A sulake niin ei se suojaa 2A max johtoa oikosulku tapauksessa. Eli oikeasti on järjestelmässä vika eikä johdossa.
Toki siellä on rajoittamassa 12->5v muunnos, tuntematta tapausta en tiedä mikä palikka on syyllinen ettei rajoita virtaa.
Olen kyllä kuullu vastaavista tapauksista usb autolatureilla joissa ei ole erillistä sulaketta.
Periaatteessa ihan PC virtalähteetki on paskoja jos niiden johtoja voisi laittaa oikosulkuun työntää virtalähde helposti 12v 50A max 16 A tarkoitettuun johtoon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 236
Ohhoh, aikamoinen tarjouspolliisi ketjussa. YV:llä lupa postauksiin jatkossa pagukselta?

Itsehän näkisin paljon mieluummin remppakamatarjouksia kuin jotain ainaista SERriä mutta jospa kuitenkin tekisimme tilaa molemmille ilman ulinaa?
Vähän nyt hassu kommentti ottaen huomioon, että tämä on tietotekniikka- ja mobiiliaiheinen sivusto, ei remppasivusto. En mä autofoorumille mene nyt sanomaan että ois kiva nähdä telkkareita tarjouksessa kun nyt jokapäivä on vaan renkaita, polttimoita ja tuningkamoja. Jos te mielummin napsautatte "hyvät tarjoukset"-ketjusta honkkarin 15€ ulkojatkojohtokelaa kuin esim. 1080Ti näyttistä hintaan 499€ niin te olette väärällä sivulla.

Voin ottaa haukut ja uuden tittelin "tarjouspoliisi", mutta pysyn kannassani, että jo Murosta lähtien aktiivinen ja laadukas "hyvät tarjoukset"-ketju kokee todella ison inflaation jos siellä aletaan postaamaan jotain 12000mAh powerbankkeja 14,99€ kun normihinta 29,90€. Saako näin postata? Saa, mutta ketjun suola on postata juuri ne tarjoukset, jotka
  • ei nopealla hinta.fi selaamalla löydy
  • ovat harvoin tarjouksessa (esim. Jimms IT Dusters CompuCleaner Xpert on hyvä tarjous koska Jimms myy ainoana tuota ja on harvoin tarjouksessa)
  • eivät ole läheskään samaan hintaan saatavilla muualla (esim. tv 999€ kun muualla 1499€)
  • nopeat tällä hetkellä olevat / pian alkavat pienet erät tmv (verkkokaupan RTX 2080 SUPER, Kärkkäisen MSI kannettava 1200€ kun muualla hinta 2799€)
  • pienet erikoiskampanjat (Adguard premium 3€ kun normihinta ~50€)

Mulla on oikeus mielipiteeseen ja se on tässä, saa olla eri mieltä ja voitte postata tarjouksiin mitä haluatte kuten jatkossakin. Mun mielestä ketju kokee inflaation mutta tämä on mun mielipide, kaikki muut voivat olla eri mieltä :) Itse pyrin postaamaan tarjouksia jotka noudattavat em. asioita, esim. postasin kesällä Huawei MediaPad M5 -tabletin tarjouksen, hinta oli 239€ posteineen, Suomen edullisin 349€.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
838
Tilasinpa BT-adapteita kaksin kappalein, kun Aliexpressistä kävi halvemmaksi joten pääsen vertailemaan toimivatko yhtä hyvin, ja näkee samalla millainen haarukka noissa toimitusajoissa oikeasti on kun eri paikoista lähtevät. Vähän päälle euro tuli kahdelle hintaa toimituksineen, joten on tämäkin kai hyvä tarjous verrattuna siihen mitä olisi Suomessa maksanut. :rolleyes:
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 851
Blitzwolfin 230V laturi ja johdot ja ugreenin autolaturi ja johdot olleet ihan hyviä. Näin kyllä paljon vaivaa kun etsin hyviä merkkejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Liittynyt
25.03.2017
Viestejä
60
Itsekin näkisin mieluusti kaikenlaisia tarjouksia.

Itse vaihdan ser kasan kerran neljässä vuodessa, siinä välissä tulee ostettua aika paljon kaikenlaista. Muut kuin ne atk tavarat on ketjun suola, jos niitä ei olisi seuraisin ketjua vain kerran neljässä vuodessa. Minulla on monella tutullani koko foorumin suosituin ketju, tästä varmaan on jotakin faktaakin ylläpidolla.

Suurin osa elektroniikkahankinnoista tehty viimeisen 5 vuoden aikana ketjun vinkkien perusteella. Muutetaan vaan 2080ti liveseurannaksi, niin säästyy itseltäkin tonneilla heräteostoksia vuodessa.

