Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
niin minäkin. Onhan se hintalaatusuhteeltaan todella hyvä kauppa, yhtä hyviä kuin maskun sohvatkin. Eihän kukaan nyt oikealla hinnalla niitä ostaisi. Mutta makunsa puolesta alennuksesta ostaessa se on vaivan arvoista. Mutta ei siinä ole muuta pahaa kuin se että se tuntuu aina tiputtavan koko keskustelutason pohjan kun sana B&J tulee huulille.
Eli oli hyvä tarjous, oikeutettu ketjuun ja sinäkin tykkäät mutta ei saisi postata, kun joku siitä keskustelee väärin?
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
135
Beyond compare tarjouksen bongasin ja olin jo ostamassa, kunnes törmäsin sivulla ilmoitukseen, että he eivät ole rekisteröityneet arvonlisäverokantaan (not registered for VAT). Eli hinnat on ilmeisesti ALV 0%. Kellään tietoa mitä tämä tarkoittaa käytännössä kuluttajan kannalta?
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
451
Voisiko joku mode palauttaa sen viestin minkä laitoin tuohon tarjousketjuun, jossa lainasin viime vuoden tarjouksen päivitetyillä tiedoilla storytellin tarjouksesta? Se ei kai ole keskustelua, mutta viime vuonna olin jo laittanut sen oikeaan muotoon tarjoukseksi.
 

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 205
Voisiko joku mode palauttaa sen viestin minkä laitoin tuohon tarjousketjuun, jossa lainasin viime vuoden tarjouksen päivitetyillä tiedoilla storytellin tarjouksesta? Se ei kai ole keskustelua, mutta viime vuonna olin jo laittanut sen oikeaan muotoon tarjoukseksi.
Viesti palautettu. Hätiköity poisto kävi, kun ei tullut reagoitua siihen, että se itse tarjous oli tietenkin lainauksessa. Käsi pystyyn virheen merkiksi ja pahoitteluni.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 416
Beyond compare tarjouksen bongasin ja olin jo ostamassa, kunnes törmäsin sivulla ilmoitukseen, että he eivät ole rekisteröityneet arvonlisäverokantaan (not registered for VAT). Eli hinnat on ilmeisesti ALV 0%. Kellään tietoa mitä tämä tarkoittaa käytännössä kuluttajan kannalta?
Jos menetät yöunesi maksamattoman veron vuoksi niin tuotteen voi näköjään ostaa suomalaiselta jälleenmyyjältä myös. Hinta on kylläkin vähän eri sitten.

Edit linkki
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 886
Beyond compare tarjouksen bongasin ja olin jo ostamassa, kunnes törmäsin sivulla ilmoitukseen, että he eivät ole rekisteröityneet arvonlisäverokantaan (not registered for VAT). Eli hinnat on ilmeisesti ALV 0%. Kellään tietoa mitä tämä tarkoittaa käytännössä kuluttajan kannalta?
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että kuluttaja ostaa jenkeistä alehintaisen sähköisen lisenssin, maksaa myyjän määrittelemän hinnan myyjän määrittelemällä tavalla (jenkeissä varmaankin PayPal) ja sitten vaan kovaa ajoa. Teoriassa kuluttaja alkaa selvittelemään, että miten helvetissä tästäkin pitäisi alvit maksaa, soittelemaan verottajan neuvovaan puhelimeen jne.

Disclaimer: Kuvaamani käytäntö on laiton, niin ei saa tehdä, soo soo!
 
Liittynyt
29.11.2019
Viestejä
19
Beyond compare tarjouksen bongasin ja olin jo ostamassa, kunnes törmäsin sivulla ilmoitukseen, että he eivät ole rekisteröityneet arvonlisäverokantaan (not registered for VAT). Eli hinnat on ilmeisesti ALV 0%. Kellään tietoa mitä tämä tarkoittaa käytännössä kuluttajan kannalta?
Ei yhtikäs mitään. Fiksumpaa olisi ostaa vaikka normaaliinkin hintaan $30 (nykykurssilla ~ 25,9€) kuin maksaa 33€. Yritysostajana olisi about se ja sama, kun 33€:sta saa vähentää ALVit eli hintaa jää 26,6 €.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.05.2017
Viestejä
34
Sama tarjous kuin viime vuonna.
Olin lunastanut viime vuoden tarjouksen ja minulla oli Family-tilille muutetussa tilissä kuunteluaikaa 05/2022 saakka. Nyt jouduin ensin muuttamaan tuon Familyn takaisin Unlimitediksi voidakseni lisätä siihen tämän 12KK lahjakortin, sitten muuttamaan sen takaisin Family-tiliksi. Tämän jumpan jälkeen minulla näyttäisi olevan nyt kuunteluaikaa enää joulukuulle 2021 saakka. Onko muilla ollut vaikeuksia lisätä lahjakorttia jos tilillä oli jo entuudestaan kuunteluaikaa?
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
757
Tuote: MAKITA DML811 TYÖMAAVALAISIN, LXT AKKU/230V, 6AH AKKU KAUPAN PÄÄLLE

Hinta: 179€ + postit 10€ / nouto 0€
Kauppa: Apt Pori
Voimassa: ?
Linkki:. MAK-DML811 MAKITA DML811 TYÖMAAVALAISIN, LXT AKKU/230V, 6AH AKKU KAUPAN PÄÄLLE
Tuote: MAKITA DML809 TYÖMAAVALAISIN. 2XLXT AKKU/230V, 6AH AKKU KAUPAN PÄÄLLE
Hinta: 279 € + postit 10€ / nouto 0€
Kauppa: Apt Pori
Voimassa: ?
Linkki:. MAK-DML809 MAKITA DML809 TYÖMAAVALAISIN. 2XLXT AKKU/230V, 6AH AKKU KAUPAN PÄÄLLE

Myös tehokkaammasta, kahdella akulla/verkkovirralla toimivasta mallista vastaava tarjous. Nopealla haulla hinta sama kuin halvimmillaan muualla, mutta mukaan tosiaan 100 euroa maksava 6Ah akku.

Halvempi malli on loppu ja kalliimpaa vielä tarjolla.
 
Liittynyt
18.11.2018
Viestejä
164
Olin lunastanut viime vuoden tarjouksen ja minulla oli Family-tilille muutetussa tilissä kuunteluaikaa 05/2022 saakka. Nyt jouduin ensin muuttamaan tuon Familyn takaisin Unlimitediksi voidakseni lisätä siihen tämän 12KK lahjakortin, sitten muuttamaan sen takaisin Family-tiliksi. Tämän jumpan jälkeen minulla näyttäisi olevan nyt kuunteluaikaa enää joulukuulle 2021 saakka. Onko muilla ollut vaikeuksia lisätä lahjakorttia jos tilillä oli jo entuudestaan kuunteluaikaa?
Pystyykö tällä tavalla kikkailemaan jotenkin family -tilauksen hintaa alemmaksi? Family -tileihin liittyviä lahjakortteja ei suoraan taida olla tarjolla.
 
Liittynyt
24.05.2017
Viestejä
34
Pystyykö tällä tavalla kikkailemaan jotenkin family -tilauksen hintaa alemmaksi? Family -tileihin liittyviä lahjakortteja ei suoraan taida olla tarjolla.
Unlimited-tilauksen pystyy konvertoimaan sieltä tilinhallinnasta Family-tilaukseksi, ja Famlily-tilauksen takaisin Unlimited-tilaukseksi. Lahjakortilla lisätty kuunteluaika pitäisi konvertoitua jotenkin näiden tilaustyyppien kuukausihinnan mukaan, tyyliin 12kk Unlimited-tialusta vastaa 9kk Family-tilausta. Silloin vuosi sitten kun edellisen lahjakortin ostin tämä toimi ihan mallikkaasti, mutta nyt tuntui että lahjakorttien kuunteluaika hävisi jonnekin bittiavaruuteen... katsotaan mitä support vastaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
617
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
188
Saako noita Norton 360 ketjutettua usean vuoden peräkkäin jostain vai pitääkö olla asiakastukeen yhteydessä?
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Näitä on näköjään taas saatavilla. Koodi ei vain enää toimi mutta koodilla cuponation saa 12% alennusta, jolloin:
Hinta: 47,52€
Promokoodi
: cuponation
Ostoskorissa olevissa tuotteissa on jotain selvitettävää. Ole hyvä ja palaa ostoskoriin ja pyri selvittämään asiat ennen kassalle siirtymistä.

Screenshot 2021-10-28 at 17-29-48 XXL Sports Outdoor – 60 € arvoinen XXL-lahjakortti vain 54 €...png
 
Viimeksi muokattu:

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Voisitteko mainita jatkossa näihin onko vain uusille asiakkaille vai vaan kaikille. Näitä uusille saa/löytää koko ajan jostain, mutta jo olemassa olevalle tilille ei löydä tai niitä ei oikein tule lainkaan.
Toimii myös voimassaolevalle tilaukselle.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 665
Itseä ihmetyttää käyttääkö porukka vielä Nortonia tms koneella pyörimässä tänä päivänä.
Itselläni on F-Securen Internet Security mikä on hankittu 2017 ja tarkemmin kyseltynä (F-Securen tuesta) kävi ilmi että kyseessä on; F-Securen ns. jatkuvan tilauksen koodi yhdelle laitteelle (tuote minkä alunperin tilasin oli "F-Secure Internet Security 2017, 1 PC:lle 2 vuodeksi")

Joten kyllä, ainakin itse käytän ja olen oikein tyytyväinen kevyt ja hyödyllinen softa mikä osaa esim. nettipankkia käyttäessä sulkea kaiken muun internet liikenteen (kun kirjautuu ulos pankista palauttaa sen) jne.

Eli vaikka Halvat Hinnat verkkokauppa ei muuten minulta kovin korkeaa arvosanaa saa (enkä tuon muistaakseni ensimmäisen ostokerran jälkeen ole toiste sieltä mitään hankkinut) täytyy sanoa että tuolle alle 25€ hintaiselle ostokselle on tullut hyvin vastinetta. Hyvin toimii, nyt versio F-Secure Internet Security versio 18.1 käytössä, alla Windows 11 ja hyvin päivittyy. :kippis:
 
Liittynyt
17.02.2021
Viestejä
54
Tuote: Uusi Oura sormus, ennakkotilaus
Hinta: normi hinnasta -50€ (Silver ja black 254€ tai stealth ja gold 369€ + 15€ toimitus)
Kauppa: Oura
Linkki: ref-linkki pois
Voimassa: Kolmelle ensimmäiselle
Rajoitettu määrä: 3

Kyseistä linkistä -50€ ouran gen3 sormuksem ennakkotilauksesta, toimitukset alkaa 15.11.

Huom. Kyseessä mun henkilökohtainen kutsulinkki, mutta tuttavapiirissä ei tarvetta alennuksille, joten siitä halukkaille käyttöön. Hyöty itselle vaatteiden muodossa jos joku käyttää, ilman niitäkin laittaisin kyllä jakoon:
Uuden 3. sukupolven Ouran tilaamisessa kannattaa ottaa huomioon, että sormuksen ohjelman käyttö vaatii 5,99 €/kk tilausta. Ensimmäiset 6 kk saat ilmaiseksi eli 1. vuoden maksut on sormus + 35,94 €. Seuraavina vuosina 71,88 € vuodessa. Ilman kuukausimaksun maksamista, sormus on nimensä veroisesti sormus.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 046
27€ RGB-kotelo isolla ikkunalla, Aerocool Streak RGB, ikkunallinen miditornikotelo, musta (Tarjous! norm. 34,90€) - 26,90€

32€ musta kotelo umpinaisella kyljellä. Varmaan yo. koteloa parempi
Tuossa 27€ kotelossa on ongelmana se, että virtalähde menee päälle ja takatuuletin on 8cm. Muita tuulettimia ei tule mukana. Siellä tulee moderneilla osilla todella kuuma. Lisäksi ikkuna on pleksiä, niin se naarmuuntuu helposti.

Tuosta vielä halvempi kotelo, jossa on yhtä huonot ominaisuudet, mutta hintaa on 4€ vähemmän:

Bitfenix Nova on vuodelta miekka ja kypärä ja se on auttamattomasti vanhentunut. Edessä on hankala työskennellä ja meni hetki, että sain ne tuulettimet sinne ja radista on ihan turha unelmoida. Jossain youtube-videolla joku suomalainen väitti aikoinaan, ettei sinne eteen edes saa tuulettimia, mutta kyllä ne sinne menee, kun vähän säätää. Mutta se ilma ei tule loogisesti sivusta, vaan sieltä alta ja ilman pölysuojausta :(

Kolinkin/Aerocoolin koteloista odottaisin jonkun, jossa on 120mm poistotuuletin tulevan tarjoukseen ja ostaisin semmoisen. Rocket kyllä ihan kiva, mutta ITX-miehet ostaa sitten parhaiten soveltuvan kotelon, hinnasta ei väliä.

Kolmen kympin AM4 -emo
Tämä on kyllä jännä. Eilen ihmettelin, että on ängetty 33€ emolevyyn M.2-paikka, ARGB-liittimet ja bios flashback. Jotenkin se on vaan onnistunut.
Siinä on neljä vaihetta CPU:lle, mutta jokaisen vaiheen lowside mosfetit on tuplattu. Hankala sanoa, mitä se vastaa powerstageina, kun highside mosfetteja tai keloja taas ei ole tuplattu - ja kaiken lisäksi virransyötölle ei ole jäähyä. Pistäisin tuohon vaan 65W prosessoreita, mutta saa sitä tehdä mitä itse haluaa.
Valitettavasti ei ole julkaistu Athloneita vielä H510-sarjalle, eikä 5000-sarjan mitään Ryzen 3:ia.
 
Liittynyt
16.04.2021
Viestejä
229
Uuden 3. sukupolven Ouran tilaamisessa kannattaa ottaa huomioon, että sormuksen ohjelman käyttö vaatii 5,99 €/kk tilausta. Ensimmäiset 6 kk saat ilmaiseksi eli 1. vuoden maksut on sormus + 35,94 €. Seuraavina vuosina 71,88 € vuodessa. Ilman kuukausimaksun maksamista, sormus on nimensä veroisesti sormus.
Katoin tätä ihan samaa. Helvetti kun tähän firmaan pääsisi sijoittamaan. Nämä pojat tulevat takomaan isoja rahoja listautuessaan! Meinasin mennä näille töihin, mutta meni ihan perseilyksi, kun yrittivät väkisin tyrkyttää data scientistille cloud-hommia.
Kavereilla on 2. gen sormukset, ja diggaavat valtavasti. Mitä olen tutkimuksia lukenut, niin etenkin unimittaus on oikeasti ihan skeida (eikä jengi edes tosin tajua tätä).

Hemmetin hyvä konsepti tuo subscription-pohjainen tilaus, mutta ei kyllä niin mitään järkeä maksaa ensin 350 euroa mittarista, ja siihen päälle vielä 72 erkkiä vuodessa äpin käytöstä. About tuolla hinnalla saa Spotifyn, Netflixin tai vaikkapa Storytellin. Härskiä puuhaa kyllä kaiken kaikkiaan. Jos on olemassa jo aiempi sormus, niin membershippi on ilmainen ikuisesti - eivät selvästikään halua ärsyttää nykyisiä käyttäjiään muuttamalla palvelua lennosta maksulliseksi. Melkein kannattaisi Torista ostaa vanha sormus ja pyytää accountti mukaan kauppaan, ni jos siihen on rekisteröity tuo membershippi, niin saisi sen sitä kautta.

Mainittakoon, että perusmittaukset toimii ilman membershippiä. Tiedä sitten, mitä näihin perusmittausten näkymiin sisältyy, jääkö esim. perus treenien sykemittaus yms poies.
Erot: https://support.ouraring.com/hc/en-us/articles/4409072131091
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 236
Tuote: storytel-äänikirja ja e-kirjojen suoratoistopalvelun lahjakortit
Hinta: 89,90€/ 12kk, 49,90€/6kk, 29,90€ 3kk (norm. 16,90€/kk)
Kauppa: Oma storytelin verkkokauppa
Voimassa: 31.10.2021 saakka
Linkki Storytel – Äänikirjat ja e-kirjat kännykkään tai tablettiin

Hyvät alennukset heille, jotka käyttävät palvelua paljon.
Sama tarjous kuin viime vuonna.
Kiitos, tarjousta vähän tässä odotellutkin, tuolla hintaa on sellainen jota viitsii pitää vaikkei kovin aktiivisesti käyttäisikään, otin 12+3kk lahjakortit.

Tuolla on mukavasti myös tietokirjoja, app on toiminut todella hyvin, lisäksi tuntuvat tekevän aktiivisesti kaikkea Twitterin mukaan, ostanut kustantamon, yhteistyötä Spotifyn kanssa, jne.

On ollut vaikeuksissa Ruotsin puolella, kurssi tippunut reilut -30% vuoden alusta, Storytel Oy sentään päässyt voitolle, mutta helppoa ei todellakaan ole, 2019-2020 liikevaihto kasvoi +4M ja tulos silti vain +95 tuhatta, meniköhän osa rahoista tuon Aulan ostoon
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Katoin tätä ihan samaa. Helvetti kun tähän firmaan pääsisi sijoittamaan. Nämä pojat tulevat takomaan isoja rahoja listautuessaan! Meinasin mennä näille töihin, mutta meni ihan perseilyksi, kun yrittivät väkisin tyrkyttää data scientistille cloud-hommia.
Kavereilla on 2. gen sormukset, ja diggaavat valtavasti. Mitä olen tutkimuksia lukenut, niin etenkin unimittaus on oikeasti ihan skeida (eikä jengi edes tosin tajua tätä).
Kannattaa seurata minkä yrityksen Lifeline SPAC hankkii. Ouraan on jopa vähän olematonta suurempi mahdollisuus kun löytyy Lifeline Venturesin portfoliosta.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 650
Uuden 3. sukupolven Ouran tilaamisessa kannattaa ottaa huomioon, että sormuksen ohjelman käyttö vaatii 5,99 €/kk tilausta. Ensimmäiset 6 kk saat ilmaiseksi eli 1. vuoden maksut on sormus + 35,94 €. Seuraavina vuosina 71,88 € vuodessa. Ilman kuukausimaksun maksamista, sormus on nimensä veroisesti sormus.
Tuo viimeinen ei pidä tietystikään paikkaansa vaan perushommat toimii ilman jäsenyyttä. Tuosta kannattaa katsella arvosteluvideot sitten joskus ennen kuin tilailee jos aikoo olla ostamatta jäsenyyttä.

Vanhat asiakkaat saa sormuksesta -100e alen ja elinikäisen ilmaisen jäsenyyden. Minulle Ourasta on ollut niin paljon hyötyä, että näin kalliin sormuksen lisäksi joku 6e/kk ei tuntuisi enää missään, vaikka sen joutuisikin maksamaan.

"Can I use my Oura Ring Generation 3 without a Membership?

Yes, but you'll only be able to see your three daily Oura Scores (Readiness, Sleep, and Activity), ring battery, basic profile information, and app settings. In order to access the full suite of features, tailored insights, in-app content, and other dimensions of the Oura app, you must be enrolled in an Oura Membership."
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
718
Saako noita Norton 360 ketjutettua usean vuoden peräkkäin jostain vai pitääkö olla asiakastukeen yhteydessä?
Ainakin aiemmin koodilla uusittuna edellinen tilaustieto päättyi siihen hetkeen kun uuden koodin löi koneeseen.
Itse olen vuosittain iskenyt uuden koodin samana päivänä kuin vanha tilaus päättyy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Tuossa 27€ kotelossa on ongelmana se, että virtalähde menee päälle ja takatuuletin on 8cm. Muita tuulettimia ei tule mukana.
Harvemmin tuon hintaluokan koteloissa on tuulettimia joita jaksaa kuunnella tai jotka kestää vuotta pidempään ennen kuin ääntävät (vielä enemmän).

Taakse sentään menee edes 92mm ja eteen pari 120:stä (tai 240 radi).

Mutta halvalla saa halpaa. (Toisaalta mulla on pyörinyt 3600x ja 2060:nen jossain Amazonin 25 euron kotelossa muutaman vuoden ihan hyvin - markkinatilanne ei anna kokeilla miten tuo toimisi jollain 3070Ti:llä... :D )
 

Mawe

Thread Killer
NOSTO
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
748
hintalaatusuhteeltaan todella hyvä kauppa, yhtä hyviä kuin maskun sohvatkin
Ei, ei ole.
Maskun sohvat kohtuu reuhkaa, eikä se hintakaan olw oikeasti edullinen.
Huonekalufirmojen "tarjousten" postaaminen on pelkkää trollausta. Ihan sama kuin linkittäisi noiden firmojen etusivun tarjousketjuun joka maanantai. Aina löytyy jotain jymypaukkua eikä uhkasakot paljoa paina.
Juuh, kumma ettei saada ojennukseen, ennen tuntui paremmin saatavan kuriin nuo kusetus firmat.
 
Liittynyt
01.09.2018
Viestejä
802
Juuh, kumma ettei saada ojennukseen, ennen tuntui paremmin saatavan kuriin nuo kusetus firmat.
Nää kiertävät tarjoukset on se tapa millä niitä on laitettu kuriin. Eli enää saa pitää tuotetta koko ajan tarjouksessa, tai ainakin niin se pääpiirteissään toimii.
 
Liittynyt
17.02.2021
Viestejä
54
Tuo viimeinen ei pidä tietystikään paikkaansa vaan perushommat toimii ilman jäsenyyttä. Tuosta kannattaa katsella arvosteluvideot sitten joskus ennen kuin tilailee jos aikoo olla ostamatta jäsenyyttä.

Vanhat asiakkaat saa sormuksesta -100e alen ja elinikäisen ilmaisen jäsenyyden. Minulle Ourasta on ollut niin paljon hyötyä, että näin kalliin sormuksen lisäksi joku 6e/kk ei tuntuisi enää missään, vaikka sen joutuisikin maksamaan.

"Can I use my Oura Ring Generation 3 without a Membership?

Yes, but you'll only be able to see your three daily Oura Scores (Readiness, Sleep, and Activity), ring battery, basic profile information, and app settings. In order to access the full suite of features, tailored insights, in-app content, and other dimensions of the Oura app, you must be enrolled in an Oura Membership."
Näin se näyttää olevan, kun nyt noita Q&A vastauksia alkanut tulemaan. Oma kirjoitukseni pohjautui englannin ja suomenkielisiin uutisartikkeleihin. Näissä tuo asia oli kirjoittamallani tavalla ilmaistu. Olisihan tuo tosiaan tuntunut oudolta, mutta mikäs siinä rahankiilto silmissä :kahvi:
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
159
Toimii myös voimassaolevalle tilaukselle.
Ei muuten toimi. Ei mäkkärin eikä Torin koodi. Olin kirjautuneena kun yritin ja sanoo selvästi että vain uusille. Muutenkinhan tuossa selvästi kampanjasivuilla on tarkoitus rekisteröityä eikä kirjautua sisään, joten sanotaan vielä kerran: ei toimi olemassa olevalle tilille vaikka ei ole tilausta menossa.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
326
Olin lunastanut viime vuoden tarjouksen ja minulla oli Family-tilille muutetussa tilissä kuunteluaikaa 05/2022 saakka. Nyt jouduin ensin muuttamaan tuon Familyn takaisin Unlimitediksi voidakseni lisätä siihen tämän 12KK lahjakortin, sitten muuttamaan sen takaisin Family-tiliksi. Tämän jumpan jälkeen minulla näyttäisi olevan nyt kuunteluaikaa enää joulukuulle 2021 saakka. Onko muilla ollut vaikeuksia lisätä lahjakorttia jos tilillä oli jo entuudestaan kuunteluaikaa?
Vähän samanlaista ongelmaa, mutta ei family tilauksen kanssa. Nyt kun katsoin, niin jos kk tilaus voimassa ja lahjakortin lunastaa, niin jotenkin typistää olemassaolevaa tilausta. Eli vaikka seuraava kk maksu olisi ollut marraskuussa, niin nyt kun lunastin 12kk lahjakortin, niin laittoi seuraavan maksun about 12kk päähän eli menetin ns. yhden maksetun kuukauden. Katsotaan mitä support vastaa.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 085
Vähän samanlaista ongelmaa, mutta ei family tilauksen kanssa. Nyt kun katsoin, niin jos kk tilaus voimassa ja lahjakortin lunastaa, niin jotenkin typistää olemassaolevaa tilausta. Eli vaikka seuraava kk maksu olisi ollut marraskuussa, niin nyt kun lunastin 12kk lahjakortin, niin laittoi seuraavan maksun about 12kk päähän eli menetin ns. yhden maksetun kuukauden. Katsotaan mitä support vastaa.
Lahjakortit kannattaa toki lunastaa vasta, kun vanha tilaus loppuu.
Mutta eiköhän aspa tuon sulle korvaa lisäämällä kuukauden.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 843
Halvahko (70€) ITX-kotelo

Rocket kyllä ihan kiva, mutta ITX-miehet ostaa sitten parhaiten soveltuvan kotelon, hinnasta ei väliä.
Ei tuo vaikuta edes "kivalta" vaan taattua Kolink-shaibaa:
r/sffpc - I bough Kolink Rocket Heavy - So you dont have to (my review in comments)

15€ kun pistää lisää, saa todella paljon paremmin suunnitellun ITX-kotelon: 84,90 € | Cooler Master MasterBox NR200P Työpöytä Musta (tai Amazonista n.83€ veroeroineen)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
99
Tuote: Samsung Galaxy A52S 5g
Hinta: 349e
Kauppa: Elisa (omaelisa omat edut asiakkaille)
Voimassa: En tiedä
Linkki: OmaElisa – itsepalvelu avoinna 24h

En tiedä onko nämä omaedut oikeasti yksilöllisiä(en usko), mutta tuolta irtoaa halvemmalla suosittu luuri. Kertokaa jos ei löydy nii poistetaan.
Itselläni ainakin hinta näyttää olevan 399€. Tämä siis kirjautuneena Oma Elisa palveluun ja sieltä omat edut...
 
Liittynyt
16.06.2019
Viestejä
351
Tuote: MAKITA DML811 TYÖMAAVALAISIN, LXT AKKU/230V, 6AH AKKU KAUPAN PÄÄLLE

Hinta: 179€ + postit 10€ / nouto 0€
Kauppa: Apt Pori
Voimassa: ?
Linkki:. MAK-DML811 MAKITA DML811 TYÖMAAVALAISIN, LXT AKKU/230V, 6AH AKKU KAUPAN PÄÄLLE
Tämä saapui juuri ja jopas onkin vehkeellä kokoa ja painoakin. Jalusta jotenkin järjettömän iso. No valoa irtoaa ja vaikuttaa jämäkältä. En saanut rekisteröityä 3v takuuta, ilmeisesti näitä valaisimia ei tuo kamppis koske. Akku lähti Toriin samoin tein.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
757
Tämä saapui juuri ja jopas onkin vehkeellä kokoa ja painoakin. Jalusta jotenkin järjettömän iso. No valoa irtoaa ja vaikuttaa jämäkältä. En saanut rekisteröityä 3v takuuta, ilmeisesti näitä valaisimia ei tuo kamppis koske. Akku lähti Toriin samoin tein.
Pitäisi saada 3v kamppikseen ainakin omani sain.

Ninja edit. Mymakita laitat noudettu myymälästä ja kaupan nimi ALKUPERÄISTUONTI OY pori
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
99
Okei.. Mullakin näkyy a52s 5g siellä kahdesti. Toisessa on hinta tuo 399 ja toisessa 349.
Olet oikeassa, kännykkä appin kautta näkyy hinta 349€, äsken katsoin kotikoneelta selaimen kautta. Eli joo, salainen tarjous juuri sinulle ja hinta 349€. Kiitos, täytyy ehkä jopa vetää liipaisimesta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 213
32€ musta kotelo umpinaisella kyljellä. Varmaan yo. koteloa parempi

Kolmen kympin AM4 -emo
Noniin ja 30€ emon ja kotelon lisäksi kun hankkii bf tarjouksesta jonkun edukkaan AMD:n Zen3 APU:n ja kaapin pohjalta hiukan muistia ja virtalähde, niin alkaa olemaan hyvä Minecraft-kone kasassa
 
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
398
Lahjakortit kannattaa toki lunastaa vasta, kun vanha tilaus loppuu.
Mutta eiköhän aspa tuon sulle korvaa lisäämällä kuukauden.
Miksi? Kyllä systeemin pitää toimia, lunasti lahjakorttia ihan milloin vain. Myös lahjakortin voimassaoloaika voi päättyä ennen kuin edellinen tilaus loppuu.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 650
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
257
Hinta: 20 % etu kaikista tuotteista
Kauppa: fi.fazer.com
Voimassa: 31.10.2021 loppuun asti
Koodi: SWEETFAZER130
Kiitos paljon tästä. Kovasti odottanut hyvää hetkeä käyttää ne keräilykampanjan lahjakortit. Huomiona että ainakin Xylitol-tuotteiden hintoja on nostettu 5 %. Muista tuotteista ei ole muistissa aiempia hintoja. Mutta luultavasti on siis aidosti "vain" 15 % prosentin ale jos kaikkien tuotteiden hintoja nostettu tuohon se 5 %. Mutta tuskinpa sieltä tuota parempaakaan alennusta on tulossa että itsellä menee ne lahjakortit nyt käyttöön.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 625
Viestejä
4 197 009
Jäsenet
70 755
Uusin jäsen
Pörinäpönttö

Hinta.fi

Ylös Bottom