Kaikki tarjoukset tänne, linkkaajat, teette hyvää työtä
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 594
Oli miten oli, niin robottiruohonleikkurit ja mustien miesten sheiverit eivät kuulu tähän ketjuun.

@pagus tuossa tarjoushaukkana pistikin aika hyvät kriteerit. Ja onhan noita kohdeyleisötarjouksia varten omat ketjunsa, mm. Pelitarjoukset.

Hyvä ketju tuo on ja postatkaa vaan ihmeessä tarjouksia mutta jos ei tehdä tästä mitään gigantin kuvastoa.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 361
On hyvä, että kaikenlaisia tarjouksia voi linkittää foorumille, mutta mielestäni olisi parempi jos näille sukkahousuille, sukille, grillihiileille yms. olisi erillinen tarjousketju Yleistä keskustelua alueella. Harmi, että monet tuntuvat olevan tällaista vastaan
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 256
Oma kantani ketjun seuraajana on se, että ketjun aiheena on elektroniikka- ja ohjelmistotarjoukset (pl. pelit, niille on oma ketju).

Eli robottiruohonleikkuri ja se -50% powerbank todellakin sitten osuu, vaikka "samaa saa Kiinasta millon tahansa halvemmalla". Ei ole kaikille mielekästä eri syistä (toimitusaika, takuu, ympäristö jne) tilata jokaista nippeliä toiselta puolelta palloa, vaan se sisämarkkinoiden ja vielä mieluummin kotimainen tarjous kiinnostaa.

Partahöylät ja autonrenkaat sit taas ei oikein osu, jotkut rakennustyövälineet vähän siinä rajalla. Mitään haittaa näistä ei normipäivinä ole, mutta sitten alennuspäivinä saattaa tulla kymmeniä postauksia päivässä, jolloin se edullinen ssd-asema hukkuu jonnekin aterinsettien väliin...
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 043
Mutta tota robottiruohonleikkuria ja robottipölynimuria spämmätään tänne vähintään joka toinen viikko ”taas alennuksessa” tyyppisesti, niin sellainen käy kyllä ärsyttämään.
Onko se enää tarjous vaikka onkin ovh alapuolella? Yksittäisiä tuotteita saa laitettua monen hintaseuranta sivun kautta vaikka sähköposti ilmoituksella.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 655
Oli miten oli, niin robottiruohonleikkurit ja mustien miesten sheiverit eivät kuulu tähän ketjuun.

@pagus tuossa tarjoushaukkana pistikin aika hyvät kriteerit. Ja onhan noita kohdeyleisötarjouksia varten omat ketjunsa, mm. Pelitarjoukset.

Hyvä ketju tuo on ja postatkaa vaan ihmeessä tarjouksia mutta jos ei tehdä tästä mitään gigantin kuvastoa.
Robotti-nimen sisältävät tuotteet ovat kyllä elektroniikkaa, joten menee kyllä erittäin hyvin tarjous ketjuun. Kodin automatiikka on muutakin kuin älylamppuja.
Sinun postausten tyyppiset typerät avautumiset eivät kyllä kuulu tähänkään ketjuun.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 594
Robotti-nimen sisältävät tuotteet ovat kyllä elektroniikkaa, joten menee kyllä erittäin hyvin tarjous ketjuun. Kodin automatiikka on muutakin kuin älylamppuja.
Sinun postausten tyyppiset typerät avautumiset eivät kyllä kuulu tähänkään ketjuun.
Robottileikkurit ja imurit vois aivan hyvin mennä niille dedikoituihin ketjuihin, koska sieltä varmaan se suurin kohderyhmä löytyy.

Unohdin mainita klassikon: Ypäjän Citymarketissa keittiöveitsiä alekorissa pari kappaletta puoleen hintaan (oli ainakin eilen vielä).
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Robottileikkurit ja imurit vois aivan hyvin mennä niille dedikoituihin ketjuihin, koska sieltä varmaan se suurin kohderyhmä löytyy.

Unohdin mainita klassikon: Ypäjän Citymarketissa keittiöveitsiä alekorissa pari kappaletta puoleen hintaan (oli ainakin eilen vielä).
Tuskinpa niille muutamalle tavaralle tarvitsee erikseen omaa ketjua tehdä, kun on kyseessä kuitenkin ihan ”yleinen tarjousketju”. Jos niitä tulee 1-2 / 5 sivua niin tuskin menee kenenkään maailma sekaisin. Mielensä voi tietysti asiasta pahoittaa, mutta sekin varmaan menee nopeasti ohi.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 681
Viestejä
4 188 702
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom